Jump to content
Sign in to follow this  
DANNY WOO

Noul Vw Passat

Recommended Posts

Intotdeauna exista alternativa Midocar,daca vrei sa scapi de PBN!!! :thumbl:

Share this post


Link to post
@Bogdan: Nu iti placea Passat-ul Variant anterior???Era chiar reusit!!!

 

Mi-a placut mult modelul Variant ,chiar am avut asa ceva din `98 dar m-a lasat motorul 1.8 20v 125cp care la 300.000 km si-a dat obstescul sfirsit ,in rest masina era ok ,tinuta de drum era de nota 10 pt un break .Era o masina chiar incapatoare si destul de silentioasa ,o masina care merita daca vrei sa o ti sa fie diesel pt ca benzinarul de 1.8 nu prea face fata desi are 125 caluti .

Share this post


Link to post

E oribila. De la bot pana la portbagaj. De Citroen C5, Ford Mondeo, Mazda 6, Toyota Avensis ati auzit ?

 

In plus motorizarile VW (cu exceptia tdi-ului de 2 litri si a fsi-urilor oarecum recent lansate) sunt invechite, zgomotoase si putin performante. Gloria va fi a altora in clasa medie (adica nu domnisoara Gloria, intelegeti voi...).

Share this post


Link to post

N-as putea spune ca este chiar oribila, dar se poate observa acelasi trend al designului similar tranzitiei generatiillor BMW 5(96-04) si cea actuala. Adica de la un design elegant si rafinat, la unul mai "impopotonat" :-? . Se pot enumera aici: stopurile spate, forma spatelui, etc.

Personal subscriu spuselor lui expero 16v: generatia veche era mai eleganta. Dar cu siguranta noua generatie este mai evoluata.

Personal prefer Avensis sau C5 :)

Edited by Mike1

Share this post


Link to post

Ford Mondeo: in afara de 2.2 DCi 155 Cp nu merita altul,imitatie ieftina dupa Passat-ul generatia anterioara

Toyota Avensis: confortabila,dar nu la acelasi nivel,motoare slabe care nu impresioneaza

Mazda 6: design frumos,comportament rutier sportiv,motoare puternice,pret DDP enorm

Citroen C5: francez si e de ajuns minusuri din start!!!!

Share this post


Link to post

Sa nu uitam de Volvo S40; Audi A4; Opel Vectra C, Honda Accord, Mercedes C Classe, BMW seria 3, Saab 93 ...

 

Sincer? Passatul nu o sa faca fata S40-ului (editia 2004) Eu pe aceasta masina as merge din aceasta clasa!

Share this post


Link to post

Stai asa CT_ZDB sa nu bagam Passat-ul in segmentul premium,unde este Volvo.Acolo sunt alte "lupte" C-klasse,seria 3,Audi A4,Saab 9-3 si Volvo! :thumbl:

Share this post


Link to post

personal imi place muuult noul vw passat...

e o evolutie majora fata de toate vechile modele din 98 incoace.

ca pret se compara cu s40/a4/9-3/c-classe/vectra c

Share this post


Link to post

Parere personala:

Cine se ocupa de design la oamenii astia vede sui. Cel care a realizat pentru Auto Motor si Sport primele fotografii pe calculator a reusit sa scoata o forma mult mai placuta. Eram chiar entuziasmat ca in sfarsit o sa scoata si VW o masina placuta. Dar nu... au preferat sa-mi zgarie iar retina. Fata mai poate fi acceptata dar spatele... sa fim seriosi. Parca e fata unui om handicapat.

Referitor la Mondeo... Ati mers cu unul de 130cp? Incercati...

Cat espre motoarele diesel VW... In afara de intrarea brutala a turbinei care da impresie de putere nu impresioneaza cu nimic in afara de multitudinea de turbine duse, debimetre care functioneaza dupa capu' lor, si asta inainte de 100000 si chiar la 25000. SI binenteles zgomotul specific unei utilitare

Share this post


Link to post

Zgomotul la VW este mare este adevarat ,de utilitara cum zici tu ,dar este un motor eftin de intretinut si reparat plus ca e ma moda la noi sa ai TDI :D

Mondeo o fi el frumos dar e plin de defecte asa ca nu are sens sa-l comparam cu VW care este si-au facut singuri motoarele nu ca altii care au batut pe la usile altora :mda:

Share this post


Link to post

La 110cp un debimetru 1000$ e putin? Preturi de Porsche Romania bineteles.

Eu in familie am un JTD si am prieteni cu HDI.E o alta clasa de rafinament. Si motoarele aste n-au ajut probleme. CU revizii binenteles. Mai am si prieteni sai cunostinte cu TDI care au avut probleme. Mari.

Edited by Pedala

Share this post


Link to post

@Pedala eu iti sugerez sa faci un test drive cu noul Passat!Ai sa ramai surprins ca nu se prea aude in interior!!!Si fara muzica,asculta-l asa cand il turezi sa vezi ce progres au facut la insonorizare!Afara chiar NU ma intereseaza ce se aude,important este sa nu ma baraie nimic in interior!!!

Ford,Peugeot si Citroen ar face bine sa puna umarul la treaba sa-si faca singuri motoare,dar deh e greu sa investesti intr-un motor nou singur de la zero,cand li se pare mai usor sa bage banii in "silentiozitate" pe care o pierd dupa 50.000 km!!! :) )

Share this post


Link to post

Pai si ce VW isi dezvolta singuri motoarele? Sunt un grup intreg care pune umaru' la o tehnologie veche de 15 ani.

Share this post


Link to post

Domnule Pedala va sugerez sa mai cititi un pic despre motoarele VAG si sa nu uitati ca au momentan cea mai mare putere litrica la Diesel din lume si cele mai puternice motoare ...nu aruncati cu noroi pentru ca nu are sens ...apropo macar stiai de ce sunt probleme cu TDIurile de pe la noi ?In Germania nu exista aceasta problema ...deci problema e la noi nu la ei ...apropo eu am Golf IV 1.9 TDI 90cp si 160.000 km si nu are nici o problema ,motorul este curat fara urme de ulei si nu papa nici un gram de ulei ,am mers in weekend 1000km si a fost totul ok si il am de citeva zile si am facut pina acum 2000km si nici cea mai mica problema la motor ...ca sa-ti raspund sa nu te tin pe ghimpi motoarele TDI-PD necesita un ulei special care este prea scump pentru a fi importat in RO fapt care a dus la "decesul" turbinelor .

 

Vezi ca motoarele TDI nu au 15 ani ci 13ani :tongue:

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

Si inca ceva mai citeste istoria Auto-Union daca stii ce inseamna!!!Si referitor la diferentele dintre injectia common-rail si cea pompa injector,stiai maximul de presiune la injectia la 2.0 Tdi-ul de azi": 2050 bar,in timp ce common-rail ajuns la generatia a treia are de abia 1600 bar,deh pentru silentiozitate!!! :) ) :) ) :) )

Edited by DANNY WOO

Share this post


Link to post

arata de nota 10 !

Au pus accent pe stil !

Share this post


Link to post

Ultima noutate de la VW!Echiparea exclusivista denumita "Individual",in plus fata de Trendline,Confortline,Sportline si Highline!!!Jos palaria!!! :) >- :thumbl:

post-780-1122999106_thumb.jpg

post-780-1122999125_thumb.jpg

post-780-1122999150_thumb.jpg

post-780-1122999170_thumb.jpg

post-780-1122999190_thumb.jpg

post-780-1122999217_thumb.jpg

Edited by DANNY WOO

Share this post


Link to post

a fost lansat varful de gama passat in state, motor v6, de 3.6l, cu 280 cp

 

 

 

 

 

On American territory these yielded the Passat V6 for the first time to the press have been shown. New top-Passat were revealed during the Meadowbrook concours. Around the turn of the year we can expect the car in the Netherlands. The Passat V6 have equipped with 3,6-liter an engine, doorontwikkeling of ancient Vr-blok that we saw again for last in the golf R32. With 280 pk the new engine 5 pk is stronger than the engine from the Passat W8. Just like the four cylinder strength sources stands thanks to compact construction V®6 transversely voorin placed. Standard the engine has been coupled to zestraps tiptronic barge with a sport vogue. No plans would be for hand-changed gear version. Optionally comes 3.6 V6 with 4Motion (four wheel traction) available. With V6 accelerate the Passat need less than 7 seconden of 0 to 100 km/h, the top speed is limits on 250 km/h. Over pakweg a year we might the same strength source expect in the new golf R36. How that candy will be unpack still just as to wait. Of beginning 2006 first the Passat are 4-deurs and variant to the turn.

 

 

 

12190.jpg

12191.jpg

12189.jpg

12192.jpg

Share this post


Link to post

Ma intereseaza consumul si acceleratia de la 0-100 km/h!!!Cred ca va merge superb masina!!! :) >-

Share this post


Link to post

din cate scrie mai sus, ii ia pana in 7 s sa ajunga la suta.. despe consum.. nu cred ca va depasi 13-14 l in oras, vom vedea insa cand vor apare primele review-uri. Oricum, masina va fi produsa cu acest motor numai pentru state(unde va apare ca o masina putin mai motorizata, nu neaparat ca o masina sport ) in europa varful de gama va avea parca 250 cp..

Share this post


Link to post

Pai nu cred ca va fi numai in State,din moment ce si W8 a fost comercializat in Europa!E doar o chestiune de timp zic eu pana va fi adus si la noi!!!

Share this post


Link to post

Ce-mi place... va-ti incins? Nu prea convine fanilor VAG cand vine o persoana si zice nu... :)

Cele mai tari motoare diesel tot nu sunt ale Vw. Sunt ale BMW. Si tot common-rail folosesc. Puterea nu sta numai in presiune de injectie. Studiati, studiati si o sa vedeti de ce a renuntat toata lumea la sistemul pompa-injector.

Si stiam de faza cu uleiul. Asta demonstreaza inca odata utopia VAG cu privire la incapatanarea de a folosi o tehnologie depasita.

Si inca ceva TDI-ul de 90 este singurul bun si fiabil. De altfel si cel mai vechi si testat. Problemele apar de la 110 in sus.

Cat despre Passat ati observat cum sunt plasate motoarele? S-a rupt de Audi A4. Este o platforma de Golf rafinata si lungita.

Share this post


Link to post

Of of mai Pedala!Ce sa-i facem daca v-au intrat la cap bazaconiile frantuzesti,despre zgomot la motoare.Sincer nu ma intereseaza zgomotul motorului,cine apreciaza un VW,se obisnuieste si invata sa-i placa zgomotul specific de TDi! :) >- Atata timp cat habitaclul este bine insonorizat nu ma intereseaza cum toarce motorul!Vezi tu VW a ales probabil sa ramana asa si sa nu adopte toate tehnologiile astea imediat cum apar,pentru este firesc ca vor exista si chiar exista probleme cu common-rail-ul.Cand vor considera ei ca este momentul propice,fii sigur ca va iesi un motor ca lumea.Asa ca orice ai spune despre ei,nemtii sunt peste francezi,oricat incearca unii sa-i denigreze!!!! :thumbl:

Share this post


Link to post
Sincer nu ma intereseaza zgomotul motorului,cine apreciaza un VW,se obisnuieste si invata sa-i placa zgomotul specific de TDi!

 

Asta cu "se obisnuieste si invata sa-i placa" era dintr-o alta epoca de aur.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...