Jump to content
Sign in to follow this  
Leutzu

Cum S-ar Putea Preveni Blocarea Traficului In Bucuresti

Recommended Posts

Nu stiu daca trebuia sa bag la bancuri sau nu urmatoarea poza, si parca era un topic despre podul grant insa nu am reusit sa il gasesc (scuze dar trebuie sa plec ca am examen si nu pot sa caut mai mult).

 

imag01409xr.jpg

Edited by Leutzu

Share this post


Link to post

Mda, parca e din filmuletu' ala cu trafic din India :wallbanger: , cu diferenta ca acolo exista o fluenta in toata anarhia aia.

Share this post


Link to post

Si eu cand trebuie sa conduc prin Bucuresti uit tot ce am invatat la scoala, imi ascut simturile si ma rog sa scap cu tablaria intreaga.

Share this post


Link to post

Refacerea Podului Grant o sa devina un fel de sport national. Nu exista an in care sa nu fie in raparatie.

 

Referitor la poza: chiar in conditile in care se lucreaza pe bulevarde, nu doar lucrarile gatuie traficul ci nesimitirea soferilor. De cate ori nu am vazut intersectii blocate de unii care tin neaparat sa intre in intersesctie desi vad foarte bine ca in fata lor e coloana de masini si banuiesc ca i-o duce capul sa-si dea seama ca daca se posteaza ei mot in mijlocul intersectiei cand se face verde ceilalti nu mai au pe unde sa treaca. Apoi sunt cei care desi vad ca intersectia e blocata tin si ei mortis sa se bage pana in portierele celor care o blocheaza si pana la urma vor ajunge sa gatuie si mai mult traficul. Degeaba scrie in lege ca nu ai voie sa blochezi intersectia si degeaba s-au marcat anuminte intersectii cu vopsea si s-au pus indicatoare daca nu tine nimeni cont de ele.

 

In fiecare dimineata trec prin rondul de la Rosetti si in fiecare zi imi nervi din cauza unora care nu stiu ce-s alea reguli de circulatie. In rond, banda din stanga este marcata cu obligatoriu la stanga. Dar ti-ai gasit... Din 20 de masini, daca e una care chiar sa faca stanga. In rest toti o iau inainte si cum drumul se ingusteaza (2 benzi) se fac niste busculade de mai mare frumusetea. Apoi vine intersectia cu Academiei (sensul spre Cismigiu) unde banda din dreapa e marcata cu obligatoriu la dreapta. Din nou marcajul e optional si din nou se creaza busculade.

 

Deci chiar daca drumurile sunt cum sunt si chiar daca sunt foarte multe masini tot ar fi mai fluenta circulatia daca nu ar fi tot felul de oameni care sa ignore regulile.

Share this post


Link to post

evita rosetti pe batistei. scapi usor si fara nervi :D

Share this post


Link to post

Explicatia pozei: Acei muncitori incercau sa impinga (la deal) acel utilaj ca sa-l uneasca cu masina aceea mare.

post-556-1150180081_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Pai doar nu vroiai sa dea masina cu spatele, nu? Doar suntem in Romania :mrgreen:

Share this post


Link to post

Ocoliti zona Crangasi Metro-Podul Grant.

Azi dimineata de la Metrou Crangasi pana la inceputul podului 55 minute, groaznic.Normal ca nu mi-am mai continuat calatoria pe pod, ci am facut dreapta pe langa.

FUGITI DE ZONA ASTA (scuze pt ca am scris cu majuscule, dar sunt cu nervii la pamant).

Edited by florincolac

Share this post


Link to post

Pai daca ei, ieri, pe unicul sens pe care se mai circula puneau...ghici ciuperca ce?..... BORDURI!

Share this post


Link to post

Cred ca era mult mai simplu sa inchida circulatia pe ambele sensuri.Si acum se vedea utilitatea pasajului de la Basarab care ar fii fost gata daca nu erau comunistii astia de PSDisti la consiliul capitalei cand era Basexu primar general :mda: .

Share this post


Link to post

Si care (constructie) a inceput imediat ce nu au mai fost PSD-istii la putere, adica acum aproape doi ani, si mai e putin si e gata...

Share this post


Link to post

Pasarela de la Otopeni =))

Share this post


Link to post

OFF TOPIC Constructia pasajului de la Titulescu va incepe inspre toamna. Sunt probleme cu exproprierile, inclusiv Carrefour pierde din parcare cam 300 mp. Constructia va fi asigurata de o firma straina ( n-am retinut ce nationalitate) care va finaliza in 28 de luni, dar care nu va lucra pe proiectul primariei, ci pe un proiect propriu, similar cu ceva facut prin Los Angeles.

Share this post


Link to post

Apropo de constructii. Pasajul pentru cartierul privat din Baneasa (cel care a inceput sa fie construit in urma scandalului cu semaforul de pe DN1) este facut de o firma portugheza, LENA nu stiu cum. Se misca de zici ca nu e adevarat, in vreo 3-4 saptamani de cand au inceput lucrul au tras fenomenal la santier ... dovada ca daca exista interes si bani, se poate :-W

Share this post


Link to post

Este exact aceiasi firma Vaxxi! Nu-mi aduceam sigur aminte cum se numeste si n-am vrut sa zic prostii. Au dat la stiri in seara asta.

Share this post


Link to post

Pai stati putin, nu ca ar fi foarte important (mai important e sa faca treaba buna si repede), dar Lena Construcỡes (iete detalii) e cea de la Baneasa ce s-a apucat serios de treaba, cum zicea si Vaxxi, parca e un santier ce se intinde pe kilometri, iar pentru pasajul sau pasarela suspendata ce-o iesi, de la Basarab, va fi un consortiu italiano-spanoil... Destul de tari cica, au si termene stranse, vom vedea ce reusesc...

Share this post


Link to post

Eh, uite un om mai bine informat :P spanioli, portughezi, nu conteaza, sa-l faca naibii o data.

PS Stiti ce-ar fi tare? Sa termine astia pasajul Titulescu, si rumanasii nostri inca sa puna borduri pe podul grant si sa-l vopseasca in galben...

Mari idioti... ieri puneau borduri si suflau praful de pe celalalt sens, iar alte echipe il vopseau pe dedesubt... in loc sa termine dracu mai repede calea rutiera si apoi au tot timpul din lume sa-l vopseasca fara sa incurce traficul... Doamne in ce tara traim!

Share this post


Link to post

Perfect de-acord numai ca, si aici sper sa ma insel, nu trebuie sa ne facem mari iluzii, deoarece chiar si firmele straine lucreaza tot cu subcontractanti romani sau chiar la ei in firme sunt fosti "mesteri" ce au lucrat la noi pe la drumuri mai inainte. Exemplul cel mai clar il am de la Strabag, care a facut lucrari bunicele, insa si unele ce le-au taraganat... In special ruta Craiova Drobeta Tr. Severin, e adevarat ca sunt ceva km de acoperit, dar cred ca in trei ani cat a durat acolo, puteau mai mult si nici acum nu cred ca e complet incheiata...

Edited by Gica

Share this post


Link to post
Mari idioti... ieri puneau borduri si suflau praful de pe celalalt sens, iar alte echipe il vopseau pe dedesubt... in loc sa termine dracu mai repede calea rutiera si apoi au tot timpul din lume sa-l vopseasca fara sa incurce traficul... Doamne in ce tara traim!

De bine de rau rutele mele prin Bucuresti nu prea erau legate de Podul Grant, dar aveam alte dopuri de infruntat. Si cum in vara asta dupa sesiune probabil o sa am ceva drumuri de facut, imi imaginez cam ce placut o sa-mi fie.

Share this post


Link to post

Domnilor, daca nu ma insel, se numeste Podul GranD nu Grant.

Share this post


Link to post

Pai si pe statiile de RATB de sub pod de ce scrie Pod Grandt? :mrgreen: .

Share this post


Link to post

Ce smecher Alezzu' !!...Sanchi Podul GranDT !!..Asta ca s-o poti da la intors!...Adevarul e ca scrie cu T si pe statii si pe strazi pe acolo insa tare, tare mult as vrea sa stiu si eu de unde puii mei provine numele asta !!In "Copii capitanului.." nu am citit nica' de vreun pod in Bucuresti..

Share this post


Link to post

Podul Grant este un pod pentru şosea şi tramvai din Bucureşti. Iniţial podul era din metal şi a fost inaugurat în 1910, fiind ulterior dărâmat şi refăcut din beton la sfârşitul anilor '70 şi începutul anilor '80

 

asta-i tot ce am gasit.

Share this post


Link to post

Se pare ca are oarece legatura cu o tipa Mary Grand, sora unui consul britanic, devenita ulterior... Maria Rosetti :D

Din pacate situl de pe care Google citeaza franturile de rigoare e in reconstructie si documentul (un pdf) nu e in cache.

 

Tip de fişier: PDF/Adobe Acrobat

Mariei (Grand) Rosetti, sora consulului britanic la Bucure[ti, Effingham Grand (vezi [i date despre «Podul Grand» din. Bucure[ti). ...

www.gov-sport.ro...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...