Dj_Dark Posted September 30, 2009 (edited) Te bagi pe sub masina si asa ai acces la cele 2 fire de care vorbesc eu. Sunt 2 groase si unul subtire pe solenoid. Cu cheia la liber, trebuie sa ai + doar pe unul gros. Daca nu, ala vine de la baterie si ai contact imperfect undeva pe traseu. (putin probabil). Daca ai, treci mai departe. Pui pe cineva sa tina cheia cu el aclansat si masori celelalte 2 fire. Diagnosticul e urmatorul pentru cazul general: - Ai + pe amandoua si electromotorul nu invarte, carbunii. - Ai + doar pe cel subtire, solenoid defect. - Nu ai + pe niciunul din cele 2, contact pornire defect (aici nu e cazul daca solenoidul aclanseaza). Bafta! PS. Inainte de masuratori vezi ca suruburile sa fie bine stranse si curate, astfel elimini eventualele contacte imperfecte si e posibil sa rezolvi problema din prima. Edited September 30, 2009 by Dj_Dark Share this post Link to post
cezarmad Posted September 30, 2009 Multumesc mult pentru ajutor. Diseara ma apuc de treaba. Share this post Link to post
Aty Posted October 3, 2009 Ete foshc...tocmai ce ma bucuram ca merge si ca nu mai ploua in ea!...Acum ca la bucuresti ploua am zis sa ma duc si mai verific odata etansarea pe care am facut-o...e buna...si am zis sa-i dau si o cheie ca sa nu uite cum e Adevarat este ca ieri am pornit-o un minut si a scos un fum gros...(ulei ars) si am oprit-o. Zis si facut...i-am dat si surpriza invarte in gol... A avut un moment cand a dat sa pornesca, dar a decedat subit. M-am gandit ca este pompa de ulei...dar e noua ... si becul de la ulei se stinge primul...sincer nu-mi doresc sa fie pompa de benzina...sper ca nu e...acum realizez, cand va scriu randurile astea ca nu am fost atent daca amorseaza sau nu pompa...o sa verific si asta...daca nu o fi pompa...ce o fi?!...A mai stat pe dreapta mai mult de o saptamana iarna trecuta cand am fost plecat din tara...si a pornit fara probleme. Putin ajutor din partea voastra ne-ar ajuata pe amndoi... pe mine si pe masinuta mea, multumim Share this post Link to post
Aty Posted October 4, 2009 Ete foshc... Cele de mai sus s-au intamplat dimineata pe la ora 5.30, pe la 8 am plecat de acasa, dar inainte i-am mai dat o cheie...si surpriza dupa ce am tinut-o putin din acceleratie si-a revenit...ciudat, vreo idee?(multumiri din suflet scorpionului... "> ) Share this post Link to post
DoruComan Posted November 21, 2009 Mare noroc se pare ca avem noi cei noi cu acest forum Am un Cielo din 1996,super masina,fara probleme deosebite tehnice.Evident,ulei,distributie cauciucuri.Urmeaza arcuri si amortizoare pe spate. Singura problema pe care o are si nu a rezolvat-o nimeni pana acum este pornirea.Masina porneste greu.Trebuie sa dau la cheie uneori 15 secunde pana porneste.Daca o opresc si dau imediat,porneste instant.Am fost la mecanici,si fiecare a incercat fel de fel de solutii.De la schimbare de bujii si fise pana la a zice ca e sarita de la punct. Masina are montata instalatie GPL si la fel face si pe gaz. Mai am un pic si ma hotarasc sa cumpar un motor de la un parc de dezmembrari,ca nu stiu ce sa mai fac. Stie cineva ce ar putea sa aiba? Multumesc pentru raspunsuri,anticipat. Share this post Link to post
Dj_Dark Posted November 23, 2009 (edited) Pornirea pe gaz nu e recomandata din mai multe motive si nici o proba concludenta ca "la fel face si pe gaz" sa eliminam alimentarea. Pe gaz oricum orice masina porneste greu (daca porneste) cand e frig afara. Testeaza pompa de benzina (in service sau cu bidonul, e explicat pe-aici pe undeva) daca asigura debitul necesar si injectoarele sa nu curga si sa inece motorul. Asta daca aprinderea e pusa la punct intr-adevar. Edited November 23, 2009 by Dj_Dark Share this post Link to post
DoruComan Posted November 23, 2009 Masina merge,alearga bine,trage,nu consuma,e masina ideala Daca ar fi si pornirea usoara... Multumesc de sfat,o sa verific pompa de benzina. Share this post Link to post
plopy Posted January 9, 2010 CIELO 97 GLE SOHC AM SI EU O PROBEMA CU PORNIREA,,,AM SCHIMBAT GARNITURA DE CHIULOASA,,,CA O ARSESEM,,,AM MONTAT TOTUL CUM TREBUIE,,,SI A APARUT O PROBLEMA,,,BAGA BENZINA IN RAMPA,,,DAR NU DA SCANTEI LA BOBINA,,NIKI MACAR NU CURENTEAZA,,,MENTIOANEZ,,,CA INAINTE PORNEA,,,PERFECT SII USOR,,,CHIAR SI CU GARNITURA ARSA,,,MAI MENTIONEZ CA INANTE SA MA APUC SA DESFAC MUFELE,,,AM DESFACUT VREO 4 MUFE,,,2 DE LA CARBURATOR SI DOUA DE LA INJECTOARE,,,SI NU AM DAT BORNELE DE LA BATERIE,,,SI DUPA ACEIA MI AM DAT SEAMA,,,,SA SE FI INTAMPLAT CEVA LA CALCULATOR VA ROG FRUMOS SA MA AJUTAT,,,SE APRIND TOATE BECURILE IN BORD,,,,,VA ROG FRUMOS SA MA AJUTATI,,,, Share this post Link to post
Viktor Posted January 9, 2010 AM MONTAT TOTUL CUM TREBUIE Bine-ar fi sa fie asa. Mufa/mufele la delcouu le-ai montat? Share this post Link to post
belphegor Posted January 10, 2010 nu-mi mai porneste masina am avut de mai demult probleme cu ea k nu era cureaua de la alternator pe directie,o schimbasem la un mecanic "bun" ,si ultima oara,in mers, sarea si mi se oprea motoru,sau cel putin asa cred,se ausea urat tare cureaua,fascaia am avut si ulei la bujii ca imi curgea de la capac problema mai mare a aparut dupa ce i-am scos capacul ,am pus niste silicon pt a sta garnitura mai presata,l-am asezat inapoi am pus tot la loc,totul in ordine;am pornit motorul,a facut figuri mari la aprindere,la relanti atinuto putin si s-a oprit,am pornito din nou am tinuto accelerata si gand i-am dat drumul din nou s-a oprit,de a treia cheie nu am mai avut baterie ca a fost frig si probabil de asta s-a descarcat. ca solutie am scos bujiile le-am curatat,ca si locul de prindere a lor de astfel,am pus alternatorul cu curaua pe directie cu mana mea,am pus tot cum a trebuit,am incarcat bateria cu redresorul am pus bateria am dat cheie si am calcat doar pedala de ambreiaj;am repetat procedeul cu bateria si nu a mers pana acum;se invarte electromotorul,pompa de benzina amorseaza scanteie nu-s sigur,da n-am avut probleme cu aprinderea pana acum eu banuiesc ca e inecata astept pareri cu placere multumesc anticipat Share this post Link to post
bnptony Posted February 13, 2010 salut,am o nubira1 si am probleme cu pompa de benzina in sensul ca nu primeste curent la mufa de conectare de sub bancheta.Am verificat siguranta si releul si tot nimic.Am alimentat-o cu un fir tras din bord ptr. a ajunge acasa(eram la Valenii de Munte), a mers o perioada si apoi a murit din nou. O avea vreo legatura faptul ca atunci cand a murit nu prea mai aveam benzina in rezervor?Daca ma puteti ajuta cu un sfat cum sa imi dau seama daca am ars pompa de benzina sau tot electrica e problema. Multumesc anticipat!(cand s-a oprit pompa a doua oara ,firul tras din bord care o alimenta era incins) Share this post Link to post
marius.nita Posted August 1, 2010 Am o mica mare problema cu espero 1.5. Mergand pe un drum de piatra s-a oprit in mers si nu a mai vrut sa mai porneasca deloc. Dau la automat dar degeaba. Am verificat pe la mufe, pompa de benzina functioneaza. Ce se poate strica incat masina sa se opreasca in mers? Share this post Link to post
marius.nita Posted August 1, 2010 A fost luleaua + capac delco schimbat preventiv. Share this post Link to post
laurentiu_73 Posted August 2, 2010 (edited) Salutari! Aseara,din gresala, am uitat contactul pus ,,pe rosu" si azi-dimineata nu a vrut sa mai porneasca...in primul rind bateria moarta, nici becurile nu mai functionau cum trebuie. Ce s-ar mai fi putut intimpla? Cielo executive, 2005, euro3!Multumesc pentru eventualele raspunsuri ! P.S. A stat asa intre orele 10 seara si 6 dimineata, aprox Edited August 2, 2010 by laurentiu_73 Share this post Link to post
marius.nita Posted August 2, 2010 Eventual bobina dusa. Pune-i alta baterie si incearca s-o pornesti. Share this post Link to post
laurentiu_73 Posted August 2, 2010 Eventual sau obligatoriu? Cam cit costa? (nu prea stau asa bine cu banii!!) Share this post Link to post
marius.nita Posted August 2, 2010 Nu stiu ce sa-ti zic. Cel mai bine incarca-i bateria si vezi dupa. Pe autodaewoo.ro vad ca bobina aprindere euro 3 e 238 ron. Share this post Link to post
laurentiu_73 Posted August 3, 2010 Am scapat doar cu bateria descarcata, bobina nu a avut nimic (sau sper...).Am legat alta baterie si a pornit ,,la sfert" dupa care am lasat-o sa mearga la relanti aprox 15min. Azi-dimineata a pornit normal, ca de obicei. Share this post Link to post
bogdan69UKA Posted August 3, 2010 salutare oameni buni! ma confrunt cu ceva probleme la un cielo '95. duminik seara in mers masina pur si simplu s-a oprit.am incercat o pornire in mers cu viteza inferioara,pe benzina si pe gaz. nimic. pana atunci a mers bine.iac-ul este nou, scanteie are,sigurante ok,bujii uscate,delcou la punct, alarma nu am pe ea. nu mai am nici o idee.am citit si forumul cap coada, gasisem ceva legat de releul pompei de benzina si contactul electric. poate ma ajuta cineva cu idei.multumesc Share this post Link to post
Dj_Dark Posted August 3, 2010 Scanteie are si la centrala si la fiecare fisa in parte? Sau ai vazut doar la centrala? Share this post Link to post
bogdan69UKA Posted August 3, 2010 Dj_Dark, multumesc pentru raspuns. avea scanteie la toate.am miscat putin din delcou si a pornit, in conditiile in care delcoul era la punct si am parcurs 5-600 km fara probleme.ciudat rau se comporta masina de la un timp.nici nu stiu la ce service sa ma mai duc.am fost deja la 5 mecanici care nu au rezolvat mai nimic.tot singur am depistat cat de cat pana acum. bobina din delcou e tot cea veche, am inlocuit 2 si erau stricate de noi. ne mai auzim cu noutati si vreun sfat daca mai are cineva. Share this post Link to post
onlyone Posted August 7, 2010 (edited) Si eu am aceeasi problema, cand rotesc de volan spre maximum ca sa parchez de ex. turatia motorului scade drastic si se opreste uneori. Asa ca am grija ca in aceste cazuri sa si accelerez usor pentru a suplini efortul motorului cu un surplus de combustibil. Si mie mi s-a intamplat de cateva ori cand am rotit volanul la maxim la manevrele de parcare. Exista vreo rezolvare la problema asta? Edited August 7, 2010 by onlyone Share this post Link to post
ilovat Posted August 9, 2010 (edited) BUNA,AM SI EU O PROBLEMA GRAVA.AM UN CIELO GLE DIN 1995,IL AM DE 4 ANI,NU AM AVUT PROBLEME CU EL PANA IERI!IN URMA CU 3 ZILE AM FOST LA PESTE PE O PLOAIE TORENTIALA,AM TRECUT PRIN NISTE BALTI CU EL SI DINTR-O DATA AM SIMTIT CA CEVA NU ESTE IN REGULA,AM TRAS PE DREAPTA IAR CAND AM SCOS DIN VITEZA AM VAZUT CA MASINA ERA TURATA IN 2100 DE TURE SI MI SE APRINSESE UN BEC GALBEN SUB FORMA DE POMPA.M-AM UITAT SA NU FIE SARIT VRE-UN FURTUNAS DAR TOTUL ERA LA LOCUL LUI.CAND AM INTRAT IN MASINA AM CONSTATAT CA APARUSE UN TACANIT LA TABLOUL ELECTRIC.AM MERS ASA PANA IN ORAS,AM OPRIT-O SI PORNIT-O DE 4 ORI ,AM AJUNS ACASA NU SE MAI AUZEA NIMIC!MERSUL PRIN ORAS A FOST CAM 1 ORA,TOT CU TUROMETRUL IN 2100!ACASA AM OPRIT-O SI PORNIT-O DE 2 ORI,TOTUL MI S-A PARUT IN REGULA.IERI INSA CAND AM INCERCAT SA PORNESC,NIMIC,NICI MACAR O TENTATIVA,MOTORUL SE INVARTE DAR NU PORNESTE.AZI AM INCERCAT DIN NOU,AM DESFACUT IN FATA LA RAMPA ALIMENTAREA,POMPA MERGE,ARE DEBIT DAR MASINA TOT NU PORNESTE.AM INCERCAT SI IMPINSA,DA SA O IA DAR MOARE.VA ROG DACA POATE CINEVA SA MA AJUTE,AZI TREBUIA SA I-MI SCOT FIICA LA HERCULANE SI NU AM CU CE SA AJUNG! azi am adus un mecanic,a testat fisele,bobina,cureaua,pompa de benzina,electromotorul invarte dar nu ajunge benzina la bujii!pompa a testato si scoate peste 2 litri.vreo idee,vreun sfat? am uitat sa spun ca bujiiile sunt in regula ,dau scanteie.el a zis sa chem un electrician ca nu ajunge curent la injectori. Edited August 9, 2010 by ilovat Share this post Link to post
ilovat Posted August 13, 2010 am fost astazi la reprezentanta iar un super mecanic mi-a rezolvat problema:mufele de la calculator cocsasera,a dat cu un spray de contact si totul a mers ca uns!!!!!!!!!!!!!!! Share this post Link to post
aliyen Posted August 30, 2010 Salut.Am si eu o problema cu pornirea si nu reusesc sa ii dau de capat. Am un cielo din '95 pe GPL.Masina a suferit un accident anul trecut prin martie si datorita faptului ca a trebuit sa imi dovedesc nevinovatia in instanta masina a stat in curte pana cand am terminat cu instanta si cu asigurarea.Astfel dupa aproape un an si jumatate m-am apucat sa o repar.Am facut facut schimbul uleiului, filtrelor si bujiilor, dupa care am pornit-o aceasta pornind foarte usor chiar la prima cheie, fapt ce m-a impresionat avand in vedere ca masina a stat nepornita mai bine de un an de zile.Cateva zile mi-a mers perfect pornind foarte usor de fiecare data insa probabil oi fi deocheat-o ca nu stiu ce sa se fi intamplat avand in vedere ca acum nu mai porneste deloc.Eu banuiesc ca e o problema electrica pentru ca atunci cand dau contact nu se aude nici pompa de benzina ca amorseaza si uneori (de obicei dupa ce sta vreo cateva minute cu bateria deconectata) se aude un tacanit ca si cum ar fi un releu care cupleaza-decupleaza si in momentul acestui tacanit daca ii dau cheie parca da sa porneasca.Initial am banuit ca e de la releul pompei de benzina dar acesta functioneaza.Pompa de benzina in momentul in care ii dau cheie da benzina pana la injectoare care nu injecteaza benzina decat in timpul acelui tacanit (doar atunci primesc si curent) dar e un timp foarte scurt acesta in care injectoarele functioneaza si astfel masina refuza sa porneasca.Este posibil sa fie de la calculatorul masinii, acesta fiind "dat peste cap"?Inca un amanunt care ma face sa cred asta este faptul ca i-a dat cineva o cheie prea brusc fara sa mai astepte sa se termine acel semnal sonor in momentul contactului (aproape ca nici nu a apucat sa se auda) si atunci a fost prima data cand masina nu a pornit aceasta nemaipornind deloc din acel moment.Are cineva vreo solutie pentru rezolvarea acestei probleme? Va multumesc pentru timpul acordat citirii acestui topic si in special celor care mai si raspund! Share this post Link to post