Jump to content
Sign in to follow this  
LollyPop

Ford Puma

Recommended Posts

Mai baieti mai usor :)

Nu o fi masina asta perfecta dar nici nu a cumparat-o din banii vostri. Se simte o agresivitate prea accentuata. Parerea mea..

Share this post


Link to post

Ii urez proprietarei cati mai multi km fara probleme cu noua achizitie; daca masina o sau nu o fi smenuita e problema ei (ca doar sunt banii ei). S-ar putea sa nu-i pice nimic cat o foloseste. Stiu exemplu concret cu o prietena care si-a luat un Golf IV care a fost si taxi si a facut si transport în Italia si pentru ce-i trebuie ei e perfect, si n-a avut nici o problema pana acum (1 an si jumatate).

Share this post


Link to post

Si-a asumat alegerea facuta. "Daca nu risti, nu castigi". Ar fi interesant, ca doamna, sa posteze si costurile de intretinere, eventual problemele cu care se confrunta (asemenea probleme apar si la o masina noua), pentru a fi informatii utile celor care vor sa cumpere o astfel de masina.

Ma uit pe mobile.de, si toate fordurile Puma au "alloy wheels"; asta le face, dupa parerea mea, mult mai frumoase. Asta costa 2000 euro, are 200000 km.

36e8_27.JPG

Edited by robertinoo

Share this post


Link to post

Toti acei care pun etalon preturile de pe mobile.de habar nu au preturile reale din Nemtia, asa ca mai abtineti-va.

P.S Autoarea nu a mai intrat pe acest topic de cateva zile dar "replicile" tot vin, poate ia in considerare un moderator acest aspect si inchide topicul.

P.P.S. Cei care isi dau seama de toata istoria masinii dupa 10 cm de rugina , v-ati gresit meseria.Apucati-va de ghicit in rugina.

Share this post


Link to post

Si oricum rugina o poate rezolva foarte usor.

Share this post


Link to post

Nu e chiar asa usor, trebuie inlocuit tot arcul ala. Oricum e problema cunoscuta la Puma.

Share this post


Link to post

"

Toti acei care pun etalon preturile de pe mobile.de habar nu au preturile reale din Nemtia, asa ca mai abtineti-va."

 

De ce nu ar fi preturi reale? In aceste conditii, autoarea topicului, a facut o afacere buna. Al dansei are doar 70000 km si daca si-ar fi cumparat-o pe aia argintie cu 200000 km, ar mai fi costat-o si taxa de prima inmatriculare + transportul si alte taxe.

Edited by robertinoo

Share this post


Link to post
De ce nu ar fi preturi reale?

Mergi in Germania si discutam dupa.

Share this post


Link to post

La recomandarea unui user, m-am intors sa mai zic cate ceva. Nu am zis ca Matizul nu e o masina fiabila, ba din contra, mi-am facut treaba cu ea, dar siguranta si comfort, 0. Prea au inceput sa pice toate la ea, si prea multi bani trebuiau bagati in ea. Am patit o groaza din lipsa A/C-ului, cum ar fi ca mama aproape a lesinat, din cauza caldurii. Rugina era in floare si pe Matiz, chiar mai multa ca pe Puma.

 

Anyway, rugina am rezolvat-o la Puma, i-am cumparat niste odorizante, am dus-o la spalatorie, si in rest chiar nu mai am ce face. De schimbat piese, au fost schimbate de fostul proprietar.

 

Kilometrajul este real, nu apare niciun 0 inaintea numarului, are istoricul de service, cum si unde au fost schimbate diferite.

Edited by LollyPop

Share this post


Link to post

Daca si matizul este o masina la care pica "de toate" la ea si papa bani atunci scuza-ma dar mai bine ne intoarcem cu totii la bicicleta. Iar asta cu AC este o fita majora, eu am trecut de a 4 vara consecutiva fara AC la masina si nu am murit, puneam parasolarul cand o lasam mai mult undeva sau gaseam o solutie, normal ca mi-as fi dorit si eu AC la masina dar daca nu a fost sa fie nu am strambat din nas, m-am obisnuit si asta este. Dar acuma na aici depinde de om.

 

Pana una alta felicitari pentru masina, si mie imi place modelul, masina arata bine, pretul este bun si cu niste bani bagati in ea poate arata mai bine decat iti imaginezi.

 

Multi km fara probleme.

Share this post


Link to post
Am patit o groaza din lipsa A/C-ului, cum ar fi ca mama aproape a lesinat, din cauza caldurii. Rugina era in floare si pe Matiz, chiar mai multa ca pe Puma.

 

1. cand ai cumparat matizul.. de ce nu ai ales o versiune cu AC? N-ai avut bani de AC si apoi spui ca pute?

2. rugina era la matiz din cauza ca ai lovit masina repetat si nu ai reparat-o. Frumos e sa recunosti. La fel ai atins si puma in prima zi cand ai cumparat-o, pentru ca esti probabil o maestra a volanului ;)

 

Ca parere personala, mie tigra si puma.. mi se par ca au un design de 2 lei, niste masini care parca se screm =))

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
Prea au inceput sa pice toate la ea, si prea multi bani trebuiau bagati in ea.

In cazul tau, da. In cazul altora- puneam benzina si parbrizol. A, reviziile la timp, consumabile de calitate, nu ulei de petrom.

Cat des[re confort- imi pare rau ca nu ai avut varianta mai de sus, SE-power sau cea cu ABS si airbag. La se-power aveai servodirectie, geamuri electrice, stergator spate, centralizata, radiocas cu 4 boxe, deschidere din interior la portbagaj, proiectoare in bara etc. Cand n-ajungi la struguri, zici ca-s acri.

Share this post


Link to post

@Yaz, nu ştiu cum e prin alte părţi, dar în Craiova şi Bucureşti, după părerea mea e "sinucidere" fără A/C. Eu îi simt nevoia şi în Bv, pe timp de vară...

@Tommy, ce clarvăzător eşti, nene... oracol nu alta! :P

Edited by EM!L

Share this post


Link to post
... după părerea mea e "sinucidere" fără A/C. Eu îi simt nevoia şi în Bv, pe timp de vară...

Cel putin doua luni, Iulie si August.

Share this post


Link to post

O singura chestie nu pricep eu..daca pe "cutia aia de chibrite" din 2004 trebuiau schimbate asa multe "bijuteria" asta din 99' nu are nevoie de nimica? Sa o vedem peste 2 3 ani pe manuta doamnei > :) ...god help us all!!!

Share this post


Link to post

Tu n-ai citit? A spalat-o, 2 ani nu mai are nevoie de nimic =))

@Emile, nu sunt oracol mai, ea a spus ea, cu gurita domniei sale..

Nu vezi? a si sfatuit-o un luser mai inteligent chiar ca ea sa revina un pic ;)

Share this post


Link to post

Prea au inceput sa pice toate la ea, si prea multi bani trebuiau bagati

 

Pica multe in momentul in care o lasi in service pentru revizie, si mecanicii iti inlocuiesc piese bune cu piese uzate

(doamnele sunt usor de pacalit din punctul asta de vedere) sau cand nu intelegi cum functioneaza masina (ex. uiti luminile aprinse, descarci bateria complet de 2-3 ori si trebuie baterie noua) sau nu stii sa bagi in viteza si distrugi cutia, o zgarii si nu faci nimic sa protejezi tabla.

Matizul meu are un pic peste 20000 km. si nu am bagat in ea decat ulei, filtru aer, lichid spalat parbrize, vaselina si benzina, si masina functioneaza impecabil.

Total cheltuieli + manopera service la 10000 km. (fara benzina): 330 lei. Interesant la Tigra, la cat se vor ridica cheltuielile dupa 20000 km.

Share this post


Link to post

A trecut la modelul mai evoluat...,Puma :P

Share this post


Link to post
La recomandarea unui user, m-am intors sa mai zic cate ceva.

Chiar sunt curioasa cine. Probabil vreun plicitisit, care sta acum si se amuza ce fraieri suntem ca ii dam apa la moara acadelei.

Share this post


Link to post

Am carnet de 20 de ani, la fel si masina.

 

Matizul l-am avut fix un an, nu mai mult, si a fost ales in principiu pt serviciu.

 

La cat de destept esti tu Tommy, atunci cand lovesti masina apare rugina, nu? :) )

 

Am spus, au fost schimbate toate piesele la Puma.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Discutiile se incheie aici. Lollypop, ai 30 de zile sa participi la simpozioane si sa revii cu un vocabular mai elegant.

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...