Jump to content
Sign in to follow this  
raven84

R O N D A

Recommended Posts

Bafta atunci. Va fi un topic interesant de urmarit daca postezi regulat. Cel putin pentru mine.

Share this post


Link to post

Atunci,daca te-ai hotarat sa te apuci de ea,spor la treaba,rabdare si forta de munca.Tinene la curent. :thumbl:

Share this post


Link to post

succes!

 

sper sa iti iasa pana la urma cum vrei :)

Share this post


Link to post

Hmmm, pe acolo pe undeva se aud ceva rasete infundate in sala =))

Share this post


Link to post
.. Oricum ca sa dau peste nas unora > :) de saptamana viitoare incep sa ii demontez interiorul si bordul. ..

 

Acuma nu vinzi matizul sa bagi banii in ronda, sper :)

Share this post


Link to post

Spor la restaurat, desi parerea mea pesimista este ca cel mai util lucru pe care l-ai putea face cu ea ar fi sa o folosesti in programul rabla. Am avut contact cu destule masini trase pe dreapta pentru "reutilizare in viitor", care pana la urma au luat calea dezmembrarii. Primul a fost Oltcit-ul, care ar fi trebuit sa fie al meu, dar a aparut Matizul intre timp, asa ca a fost vanduta pe 500 de lei in 2004, apoi Lada, pe care m-am gandit la un moment dat sa o pun pe picioare, este si topic cu ea pe aici, dar am renuntat, banii care urmau sa-i bag in ea au sfarsit mult mai util in benzina si reparatii la Clio. Din acelasi motiv, dupa ce matizul s-a intors pe mana tatalui meu, am luat hotararea de a vinde dacia, inainte de a se umple de buruieni de la stat in parcare. N-am luat cine stie ce pe ea, dar macar am scapat de ea de la impozite. As face la fel si cu Lada, daca nu m-ar impiedica niste acte de mostenire.

 

Pana la urma, nu vad rostul de a baga mai mult de 500 de lei intr-o masina mai veche de 10 ani ce nu este folosita in mod curent. Clientii mei stramba din nas cand trebuie sa dea 750 de lei la o revizie la o masina de 15000 de euro...

Daca era o masina mai speciala, respectiv vreun Fiat 500, vreun Mercedes 300 de prin 65, mai merita, astea sunt masini ce vor avea o valoare in viitor, insa masinile pline de plastic de acum nu cred ca vor avea prea repede o valoare pentru a merita restaurarea lor, asta ca sa nu mai vorbim ca e un chin intreg sa restaurezi o masina de acum 40 de ani care avea doar 3 fire la faruri si la lampile spate, la astea cu 1 kilometru de cabluri naiba le mai aseaza cum trebuie, sa nu mai zic de complexitatea tuturor pieselor si de faptul ca sunt multe piese care tehnologic nu se refolosesc si pe care trebuie sa dai bani grei si sa astepti mult sa-ti vine din cine stie ce depozit in care au fost uitate de lume. Sa iti spun ca am comandat in ianuarie 2 capacele in valoare de 8 lei amandoua pentru o lampa la un Megane din 1998, piese ce au venit acum 3 zile? Respectivul cica este in reteaua Orange. :P Si iti mai zic ca va trebui sa le platesc eu daca voi dori sa plec din firma si nu le va cumpara nimeni pana atunci? Bine ca sunt ieftine, totusi, dar iti dai seama cam ce "fericit" sunt eu cand imi vine cineva cu vreo masina veche sa-mi comande o piesa, de multe ori e timp pierdut din partea mea.

Crede-ma ca lucrez in domeniu si vad ca la orice masina mai veche de 10 ani din gama Reno, piesele vin din ce in ce mai greu, apar dificultati in identificarea lor, programul de piese e incomplet, ca sa nu mai zic ca ii mai si comunici omului un pret de ordinul catorva zeci de euro de nu stie cum sa rupa usa mai repede si sa fuga.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

Asta imi auce aminte de nightmare car-ul meu - Ritmo an 1986. Daca are ceva in comun, in special electrica, arunc-o...

Share this post


Link to post
Iar ritmo... unul singur a fost fain - si nu e faceliftul (dupa care e facut ronda) - si anume asta din poza

 

 

 

Ritmo-ul original, face lift-ul si Ronda sunt tot cam pe acolo si alx sa stii ca electrica e faina tare...daca iti plac spaghetele bolognese =))

Share this post


Link to post

Daca-ti place masinuta atat de mult, in max. o luna ar trebui sa fie noua. :) Sfatul meu este sa o desfaci bucati dupa care te apuci usor de reconditionat in ordinea urmatoare: caroseria, electrica, suspensia, transmisia si in final motorul. Imposibil sa nu potriveasca piese de Ritmo. Masinuta ta mi-a adus aminte de faptul ca Seat intotdeauna a cumparat licente vechi, au schimbat faceliftul si gata.

 

Asa s-a intamplat cu fiat 124 si 125 copiat de sovietici in Lada si de firma Seat in Seat :P

Share this post


Link to post

E de lunga durata avand in vedere ca timpul si finantele nu tin cu mine. Oricum Seat-ul nu a cumparat nik, A COPIAT direct =)) la RONDA

Share this post


Link to post

Din neferice niste probleme recente si-au pus amprenta asupra situatiei mele financiare asa ca proiectul de restaurare al acestei masini a murit in fasa, din nefecire Ronda va ajunge la fier vechi intr-un timp destul de scurt si probabil ca nu voi recupera decat sistemul de geamuri electrice. Astept eventuale informatii si sugestii legate de radiere.

Share this post


Link to post

Sa nu-ti para rau de decizia asta. Cea mai buna masina e cea pe care o folosesti zi de zi, nu are rost sa te incurci cu mai multe daca bugetul nu-ti permite sa le tii tipla pe amandoua.

Share this post


Link to post
Sa nu-ti para rau de decizia asta. Cea mai buna masina e cea pe care o folosesti zi de zi, nu are rost sa te incurci cu mai multe daca bugetul nu-ti permite sa le tii tipla pe amandoua.

 

ok, dar care e procedura de radiere?

Share this post


Link to post

Pai, o duci la un punct de colectare a fier vechi-ului... si omul ala trebuie sa iti dea o dovada ca ai predat epava la ei. Dupa care mergi la financiar sa o stergi de la impozit si dupa la politie sa predai numerele si ce mai e. Asta este in mare din ce imi aduc aminte...

Share this post


Link to post
Doar asa, de dragul argumentatiei ca oricum nu mai conteaza, si ragalia de aici e cu System Porsche :)

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=159882

 

Mda stiu, mie mi-e mila de a mea de mor dar nu mai pot face ceea ce voiam cu ea, o sa mai pastrez doar motoarele de la geamuri, actuatorul, si probabil unele maruntele de prin interior. Asta e, vad ca si a ta a zburat de ceva vreme, vorba unui user - fie-le rugina usoara, apropo, a mea venise din Belgia la origini.

Share this post


Link to post

A mea era din Franta.

F buna masina. Nu valora nimic, insa mergea impecabil. Cand am maritat-o uruiau rulmentii fata, insa e normal, nu fusesera schimbati niciodata Prin comparatie, Nubira mi-a scos peri albi... In plus nu e asa greu de surubarit la ea.

Share this post


Link to post

Trebuie bagati ceva bani in masina, sper sa pui poze cu ea in primele etape de reconditionare cat mai curand.

 

PS: Am si eu un wv Kafer (broscuta) din "68 care e intr-o stare mult mai jalnica decat a ta.

 

 

 

Share this post


Link to post

Cred ca demult a ajuns Ronda la fier vechi, nu la reconditionare.

Un VW Broscuta s-ar putea sa fie mai usor de adus la starea de original decat o masina de acum 20 de ani, si asta datorita simplitatii.

Insa, daca nu dispui de banii necesari restaurarii si apoi a utilizarii respectivei masini, zilnic, mai bine scapi de ea.

Clio-ul l-am dat la un prieten care se va ocupa de vanzarea ei, in paralel cu a o folosi zilnic. E mai bine asa decat sa stea degeaba in parcare, la orice masina pe care o tragi pe dreapta, fie si 1-2 saptamani, se simte acest lucru.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...