Jump to content
Sign in to follow this  
aztec

Pretul Corect

Recommended Posts

tot vreau sa cumpar un Aro 10. port negocieri cu un proprietar a carei masini vreau sa o cumpar, dar tot nu prea ne intelegem la pret..

eu i-am oferit 15 mil... el nu prea vrea,

dar mai intai sa descriu starea masini.

din 1985, are pe bord 16.000km cred ca reali... numere vechi, gen 1-B-xxxx, nu a mai circulat de cand nu mai sant valablre numerele( chiar , de cand?) a stat in garaj multi ani si in ultimile 6 luni pe strada.. postez si o poza...

proprietarul tocmai ce vrea sa mai bage cam 5-6 mil in reparatii( frane, cauciucaraie motor)... cat merita o masina care arata bine ca tabla din 85?

post-67-1113584343_thumb.jpg

Share this post


Link to post

fro' 10 bulionen...

iar pe tine te mai costa 1000 de euroi sa o aduci intr-o stare rezonabila de functionare.

Share this post


Link to post

In privinta numerelor vechi, nu mai sunt valabile de prin 2001. Eu mi le-am schimbat la Oltcit prin decembrie 2000 si stiu ca am fost cam printre ultimii, mai aveam putin si nu mai aveam voie sa circul.

Share this post


Link to post

Trebuie sa te gandesti ca ai muuuult de munca la masina...Ii dau dreptate lui Alx cu 1k eur pt a o face sa mearga...Mai e o pb: nu prea se mai gasesc elemente de caroserie de Aro 10 iar care sunt pe piata sunt facute aiurea, nu corespund ca dimensiuni si au o calitate jalnica. Deci vreo 10 mil max i-ass da pe ea.

 

PS: Intereseazate de costul inmatricularii(schimbarii numerelor)

 

PPS:E cu tractiune integrala cuplabila sau cu tractiune pe o singura punte? :-?

Share this post


Link to post
Guest Mecmar
tot vreau sa cumpar un Aro 10. port negocieri cu un proprietar a carei masini vreau sa o cumpar, dar tot nu prea ne intelegem la pret..

In poza la capitolul tabla masina se prezinta acceptabil, nu prea se vad gauri.

Actele (trebuie facuta carte de identitate, dusa la RAR, i se acorda numere noi )

nu ar fi o avere, insa problema ar fi toata furtunaria, trebuie sa tii cont ca masina nu a functionat - deci articulatii, amortizoare, motorul trebuie desfacut si vazut ce si cum se prezinta, cauciucuri, vopsea etc. Parerea mea este ca nu prea se merita investitia. Masina este pe benzina, motor Dacie, consum pe masura. Chiar 1.000 E nu te-ar costa, insa faci o investitie si pastrezi masina, altfel ptr. o eventuala revanzare nu merita, vei pierde. Este totusi ARO, insa pe tine te incanta faptul ca nu a functionat, 16.000 km si in rest?

Parere personala - nu merita investitia. Daca o Dacie functionala an 1985 intretinuta ajunge cam pe la 20 milioane, cred ca 15 mil. ar fi corect, insa nu ti-o va vinde la acest pret. Proprietarul daca mai investeste 10 mil. in ea, banii nu ii va recupera la vanzare. Asa ca 15 mil is ok pe toate fronturile.

Share this post


Link to post

Depinde si in ce stare vrei sa o aduci si pentru ce vrei sa o folosesti.La vedere masina pare rezonabila.poti face din ea un jeep-ulet bun pt pescuit,padure,etc.15 milioane e un pret rezonabil,dar trebuie sa te gandesti ca o astfel de masina nu o iei ca sa bagi bani in ea si apoi sa o vinzi pt ca nu scoti investitia.Si pe mine ma bate gandul sa iau o jucarie d-asta.

Share this post


Link to post

, masina o vreau pt concedii la munte sau alte parti si pt carat bagaje in diverse ocazii( 3-4 pe an cand duc parintii in provence si inapoi... ca au bagaj nu gluma si cred ca tico al meu e un tir ceva.

la tabla e ok, nu are deloc rugina la prima vedere, putin la rama plafon dar rezolvabil... ciudata la ea este sistemul de suspensii, adica independenta si fata si spatele, arcuri elicoidale fata/spate, nu are osie in spate, tot cu planetare...mai deosebit la aro din cate stiu eu, acum nici nu am multe informatii...

motor de 1400, 2 schimbatoare normal si pt 4x4

e 4x4, arata bine si inside...

stiu ca sant cam dus cu pluta, dar vreau o masina putin off-road ca omor tico pe drumuri...

Edited by aztec

Share this post


Link to post

Intelege-te la pret cu proprietaru si pune mana pe ea. Sfaturi despre cat ar valora nu dau pt ca nu sunt sigur ca ar fi corect. Avand, insa, in vedere ca ai tico, ti-ar prinde bine si aro asta 10.

Mai ales ca a stat in garaj atata timp, e pacat sa-l mai lasi pe strada. Si mai sunt de parere ca o investitie de 1.000 E e prea mare. Se mai pot reduce costurile de resuscitare.

Share this post


Link to post

omu' vroia 35 mil pe ea.. enorm :mda:

la ~1000 cumpar una mai noua si mai buna...

asa ca de-ocamdata m-am linistit... o sa-i las telefonul , poate se razgandeste, ca nu cred sa gaseasca pe cineva la banii astia,

oricum ridicasem miza pana la maxim 20 mil. mai mult nu merita.

asa ca iarasi ma duc la vara in padis cu tico, si la anu daca am noroc fac transalpina cu un aro

dar ramane dorinta de a face rost de manual/carte utilizator/instructiuni de folosire pt aro 10, ca tot iau unul... :X ARO :spumelagura:

Share this post


Link to post

Se mută la "Diverse".

Share this post


Link to post

Salut,

am "Agenda automobilistului 1" in care da ceva date de Aro 10,te-ar interesa?

Apropo de Aro 10 :eu am un vecin care a avut unul si vreau sa-ti spun ca am fost un pic dezamagit cand am mers cu el (cam caşcaravetă)!

Ideea este frumoasa dar, sa stii ca daca te-ai invatat cu o coreeana (sa-i faci doar intretinere) e cam greu!(pe langa banii care-i bagi sa o pui pe roate i-ti mai trebuie si mult timp)

Share this post


Link to post

Daca poti sa scanezi sau pozezi datele respective si sa-mi dai de veste sau sa le trimiti pe email ar fii util pt mine

in privinta masini, cred ca as avea o mare deceptie, dar ma gandesc la asta si stiu la ce sa ma astept...

normal ca as vrea un defender sau un land cruiser (model mai vechi), dar ma gandesc si la finantele mele..asta m-as permite, de atata fiabilitate am parte

Share this post


Link to post

Am cartea la mine!

Sunt in jur de vreo 10 pagini(contine o prezentare a masinii si utilizare a tractiunii 4x4).Daca i-ti este la indemana sa stii ca eu lucrez pe B-dul Unirii(la fantani) sau as putea veni deseara la intalnire!(cartea ti-o dau sa-ti faci tu poze sau daca vrei i-ti fac eu copii la xerox)

Toate bune!

Share this post


Link to post

am avut pe bursa un anunt cu un aro10.4 4x4 diesel renault. atunci era o mie si ceva si era in stare deplorabila. intre timp, niste prieteni au mai aranjat-o, au vopsito si au pus-o in stare de functionare. de ce te intereseaza, pretul se invarte pe la 2 mii de euro. motorul e zeiss!

Share this post


Link to post

@alx

multumesc mult..

dar suma ma depaseste.. momentan eu nu am atatia bani de bagat in masina,

cum sa-ti explic...

momentan am pus deoparte pt moftul asta cam 8-10 mil si de care incerc sa nu ma ating pt alte cheltuieli, si daca reusesc sa gasesc una care sa corespunda , fac rost de diferenta..

incerc sa gasesc o masina pe care sa incerc sa o repar eu, la care sa incerc sa invat si eu putina mecanica (la tico nu am invatat mai nimic in afara de filtre de benz si aer, roti schimbate intr ele si pus benzina) si care sa-mi dea o preocupare..

si sa ma si satisfaca

mai ales ca masina nu va fi una de zi cu zi, ca am tico de care sant supermultumit si nu vreau sa-l vand, pana incepe sa curga piesele din el, ramane.

o vreau pt carat, mers la munte pe coclauri ( nu extrem) si care sa nu-mi pare rau ca lovesc toba de ex.

daca as fi avut cei 2000 E , as fi gasit cu siguranta o masina ( chioar pussesem ochii pe vre-o 2 dar m-am linistit, fab 1999-2001 , belea) dar ar trebui sa am grija de ea, mi-ar fi mila sa o solicit la maxim

nustiu daca intelegi ceva, vad ca nici eu nu prea...

Share this post


Link to post

sa te interesezi de preturile pieselor... tipii care au reparat-o mai au o duba mercedes si mi-au spus ca preturile de aro sunt duble ca pret fata de cele de la mercedes. vorbim de piese sh, ca noi dai o avere... o aripa ajunge si la 2.5-3 mil...

sa nu mai spun de reductoare 4x4, faruri, etc. pe mine unul m-au socat, am crezut ca au preturile pieselor de dacie dar defapt sunt de 3-4 ori mai mari...

Share this post


Link to post

stiu ca sant mai scumpe, de acea masina asta ma incantat ca nu are rugina si pare ok, dar vrea mult pe ea..

un vis mai tampit ce l-aveam odata (daca as fi facut rost de ceva bani si sa nu'mi trebeasca') erea sa inlocuiesc mecanica cu cea de mercedes G varianta scurta sau cu cea de la alta masina, dar asta implica bani, garaj propriu si mecanic priceput, tocmai ce eu nu am

nu am o pata pe aro ( cu toate ca sant o idee patriot la faza asta) dar de ceva strain si bun nu am bani

Share this post


Link to post

azi ma duc sa arunc ochii la un aro 10 (iarasi) l-am gasit anuntul in ziar, si sper sa fie ok, chiar daca in anunt scria ca "necesita reparatii"

care stai in zonaintersectiei colentina-fundeni, ca cica e parcat pe acolo, si pana ma duc sa-l vad mai sant cateva ore...

edit; fost , vazut, necesita tinichigerie cel putin cam multa si nu am cunostinte prea multe la vre-un service..

cred ca iarasi cade si varianta asta...

Edited by aztec

Share this post


Link to post

anunturile de mai sus nu sant de actualitate.. am ramas si fara bani

am fost sa vad acea masina.. o epava, fara bord, mancata de rugina.. ma rog asta e.. uitati o poza... ce ziceti cum arata?

nu este din romania, ci venezuela.. lucru t export, ce mai, dar si preparata...

post-67-1130783967_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Waw, aro in venezuela? Nu credeam

Oricum , cred ca anul asta nu am vazut nici un aro in trafic. Ai mai grija ca mai gasesti piese pt el!

De Wargburg ce parere ai? (scuze ca am pocit numele, nu stiu exact cum se scrie) Eu unul in consideram un jaf de masina, dar acum ~1an am fost cu un taximetrist care avea aceasta masina si am ramas relativ placut impresionat de raportul calitate/pret. Tipul zicea ca a luat-o cu 10 mil a mai bagat ~5 mil (piese zicea ca se gasesc relativ usor) si merge cu ea toata ziua fara pb. NU zic ca ti-o recomand, dar merita sa arunci o privire :)

Toate bune!

Share this post


Link to post

pe la noi(cj) cu 15 milioane iei aro 10 de prin '90 cu care poti merge fara mari reparatii

Share this post


Link to post

o reclama la aro in italia din 1988...

AroCiemme.wmv

Edited by aztec

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...