Jump to content
Sign in to follow this  
pol

Garnituri Cielo

Recommended Posts

1.Am scurgeri de ulei de fiecare data cand schimb garnitura de la capacul de la tacheti dupa 1500 km.Va rog solutii!!!!.

2.Recomandati-mi un ulei.

Share this post


Link to post

Stiu pe cineva care a rezolvat problema cu scurgerea de ulei prin etanseizarea cu silicon rezistent la temperaturi ridicate (cel de culoare rosie)

In legatura cu uleiul, eu folosesc Aral 5W40 si sunt foarte multumit de el.

Bafta

Share this post


Link to post

Salut! Am o problema cu garnitura de la capacul de culbutori. De fiecare data cand o schimb, timp de cateva saptamani nu am scurgeri de ulei. Nu sunt pierderi mari ca nivelul de ulei e mare la acelasi nivel, dar e enervant ca se murdareste motorul. Daca pun 2 garnituri in loc de una, cum e normal, are ceva? Ma gandesc ca poate asa scap de problema sau macar o s schimb garnitura mai rar si nu se mai murdareste motorul asa des. Multumesc anticipat...

Share this post


Link to post

Sa nu fie la capac vreo problema de planeitate si astfel sa nu se aseze garnitura bine.

Share this post


Link to post

Schimba capacul de culbutori, cu unul din plastic, de Lanos. Se potriveste perfect si nu vei mai avea nicio problema.

Bafta !

Share this post


Link to post

si eu am problema asta aproape de cand e noua masina...

singura rezolvare pentru mai mult de cateva luni a fost silicon rosu inainte de a pune capacul...

sincer nu as schimba un capac de dural (sau ce naibii e materialul ala) cu unul de plastic, sansele de a se deforma sunt mult mai mari

poate garnitura de Lanos sa fie mai buna decat cea de cielo :P

Share this post


Link to post

Chiar crezi ca la Daewoo Lanos se deformeaza capacul de la culbutori ?

Share this post


Link to post

La schimbarea garniturii de la capacul culbutorilor se recomanda curatarea foarte bine a suprafetei capacului si carterului pe care vine garnitura. Dupa curatare, se spala cu tiner sau orice diluant, care sa nu contina nici un fel de grasime. Cand se pune garnitura, trebuie ca suprafetele sa fie perfect curatate si uscate, lucu care va duce la lipirea practic a suprafetei garniturii de capac si carter, fara sa fie nevoie de silicon.

Trebuie verificat capacul de la culbutori sa nu aiba distantierele din dreptul gaurilor suruburilor strivite, pentru ca la strangere capacul va presa si reteza garnitura.

Daca sunt strivite, trebuie aliniate sa fie toate la acelasi nivel (se face planeitatea prin polizare) si se pun saibi pentru distantare intre capac si carter, care sa intre in gaurile garniturii.

La strangerea capacului trebuie folosit un cuplu moderat la cheie, pentru a nu reteza garnitura (din aceasta cauza tine doar 2 saptamani, dupa care incep pierderile de ulei).

Share this post


Link to post

Probabil ca toti aveti capace din acelea metalice care se pun impreuna cu granitura de pluta, daca nu ma insel. Faceti comanda si inlocuiti capacul vechi cu unul de plastic de la modelel noi, care au garnitura de cauciuc incastrata. Garantat nu veti mai avea nici o problema dupa aia. Nu stiu cat e nou, dar sunt sigur ca nu depaseste 150RON.

Share this post


Link to post

Capacul de plastic de Lanos este foarte bun , trebuie sa-l luati cu tot cu suruburile lui , difera la lungime fata de cele de fixare al capacului vechi .

Share this post


Link to post

deci are si alt tip de garnitura ... atunci da, ar fi o sansa de eliminare a scurgerilor

Share this post


Link to post

Sigur se elimina scurgerile cu o garnitura mai buna.

Aceeasi problema am avut-o cu garnitura noua de pluta amestecata cu cauciuc, si capac original metalic, pusa de doua saptamani.

Am scapat de problema cu o garnitura de cauciuc 100%, si acelasi capac.

Edited by mgrigo2000

Share this post


Link to post

si la mine din pacate am inceput sa curga ulei sus la capac... Ce fel de silicon sa cumpar mai exact? are vreo denumire ?

Share this post


Link to post

@mgrigo - ce garnitura sa cer la magazin - tot de cielo sau de kalos - ca sa imi dea modelul "calumea" ?

merci

Share this post


Link to post
sincer nu as schimba un capac de dural (sau ce naibii e materialul ala) cu unul de plastic, sansele de a se deforma sunt mult mai mari

poate garnitura de Lanos sa fie mai buna decat cea de cielo :P

@madkat in postul citat de mine, ti-ai dat cu parerea fara a stii despre ce e vorba. Nu te supara pt remarca mea, dar ca sa te lamuresti, priveste fotografia aceasta. E un motor de Daewoo Lanos.

motorlanosjg8.th.png

Crede-ma, e mult mai bine, daca schimbi capacul culbutorilor cu unul de Lanos. Nu ai cum sa schimbi doar garnitura. Iti garantez ca nu vei regreta !

Multa bafta !

Share this post


Link to post

te cred... si la cealalta masina din semnatura (e vb de Alfa) capacul culbutorilor e tot de plastic si e ok...

si stiu ca motorul e la fel la partea asta - mai mult, nu stiu daca nu acelas tip de capac se pune si la cielo sohc E3 (oricum tot negru si de plastic e)

Share this post


Link to post

Cum am mai spus, capacele de Cielo Euro 3, cele negre din plastic nu mai au aceasta problema cu pierderile de ulei. Pana acum n-am vazut nici unul deformat. Sunt sigur ca nu il fac din plastic de bricheta ... Trebuie cumparate cu tot cu suruburi. Pretul in Craiova era de vreo 60 RON luate de la baietii care le scoteau din fabrica. Cum preturile merg pe la jumatate, probabil pretul de ACSA este intre 100 si 150 RON.

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

@madkat

Intreaba daca au din cauciuc 100%, nu din pluta sau amestec.

Eu am confectionat-o pe a mea artizanal si face fata cu brio, etanseaza perferct, nu pierde nici pe la gaurile suruburilor cum pierdea cea noua din amestec pluta + cauciuc, e mult mai rezistenta si nu se reteaza ca cea de pluta.

Daca nu gasesti si nu ai material sa confectionezi artizanal, ramane solutia cu schimbarea capacului cu unul de euro3, cu garnitura de cauciuc integrata (si mie mi-a recomandat asta un inginer care stie ce zice).

 

Ideea principala este ca garnitura sa fie de cauciuc, si nu de pluta, indiferent de ce fel de capac ai.

Edited by mgrigo2000

Share this post


Link to post

Apropo de scurgeri de ulei: stie cineva va rog cum se numeste acel cot de furtun de cauciuc din spatele motorului, aproape de capac, in dreapta, cum ar veni intre injectoarele din dreapta (vorbesc din pozitia din care te uiti sub capota la motor), care se duce undeva in josul motorului ? Imi curge ceva ulei pe acolo.. pare usor crapat.. Ca sa stiu ce cer la magazin.. si ce circula prin acel furtun?

Share this post


Link to post

Daca e ce cred eu pot spune ca circula ulei prin el(vapori, daca ma exprim corect), daca e un furtun de cauciuc care se prelungeste cu o teava metalica in manual se numeste "tub ventilare carter" daca nu ma insel. Cand l-am cumparat eu am explicat vanzatorului cam despre ce este vorba si bafta mea a fost ca avea habar despre ce vorbesc si nu a fost o problema, in schimb iti recomand sa dai jos si respectiva teava(stiu ca e cam incomoda pozitia)ori sa verifici cumva daca nu este infundata pentru ca eu am avut surpriza sa o gasesc infundata si plina cu ulei ars pietrificat(era ceva ca nisipul ca sa ma intelegi).

P.S. Asta am patit la vechiul cielo cel din 99.

Share this post


Link to post

salut

 

am si eu o intrebare legata de acest furtun care duce catre partea de jos a motorului...

 

Cumva trebuie sa intre in baia de ulei? la mine sta atarnat in jos, fara sa intre in nimic...

 

Are cumva si o sita? Care este rolul lui?

 

Multumesc

Share this post


Link to post

intra in baia de ulei.face ventilarea cu carterul.asa ca nu tb sa stea stingher. e ceva rupt sau iesit pe acolo.uita-te atent! salut!

Share this post


Link to post

multumesc frumos alexinno.

 

intrebare: atat pentru baia de ulei cat si pentru capac tacheti recomandati garnituri numai din cauciuc ?

 

nu prea se gasesc decat din acelea mixte: cauciuc+pluta.

Share this post


Link to post

Pluta-cauciuc sunt cele mai bune la capacul de aluminiu.Pluta ii ofera rezistenta la strangere si cauciucul la etansare.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...