kikosro Posted July 1, 2018 Share Posted July 1, 2018 Buna seara .. Acuma cateva zile am alimentat si la scurt timp sa aprins check engine ... prima banuiala a fost pentru sonda litrometrica , am mai avut acceasi eroare in trecut dar acuma chiar nu am avut la indemana adaptorul odb ca sa ii pun o diagnoza . Merg cam 110km si vad ca acul la benzina deabea a scazut si check engine-ul sa stins , mai merg cam 10km in oras si deodata creste aproape de jumate brusc ... si asa ramane pana astazi cand dintr-o data a inceput sa scada si la scurt timp sa dus la fund de tot , sta rezemat de opritorul ala . Am pus odb-ul dar nu-mi mai da eroare la sonda litrometrica sau al altceva . In trecut cand aveam un anumit numar de litrii in rezervor (in jur de 20-23) mi se aprindea check-ul , cum scadea sub 20 se stingea singur ... Voi ce imi recomandati mai intai sa verific , sonda sau ceasul din bord ? Link to comment
Viktor Posted July 1, 2018 Share Posted July 1, 2018 http://www.gmclub.ro/forum/topic/5050-indicator-martor-sau-sonda-de-benzina/?page=12 Link to comment
kikosro Posted July 2, 2018 Author Share Posted July 2, 2018 Multumesc frumos , o sa ma apuc de verificari 🙂 Link to comment
kikosro Posted July 13, 2018 Author Share Posted July 13, 2018 Rezolvat problema . Papucul de minus era oxidat complet . Acuma indica cum trebuie 🙂 Link to comment
Geo_ZGA Posted July 13, 2018 Share Posted July 13, 2018 Clasic... abia acum am vazut postarea, iti spuneam acelasi lucru. In 90% din cazuri papucul ala e problema... e expus la umezeala, rugineste, oxideaza si nun mai face contact. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now