magelanexplorer Posted November 30, 2008 (edited) am gasit un kalos sedan 2005,aer,4 airgag,geamuri el,etc la 4500euro,58.000km merita ? si nu ma refer la pret,ci ca masina...e o masina fiabila? ca si optiuni mai am :reno clio 2004,reno megane 2002,opel astra g 2001... Edited November 30, 2008 by magelanexplorer Share this post Link to post
adostar Posted November 30, 2008 Metita 4000 doar daca e in stare buna de functionare. Share this post Link to post
tolin Posted November 30, 2008 (edited) Chestia cu "merita" depinde pe ce parte a banilor te afli. Un Kalos din 2005 este mai bun decat unul din 2006-2007. O masina de, doar, 3 ani nu poate ajunge la mai putin 50% din valoare decat daca are bube ascunse sau vanzatorul lichideaza. Daca incerci sa faci un Casco la ea afli exact cat face. Apropo de merita: cand am fost in toamna prin Germania m-a plimbat o persoana care are multi prieteni, Asa ca, a cumparat foarte multe masini la viata lui, pentru altii. Mergeam pe sosea si imi spunea pretul masinilor SH cumparate si aflate pe drum spre Romania. Majoritatea era sub 1000 de euro. In momentul in care piata este distorsionata de astfel de masini, este foarte relativ sa spui merita. Edited November 30, 2008 by tolin Share this post Link to post
magelanexplorer Posted November 30, 2008 Chestia cu "merita" depinde pe ce parte a banilor te afli. Un Kalos din 2005 este mai bun decat unul din 2006-2007. O masina de, doar, 3 ani nu poate ajunge la mai putin 50% din valoare decat daca are bube ascunse sau vanzatorul lichideaza. Daca incerci sa faci un Casco la ea afli exact cat face. Apropo de merita: cand am fost in toamna prin Germania m-a plimbat o persoana care are multi prieteni, Asa ca, a cumparat foarte multe masini la viata lui, pentru altii. Mergeam pe sosea si imi spunea pretul masinilor SH cumparate si aflate pe drum spre Romania. Majoritatea era sub 1000 de euro. In momentul in care piata este distorsionata de astfel de masini, este foarte relativ sa spui merita. e logic ca sa aiba profit,cauta ieftin ieftin inseamna vechi sau km multi sau uzura accentuata sau orice combinatie intre astea m-am uitat pe cateva site uri nemtesti si tot ce-i ieftin sare de 150000km intrebarea e:merita sa faci un drum pana acolo ca si necunoscator,sa-ti iei o masina ? Share this post Link to post
chitosu dan Posted December 1, 2008 Daca nu a fost lovita,are km reali,cu carte service, eu zic ca merita. Share this post Link to post
mike.omega Posted December 1, 2008 E mai bun un SH din Germania cu 150k de km decat un SH de aici cu 50-60k de km? Intrebarea asta mi-am pus-o si eu acum mai bine de 1 an de zile si la vremea aceea am concluzionat ca mai bine Nubira II decat un Astra G obosit si de 2 ori mai batran In concluzie, merita un Kalos mai mult decat un Astra G dar cu conditia sa-l cunosti pe propietar, eu altfel nu mi-as lua SH Share this post Link to post
fry Posted December 10, 2008 eu inca am un kalos din 2004. n-am avut probleme cu el, au invatat 2 persoane pe el sa conduca, nici nu a fost prea protejat saracu... si merge foarte bine si acum. du kalosul respectiv la un tester, du-te si verifica-i istoria de service si vezi daca a avut accidente sau probleme serioase. daca nu... si iti place masina, mie la banii astia mi se pare o investitie buna. repet... dar vezi sa nu cumva sa aiba ceva masina. Share this post Link to post
sergiuhusca Posted January 31, 2009 Sa-mi cumpar Kalos sau nu?Am inteles ca unele serii au avut probleme cu supapele...Care sunt acele modele? Share this post Link to post
rm.popa Posted January 31, 2009 Problema cu supapele nu ţine atât de mult de maşină, cât de user. Şi chiar dacă au avut astfel de probleme şi s-au rezolvat, ele (în mod normal) nu mai apar după montarea noilor supape. Share this post Link to post
adostar Posted January 31, 2009 La kalos co motor 8V nu au fost probleme cu supapele. Share this post Link to post
sergiuhusca Posted January 31, 2009 Eu citesc pe forum despre Kalos si ma crucesc.E jale mare cu supapele astea... Share this post Link to post
Lucian M Posted January 31, 2009 Mai, eu ti-am zis ca nu e musai problema. Insa daca nu vrei masina- n-o lua. Am vreo 35k km, ii dau jar cand am ocazia, pun benzina buna (zic eu), ii fac reviziile ca lumea (ulei si filtre bune), o spal cand am ocazia si cam atat. Piese gasesti oriunde, reviziile le poti face si la service Daewoo (cica coasta 5 mil cu toate ale lor). Dar nu e mare filozofie sa-ti iei singur consumabilele si sa meri la un prieten care stie ceva meserie. Adica nu e vreo super-treaba sa schimbi un ulei, un filtru, o bujie. Share this post Link to post
balanel Posted January 31, 2009 (edited) Dar ce motor are acel Kalos? Cel de 1.2 de exemplu, am inteles ca nu are probleme cu supapele. Mai mult decat atat, eu nu am avut astfel de probleme, in 32000 km, cat am tinut masina. Masina care acum are 41000 km, si a fost condusa de o incepatoare, de cand nu mai e la mine. Cu toate astea, tot nu s-a aprins pana acum becul. In schimb, prin prisma consumului mare de carburant, si a costurilor de intretinere care mie mi se par mari, fata de alte masini, ai putea sa iei in considerare si alte variante, de la Fiat, Reno, Citroen, etc. Edited January 31, 2009 by balanel Share this post Link to post
Tommy Posted February 1, 2009 Mai precis, fata de care masini sunt mai mari costurile la chevrolet? Poate doar la logan .. dar eu in rest nu stiu sa aiba altii preturi mai mici. Share this post Link to post
EM!L Posted February 1, 2009 Eu citesc pe forum despre Kalos si ma crucesc.E jale mare cu supapele astea... De citit, citeşti... dar la partea de "priceput" pare-mi-se că sunt "carenţe". Fără supărare, cele 3 posturi dinaintea mea sunt "martore". Share this post Link to post
fry Posted February 1, 2009 (edited) Kalosu meu din 2004 (motor 1.4 cu 94 cai) are vreo 70.000 km si no problem. Primii 2 ani am schimbat doar filtre, ulei si placute frana. La ultima revizie din garantie, cea de 3 ani, mi-au schimbat flansele la amortizoare. Nu a fost o masina prea ingrijita, au invatat 2 persoane sa conduca pe ea, dar n-a facut probleme. Din buzunarul meu nu am platit niciodata mai mult de 550 ron pe o revizie facuta la reprezentanta (di-bas) iar acele flanse au fost schimbate pe garantie, deci.. gratis. Intretinerea unui chevy gmdat mie mi se pare low cost. Zic asta comparand cu alte marci mai bune (sau presupus mai bune). Spre ex, aud la renault de revizii de 1.000 ron sau mai mult in care schimba doar consumabile. PS: Am dubii ca la Logan e mai ieftina revizia. Edited February 1, 2009 by fry Share this post Link to post
sergiuhusca Posted February 1, 2009 Fry cat iti consuma?Dar pe bune spune-mi te rog... Share this post Link to post
fry Posted February 1, 2009 (edited) urban 9-11 litri extraurban 6-8 litri Aste-s valorile reale. Consumul standard pot sa zic ca e 10 in oras si 6,5 afara. In rest ce sa-ti zic, top speed cu kalosu a fost 185 pe bucuresti-pitesti. Mi-e destul de draga masina, tocmai ptr ca nu da inca semne de oboseala. Ma amuza faptul ca si acum am bateria originala )) Binenteles, eu ma refer la Kalosul meu. Nu stiu cum au fost ingrijite / omorate alte exemplare. Daca dai de unu in stare buna, o sa fii multumit de el. Ce-i drept, am auzit ca cele din 2004 ar fi nitel mai reusite decat cele din 2005, dar nu stiu daca e pe bune. PS: uite-l tras in poza, langa ala nou mic si rosu Edited February 1, 2009 by fry Share this post Link to post
sergiuhusca Posted February 1, 2009 Marea mea problema Fry sunt supapele. Share this post Link to post
tolin Posted February 1, 2009 Marea mea problema Fry sunt supapele. Uite asa s-a creat pe forumuri problema supapelor la Kalos/Aveo. Share this post Link to post
fry Posted February 1, 2009 (edited) sincer, eu nu am avut niciodata problm cu ele. Edited February 1, 2009 by fry Share this post Link to post
Lucian M Posted February 1, 2009 Iar problema mea e consumul. Sa dea dreq'n ea masina, imi haleste de ruoe cand e cu acul la 6000rpm. N-are cineva idee din ce cauza? Share this post Link to post
rm.popa Posted February 1, 2009 N-are cineva idee din ce cauza? Ceva depuneri pe supape? Share this post Link to post