Jump to content
Sign in to follow this  
hxa

Motorul Se Opreste Dupa Cateva Minute De La Pornire

Recommended Posts

Daca e in garantie , sa ma incumet sa curat tot pe acolo ? Am observat un mecanism cu un motoras care nu reuseste sa-si faca cursa completa dupa ce se opreste motorul si cred ca de la el se aude un biziit .

 

Am fost la garaj si am mai incercat una alta . Tot ce am reusit sa fac am scos un furtunas subtire(cred ca e ceva legat de vacuum) si abia atunci sta masina la relanti , dar scoate fum ca un ARO si turatia fluctueaza intra 800 si 1000rpm , deci o sa merg miine cu Dacia(batrina si fidela Dacie) .O sa-i sun pe aia de la reprezentanta luni si o sa rezolv cu ei(sper).

Share this post


Link to post

Am patit`o si eu(de doua ori dimineata) porneste sta un pic pe la 1200 de ture si se opreste(motorul) .Daca o turam un pic (doua pedale )statea in relantiu .De cand am trecut`o pe moll 95 nu mi sa mai intamplat . :scarpin:

Share this post


Link to post

Da dar la mine nu vrea sa stea nici 1 secunda.De cind am luat-o am bagat Carerra100 si ocazional de 98

Edited by 2007catch

Share this post


Link to post

Din pura curiozitate (nu stiu daca e bine sau rau ).Incearca dupa ce dai la demaror, dai si doua pedale .Tureaz`o un pic si vezi ca se intampla .Sta sau nu sta in relantii.Si mai da`ne detalii pe viitor ,ce ai rezolvat.

Edited by puchi

Share this post


Link to post

La 4500rpm ai impresia ca se sufoca si tot nu sta la relanti.Ce nu-mi explic e ca "agata" pedala de acceleratie cind apas pe ea.

Dupa ce rezolv la reprezentanta o sa va tin la curent.

Edited by 2007catch

Share this post


Link to post

Mergi la garantie cu ea, MTIA, posibil, defect si nu se rezolva decat prin inlocuire.

Share this post


Link to post

Va salut,

Am fost in service la GP, am lasat masina la 9.00 si la 15 am luat-o. Au inlocuit supapele de evacuare, prezoanele de la chiulasa si ceva garnituri.

Merge si trage altfel - ca noua. A scazut si consumul urban.

Nu am putut vedea o supapa veche dar am avut o discutie cu seful reprezentantei care mi-a confirmat ca au mai avut cazuri de depunere mare de calamina cauzata de benzina proasta de la noi, pe suprafata prelucrata cu rugozitate mai mare.

Tote cele bune si sarbatori cu bine!

Share this post


Link to post
Am patit`o si eu(de doua ori dimineata) porneste sta un pic pe la 1200 de ture si se opreste(motorul) .Daca o turam un pic (doua pedale )statea in relantiu .De cand am trecut`o pe moll 95 nu mi sa mai intamplat . :scarpin:

 

Se pare ca e o problema generala asta cu pornirea dimineata mai ales de cand e mai rece afara, la 1.4 16v (la 1.2 nu stiu), trebuie sa-i faci pedala ca la dacia 13xx altfel moare motorul. Am patit si eu de cateva ori la matiz :( . Inca nu sunt lamurit in legatura cu depunerile de pe supape...ce naiba sunt facute din plastilina ?

Edited by adostar

Share this post


Link to post

"La naiba!" Se pare ca la mine e ceva in neregula, in continuare porneste la sfert in orice conditii.

Share this post


Link to post

Revin cu problema mea . Luni am dus-o eu pe platforma deoarece ei " Nu prea au" si cind am ajuns acolo mi-au spus ca nu au om pt. diagnoza si ca s-o las ca ma anunta ei daca o termina cumva inainte de sarbatori.M-am luat de ei si le-am spus ca depind de masina si ca sa faca cum stiu si sa ma rezolve anul asta. Marti in jurul orei 12 m-au sunat si mi-au spus ca pot sa merg sa ridic masina . Azi am fost dupa ea la prima ora si mi-au spus ca au curatat clapeta si altele . La primul drum pe care l-am facut spre casa am constatat ca trage putin mai bine in rest e ok.

post-16304-1230130984_thumb.jpg

Share this post


Link to post

E bine ca a fost numai atat.Reinvatarea parametrilor clapetei acceleratie-Hmmm ,curios si e bine de stiut.

Share this post


Link to post

Adica "idle learn" pe romaneste :)

Share this post


Link to post

:o fftopic: Stii sigur, ce au facut ?.E bine de stiut =ca, se pricep mecanicosii sa faca :) )

Share this post


Link to post

Mda , am observat ca clapeta de aer are alta pozitie fata de cum era cind am dus-o. De lucrat au lucrat ca am studiat inainte si dupa locul iar sigiliile sint acum mai badarane(vopseaua aia albastra aplicata pe anumite imbinari).

Share this post


Link to post

@2007catch

E bine cand se rezolva ceva la un service, poate vad si ei ca situatia lor viitoare nu se arata tocmai roz.

Mi-a placut expresia ta: "trage putin mai bine, in rest e OK" :)

Revino peste un timp cu impresii.

 

PS. Operatiile care le-au facut acum trebuiau facute la revizie oricum, numai ca la foarte putine service-uri se face treaba la revizii.

Share this post


Link to post

Nu stiu ce tot spuneti voi ,cand despre calitatea benzinei ,cand despre exploatare proasta...concluzia mea e ca aveo e un model nereusit.Parerea mea...Ar fi trebuit sa foloseasca motoare de conceptie mai veche dar a caror fiabilitate a fost demonstrata in timp...

De exemplu Espero ,o masina produsa de acelasi producator ( daewoo - chevrolet) ,nu a avut probleme de fiabilitate...Asta ca sa nu dau alte exemple...

 

Deci fratilor ,decat un model nou, despre care nu se stie nimic cu privire la fiabilitate sau alte lucruri ,mai bine un sh mai vechi ...dar bun...,sau chiar un model nou ,dar care se fabrica de ceva timp ,ca sa iti faci o parere despre masina ..toate cele bune :)

Share this post


Link to post

Offtopic la offtopic:

1. Si la espero au fost loturi de motoare cu probleme (pe varianta 1.8).

2. Motoarele de pe toata gama actuala chevrolet sunt derivate din motoarele de pe cielo/espero/nubira/leganza, care la randul lor sunt derivate din familiile de motoare OPEL din anii 90. Vroiai o conceptie mai veche? Cu pedale poate...

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Mircea , eu unul nu am auzit de nici un Cielo cu motoare SOHC ( cele koreene sau romanesti pana ( parca) in 1999 ) sa aibe probleme asemanatoare ca si cele ce apar la Kalos/Aveo - ma refer la problemele cu supapele . Au fost multe masini ( atentie eu nu spun ca toate cele care au check engine-ul aprins au aceeasi problema ) care au necesitat schimbarea supapelor , ulterior problemele semnalate disparand.

Share this post


Link to post

:) Oameni buni, misfire apare in anumite conditii (benzina nasoala, bujii proaste, fise deteriorate, porniri ratate etc) pe orice motor, v-a spus-o ovi_jer, v-a spus-o tolin, v-o repet si eu. Anumite ECM-uri stiu sa raporteze eroarea si atat, altele raporteaza eroarea si induc condtii de mers proaste, iar altele pur si simplu nu o raporteaza. Cielo coreean face parte din prima categorie.

Share this post


Link to post

La mine ajunsese sa se opreasca motorul masinii in mers mai , ce naiba , iar dupa schimbarea supapelor problema a disparut cu desavarsire si definitiv , iata a trecut un an si ceva si nici o problema . Eu nu vorbesc de becu' galben aprins , aia e fix pix , eu vorbesc de tremuraturi violente ale motorului , mers neregulat , opriri ale motorului in mers , consum imens , lipsa de putere si nu mai in vine in minte cum facea motorul ala .

Share this post


Link to post

aceeasi problema o am si eu la espero 1.5 porneste bine merge cam doua min apoi se opreste .pentru al porni din nou trebuie insistat putin la automat.ce ar putea fi din moment ce o data incalzit motorul merge fb fara nici un fel de problema? :wallbanger:

Share this post


Link to post

Aici sunt probleme de chevrolet. Exista topic si la CNEL. Da-i un reset De ECM cu reinitializare de IAC si vezi ce face. Oricum ne-ai dat putine date despre masina.

 

Vezi aici:

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=10080

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

am incerca si aceasta varianta dar la fel nici o schimbare e ca si cum sar ineca .am incerca si prin conectara terminalului de test la masa pt recalibrare iac dar nimic singurul lucru observat este ca cred ca imi da un cod de defect deoarece se aprinde martorul o data se stinge face o scurta pauza apoi se mai aprinde de doua ori la intervale scurte face o pauza lunga si se repeta .Ce ar putea fi?

Edited by tolin
Offtopic !

Share this post


Link to post

Citeste bine ce scrie pe-acolo, nu asta e procedura, si posteaza unde trebuie. Ala este codul 12 si e ok.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...