Jump to content
Sign in to follow this  
zoosy

Newbie !

Recommended Posts

Salut, asta e primul meu post pe forumul daewooclub.ro, dar bineinteles nu ultimul. Acum 2 zile mi-am luat si eu un Ticolino si as avea o intrebare la cei care cunosc, eu fiind un invatzacel acum.

 

Ce ar trebui sa schimb la masina asta asa pentru inceput ?

 

Este clar ca nu am incredere in ceea ce mi s-a spus cand am achizitionat-o, ca a schimbat aia, aia, aia, etcccc...

 

Sa va zic putin despre ea:

- SL;

- an: 1999;

- km: 138.000;

- fara catalizator;

 

Altceva nu imi mai vine in minte. Aaahh, culoarea alba :P si deja m-am indragostit de micutz :">

 

Si sa nu uit, ce benzina sa bag in ea, ca fostul proprietar mi-a zis ca nu conteaza :-?

Share this post


Link to post

eu mi-am luat matiz cu 113.000.

uleiul si cureaua la distributie. restul poti sa le schimbi pe masura ce cad > :)

Share this post


Link to post

Welcome si s-o stapanesti sanatos!

 

Daca zici ca n-are catalizator, poti sa-i pui benzina cu plumb!

 

Aaa... si cit ai dat pe minunea asta?

Share this post


Link to post

hehee... se pare ca lumea chiar este activa pe aici... ma bucura asta.

 

merci Ana pentru raspuns. ia uite, a inceput sa rada si nevasta-mea ca ma invata o fata cum si ce sa ii fac ticolinoului.

 

NFS: 2000 euroi pentru care am cam facut foamea o buna perioada de timp. Dar deh, am vrut musai sa imi iau masina si ce puteam sa imi iau altceva decat un... TICOOOOOOLINOOOOO :D :thumbl:

Share this post


Link to post

sa-l stapanesti sanatos

daca nu ai catalizator poti sa pui ce benzina vrei tu... de la cu plumb 95 pana la omv 100...

cum s-a mai spus, mai bine schimbi cureaua de distributie, sa fi sigur, cureaua de alternator, nu ar strica o privire la ulei, asa sa fi sigur... in rest bafta la km cat mai multi

Share this post


Link to post

inca o data multumesc de sfaturi... stau de vreo 4-5 ore pe forum si citind incep sa inteleg si eu lucrurile. :">

Share this post


Link to post

Bun venit, să-l conduci cu plăcere.

 

Dacă nu ai bani prea mulţi de băgat acum, limitează-te la schimbarea curelei de distribuţie, schimbarea antigelului şi uleiului, şi o verificare la termostat, direcţie şi unghiuri; eventual trage-i şi un echilibrat de roţi. Becurile presupun că le-ai verificat deja :)

 

Astea ar fi cât de cât critice.

 

După aia, în timp:

 

- filtre (benzină, ulei)

- reglat carburator

- curea alternator, furtunele pe la motor (se coc în timp din cauza vechimii şi a căldurii)

- bujii şi fişe bujii

Share this post


Link to post

Nu uita verificarea frinelor si a directiei.

Share this post


Link to post
merci Ana pentru raspuns. ia uite, a inceput sa rada si nevasta-mea ca ma invata o fata cum si ce sa ii fac ticolinoului.

Atitudine paguboasa. :-W Ana singurica a desfacut bucatele motorul de Matiz, l-a pus la loc si acum umbla cu el! Nu e doar "o fata". E mai tare decit multi din masculii feroce de pe aici!

Share this post


Link to post

sa nu se inteleaga ca am zis ceva rau de Ana... dimpotriva, jos palaria ! :osanale: :)

Share this post


Link to post

am intrat si eu de curand in posesia unui ticozaur

 

e un sl

65000 km

din 1999(made in Korea)

2500 euro...

 

ce ziceti..merge pretu?...sau m-am cam tepuit..mai ales ca tre sa ii repar si capota ca e putin lovita.

Share this post


Link to post

eu zic ca daca cei 65000 sunt cei reali :-? (poti sti doar daca ai luat-o de la un cunoscut) si este intretinuta masinutza, revizii, etc... atunci pretul este bun tinand cont ca sunt la curent cu preturile (de 2 sapt nu cred ca s-au schimbat prea mult)

 

oricum cel mai bine este sa o bagi la o revizie... eu merg cu ea saptamana viitoare (dupa 15 sa iau banii). daca vrei putem merge impreuna, asta daca esti din bucuresti (in descrierea ta nu este specificat)

 

vezi postul asta, eventual PM-uieste-ma:

http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...indpost&p=54498

 

aaah, de curiozitate, era radiata masina cand ai cumparat-o? cel care ti-a vandut-o era cel din cartea masinii? ... ca eu din 6 vizionari de masini, unul singur a fost proprietarul. si aia am si luat-o cu toate ca gasisem un SX din 99 la 2.300EU. nu am avut tupeul necesar sa am incredere in ala. samsar pe fatzaaa

Edited by zoosy

Share this post


Link to post

Vezi ca la 60k trebuei sa schimbi cureaua de distributie, ex propritarul nu cred ca a schimbta-o

Share this post


Link to post

dap... e MUSAI, daca nu vrei sa ai motorul imprastiat :o

 

doamnee fereshteeee ;)

Share this post


Link to post

km sunt reali...el e primul proprietar..problema e ca inca nu am trecut masina pe numele meu.am cumparat curelele si uleiu si filtru de ulei..mai tre sa fac rost de bani sa ma duc sa le schimbe

Share this post


Link to post

sincer cureaua de distributie as lua-o de la serviceul la care ma duc sa o puna pentru a nu avea probleme dupa aia cu garantia la ea... adik o iau de la ei, ei o pun, vreau garantie ca nu voi avea probleme daca cedeaza inainte de termen... si cred ca cei care comercializeaza cureaua de distributie te obliga (pentru a avea garantie) sa o pui la un service specializat, nu in fata blocului.

 

nu stiu sigur dar asa cred ca este, dar nu vreau sa risc cu asa ceva ... gresesc ?

 

aa, si la cureaua de distributie vezi ca e bine sa schimbi si intinzatorul odata cu ea.. ala e mai scump decat cureaua, dar daca faci o treaba macar fa-o de la cap la coada ca oricum o schimbi peste inca 60000 km ;) parerea mea

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...