Jump to content
Sign in to follow this  
geti

Kalos vs Accent vs Logan vs Cielo

Recommended Posts

In Logan nu am fost decat ca pasager. Si departe de mine ideea de a ridicata in slavi Loganul, mai ales ca nu-mi place de nici o culoare. Dar trebuie sa incercam sa fim obiectivi. Afirmatia cu "se lipeste de asfalt" nu o pot comenta pentru ca nu am mers suficient cu Loganul, dar tinuta de drum la Kalos mi se pare un bun compromis intre confort si stabilitate. Pentru mine e suficient. Iar comparatia cu Supernova nu o faceam din punctul de vedere al sportivitatii ci strict din punctul de vedere al manevrarii cutiei de viteze.

Share this post


Link to post

nu stiu cum vi se pare voua cutia proasta...ca io m-am obisnuit prea bine cu ea...parca a masina din totdeauna...conduceti fratilor DACIA sa vedeti acolo cutie de kkt(ma refer in special la 1310)

Share this post


Link to post

compara tu dacia 1310 cu kalos.. vezi unde au puncte in comun.Sa gandim putin inainte de a spune ceva..

Share this post


Link to post
da nu se certa nimeni, dar cand aud 'cutie precisa la logan', 'se lipeste de asfalt', nu pot decat sa ma distrez

 

In curand vom afla ca de fapt Cielo are cutie precisa si 'se lipeste de asfalt', nu? Avem tendinta de a lua lucrurile foarte personal, adica, daca mi-am luat o masina care are si defecte, inseamna ca ceva e in neregula cu mine, nu? :o

Fiecare masina are calitati si defecte, doar ca aici incercam sa facem oaresice comparatii. Unii se bazeaza pe sute, mii, zeci de mii de km parcursi cu respectivele masini, altii pe o tura in fata blocului. Aici nu este important ce mi-as dori eu, ca posesor sau ce-mi inchipui ca face masina, ci realitatea.

Daca banii ne-ar da afara din casa, probabil ne-am cumpara alte masini. Eu mi-as lua un Porsche 911 Carrera S :D . Dar...

 

nu stiu cum vi se pare voua cutia proasta...

 

Eu nici n-am zis ca e proasta. Doar ca se putea mai bine, comparat cu tot restul masinii :) >-

post-2032-1128681986_thumb.jpg

Edited by saruman

Share this post


Link to post

Sunt masini de gabarite diferite ,Loganul fiind mai mare ,dar NU este normal sa fie mai puturos decit Kalosul care este culmea mai greu decit Loganul .Asta a fost alegerea dacia sa aiba o cutie prost etajata care sa nu-ti ofere nici consum mic ,nici performante (viteza sau demaraj) .

DAR Loganul este cea mai ieftina dar si cea mai cheala si nu avem ce face in acest sens desi Dacia tot scumpeste aceasta masina de cind a aparut vinzarile sunt tot in crestere .Sa vedem la diesel cum o sa se manifeste vinzarea .

Share this post


Link to post

saruman, nu te-am jignit cu nimic, si nu cred ca e nevoie sa intuiesti ce nu am zis eu

 

si-o mica observatie:

cand mananci un ou, il mananci tot ca sa-ti dai seama ca-i stricat?

adica, tre sa merg cu loganul 100k pentru ca sa vad daca merge bine sau nu?

Share this post


Link to post

Problema e ca formulari de genul 'chestia asta ma face sa rad' nu ajuta cu nimic la derularea unor aprecieri obiective. Spune frate ce ti-a placut la fiecare si, mai ales, ce nu ti-a placut. Pentru ca sunt mai interesante concluziile la obiect decat trairile noastre.

Edited by saruman

Share this post


Link to post

bine, retractez acele cuvinte

dar am dreptul sa consider ca fiind neobiectiva o caracterizare a loganului drept masina extrem de stabila?

 

am spus pe topicul 'ce va place la logan' ca imi place ca a aparut o versiune diesel

 

ce vrei sa laud ceva ce nu imi place?

 

daca vroiam sa-mi iau logan imi luam, nu era nici o problema

 

si daca cineva imi spune ca mi-am luat un jaf, asta e, de atat am avut bani atunci, ce e asa complicat?

 

m-am laudat eu cu vreo performanta dinamica, estetica sau de alt gen?

Share this post


Link to post

tommy te-ai putea lauda ca design-ul cielo-ului.

daca al mai si modifici...arata absolut bestial.

 

inca un minus la logan !! nu are deschidere din interior al portbagajului. asta e super nasol...daca ai cheia in contact ce faci ? scoti cheia...

Share this post


Link to post

n-am zack de astea in cap, nu-i cielo aston martin

Share this post


Link to post

eu cred totusi ca cele doua cenusarese, Cielo si Accentul stau cel mai bine la viteze. Au si coeficientii aerodinamici cei mai buni (0.30 Cielo, 0.31 Accent fata de 0.35 Kalos si God knows cit Golanul), in plus Accentul are suspensie independenta pe toate rotile.

 

Pot sa va spun, din proprie experienta, ca desi are suspensii moi, la viteze mari (i-am dat pina la 195 pe ceas) Accentul efectiv se muleaza pe sosea, nu mi-a venit sa cred ce fain merge.

Share this post


Link to post

Accentu tau Zetics e exceptia de la regula ..are 1.6 si peste 100 cp. Nici acuma nu pot sa-mi dau seama ce s-a intamplat de ai nimerit masina cu motoru ala. Ti-am spus anu trecut cand s-a pus problema la firma ce masina sa fie Getz sau Accent ... Accent nu se comercializa cu motor de 1.6

Inclin sa cred c-ai dat spaga :>

Edited by Lucian79

Share this post


Link to post

Daca aveam bani de spaga luam Elantra :D ...

 

Nu e vorba de motor, un coleg care are si el Accent dar motor 1.3 mi-a descris exact aceeasi senzatie la viteze mari: se "muleaza" pe sosea!

Share this post


Link to post

Zetics, la logan e 0.36.Deschidere la portbagaj nu era nici la solenza,deschiderea fiind preluata de acolo,dar se poate face sa se deschida automat,atat din interior(eu nu as recomanda asa ceva,pentru ca il poate deschide oricine si un hot,daca sparge masina)cat si de la telecomanda alarmei(daca posesorul are asa ceva)cat si din butonul de deschidere de la cheia masinii(se seteaza functia din UCH ulterior).La masina asta se pot monta multe,variantele de la export,ca si cele fabricate in rusia avand in dotare acele optionale,bine inteles la preturi mai mari.Atata timp cat vanzarile merg,nu bine,ci super bine,constructorul nu vede motivul pentru ieftinirea masinii,atata timp cat inca nu are un competitor de temut(care sa-i "fure" clientii) in tara.Cutiile de viteze sunt aceleasi la toate daciile(dsn,slz,lg),de cand a venit renault,dar la fiecare model,cutia a fost modificata in functie de motor(cea mai reusita atat la consum cat si la demaraj,fiind cea de la 1.6).

Edited by osirus

Share this post


Link to post

WoW numai un client dacia poate lauda constructorul ca nu ai pune ceva pe masina pentru faptul ca merg vinzarile bine .Traim sa o vedem si pe asta in romania.Ne mia mira lucrurile care se intampla in tara asta?

Oare mai e mult pina cand la dacia te duci cu pompa in buzunar sa umflii rotile pentru ca la ei se plateste pentru ca merg bne vanzarile?

Share this post


Link to post

e si asta de trecut.. la capitolul: " ce imi place la dacia logan"

Share this post


Link to post

Ovi jer nu laud pe nimeni,dar oare cat o fi costat la noi un logan care avea in plus la dotarile lui Ambitiom,scaune incalzite,senzori pentru centurile de siguranta,spalator faruri si alte mici briz-brizuri?Oare o fi cumparat cineva masina aia?Ca de e dacie si e proasta din start,numai ce pronunti cuvantul si stii ca e proasta!

Edited by osirus

Share this post


Link to post
Zetics, la logan e 0.36.

 

Cine a facut testul aerodinamic ca ma indoiesc ca CX-ul e atat de mic. :-? . Apropos, un alt lucru relevant de mentionat ar fi suprafata frontala.

Share this post


Link to post

Constructorul a facut testul.Si in ciuda "masivitatii" care o afiseaza e destul de vioaie.

Share this post


Link to post
Constructorul a facut testul.

Nu stiam ca exista tunel aerodinamic la Colibasi. Mare modernizare a facut Reno acolo. :dizzy:

Share this post


Link to post

masina nu a avut cine stie ce elemente care au fost proiectate la colibasi, tind sa cred ca mai repede romanii de care era nevoie au fost dusi la tehnocentre..

Share this post


Link to post
eu cred totusi ca cele doua cenusarese, Cielo si Accentul stau cel mai bine la viteze. Au si coeficientii aerodinamici cei mai buni (0.30 Cielo, 0.31 Accent fata de 0.35 Kalos si God knows cit Golanul), in plus Accentul are suspensie independenta pe toate rotile.

 

De unde informatia cf. careia Kalos are 0.35?

Pentru ca date oficiale am reusit sa obtin doar despre Logan (0.36), si Kalosul pare semnificativ mai aerodinamic.

 

Nu stiam ca exista tunel aerodinamic la Colibasi. Mare modernizare a facut Reno acolo. :dizzy:

 

:o fftopic: asta din seria "N-am Logan, inseamna ce e prost!"

Edited by saruman

Share this post


Link to post

Pentru cei care inca mai cred ca Loganul e o masina romaneasca(din toate punctele de vedere) :o ri nu vor sa accepte(carcotasii,si sunt cei mai multi de aici :D )ori sunt cei care habar nu au de ce vorbesc(procentaj minim :) >- ).Loganul doar se fabrica la Colibasi!Asta nu inseamna ca a fost proiectat si testat aici!Ca are alta calitate pt romania,asta e(am observat ca indiferent de produs<auto,electrocasnic,etc>,ce e pt romania,are alta calitate decat daca ar fi pt alta tara :-W ).Din cate am reusit sa aflu,cica noul model de Kalos,ar fi mult mai inferior celui de pana acum(la calitatea materialelor)!

Edited by osirus

Share this post


Link to post

1 kalosul cel nou arata mult mai bine la interior decat cel vechi(parerea mea)

2 dacia,tot dacie o sa ramana. mai au pana cand or sa ajunga masini FIABILE si facute CALUMEA. loganul,este intradevar ALTCEVA fata de celelalte dacii,dar inca mai are si el PROBLEME.

Share this post


Link to post

Foarte corect!Loganul(dacia) mosteneste majoritatea defectelor de la fratele mai mare Renault,dar si unele mici de la cei care il asambleaza :-W !Dar pe ansamblu,e o masina cu mari cautari atat in Romania cat si in tarile de vest!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...