Jump to content

hxa

Membru
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About hxa

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Suceava
  • Din
    Suceava
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo
  • An
    2007
  1. Va salut, Am fost in service la GP, am lasat masina la 9.00 si la 15 am luat-o. Au inlocuit supapele de evacuare, prezoanele de la chiulasa si ceva garnituri. Merge si trage altfel - ca noua. A scazut si consumul urban. Nu am putut vedea o supapa veche dar am avut o discutie cu seful reprezentantei care mi-a confirmat ca au mai avut cazuri de depunere mare de calamina cauzata de benzina proasta de la noi, pe suprafata prelucrata cu rugozitate mai mare. Tote cele bune si sarbatori cu bine!
  2. Va salut si va multumesc tuturor pentru sfaturi . Ieri, dupa problemele matinale curente, am iesit din oras cca 15 km pentru o proba in turatie si cu aditiv pt curatat sistemul de injectie. Pe la 4000 ture, intr-a IV-a a inceput sa nu mai traga si s-a aprins cu intermitenta martorul galben. Am oprit si dupa 1 minut a pornit si a mers normal. La intoarcere am intrat la service GP unde dupa o constatare sumara s-a stabilit ,, trebuie schimbate supapele de evacuare pentru ca sunt dintr-un material necorespunzator ce nu permite autocuratirea calaminei " Sunt programat pentru operatie pe 19.12.2008. Daca sunteti interesati, va tin la curent.
  3. Va salut, Am un Chevy aveo 1,4 - 16 valve din 2007, 17 mii km si o problema: dupa prima pornire din zi (sau dupa o pauza de 8-9 ore in aceeasi zi), motorul porneste normal dar dupa cateva minute tremura si se opreste, de obicei la prima intersectie. Dupa o pauza de cateva secunde motorul porneste cu oarecare dificultate ( cheie lunga) tremura si scoate mult fum alb iar dupa ce se incalzeste functioneaza normal pana a doua zi.La primele manifestari s-a aprins MIL intermitent apoi constant. Am fost in service GP Suceava unde motorul functiona normal fiind cald, au resetat ECM, probabil din tabloul de sigurante si mi-au spus ca motorul este exploatat in regim subturat sau cu benzina necorespunzatoare si ca daca defectul se repeta trebuie inlocuite supapele. Fac mentiunea ca exploatez masina in regim de oras dar numai la turatii ridicate si folosec Efix 95. Defectul s-a repetat dar fara a se aprinde MIL, cu toate ca peste restul benzinei din rezervor am adaugat aditiv pt. curatat sistemul de injectie si ulterior am pus benzina Rompetrol 98. cu care masina se comporta super Mentionez ca am verificat bujiile si nu am constatat nimic deosebit, fiind curate fara calamina sau alte depuneri. Va rog sa-mi dati un sfat intrucat am convingerea ca ,,specialistii '' nu au facut o diagnoza corecta si am unele indoieli in ceea ce priveste profesionalismul lor. Va multumesc!
 

×
×
  • Create New...