Jump to content
Sign in to follow this  
Den

Tico Pe Drum Lung.

Recommended Posts

Man, ai un forum plin de indicatii tehnice si practice de imbunatatire a masinii pe care spui ca o conduci. La versiunea asta de forum inca nu s-a activat butonul cu optiunea "mura-n-gura" dar astepta si upgrade-ul asta de la Vaxxi, intre timp exploreaza forumul si vei descoperi ca ai inca multe de invatat.

Edited by raven84
  • Like 2

Share this post


Link to post

In primul rand tu trebuie sa rezisti, masina n'are nici pe naiba daca e cat de cat intretinuta, atat Tico cat si Matiz sunt foarte obositoare la drum lung.

Edited by argon
  • Like 1

Share this post


Link to post

Tico e obosior intradevar, Matizul, not so much. Am facut 60k km in 7 luni cu un matiz si nu ajungeam acasa cu dureri de cap sau cu dureri de spate.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Ce-i asa de obositor la Tico? :scarpin: Chiar nu va inteleg ...

Edited by Carabusu junior
  • Like 3

Share this post


Link to post

Nu la Tico neaparat, orice masina mica de oras nu e potrivita la drumuri lungi...In Matiz dupa 100 de km sunt terminat, cu Espero pot merge si 600 deodata.

Edited by argon
  • Like 1

Share this post


Link to post

La tico e obositoare pedala de acceleratie,parca e pusa mai mult pt pasager decat pentru sofer :scarpin: . E obositoare pozitia la volan la tico in general (nici scaunele nu ajuta)

Si dupa ce iesi de pe autostrada zici ca ai oprit motorul.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Ce-i asa de obositor la Tico? :scarpin: Chiar nu va inteleg ...

 

 

Sincer...eu sunt destul de inalt...dupa vreo 300 de km condusi abia am asteptat sa cobor din masina k ma omorea piciorul drep si spatele.e foarte incomoda.nu stiu ce as putea sa-l fac mai confortabil.

  • Like 1

Share this post


Link to post

io fac mereu drumuri lungi cu tico nu mia fost nicodata frica ca ramane in drum .

chiar asa de frica iti e sa pleci cu el ?

 

 

Nu imi este frica.Dar e o masina foarte firava.La ce drumuri avem noi...oricand ma pot astepta la ceva.In plus,pe autostrada cand trece un TIR pe langa tine trebuie sa tii bine de volan mai ales de la 100km/h in sus.

  • Like 1

Share this post


Link to post

In ultimele doua saptmani am facut vreo 6 drumuri Piatra Neamt-Iasi-Zanesti-Piatra Neamt, si n-am avut nici pe naiba, in afara de faptul ca a fost cald.

Daca nu stai bine in scaun, regleaza-l, ca doar de asta a fost facut cu reglaje ... In tren vrei sa spui ca e mai comod? Eu nu cred ...

 

Referitor la ce zicea Argon, daca o luam asa, ne-ar trebui cate o masina pentru fiecare situatie in parte, pentru oras, pentru concediu, pentru mers la munte ... Treaba ti-o faci si cu asta mica, chiar daca nu ofera confortul unei masini dintr-o clasa mai mare.

 

Cu pedala de acceleratie ce sa zic, depinde de dum te obisnuiesti, eu unul am gasit pozitia perfecta la drum lung si nu ma doare piciorul absolut deloc.

 

Zici ca nu ti-e frica, dar ti se pare firava si atunci cand trece un TIR pe langa tine tre sa te tii de toate alea. Uite ca mie nu mi-i frica absolut deloc, daca e sa o incasezi, o incasezi, indiferent de masina.

Eu am trecut pe linga TIR-uri si cu 130 km/h si n-am avut nici o treaba, nu am avut nici o jena cum ca m-as rasturna sau mai stiu eu ce, iar cu cat masina e mai incarcata cu atit e mai stabila. Mie mai frica mi-ar fi sa trec cu un Matiz pe linga ceva mare decat cu Tico.

 

Poate multi o vor considera teribilism, da cu Tico din dotare am atins lejer 140 km/h destul de multe ori, si cu masina incarcata si nu am avut nici o problema si nici nu am avut senzatia ca mi s-ar desprinde tablele sau ca ajung in camp.

 

Atita timp cat masina e in stare buna de functionare si ai intretinut-o, n-ai de ce sa-ti faci griji.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Hai sa nu ridicam ticozaurul in slave, ca la cite kg are ... ar trebui s-o umpli cu caramizi sa stai lipit de asfalt pe autostrada.

  • Like 1

Share this post


Link to post

N-am zis ca e masina ideala, dar nici nu te faci de ras cu ea si nici nu tre sa speriem lumea ca vezi doamne e cea mai usoara si instabila masina, ca nu-i asa.

 

Tot atit va temeti ca va rasturnati cu ea pe autostrada si ca nu-i stabila, da Citroen C1, Peugeot 107, Toyota Aygo sau de ce nu si Smart sunt oare cu mult mai grele si mai stabile?

 

La Tico daca ai pus niste amortizoare pe gaz si ai mai schimbat si arcurile deja ai sa zici ca e alta masina si ai sa te plangi de dureri la rinichi :) )

Edited by Carabusu junior
  • Like 1

Share this post


Link to post

Nu poti sa compari stablilitatea ticoului cu a celorlalte masini enumerate,e alta constructie totusi. Nu numai greutatea conteaza

Si daca e in stare tehnica buna,n-o sa ai nici o problema cu el (altii n-au avut chiar si in stare tehnica nu asa de buna)

Pentru pedala insa,n-am gasit o pozitie acceptabila

Edited by Dr.L
  • Like 1

Share this post


Link to post

Mai Carabusu-le, eu nu ma refer la marca sau tipul masinii, ci la greutatea acesteia. Referitor la ceia ce afirmi tu, esti putin deplasat de adevar in ceia ce priveste stabilitatea unei masini de tonaj mic la o viteza de 130-140 km/h pe autostrada.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Ce-i asa de obositor la Tico? :scarpin: Chiar nu va inteleg ...

 

M-am exprimat gresit. Tico cel condus de mine era obositor la condus in comparatie cu Matizul desi ambele erau in stare proasta(masini de firma de care nu pasa nimanui) si aveau peste 250k km. Un exemplar ingrijit nu am condus.

  • Like 1

Share this post


Link to post

N-am zis ca e masina ideala, dar nici nu te faci de ras cu ea si nici nu tre sa speriem lumea ca vezi doamne e cea mai usoara si instabila masina, ca nu-i asa.

 

Tot atit va temeti ca va rasturnati cu ea pe autostrada si ca nu-i stabila, da Citroen C1, Peugeot 107, Toyota Aygo sau de ce nu si Smart sunt oare cu mult mai grele si mai stabile?

 

La Tico daca ai pus niste amortizoare pe gaz si ai mai schimbat si arcurile deja ai sa zici ca e alta masina si ai sa te plangi de dureri la rinichi :) )

 

 

In legatura cu stabilitatea.Mia spus cineva ca ar fii mai bine sa imi pun jenti de Damas.Sunt identice ca marime dar ies putin mai inafara si creste stabilitatea.Voi ce ziceti?

Share this post


Link to post

Mai Carabusu-le, eu nu ma refer la marca sau tipul masinii, ci la greutatea acesteia. Referitor la ceia ce afirmi tu, esti putin deplasat de adevar in ceia ce priveste stabilitatea unei masini de tonaj mic la o viteza de 130-140 km/h pe autostrada.

 

Din cate stiu eu, sensurile de mers pe o autostrada sunt despartite prin balustrade si dupa caz si de dale de beton (sau cum le-o zice), deci nu prea ai cum sa simti nimic de la cei ce vin din sens opus. Atunci cand tu depasesti sau esti depasit de o masina de tonaj mai mare altceva in afara de faptul ca te trage un pic inapoi si un mic balans n-ai sa simti.

Dupa tine, nici o masina de tonaj mic nu e sigura pe autostrada si nu ar trebui folosita pe astfel de drum ...

 

@Oszkar87 - Jantele de Damas sunt la fel ca cele de Tico, nu ies deloc in afara si nici nu-ti fac masina mai stabila.

Mai omule, n-ai nici un motiv sa te temi ca te vei rasturna cu el sau ca vei ajunge in camp la prima curba luata mai in forta ... Ce naiba, parca a-ti avea niste roabe. Daca masina a fost intretinuta si nu are probleme tehnice n-ai de ce sa te temi, nu-i vechea Dacie la care trebuia sa ai un portbagaj de scule si piese pentru inca una ca sa poti pleca la drum lung.

 

Tico care il am eu are 12 ani si 134000 km si nu mi-am facut niciodata griji ca ma lasa in drum si intentionez sa o mai tin inca doi ani pana la alta noua.

Edited by Carabusu junior
  • Like 1

Share this post


Link to post

Dupa tine, nici o masina de tonaj mic nu e sigura pe autostrada si nu ar trebui folosita pe astfel de drum ...

 

Dupa mine, tu intelegi ce vrei si nu ceia ce am subliniat eu, o masina usuara devine instabila la viteza mare si asta o spun din experienta si nu -i citat din Media. Incearca si tu sa conduci masini mai tapene, mai grele si vei observa diferenta.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Ok, s-a inteles, Tico e instabil pentru soferii obisnuiti pe masini mai grele. Obisnuiti-va si pe tico si n-o sa mai para instabila. Si acu serios: cate tico au fost luate de vant pe strada? :)

  • Like 1

Share this post


Link to post

Tico este o masina de oras conceputa prin anii 70' ce vreti de la ea ? Daca rezisti poti ajunge foarte departe cu ea ,eu stiu pe cineva care a facut 2 drumuri in Italia cu el ,eu am facut un drum de la Baia Mare la Constanta .Oricat as iubi masina asta trebuie sa fiu obiectiv si sa spun ca pt drumuri mai lungi de 200 km este obositoare !Poate pt voi ca sunteti baieti tineri nu se pune problema !

  • Like 1

Share this post


Link to post

@augustinionut -de la a fi instabila pana la a fi luata de vant e cale lunga

Vezi de exemplu corsa,intre 100 si 150km/h nu stimti mare diferenta,la tico e la fel? :scarpin:

  • Like 1

Share this post


Link to post

Nu stiu de ce deranjeaza adevarul, Tico nu e potrivita la drum lung, dar daca masina e intretinuta, si nu te deranjeaza confortul lipsa, da-i bataie, cu atentie, pana in 90 km/h si o sa ai si un cost/km minim, oricum e mai bine decat cu CFR-ul, sau inghesuit intr-un autobuz putitor.

Edited by argon
  • Like 1

Share this post


Link to post

e stabil tico pe serpentine scartaiau rotile la 80 :D era o placere :) ) ios mai nebun dupa serpentine :P

 

e umpic nasol cand bate vantu tareeeee si mai trec sicamioane pe sensu celalalt,da si in matiz e mai rau.

 

pe a2 candploa cugaleata,depaseam fara nici un stres camioanele,doar ca cat eram in depasire nu mai vedeam nimic :) )

Edited by CatalinC
  • Like 1

Share this post


Link to post

pe a2 candploa cugaleata,depaseam fara nici un stres camioanele,doar ca cat eram in depasire nu mai vedeam nimic :) )

 

Hmm, exista si metode mai usoare pentru a te sinucide...dar in fine si eu am venit cu matizul asta iarna pe un viscol cumplit cu 80-90 la ora de la Adjud si pana la Galati. Eram plin de draci pe mecanicii din Adjud care ma tinusera in service o zi intreaga pentru mai nimic.

 

In alta ordine de idei, tin sa mentionez ca Daewoo a fabricat o gama larga de automobile, din diferite clase. In general Tico si urmasul sau Matizul sunt considerate masini de oras si pentru asta au si fost create. Faptul ca noi romanii le folosim la orice este alta poveste. Ambele sunt concepte bune, care in ciuda unor hibe s-au dovedit deosebit de trainice, usor de intretinut si "fun to drive". Daca doriti siguranta si "impamantare" sugerez un Cielo, o Nubira sau chiar o Leganza (ca sa ma incadrez in gama Daewoo) acestea sunt masini mari, spatioase si ceva mai sigure, chiar daca nu cu mult.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...