Jump to content
Sign in to follow this  
remix

150eur Pe Luna

Recommended Posts

si cu asta ai spus totul despre cat te pricepi la masini.

ex1: Accent dupa Albea la Calitate/Pret. S-ar intampla doar daca Albea ar fi 5000-6000E si, surpriza, nu este. :scarpin:

ex2: avantaje marca pentru tine inseamna consum? =))

ex3: Kalos e facut in Coreea deci nu are cum sa fie mai putin fiabil decat un Cielo facut, acum, in Romania.

 

sunt DEOSEBIT de curios ce masina o sa iti iei.

Share this post


Link to post

Si inca ceva: aspectul exterior e o chestie atat de subiectiva, conteaza gusturile care, vorba zicalei, nu se discuta. Am intalnit oameni care au zis : mie chiar imi place Loganul (si e dreptul lor), care mie imi pare ca are cel mai sinistru design din cate autoturisme s-au fabricat in tara vreodata.

 

In rest, clasamentele tale au multe puncte discutabile, nu pare sa fi tinut cont de ratinguri sau alte criterii, cred ca a fost un clasament al preferintelor tale personale. Il putem avea si p-asta in vedere...

Share this post


Link to post

Carcotas mai esti satori! Ai dreptate , am uitat complet pe moment de faptul ca Cielo mai este foarte putin % corean. Deci l-as trece pe penultimul loc inaintea Logan-ului la fiabilitate. Scuze fata de remix!

 

Cat despre avantajele marcii (consum) exact asta am vrut sa spun! Faptul ca daca alegi Skoda sau Renault , poti beneficia si de motoare diesel!

 

@Gica : De ce nu par sa fii tinut cont de ratinguri si alte criterii? Spune-mi tu ce-i intradevar altfel decat am spus eu.

Share this post


Link to post

Doar cateva idei personale:

1. Eu am Logan si vreau sa-mi cumpar Kalos acum(am vrut Megane da' e peste buget). Poti sa tragi singur concluzia!!!

2. @AND "Bai nene" dupa cum au spus si altii tu intai sa-ti iei masina aia pe care o cauti si nu o gasesti si dupa aia sa dai sfaturi.

3.Ai grija si la COSTURILE DE INTRETINERE pt. ca VAXXi are dreptate.

De ex.: Am inteles ca la Kalos rev te costa vreo 5.8-6mil maxim pe cand la Accent pleaca de pe la 7mil.

4.Aprox. in situatia ta ma aflu si eu dar eu nu vreau sa ma bag la un leasing de peste 3 ani. Asa ca tot cam la aceleasi masini ma gandeam si m-am hoatrat la Kalos pt. ca la aceiasi bani ofera cel mai mult(dotari) plus ca am citit ca nu e chiar atat de sensibila cum spun unii.

5.Eu deja am Logan si sunt foarte multumit de el si toti prieteni mei care il vorbeau de rau si dupa aceea au mers cu el si-au schimbat parerea!!!

 

P.s. pana la urma e alegerea ta!!! Eu m-am hotarat la Kalos.

Share this post


Link to post

As merge pe Clio diesel, pentru ca papa mai putina motorina decat benzina (chiar daca ajung ambele la acelasi pret), iar ca varianta de finantare incearca la Volksbank, unde eu am gasit cele mai bune oferte. Succes!

Share this post


Link to post

Clio diesel in echipare asemanatoare cu Kalos 554 este cu 1000 de euro mai scump in CIP. Chestia asta ma duce la peste 9000 cu toate taxele ceea ce depaseste bugetul meu. Si asa valoarea aceea de 8500 stabilita initial inseamna ajutor din partea a terte persoane (a se citi parinti). Intr-adevar diesel-urile consuma mai putin decat un benzinos dar sincer pe mine nu prea ma atrag aceste motoare. In general au si costuri de intretinere mai mari, sunt si ceva mai zgomotoase si nici nu te sperie cu dinamismul. Pana acum, din experienta mea, cel mai adevarat motor diesel intalnit este cel de pe Ford Mondeo care intr-adevar nu se aude aproape deloc. Dar cine are bani de Mondeo ? Pe o masinuta d-asta mititica insonorizarea la un diesel este foarte greu de realizat.

 

Deci eu diesel nu prea.

 

In schimb din ceea ce-mi comunica dealerii de Chevrolet culori nemetalizate sunt doar alb si rosu. Lucrul asta ma cam incurca. Inseamna sa mai cotizez 166 de euro pentru o nuanta metalizata. Mai studiez problema, asta fiind una dintre ultimele puncte de pe agenda.

 

Sa comentez putin clasamentele lui AND si sa pun parerea mea.

Aspect (AND/eu)

1. Fabia / Fabia

2. Accent / Kalos

3. Clio / Accentul

4. Albea / Albea,Punto

5. Cielo / Clio

6. Logan / Cielo

7. Kalos / Logan

Sincer as fi pus Clio Bicorp pe primul loc dar nu intra in calculele mele. Fabia arata binisor si ar fi fost depasita de Kalos daca ramanea cu farurile acelea vechi, unitare. Modelul asta nou cu semnalizatoarele separate mi se pare mai putin reusit. Accentul are ceva care aduce aminte de Coupe/Tiburon (NFSU2) dar totusi te intristeaza ca e doar un Accent. Albea nu a fost niciodata printre preferatele mele in materie de design. Un alt model Fiat care imi placea era Punto, dar cel de dinainte cu farurile inguste. Acum cu imensitatea aceea de faruri mi se pare chiar exagerat. Clio Symbol nu mi-a placut niciodata dar are un design mai actual decat Cielo. Cielo arata bine dar este putin depasit ca si maniera de design, are un portbagaj mai mare decat Loganul si este mai frumos decat acesta din urma care pe mine nu ma atrage deloc... decat ca pretz (mama lui de ban).

 

Calitate / pret:

1. Clio / Kalos

2. Kalos / Clio

3. Albea / Accent

4. Accent / Albea

5. Fabia / Fabia

6. Logan / Logan

7. Cielo / Cielo

Eu la acest clasament am tinut cont de dotari,asamblare,ergonomicitate/pretz. Sincer sa fiu mi-a parut rau de Cielo ca a ajuns pe ultimul loc dar pentru mine el prezinta o pozitie destuld e incomoda in condus, iar felul in care sunt dispuse comenzile pe bord nu mai este de actualitate. Loganul are multe dotari la pretul pe care il cere doar ca asamblarea lasa mult de dorit. Evident exista si acea rezerva fata de Logan. Daca ar fi fost sa il judecam "in modul" probabil ca ar fi fost primul fiind cel care ofera dotarile cele mai multe la pretul cel mai scazut. Fabia este o bijuterie mecanica intre toate celelalte din lista dar totusi este si cea mai scumpa. O versiune omoloaga este Fabia junior care nu prezinta A/C :( si este si ea mai scumpa decat Clio. Albea este o masina decenta care totusi pierde din prisma producatorului si a dotarilor. Daca va uitati in oferta nu exista decat 1 singura echipare. Cam slabut. Accent vine dintr-o lunga linie de Accente, parca cea mai face-lift-uita masina din clasament. Au avut destul timp sa-si imbunatateasca masina dar parca un raport calitate/pret o duce putin dupa Clio. Parerea mea. Clio este comparabil cu Kalos. Totusi versiunea omoloaga la pretz ar fi Expression. Aceasta nu are CDPlayer, Volan reglabil pe inaltime, Scaun sofer reglabil pe inaltime, Bancheta rabatabila 60/40 ci doar 1/1 si este si mai scump cu vre-o 200 de euro (destui cat sa-mi iau vopsea metalizata la Kalos). Parerea mea este ca Chevy Kalos ia aurul pentru calitate/pret cu Accentul si Clio foarte apropiate.

 

In ceea ce priveste consumul si performantele imi este foarte greu sa ma pronunt pentru ca nu am avut experiente indelungate cu nici una dintre masini. Luandu-ne strict dupa ce specifica furnizorii:

 

model capacitate - putere - cuplu - viteza maxima - acceleratie 100km/h - consum

Kalos 1.2 - 72cp/5400 - 104/4400 -157km/h - 13.7s - 8.4/5.5/6.6

Clio 1.4 - 75cp/5500 - 114/4250 - 170km/h - 12.5s - 9.7/5.7/7.1

Fabia Junior 1.2 - 54cp/4750 - 106/3000 - 150km/h - 18.5s - 7.9/4.8/6.0

Cielo STDA/C 1.5 - 80cp/5600 - 122/3200 - 175km/s - 12.8s - 10.4/5.8/7.4

Hyundai - nu merg site-urile romanesti

Albea 1.2 - 80cp/? - ?/? - 162km/h - ? - 9.4/5.7/?

Logan 1.4 - 75cp/5500 - 112/3000 - 162km/h - 13s - 9.2/5.5/6.8

 

Mie imi este realativ clar care iese cel mai bine din statisticile, repet, furnizate de producator.

 

De fapt daca stau sa ma gandesc, dupa acest post (al meu), plin de detalii, Kalos 554 este masina cea mai potrivita pentru necesitatile mele.

 

Acum va rog sa ma consiliati si voi cu privire la posibilitatile de achizitionare. Care aveti idee cum pot lua masina cu cel mai mic avans, cea mai mica rata lunara si valoare reziduala minima sau chiar 0 ?

 

Voi comunica si cu dealerii pe email si va voi prezenta rezultatele.

Edited by remix

Share this post


Link to post

Cielo STD prinde si 200km/h pa la 4800-4900rpm > :)

Iar consum afara la 90la ora ia 5,1 :D

Edited by Alezz

Share this post


Link to post

Hai, lasa-ma cu Cielo la 200km/h ca mai mult de 185 (pe ceas, 175 in realitate zic eu) nu prinde...Iar la viteza aia cu Cielo iti intrebuintezi serios sfincterele disponibile...

Omul nu vrea masina de curse, vrea ceva economic, cat de cat spatios, fiabila si cat de cat frumoasa...

@remix, din experienta proprie, daca tai Dacia de pe lista cele 2 optiuni viabile sunt Clio Symbol si Kalos...Uita de Fiat (cu probleme), uita de Skoda (prea scumpa), uita de Cielo (odihneasca-se in pace, ma doare sa spun asta dar e adevarat, Cielo a fost si este masina mea de suflet), uita de Hyundai (revizii scumpe a la Tiriac Co.)...

N-am retinut, ai facut drive-test cu vreuna?

Share this post


Link to post

Deoarece toata lumea si-a spus cuvântul (mai putin Viper) o sa-ti spun si eu câte ceva despre…rate bancare (la leasing nu ma pricep, deh, batrânetea!). Acum un an de zile (cautam surse de finantare pentru Matiz) am colindat, cu rabdare, toate bancile din Târgoviste, punând întrebari dupa întrebari, spre disperarea fetitelor (frumoase) de la serviciile de credite bancare. Ma hotarâsem pentru Raiffesein însa, dupa 2 (DOUA) saptamâni de tatonari, uite ca Dumnezeu mi-a deschis ochii si m-a trimis la BCR. In 2 (DOUA) zile am avut masina…

Matizul a fost considerata masina “straina” si mi s-a fixat CASCO-ul la 4,5 % (alte banci -BRD, BancaTransilvania- au un procent de 5 %). La Logan cred ca este undeva la 3-3,5%. La valoarea de 5.575 euro, am platit un avans de 25%, creditul a fost luat pe 4 ani si dau o rata lunara de 110-112 euro, la o dobanda pornita initial de la 12,5% si ajunsa acum pe la 9-9,5%.

Deoarece spre sfârsitul anului acesta sau cel mai târziu în primavara viitoare ma voi alatura posesorilor de Kalos (daca nu cumva Body o ma ia si pe mine în Emirate, sa ne cumparam câte o Corolla de 9.000 $ :tongue: ), ti-am facut un calcul pentru un credit bancar la BCR: am presupus un Kalos de 9.500 de euro. Avans de 25% (ca sa nu ai nevoie de giranti): 2.345 euro. Deci, poti solicita un credit în valoare de 7.125 euro. CASCO-ul este (la 5%) de 475 euro/an, iar pe trimestru este de 118 euro. Daca iei creditul pe 5 ani iesi cam la 120-130 euro…

Deci, parerea mea: du-te si pe la o filiala BCR!

 

Câteva sfaturi:

- lasa-l pe AND, cred ca are cea mai mare colectie de reviste auto din univers…

- i-ati o masina fiabila, în care sa bagi doar benzina

- asculta-l pe VAXXI: vezi costurile de întretinere (acceptabile la Kalos)

- nu-ti lua masina SH; ce-i al tau, este al tau; mirosul de masina noua nu se compara cu mirosul masinii SH (tigari, bautura, futaiuri etc)

- esti bucurestean, esti citadin, esti tânar si te întreb: AI NEVOIE DE SPATIU ? AI NEVOIE DE PORTBAGAJ URIAS? AI 100 DE KILE SI ITI VEI LUA O SOTIE DE 100 DE KILE, CA SA FACI COPII DE PASH’ DE KILE? CARI TELEVIZOARE, MIEI, PURCEI, ARAGAZE, FRIGIDERE, MOBILA ETC.ETC.ETC, ZI DE ZI, ZI DE ZI, ZI DE ZI?

Share this post


Link to post

Nu am facut drive test cu nici una. Am fost doar pasager in Clio.

 

Sincer acum eu oscilez intre Kalos si Dacia. De fapt problema se pune altfel. Imi permit un Kalos sau imi bag picioru in ea de viata si-mi iau Dacie.

 

Din studiile facute de mine Kalos e cel mai avantajos din cam toate punctele de vedere. Totusi pretul lui este mai mare decat al unui Logan. Logan nu ma atrage deloc dar daca situatia financiara o va impune o sa iau o cutie d-aia. Am mers si cu Logan, tot ca pasager, si aveam o senzatie de cutie goala. Asa, ca si cum toata caroseria aia nu contine decat niste banchete si un motor. Nu stiu cum sa exprim cel mai bine senzatia, oricum, Kalosul este muuult mai reusit atat la interior cat si la exterior.

 

Acum caut ajutor pe partea financiara ca sa ma apropii de Kalos. Dati-va cu parerea cum se poate achizitiona unul in cele mai avantajoase conditii.

 

Am mai zis, m-am hotarat la versiunea 554.

Share this post


Link to post

Nu e bine!

Daca iti iei Kalos in rate bancare o sa platesti cele 30% taxe vamale la valoarea INTEGRALA a masinii si nu la valoarea reziduala! Adica PIERZI 2000 euro! Pentru Kalos merge DOAR leasing...(fizica sau juridica)

Share this post


Link to post

pai da, evident ca leasing.

Share this post


Link to post

Parerea mea este identica cu a lui Arp. In cazul masinilor asiatice leasingul este mai ieftin decat creditul bancar.

Calculatorul de leasing al lui DiBas zice asa :

Pret CIP - 7000

Avans 25% - 1750 (fara TVA)

La asta mai adaugi TVA, taxa de administrare si inca niste "maruntisuri" si o sa ai de platit, la inceput, ceva in jurul a 2300 euro, probabil.

Rata (48 luni) - 131.25 (fara TVA) adica 156.18 cu TVA

Reziduala 20% - 1400 (fara TVA)

La asta mai adaugi TVA, taxe vamale, accize si plata finala o sa fie, cu aproximatie, ceva peste 2000 euro.

CASCO (cam 5% din val.DDP) - aprox.450-500 euro/an pe care ii platesti in cate transe vrei tu.

Poti sa intri pe site-ul lor si sa te joci cu calculatorul respectiv pentru a vedea diverse "scenarii".

Din pacate ei nu dau decat pe maxim 4 ani dar, din cate stiu eu, exista societati de leasing care fac si pe 5-6 ani. Cauta pe net si vei gasi si calculatoarele de rate ale acestor societati.

 

 

succes,

vlad

ps.Incearca si un calcul pentru 7500 CIP si vezi care sunt diferentele

pps.Pentru 500 de euro o sa ai 10CP in plus si airbag-ul pentru pasager

Share this post


Link to post

Exista societati de leasing care iti esaloneaza chiar si taxa reziduala. :D Din pacate sunt mici (altfel nu ar fi asa disperate sa faca rost de clienti).

Share this post


Link to post

Mie mi-e tare frica de val reziduala pentru ca eu sunt cam risipitor. De exemplu la momentul actual nu am mai nimic strans. Daca ma angajez la o rata o platesc si gata. Daca nu am nimic contractat arunc banii pe te miri ce. Asa ca as putea ajunge in situatia in care la sfarsitul leasingului sa nu imi permit masina :P

 

Asa ca prefer sa ma oblige ei sa platesc esalonat sau cumva ca sa nu cumva sa arunc banii.

Share this post


Link to post

e simplu. cand se apropie reziduala, bagi un credit pentru nevoi personale si gata! esti obligat! :)

Share this post


Link to post

Remix, la vreo intalnire pot sa vin cu Reno-ul Clio dCI (pe care l-ai vazut la Moeciu) si poti face un test sa iti faci o opinie. Masina este ca si noua (are doar vreo 3-4 luni). Am mers destul de mult cu ea si cu un alt Reno Clio 1.4 benzen inaintea ei si imi pare ca are un raport bun performata/pret.

Cel de care vorbesc eu (dCI) a fost 10.300 EUR si are ABS, servo, geamuri electrice fata, dublu airbag, scaun reglabil inaltime, volan reglabil. Nu are jenti aliaj. Ca si masina nu e prea frumoasa, in spate daca esti mai inalt mai dai cu capul pe sus (masina e cocosata pe spate). Dar are un portbagaj enorm si zic eu ca e o masina la maturitate ca si fiabilitate (desi facuta in Turcia). Firma de unde e masina mai are vreo 15 Clio cel putin (unele mai noi unele mai vechi) alergate destul de mult si n-au avut probleme majore. Acum daca te uiti pe forum la reno.ro o sa gasesti si bube. As lua oricand Clio in fata Logan chiar cu diferenta aferenta de pret (cand iei cu credit 1000-1500 EUR in plus nu e mare lucru) si in fata Cielo (am unul de vreun an in familie si nu e stralucit - desi fara probleme majore).

Despre restul modelelor nu ma pronunt ca nu prea stiu de ele.

Share this post


Link to post

Iete ce mi-a raspuns un domn costin de la Union Motors :

interesant.

 

Astept acelasi lucru si de la GTT si DiBas.

BCRchevyCOSTIN.xls

Share this post


Link to post

Pai si daca aia de la GTT si DiBass nu au pe niciunul cu numele Costin, ce te faci? :D

Share this post


Link to post

ii scot din discutie si ma duc la union, ce altceva pot face ???

Share this post


Link to post

Da, pare binisor, dar nu imi place ca ai pe cam multi ani - 5. Dar asta e, esti constrans de bani... :(

Eu am avut pe 1 an si parca nu se mai termina. Partea buna ca nu mai platesti val. reziduala, e inclusa in rate, e bine ca scade si dobanda odata cu soldul.

 

Succese ! A, si daca mergi pe la GTT, sa vorbesti cu Sabin (fiecare deealer cu numele lor :) ) ca pe mine m-a motivat destul de repede... :P

Share this post


Link to post

Acum mi-a venit alta idee. Valoarea reziduala, n-as putea sa las o valoare reziduala si la sfarsitul leasingului sa zic ca nu vreau sa cumpar masina ci sa o las ca avans pentru una noua ? Nu stiu exact cum lucreaza chestia asta dar presupun ca as putea sa mai reduc din costuri, mai ales ca dupa 3-4 ani o masina e destul de muncita si parca mai bine merita una noua.

 

Care stie exact cum lucreaza sistemul asta si posibilitatea de a nu cumpara masina la final ci de a o lasa avans pentru un model mai nou ?

Share this post


Link to post

Vrei sa dai 2000E avans la cel mai nou model? :)

Mai bine o iei, vinzi, dai avans la modelul cel mai nou.

Share this post


Link to post
Acum mi-a venit alta idee.  Valoarea reziduala, n-as putea sa las o valoare reziduala si la sfarsitul leasingului sa zic ca nu vreau sa cumpar masina ci sa o las ca avans pentru una noua ?  Nu stiu exact cum lucreaza chestia asta dar presupun ca as putea sa mai reduc din costuri, mai ales ca dupa 3-4 ani o masina e destul de muncita si parca mai bine merita una noua.

 

Care stie exact cum lucreaza sistemul asta si posibilitatea de a nu cumpara masina la final ci de a o lasa avans pentru un model mai nou ?

Pai, inseamna ca tu vrei sa dai avans niste bani pe care de fapt nu i-ai platit :-? . Interesant, dar cred ca nu merge.

Share this post


Link to post

Nu cred ca Remix vrea sa lase ca avans valoarea reziduala neplatita, desi cam asta se intelege din mesajul lui, ci masina pentru care a platit avansul si ratele corespunzatoare !

Iar asta se poate dar, cel putin deocamdata, nu e avantajos.

Se poate da ca avans, masina veche, chiar si doar cu o parte din rate platite doar ca valoarea pe care o socotesc ei pentru o astfel de "afacere" este cam mica.

Remix, mai avantajos este sa cedezi leasingul vechi cuiva si tu, cu banii obtinuti astfel, sa-ti faci unul nou.

 

 

vlad

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...