cris06 Posted February 3, 2018 (edited) Probabil lipsa de spatiu... desi la H. Jazz 2 ar incapea si de 50Ah, pe o alta tava. Intr-adevar, japonezii sunt inghesuiti rau la (minte? ) a distribui lucrurile. Posibilele lor calcule legate de eficienta dau fara virgula. In orice caz, la un benzinar, in medie de 90CP cred ca un acumulator de max. 60Ah e arhisuficient. Edited February 3, 2018 by cris06 Share this post Link to post
Dj_Dark Posted February 7, 2018 (edited) Irelevant, eu am 56A pe 2 litri benzina. La fel si pe 1.8 benzina. Hondele au 45 sau 50 La 2.2 benzina. La diesel am de 90. Edited February 7, 2018 by Dj_Dark Share this post Link to post
Viktor Posted February 7, 2018 Booon. Acum, ori am orbu gainii ori chiar nu-i trecut in manualul calestii specificatii clare referitoare la Ah acumulatorilui ce ii este necesar utilajului in cauza, cit spune producatorul ca trebuie sa aibe defapt. Cert e ca alternatorul (made in Korea, original banui) e de 80A iar acumulatorul 60Ah (pe motorizare cheala, fara AC (ori alti consumatori auxiliari venetici). Ceea ce gasesc interesant (ca idee) si tot odata nu pricep la capitolul acumulatori ii faptul ca pe piata, pentru modelul in cauza, plaja variaza intre 56 si 63Ah. De-ar fi cazul unui nou acumulator, tot pe modelul asta as merge. Share this post Link to post
cristidavid Posted March 3, 2018 Dar de bateriile astea ce ziceti Pentru Cielo 8V 1996? http://www.machtbatteries.ro/configurator-baterii-auto http://www.machtbatteries.ro/baterii-auto/macht-12v-60-ah-550-a-242x175x175 http://www.machtbatteries.ro/baterii-auto/macht-agm-12v-60-ah-680-a-242x175x190 Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted March 3, 2018 Eu am Macht Silver, dar de 55-56Ah. Luata prin iulie-august 2016, e inca ok. Zilele trecute, dupa vreo 5-6 zile nepornita si ger, cu consumator pe ea (aparat cu ultrasunete), a invartit putin mai greu. Dar nimic de speriat. E ok si una de 60Ah, dar se va incarca putin mai greu decat una mai mica (am avut una de 62). Stoc s-au pus de 55Ah pe Cielo, parca. Share this post Link to post
florinellll Posted March 3, 2018 (edited) Poate va mai aduceti aminte ,pe Dacia 1300 acumulatorii "ORIGINALI"erau de 70 Ah .altenatorul avea 36 A ...parca. Autocamioanele comuniste RABA aveau un alternator 24v si 40 A ,iar acumulatorii ...tineti-va bine....2 bucati de 12v/180Ah Edited March 3, 2018 by florinellll Share this post Link to post
Viktor Posted March 3, 2018 Raba, un MAC-u fara vreun soi de computerizare. Cu o faclie aprinsa la gura filtrului de aer, aproape ca nici baterie nu-i trebuia la un minus patru'j de grade. Share this post Link to post
cristidavid Posted March 3, 2018 Acum am pe masina o baterie originala de Kia Ceed 1.4 de 7 ani. Alaltaieri la -12grade a pornit la a treia cheie. Si am inceput sa fac un studiu de piata in caz ca o sa fie nevoie, totusi, de alta baterie. Din cele 2 modele propuse, al doilea e o baterie pentru masinile cu start/stop. E adevarat ca e mai scumpa dar pare ca e facuta sa reziste pentru mai multe cicluri de pornire. In plus e garantia de 5 ani. Nu m-am lamurit exact tara de origine. Ei zic ca Germania. Dupa cu zice Geo par a fi bune. Share this post Link to post
Viktor Posted March 3, 2018 De nu tii a experimenta mergi pe un acumulator ce deja fu experimentat de altii si s-au dovedit a fi la inaltime. Altfel, oricare il poti lua ca timpul oricum isi v-a spune cuvintul. Ca-i un an, ca-s cinci ori cinspe ... o sa graiasca de fu o alegere mai mult ori mai putin buna. Share this post Link to post
SAR Posted March 23, 2018 Eu am Moll. Garanția e de 40 de luni. Sunt mulțumit după un an de folosire. Share this post Link to post