Jump to content
Sign in to follow this  
BogdanG

Noul Dric Cu Abilitati De Catarare

Recommended Posts

Ce indica CBul, oricum si indicatorul de motorina a ramas neimpresionat de distanta parcursa, la 200km abia s-a miscat 2 liniute si asta conform indicatiilor bordului inseamna un consum de 7% ceea ce este corect . Oricum e clar un consum mai mic comparativ cu celalalt volvo pe care il am care la acelasi drum are un consum de 10 % dar si fuge mai bine muuuuult mai bine . Cred ca pastrez si benzinara pt adrenalina .

Share this post


Link to post

pOzNE :D

post-725-1240040726_thumb.jpg post-725-1240040750_thumb.jpg post-725-1240040809_thumb.jpg

post-725-1240040834_thumb.jpg post-725-1240040858_thumb.jpg post-725-1240040885_thumb.jpg

post-725-1240040922_thumb.jpg post-725-1240040946_thumb.jpg post-725-1240040966_thumb.jpg

post-725-1240041085_thumb.jpg post-725-1240041121_thumb.jpg post-725-1240041146_thumb.jpg

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

Moaaama cata maneru' la frana aia de mana. Mai e un pic si da de tavan =)) .

 

PS. "Catarare" placfuta :P .

Share this post


Link to post

Ha Ha Ha sa vezi Auris-ul ce maner are, mai tare ca al meu .

Revenind la dricul 4x4 trebuie spus ca a primit xenon pe proiectoare, iluminare interioara LED si placute de frana fata/spate, pe fata am ales TRW de la Mike iar pe spate am ales Volvo de la ...Volvo :D

 

Acum este saracul la reprezentanta unde va primii un update de soft la cutia de viteze si schimbarea uleiului de cutie si evident revizia de 125.ooo km .

 

Dupa revizia de 125k km masina va primii soft RBN asa de vara, ceva de genul 200CP @420 Nm iar pe viitor vreau sa ma apuc de modificari hard la fel cum am facut la Golf, in functie de ce permite cutia as vrea ceva mai mult .

Share this post


Link to post

420Nm? Dar acum ce cuplu maxim are?

Share this post


Link to post

Mai Emile asta era cand era tanara, acuma la batranete are 200CP si 430 Nm ca sa fiu mai exact, nu trage ca Golful este adevarat, vad ca deja plang dupa golf ceea ce nu e bine, adica nu e bine in viata sa te uiti inapoi dar masina aia iti rupea mainile la propriu la accelerare puternica, asta trage ca bomba da fix drept, sa fie de la AWD ????

 

Iluminare interior FULL LED

post-725-1241644307_thumb.jpg post-725-1241644332_thumb.jpg

 

VS iluminare normala

 

post-725-1241644355_thumb.jpg

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

@bogdan

Frumoasa tare, nimic de zis. Auzi, navigatia onboard are si Romania? Sau e ca la posesorii de Opel cu NCDR, nema harti pentru plaiurile noastre?

Share this post


Link to post

Misto volvo :) ,ce de butoane are 8-} , sa ai parte de km cu nemiluita fara incidente

Share this post


Link to post

Si ce de lumini. Aia dintre picioare exista si in dreapta? > :)

Share this post


Link to post

@Adi din pacate nici cu ultimul update nu stie de RO, vede trei sferturi de tara dar fara drumuri, dar de la granita cu Ungaria merge :D

Oricum marele avantaj este ca sistemul este super upgradabil, se poate monta un modul care suporta 2 intrari video, una pt camera marsarriere si a doua intrare poate fii folosita pt TV sau DVD, de asemenea exista conector pt IPOD .

@Catalin are ceva butoane dar se puteau si mai multe, din pacate nu este varianta FULL, mai mergeau niste butoane pt incalzire in scaune, rabatare oglinzi si cred ca mai erau ceva butoane de care nu-mi amintesc acum dar care le-am vazut pe alte volvouri .

 

@DJ DARK, are iluminare si la pasager dar nu exista iluminare ambientala, la V70 i-am facut si arata tare bine, asta insa nu vreau sa-l modific asa de mult .

Share this post


Link to post

Masina a vazut primul drum forestier si a fost incantata, mai putini pasagerul din dreapta care mai avea putin si nastea...la propriu, am promis ca data viitoare nu mai fac decat singur.

Concluzia este ca masina este neasteptat de abila prin gropi dar se inclina destul de tare pt a oferii un confort optim, tractiunea este geniala, cum pierde fata aderenta intra si spatele, abia astept iarna .

 

Acum are 132.200 km si am avut numai ghinioane, in urma accidentului din iunie am strambat numarul, am spart grila, am rupt un suport motor si acum colac peste pupaza am lovit si o vrabie kamikaze care mi-a spart farul. Concluzia este sa mai merg pe la biserica :) .

 

Am uitat sa spun consumul dupa 9000km efectuati, desi mi-e rusine sa spun trebuie sa spun adevarul, 14% urban si 9% afara, asa ca XC-ul vede numai afara Bucurestiului iar in oras iau V70ul care desi e pe benzina consuma mai putin, adica 13 % :D

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

Baga repede link acolo la diesel vs otto =))

Mi-e greu sa cred ca ai asa consumuri la d5-ul ala, pe s80 nu sarea de 8 in oras. Ce tuningareala i-ai facut?

Share this post


Link to post

Pai la 1800 de kile si AWD cat ai vrea sa consume? =)) La carte zice 11.4 % urban asa ca 8% nu poate consuma .

 

 

Dizalu era economic candva de mult, acum este doar o fitza proasta, adica m-am saturat de basinosii care o ard in oras cu dizalu intr-un mare nor de fum, daca mergi economic cu el consuma putin dar nu poti vorbi de performante, daca o alergi consuma ca o benzinara.

Oricum in comparatie cu Allroad-ul de 2.5 a mea e parfum, nu mai vb de A6 3.0 TDI Quatro sau Q7 cu acelasi motor, adica pot spune ca am motor economic iar 200CP sunt suficienti :D

 

Oricum de mers la drum lung e beton masina si ai impresia ca poti merge pe orice drum, e doar o impresie insa :D

Share this post


Link to post
... Dizalu era economic candva de mult, acum este doar o fitza proasta, adica m-am saturat de basinosii care o ard in oras cu dizalu intr-un mare nor de fum, daca mergi economic cu el consuma putin dar nu poti vorbi de performante, daca o alergi consuma ca o benzinara ...

Vad ca aceasta concluzie a aparut mai devreme decat ma asteptam. Deci, rabdare, "timpul le rezolva pe toate".

Share this post


Link to post

Parca mai ieri vroiai sa ma alergi cu golfu :D

Share this post


Link to post

Mai Tolin am ajuns la concluzia asta de cand am Volvo, adica motoare de peste 2000cmc cu destui cai nu ascutitori de 1.2L care consuma cat unul de 2L, smecherie este sa ai un motor turbo benzina unde nu ai nici o limitare nici de ture nici de cuplu, ii dai cat te tine drumu si nu-ti faci probleme de turbina, problema este ca nu toata lumea isi permite un consum de 19% urban tocmai de aceia exista in continuare motoare aspirate pt ca practic sunt mai economice decat cele turbo . Cand mergi cu un Volvo turbo benzina uiti de toate, pur si simplu cei 260-300CP iti aduc zambetul pe buze, problema este ca dupa 300km trebuie sa opresti la benzinarie. Deci eu comparam motor turbo benzina VS turbo diesel, benzina bate mereu la performante mai putin la consum. Oricum urmatoarea masina de oras va fii o ascutitoare este clar dar pt afara orasului voi opta pt 2 dricuri turbo, unu pe benzina si unu diesel pt catarat cum este XCul de exemplu .

Si acum o poza edificatoare post-725-1250945497_thumb.jpg

 

@Steph din pacate s-a dat oricum m-a facut muci pe A2 un G4 dric TDI, nu ma lipeam de el se juca numai cu liga mare, oricum era un baiat de pe vwforum care avea aceleasi modificari pe care le-am avut eu la Golf, am oftat si m-am resemnat :D

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

Problema era ca unii trag cu tunul dupa vrabii, vorbesc de cai putere la mersul bara la bara. Am avut privilegiu sa asist, din dreapta, la o deplasare prin Bv, cum struneai sutele de cai putere la o turatie maxima de 1500 rpm. In fine, putere la turatie mica este o contradictie in termeni, iar remarca mea anterioara se referea la poluare. Altfel, mintea omului n-are nevoie de experienta, fie numele ei si Volvo pentru a putea face o judecata corecta, este suficient sa-ti dai friu liber imaginatiei din dotare, e gratis.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Din fericire pt mine nu prea merg bara la bara pt ca nu am unde, numai joi cand ajung la intalnire merg bara la bara in rest ma deplasez iar de caii putere ai nevoie numai la drum lung iar eu in fiecare WE plec din Bucuresti iar munte nu inseamna numai Brasov sau Valea Prahovei, inseamna si alte judete de exemplu AG cu localitatea RUCAR sau DB cu muntii Leaota sau chiar Ranca .

Share this post


Link to post

post-725-125593246772_thumb.jpg jucaria se numeste IMIV si se ocupa cu transformarea semnalului din ANALOG in MELBUS

 

post-725-125593247868_thumb.jpg playerul este Archos AV500 cu 120Gb hdd

 

post-725-125593248796_thumb.jpg de asemenea are si AV in astfel se poate conecta si un TV tuner desi nu-i vad utilitatea in RO

 

post-725-125593249879_thumb.jpg ecranul navigatiei se transforma in TV

 

 

 

 

In continuare astept zapada aia mare sa vad cum se descurca AWDul de la HALDEX .

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...