Jump to content
Sign in to follow this  
Leutzu

Franele...

Recommended Posts

nu te contrazic la faza cu lichidul insa desi nu am tico decat de 3 luni imi permit sa iti spun ca nu are decat 3 aerisitoare,pe fata doua si pe spate decat pe partea stanga.dreapta spate este legata printr-o conducta de stanga spate.da,stiu ca este nevoie de doua persoane la aerisire si asa am practicat treaba.

Share this post


Link to post

Conducta respectiva intra in cilindri receptori care sint doi la numar, unul pentru fiecare roata spate, nu? Poate pompa sa nu fi avut nimic, doar n-ai putut aerisi si de acolo problema pedalei moi.

Share this post


Link to post

tin sa precizez ca pana sa constat ca pompa pierdea lichid pe la servo s-au aerisit perfect rotile.problema spusa mai sus a aparut dupa inlocuirea chitului de reparatie al pompei

Share this post


Link to post

1 aerisitor pe spate eu stiu ca e la tico.

Eu cred ca vreo garnitura nu e cum trebuie acolo, poate defecta, poate dimensiunea nu e buna.

Share this post


Link to post

o sa incerc maine pentru ultima oara cu aceasta pompa sa fac eu dupa aprecierile mele o combinatie intre kitul vechi si cel nou.daca nu merge nu imi ramane decat sa iau alta pompa

 

nu stiu ce sa mai spun.pe pompa cel putin nu se observa uzura.cel putin vizuala

Share this post


Link to post

Eu inca n-am intinlit sistem cu doar trei aerisitoare, unde-i pozitionat pe puntea spate?

 

Pardon, cite trei pe etrier am intinlit, dar pe toata masina...

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

da.rotile din spate se aerisesc printr-un singur aerisitor care se gaseste la roata stanga(pe partea soferului).nici eu nu am bagat de seama cand am verificat initial interiorul butucilor de pe spate.citind posturile de pe acest forum am fost atent sa fiu sigur ca mecanismul din interiorul butucului este intreg sau ca se desface usor(sincer ma cam speriasem de ce au intalnit in butuc colegii nostri de pe acest forum).partea cu singurul aerisitor am observat-o in momentul in care am cumparat noile pistonase.atunci eram gata gata sa ma iau de gat cu vanzatorul.mai ales ca pe pistonasul cu aerisitor scria ca se potriveste cu cel de la matiz.dar dupa vreo 10 minute de de agitatie cu vanzatorul am inteles si am plecat acasa.

 

apropo,rotile de spate au o conducta care imprteuneaza cele doua pistonase.daca imi amintesc eu bine(sper sa nu spun vreo prostie)conducta principala intra la roata dreapta spatesi din pistonasul din dreapta pleaca o conducta care ajunge la pistonasul din stanga unde este montat si aerisitorul

Share this post


Link to post

Ii clar, au nenorocit-o.

Ce surprize mai ascunde micul gigant?

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

sincer nu stiu la ce surprize sa ma mai astept de la el.oricum,am ajuns la concluzia ca trebuie sa astept data de salariu sa imi iau pompa noua.sper ca atunci sa nu ma mai doara capul.cu kitul asta de reparatie m-am linistit.sunt convins ca au si coreenii firmele lor de piese auto fantoma.

Share this post


Link to post

nu sunt adeptul pieselor second(mai ales la frane).si daca as lua cred ca sub 100 de lei nu o gasesti.ideea este ca nici aceea nu se stie cat tine.asa ca mai bine mai stau pieton cateva zile si iau una de noua.cel putin la cea noua am garantia produsului.sau cel putin asa ar fi normal

Share this post


Link to post

Pana la urma ce model de tico ai tu cu servo?Pe unde pierde micul gigant lichidul de frana? E greu de observat? A fost lovita pompa cu ceva? Garniturile alea sunt deosebit de enervante la montare.Trebuie umpic mai multa atentie

Vezi ca asta e masina norocoasa.Daca pierzi lichidul de frana tot mai ramane umpic de presiune in cilindrii fata,ca sa faci o frana scurta.Asta pe la 10..15km/h Conductele le-ai verificat? In special cele spate..

Edited by Den

Share this post


Link to post

salut.modelul este sx si are servofrana.totul este verificat.pompa nu a fost lovita.lichidul il pierde in capatul pompei langa servo.nu-i problema cu franatul deoarece in momentul in care am vazut ca nu mai lucreaza pompa am lasat-o acasa.in momentul in care am schimbat pistonasele pe spate si am inceput la aerisirea masinii,la cateva pedale facute,pedala de frana nu s-a mai intarit.ideea este ca in momentul in care am bagat chitul nou de reparatie(mentionez ca l-am bagat la fel cum l-am scos pe cel vechi)presiunea in loc sa se faca in conducte,de fapt acum se face in vasul de lichid exact in capatul vasului catre motor si pedala nu se mai intareste deloc,indiferent de cate pedale as face

Share this post


Link to post

Salutare, mi s-a pus pata sa schimb discurile de frana, dar m-au descurajat la un service, ca este posibil ca la demontarea lor sa strice rulmentii :scarpin: , ideea e ca am avut niste placute mai "tari" si au facut santuri in discuri, iar la franare se aude o frecare nelalocul ei...

Acum nu prea ma incanta schimbarea vreunui rulment fiindca sunt buni.

Sa caut alt service sau asta este chiar o posibilitate inevitabila?

Share this post


Link to post

Chiar este o posibilitate :) .

Share this post


Link to post

Te-au pacalit "meseriasii" aia !

Share this post


Link to post

Nu m-a pacalit nimeni, oamenii mi-au spus ca au mai montat si la unele care a iesit mai greu butucul rulmentii au avut de suferit. Am sa intreb si la alt service de montaj, by the way 2 discuri GM au costat 220 lei, exista si variante de la 70 lei, dar sper ca sunt bune cele "de origine", daca or fi...

 

Daca are cineva o recomandare de placute "mai moi" as fi recunoscator.

Share this post


Link to post

Este posibil. Rulmentii sunt de tipul parti ansamblate la montare. Inlocuirea discului presupune si dez-ansamblarea rulmentilor si s-ar putea sa vezi ca nu mai stau bilele unde trebuie, coroana de tabla care le tine fiind uzata.

Share this post


Link to post

Sunt rulmenti conici ,nu e nici o problema ,doar trebuie sa depresezi camasa exterioara cu ub ciocanel si o surubelnuita mecanica !

Share this post


Link to post

Salutare,

 

Fiind nou in clubul posesorilor de masina am facut o prostie.

 

Pe scurt: mi-am luat un Matiz la sfarsitul anului trecut dar nu l-am miscat pana azi. In tot acest timp masina a stat cu frana de mana trasa. Azi cand am vrut sa plec cu ea am constatat ca am o roata blocata. O idee despre ce sa fac?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...