Jump to content
Sign in to follow this  
eugenbonta

Dacia Logan - Moarte In Valoare De 9000 E

Recommended Posts

@ovi_jer: e un balci si la faza aia cu 5000..nu au zis ca varianta cea mai scumpa va fi 5000, au zis ca va fi "o varianta si la 5000". care de fapt si exista, nu stiu daca mai e 5000 acum de cand au marit preturile: e aia care nu are nici macar barile vopsite in culoarea caroseriei. o vezi cel mai des la taxi.

 

daca iti dadea ambition la 5000...murea de tot piata sh din germania.

 

:o fftopic: ati vazut la ce pret se vinde loganu pe mobile.de? asa ca idee

 

http://www.mobile.de/SIDAQTRi9iU-c34nupckj...ich=pkw&top=81&

 

 

@adrianm:mutzam de sugestie, dar prefer varianta mea, pt ca e clocita de mine. iar avatarul meu, e problema mea ;)

Share this post


Link to post
(1)Nu v-ar placea capsunarilor (3) sa vedeti LOGAN-uri prin Madrid,sau Paris etc.?

(2)@NDI testele nu se fac pe clase ci pur si simplu pe masini : da cu ea in zid(care are masa  +infinit ) si vede cine scapa

 

(1) Decat o masina care se face de ras, prefer o masina buna, peste 10 ani. Nu ma refer la Logan sa ca ne-ar face de ras, era vorba de principiu. Mandria nationala se aplica si ea cu limite. Mai stiu lume care e mandra de hotii romani de afara ca "suntem inventivi"

 

(2) Testele se fac pe zid deformabil nu pe beton. Si Stelele se dau pe clase. 2 stele Matiz nu sunt echivalente cu 2 stele TIR. Punct.

 

Ca sa nu te obosesc cu linkuri, iata originalul

 

20 Are large cars safer than small cars?

  In frontal impacts between cars, the occupants of the heavier car or the one with higher structures tend to fare better than those travelling in lighter lower cars. As these effects are currently impossible to overcome, Euro NCAP only makes comparisons within size categories. The rating of a car within its size category is a function of the quality of its safety design.

 

21.  Can results be compared between groups?

  Results should only be compared within the same group. The frontal testing method mirrors a crash between two similar sized cars. A heavier car or one with a higher structure will tend to have an advantage if it impacts a smaller car. The Euro NCAP results cannot be used to predict the outcome of such crashes

 

(3) Mie mi-a placut scoala.

 

din generatia de sacrificiu ( proletari ) nu foarte multa lume dispune de atatia bani incat sa riste sa isi un sh german.

 

Cred ca main trendul discutiei de la threadul Logan (X90) a fost Total Ownership Cost in urmatorii 5-7 ani si costul si calitatea serviciului. Ca e mai ieftin anul asta e clar, ca se ocupa garantia de tot. Dar cand iese din garantie, cat o costa? Merita, nu merita? O piesa de 5o mil e mai scumpa decat 10 de 1 mil fiecare. Cu tot cu manopera.

 

Dar deviez. Subiectul era crash-testul care, sincer, mi se pare supraestimat. Nu ca as acuza EuroNCAP, doar ca ei spun cu gurita lor ca in caz de risc mare se taie ultima stea. Au recunoscut stress mare pe coloana dar n-au taiat nimic. In fine, poate n-o fi asa mare. Eu tot in Cielo as vrea sa fiu :)

 

2 stele juma' mi s-ar fi parut ok, avand in vedere ca Cielo a fost evaluat la 2 stele si Logan are airbag.

Share this post


Link to post
:o fftopic: am vazut sute de critici la adresa acestei masini. parca pe unii i-ar deranja in mod personal decizia celor care au ales logan. fiecare face ce vrea cu banii sai. ca e mai buna sau nu ca cielo, kalos...asta se va vedea in timp. pana una alta e mai ieftina. iar in strategia sa de marketing e un lucru fff important. din generatia de sacrificiu ( proletari ) nu foarte multa lume dispune de atatia bani incat sa riste sa isi un sh german.

bine zis: dacia si-a atins targetul cu acest logan, fie el de 5000 sau de 9000 de euro. si comentariile nu isi au rostul.

 

pt nemti vw o sa fie sfant si nu o sa moara. in cel mai rau caz o sa fie o ff mare scadere la piata de sh, dar neamtul la salariul sau de 2000 de euro, o sa isi permita masina noua oricand. ei vand masina la 100kkm din principiu, din nevoia de schimbare, pt ca simt ca au trecut in alta etapa a vietii, puii mei. un lux pe care romanul nu si-l permite...

 

Bai nene , noi ne-am racit gura de fraieri pe aici !

LUATA IN ANUMITE CONDITII ( CITESTE RATE) NU E MAI IEFTINA DECAT ALTELE !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post

:) >- asa, si, crezi ca daca ai gasit tu o metoda prin care loganu de 9000 e mai scump decat un kalos esti mai tare? ia-o cu banii jos si gata. uite ca e mai ieftina. ca sa nu mai vb de logan de 5000 si ceva, de 6000 si ceva, de 7000 si ceva. care oricum sunt mai ieftine

 

si nu ti-ai racit gura de nici un fel, pt ca nu tre sa ma convingi pe mine de nimic.

 

proletar nu inseamna om fara scoala.

Share this post


Link to post

1. La cea mai mica urma de flame inchid subiectul!

 

2. PROLETÁR, -Ă, proletari, -e, adj., s.m. şi f. 1. Adj. Care aparţine proletariatului, privitor la proletariat. 2. S.m. şi f. Cetăţean sărac din Roma antică, ale cărui bunuri nu depăşeau o limită foarte scăzută (prevăzută de lege). 3. S.m. şi f. Muncitor, cu un nivel de viaţă relativ scăzut, care, pentru a-şi câştiga existenţa, îşi vinde forţa de muncă pentru un salariu în general mic. – Din fr. prolétaire.

 

Sau

 

PROLETÁR2 ~ă (~i, ~e) m. şi f. 1) (în Roma antică) Reprezentant al celei mai de jos pături a populaţiei libere. 2) Persoană care face parte din proletariat. /<fr. prolétaire

 

Apai fix om fara scoala e ala din descriere, sa avem pardon...

Share this post


Link to post
Ar trebuii sa-i fie rusine initiatorului topicului pentru numele dat "Moarte in valoare de.." . Nu cred ca s-a gandit prea mult insa iti zic eu care e diferenta intre a murii intr-un tico , logan si orice alta masina ..NICI UNA!

 

 

PT AND

 

Prietene, inaite de a-mi fi mie rusine, cred ca ar trebui sa citesti continutul initial al topicului, cand afaci afirmatii de orice fel. Din cate am spus chiar in introducere, nu e nici o diferenta intre a muri intr-un Tico sau un Logan.

Dar se pare ca nu intotdeauna cine stie sa scrie stie sa si citeasca. ;)

Edited by eugenbonta

Share this post


Link to post

Pana trec ploile si se mai calmeaza spiritele pe care le simt incinse, subiectul ia o scurta vacanta.

Share this post


Link to post

La rugamintea initiatorului subiectului, si in speranta ca lucrurile s-au mai calmat, redeschidem masa de discutii. Succes. Cu rugamintea sa pastram un aer curat...

Share this post


Link to post

Rog moderatorii sa schimbe numele topic-ului. Pur si simplu ar trebuii sa-i fie rusine initiatorului ! Daca loganul e moarte in valoare de 9000 euro , alte masini mai putin sigure ce sunt? moarte in valoare de mai putini euro? De ce nu faceti topicuri de genul Daewoo Matiz - Moarte in valoare de X E / Daewoo Tico - Moarte in valoare de X E ? Sau or fi si astea mai sigure decat loganul ..

Share this post


Link to post

Stimate membru ofticos, daca ai fi citit cu atentie primul mesaj din acest topic, ai fi inteles si ce legatura are titlul cu discutia.

Share this post


Link to post

Am citit de mai multe ori topic-ul si primul post ! Si am impresia ca am mai zis odata ca ar trebuii schimbat numele topic-ului! Nu conteaza ce legatura dintre discutie si titlu ci conteaza ce sugereaza titlul!

Share this post


Link to post

Ca sa ma exprim asa, da' cu ce drept ataci tu modul in care a considerat membrul forumului sa-si exprime ideea, atata timp cat nu a jignit pe nimeni ? Cenzura ? Big Brother ? Thinkpol ?

 

Daca se afla maine ca televizorul marca X are un defect de fabricatie care-l face ca in 1% sa explodeze, si cineva scrie stirea asta sub titlul "Marca X - pericol de moarte, in valoare de Y EUR" asta nu inseamna ca-l atac pe cel care a pus stirea. Renunta la vaicareli, fii barbat, ce dracu'.

Share this post


Link to post

VAXXi auzi , te rog frumos citeste la inceput ca nicaieri nu scrie "moarte" decat la domnul eugenbonta care a si recunoscut "am exagerat eu cu moarte sigura" !!!

 

Vrei sa renunt la "vaicareli" ? Poate te fac sa intelegi prin exemplul dat de tine cu TV-ul. Sa zicem ca acest forum DaewooClub este al proprietarilor de TV-uri Daewoo! Si foarte convenabil , marca care "cica" explodeaza in acele 1% din cazuri este o marca TV pe care majoritatea dintre voi o urati doar din plictiseala sau din alte motive ! Si bineinteles apare marca X pericol de moarte ..insa "surprinzator" afirmatia asta dura apartine unui membru posesor daewoo , si nu unui jurnalist .

 

Citat " Am exagerat eu putin cu "moarte sigura". Am eu o problema cu DAcia, de cand am vut sa-mi iau. Initial trebuie sa coste 7000 E iar pretul final era de 9200E. " Sa-mi zica si mie ce model vroia el sa-si ia de 7000 E :-? Poate Preferance 1.6 care costa 6900 pret de baza , care cu tot ce mai poti sa-i adaugi , garantie pe 3 ani , vopsea metalizata , jenti , cd player , alarma , CASCO ... tot nu te urca mai sus de 8000.

Share this post


Link to post

Jurnalistii nu scriu pe forum, scriu in ziare. Titlurile exprima parerile celor care participa la forum, iar greselile/neadevarurile se contraargumenteaza. Contraargumentele (acele "alte motive" pot cuprinde multe motive valide, corect ?) se gasesc in mare parte pe topicul "Cielo vs Logan".

Share this post


Link to post
care cu tot ce mai poti sa-i adaugi , garantie pe 3 ani , vopsea metalizata , jenti , cd player , alarma , CASCO ... tot nu te urca mai sus de 8000.

 

mai AND, parca ai vb de cine stie ce dotari optionale... =)) zici de vopsea de parca e de la glassurit, nu alta...sau CASCO...cum sa pui casco la dotari?

 

 

grow up, dude, you're becoming a fanatic...

Share this post


Link to post
care cu tot ce mai poti sa-i adaugi , garantie pe 3 ani , vopsea metalizata , jenti , cd player , alarma , CASCO ... tot nu te urca mai sus de 8000.

Jenti- la logan sunt optionale??? =)) ca alea de aliaj oricum nu se mai livreaza.

CD Player- nu cumva e ala care cand ai cheia de contact pe accesorii merge el ce merge si la un moment dat se opreste si tre sa-l repornesti? ca am si eu acelasi rht pe masina.

Alarma-sper ca nu-i scorpion, nu?

CASCO-mda, la romani e dotare, nene.

@AND: stii ceva: multi dintre membrii de aici au avut Oltcit si au trebuit sa suporte inainte pe cei cu dacii care le aduceau "argumente" contra: ca n-are spatiu interior, ca uite ce portbagaj mic are fata de dacie, ca se strica des si alte si alte baliverne. Eu am avut "bucuria" de a schimba Oltcitul cu Dacia in 98. Am vrut sa vad si eu ce-i cu masina asta atat de laudata. In prezent, dupa 7 ani, dacia arata mai nasol decat arata oltcitul dupa aceeasi ani, ca sa nu mai vorbim de enspe mii de probleme de care m-am izbit si care nu existau la Oltcit. Asta n-am patit-o numai eu, au patit-o multi de pe aici, s-au scarpinat in cap :scarpin: si atunci s-au gandit ca n-au avut masini chiar asa proaste. Intre timp aparuse Daewoo, care a primit un nou concert de injuraturi de la Dacioti, ca-i prost, nefiabil si alte baliverne, dar Daewoo a servit ani de-a randul guvernul Ro si pe diversi potentati, ceea ce dacia n-o sa ajunga sa o faca prea curand. Sa vad eu acu un ministru in Logan, ha?

Am luat-o de la Adam si Eva ca sa intelegi de ce pe aici si pe Oltcit este o atat de mare aversiune fata de Dacia si mai ales fata de cei ce sustin ca dacia e cea mai buna :dizzy: Asadar, esti in batatura la noi :tongue: , accepti ce-i aici, dar nu ne poti face sa stergem topic-urile fata de Dacia, Logan, etc. Astia suntem noi, am avut Oltcit-uri, ati sarit pe noi, ne-am luat Woo-uri, iar ati sarit, acu aveti pretentia sa stergem topic-urile cu Loganul, sa va fie de bine, n-o s-o facem :tongue: . Punct

Share this post


Link to post

@laurentiuEu am avut Dacii nu Oltcit si pentru vremea lor au fost destul de bune !Prima Dacie din 1977 pe care am mostenit-o eu de la tata in '94 era super masina si , pot spune ca la calitate a fost peste Oltcit !A doua , cea din 89 pe care am mostenit-o de la tata in '96 era ceva mai slaba.

Apoi in 1998 am cump prima mea Dacie noua si in afara de tabla care a fost super proatsa , in rest nu am avut probleme MAJORE cu ea .

Faptul enervant e acela ca mereu pica ceva maruntisuri la ea !

Ceea ce e prost la Logan e ca se pastreaza unele pb care le-a avut Dacia mereu , calitatea proasta a plasticelor (citeam pe daciaclub ca unui posesor de gloan i-a crapat bordul de la soare ), scartaieli continue si ciudate, diverse maruntisuri care pica etc + probleme majore care parca eu nu le-am auzit la daciile mai vechi( a se citi blocarea directiei , bieleta rupta etc)

Pe mine lucrurile astea ma deranjeaza si nu e admisibil sa apara la o masina noua care costa cat costa acum o Dacie !Sa nu uitam ca in 98 cand am cump eu Dacia , aceasta costa circa 3000USD , in timp ce un Cielo era intre 10 si 11 mii USD (functie de dotari) , deci de 3 ori mai scump.Ori acum un Logan costa mai mult sau tot atat cat un Cielo.

Si ce e si mai ciudat e ca actualii posesori de golan in proportie de (probabil) 90% au fost posesori de Dacii si au ajuns sa compare masinile lor cu Kalos , Accent, Fabia si chiar cu BMW( vezi iarasi daciaclub).

Multa Bafta

Share this post


Link to post

Bun, si pana la urma ce ar trebui discutat pe acest topic, ca eu unul nu prea ii vad rostul :-?

Share this post


Link to post

Domnilor , eu am incercat sa adaug orice in plus pt a iesi la 9200 euro sau cat a zis el , si ati vazut ca nu iese ..ergo omul abereaza!

 

Mersi laurentiu , acum cred ca in sfarsit am inteles! Daca majoritatea dintre voi ati fost posesori de Oltcit , si dupa cum se stie , toti posesorii oltcit urasca dacia ..se explica totul! Nu conteaza ca logan-ul nu este dacie , ca nu a fost gandit si proiectat de romani , ca nu e facut din piese romanesti ...pentru voi tot dacie va ramane @-)

Share this post


Link to post

Dar este asamblat de romani si este gandita pentru romani. Masina ideala sa cari cartofi ziua si sa te duci la opera seara...

 

P.S. nu am avut nici Oltcit, nici Dacie... Tatal meu in schimb are aceeasi dacie din 1980, ma rog e la a 3-a caroserie si multe alte schimbari. Dar cand a vazut Logan-ul si-a jurat sa nu se suie vreodata in asa ceva!

 

P.S. 2 eu nu sunt anti-Logan! Dar nu inteleg de unde inversunarea proprietarilor de Logan de a demonstra (cui, Doamne??? Poate chiar lor!) ca alegerea lor e cea mai buna si masina respectiva e cea mai OK la toate capitolele. ii pot intelege, eventual, pe cei care chiar nu au bani dar vor o masina mai moderna, si au luat Logan in rate. Dar daca ai 8000EUR (sau 7000, sau chiar 6000) bani cash si ii dai pe Logan in loc sa-i dai avans la o masina cu adevarat moderna si sigura (nu zic fiabila sau altceva), asta chiar nu inteleg... Parca la Solenza s-a facut un sondaj de catre Dacia Pitesti: ce sa puna ca accesoriu mai de lux: CD sau airbag. 90% au vrut CD, si aia a fost...

Share this post


Link to post

Eu am facut un imprumut mare , insa au fost alte chestii de achitat si nu mi-au mai ramas bani de altceva. Sigur ca daca aveam pana si banii astia ramasi in mana fara sa provina din imprumut , i-as fi dat ca avans pt altceva ! Dar asa... consider ca a fost cea mai buna alegere.

Share this post


Link to post

Atunci, da, pe tine te inteleg, sincer! Stiu cum e sa imprumuti. Stiu cum e sa traiesti intre rate. Am taiat extrem de multe pentru urmatorii 5 ani ca sa luam masina in leasing (nu zic de vacante etc, zic de multe chestii poate necesare).

Share this post


Link to post
Nu conteaza ca logan-ul nu este dacie , ca nu a fost gandit si proiectat de romani , ca nu e facut din piese romanesti ...

 

Asta e o dorinta sau o afirmatie ? > :)

Share this post


Link to post

As zice ca e afirmatie :rolleyes:

Share this post


Link to post

Eu as zice sa te mai gandesti. sincer.

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...