Jump to content

Problema plutitor sau ac indicator


Recommended Posts

Buna seara .. Acuma cateva zile am alimentat si la scurt timp sa aprins check engine ... prima banuiala a fost pentru sonda litrometrica , am mai avut acceasi eroare in trecut dar acuma chiar nu am avut la indemana adaptorul odb ca sa ii pun o diagnoza . Merg cam 110km si vad ca acul la benzina  deabea a scazut si check engine-ul sa stins ,  mai merg cam 10km in oras si deodata creste aproape de jumate brusc ... si asa ramane pana astazi cand dintr-o data a inceput sa scada si la scurt timp sa dus la fund de tot , sta rezemat de opritorul ala . Am pus odb-ul dar nu-mi mai da eroare la sonda litrometrica sau al altceva .

In trecut cand aveam un anumit numar de litrii in rezervor (in jur de 20-23) mi se aprindea check-ul , cum scadea sub 20 se stingea singur ...

Voi ce imi recomandati mai intai sa verific , sonda sau ceasul din bord ?

Link to comment
  • 2 weeks later...

Clasic... abia acum am vazut postarea, iti spuneam acelasi lucru. In 90% din cazuri papucul ala e problema... e expus la umezeala, rugineste, oxideaza si nun mai face contact.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...