Jump to content
Sign in to follow this  
eugenbonta

Dacia Logan - Moarte In Valoare De 9000 E

Recommended Posts

Depinde in ce dai. Ticolino a explicat foarte bine. Impactul de la teste este foarte puternic pentru ca:

1. bariera nu este deformabila

2. bariera este fixa

Share this post


Link to post
deoarece in test ciocnirea este plastica (zid de beton) si nu elastica (ciocnire de alta masina), ceea ce inseamna o conditie ceva mai dura decat realitatea cotidiana.

 

Ai "aproape" dreptate! Sa-ti spun si de ce: Impactul nu este intradevar cu o alta masina ci cu un bloc de otel de vreo cateva tone, insa, in fata acestui bloc de otel se pozitioneaza un altul mult mai mic din aluminiu care se deformeaza asemenea unei masini!!!

Share this post


Link to post

Eu tot n-am inteles de unde sunt rezultatele alea rosii pentru Logan. Pe site-ul ADAC.de la crash teste Logan are aceleasi rezultate ce pe euroncap.

 

http://www.adac.de/Tests/Crash_Tests/Autom...PageID=8650%230

 

 

sper sa mearga linku.

 

Aham, am gasit. Ala e un rezultat propriu al celor de la AutoBild. Conditiile fiind aceleasi ca la euroNCAP mi se pare cel putin straniu ca ei au obtinut asa rezultate.

 

Oricum, luand in considerare ce apare pe site-ul euroncap, pe site-ul adac.de si pe site-ul unei reviste... tind sa cred ce scrie la 2 institutii de renume decat la o revista supusa subiectivismului.

Edited by remix

Share this post


Link to post

Pt. ca este la fel cum am spus si mai devreme atata timp cat Loganul vrea sa distruga piata sh din Germania la fel si piata sh din Germania vrea sa distruga Logan. A-ti mai vazut voi in alta tara occidentala atata inversunare de a demonstra ca Logan este o masina proasta??? Nu!! de ce?? pt. ca Germania are una din cele mai dezvoltate piete de auto sh!!! iar masinuta asta proasta facuta de romani incepe sa le dea calculele peste cap

Share this post


Link to post

Eh, asta e de moment, cel putin.

Germanul are atatea masini fiabile in jurul lui incat nu cred ca isi da seama ce presupune un Logan sau o Dacie, in general. Daca se va dovedi fiabil, va sparge. Daca nu... Se rupe Dacia ca brand - daca mai are ce sa se rupa.

La urma urmei, nici Renault nu are incredere in masina asta altfel ar vinde-o ca Renault. Dar nu, ei prefera sa se cheme Dacia pentru ca brandul asta sa sufere in caz de esec. Daca Renault, care cunoaste secretele masinariei, nu are incredere in ea, eu de ce as avea? :P

Share this post


Link to post

Pai daca e sa o luam asa atunci VW de ce nu si-a pus sigla pe octavia?? sau pe fabia???

Share this post


Link to post

Daca testul ADAC a furnizat rezultate identice cu EuroNCAP, atunci masina e OK; testul AutoBild e un test privat, fara relevanta pentru omologarea unei masini pe piata germana.

 

Asa ca go for it, Logan!

Si stiti de ce tin cu el? SH-urile germane vor scadea MULT din pret si asta e o veste buna pentru mine ... :P

Share this post


Link to post

Ca idee, ADAC (adica ACR-ul german) este membru in EURONCAP...

Share this post


Link to post
Pai daca e sa o luam asa atunci VW de ce nu si-a pus sigla pe octavia?? sau pe fabia???

 

Intreaba-l pe brusli. Nu sunt chiar fan sau istoric Skoda si VW ca sa iti raspund. Stiu de ce nu si-a pus Renault pe Logan, in schimb.

 

FLEX, sorry, dar nu cred ca o sa se intample. Logan CHIAR nu e alternativa. Trage un Golf IV langa unul si urca-te cand in una cand in alta... pentru 2 min.

Share this post


Link to post

Daca era pe bune 5000EUR, era super, dar asa... Sa fim seriosi...

Share this post


Link to post

satori@....salutari...hai sa incerc un raspuns...nu e chiar asa cu Golful...totusi e un SH...si nemtii din firea lor sunt mai "precauti" incearca sa scape de masini mai vechi de 8 ani...asa ca o masina noua suna bine...

:o fftopic: Bun...scapa si pentru ca au unde sa le vanda..in tarile ex...comuniste...

Bun, acu nu m-am urcat never in Logan, :D nu stiu cum e...dar multa lume incepe sa intrebe de Logan...bine, informativ, dar ceea ce arata ca e interes...acu, ramane sa vedem si ce stie...ca daca are si reclama negativa..si mai "´face"si ceva...e =))

Dar faptul ca se face o politica negativa atarna foarte greu aici...

Dar oricum, la banii astia e scumpa si personal... > :) ..nu are nici o sansa...asta e...

Urmarim evolutia...

Share this post


Link to post

Nu mi-as lua Golf (sau altceva) mai vechi de 2001, dar golanul peste doi ani e deja veche si va fi mai proasta decat un Vag sau Opel de 5-6 ani... Asa ca de ce sa dau bani pe dacia doar ca ACUM e noua, doar ca sa-mi fac de lucu cu service-ul in garantie si dupa ???

Share this post


Link to post

Ca sa ma bag si eu in seama spun doar atit ,Logan nu este o masina competitiva pt Germania ,unde modelul de top se vinde cu 9450euro cu tot cu taxe iar top la Logan nu inseamna decit minim la alta firma (sau aprope minim),deci pt Germani nu este nici o afacere inca sa cumpere Logan .

Share this post


Link to post

A vazut cineva emisiunea de pe National in legatura cu Logan? Ce s-a discutat, caci nu am prins decat finalul.

Share this post


Link to post

Care dintre ele ca au fost mai multe editii ?

Daca te referi la testul Golf 4 vs Logan spun doar atit :romanasii nostri erau foarte suparati de ce si cum au testat nemti ,nu au recunoscut deloc testul dat pe RTL si primeau tel in direct care ziceau acelasi lucru >deci a fost o emisiune foarte subiectiva .

Share this post


Link to post

Din teste mai reiese un lucru clar :dupa un accident cu loganul la 50-60km/h masina este irecuperabila.

Share this post


Link to post

Pai arata-mi si mie o masina care mai iese nesifonata de la testele alea!!!

Din cate stiu eu e de bine pt ca, cu cat masina se deformeaza mai mult cu atat fortele gravitationale si socul impactului sunt mai mici asupra pasagerilor!!!

 

 

P.S. Corectati-ma daca gresesc

Share this post


Link to post

Ai dreptate, cu cat sunt mai multe crumble zones, cu atat acceleratia (negativa) asupra pasagerilor este mai mica si ei au mai multe sanse sa scape. Cu toatea astea, ovi_jer se referea la repararea masinii dupa un asemenea accident.

Share this post


Link to post

Accidentul de ieri de la Buzau...Logan impact usor lateral stanga aprox 80-90km/h=botul masinii scurtat cu mai bine de un metru=sofer mort=3 stele :-? nu prea cred :-W .

Fiind vorba de acel accident cu autor necunoscut cu morti si raniti la greu :( .

Edited by Alezz

Share this post


Link to post

Stai ca nu am auzit despre accidentul asta-si cu ce sa lovit???

 

 

 

sorry cred ca postam amandoi in acelasi timp-pai daca o fi dat nas in nas cu vreun tir sau mai stiu eu ce normal ca n-au mai scapat nu scapi nici Volvo la chestii din astea

Edited by Maniaku

Share this post


Link to post

Stai ma ca s-a lovit parca de un BMW sau ceva de genu asta din 95' sau a fost agatat de ala ca nu prea am fost atent :"> .

Share this post


Link to post

ia, voi despre ce vorbiti acolo? prezentati link! :-?

Share this post


Link to post

a fost la tv. Unu cu un BMW a lovit nu mai stiu ce masina de pe contrasens (clio...? ) si apoi a ricosat in asta cu loganul. Sa iti tot iei frate logan ca e sigur...ca mori.

Share this post


Link to post

sa stii ca a murit si din BMW unu..asa ca..no coment

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...