Jump to content
Sign in to follow this  
roadMASTER

Masina Noua 8000-8500?sau Sh? Sfaturi Va Rog

Recommended Posts

Buna ziua,

 

Va rog frumos sa ma ajutati in vederea achizitionarii unui nou autoturism.

Voi face rost de 8000-8500 eur si vreau o masina de oras, sa consume putin si sa ma serveasca mai bine decat tico.

Mentionez ca TICOLINO este masina mea de suflet si daca il dau vreau sa iau una care sa il inlocuiasca.

 

Cateva variante:

- hyundai I10

- chevrolet aveo(la promotie)

- fiat punto clasic(la promotie)

- fiat panda

- hyundai getz

 

--- sau o masina la mana a doua la vreo 5000-6000?

 

Va multumesc!

Share this post


Link to post

Logan n-ai luat in calcul, sau sandel cum se cheama ala taiat? :-?

Share this post


Link to post

Dupa parerea mea, daca ai de gand sa tii masina cel putin 6-7 ani .. sa iti cumperi un AVEO ( este ieftin de intretinut ), daca nu ai de gand sa o tii atat timp, sa iti iei una SH mai ieftina de exemplu la 6000 euro cred ca un FIAT ALBEA an ff bun peste 2004 . Acum tu hotarasti :)

Share this post


Link to post

Eu mai degraba as zice Opel Astra :D

Share this post


Link to post

daca vinzi tico, ia-ti tot tico. cea mai mare greseala sa dai tico daca merge bine. eventual poti sa o pastrezi.

numai bine.

Share this post


Link to post

Ai putea sa te indrepti spre ceva nou si care sa nu te manance la buzunar in caz de ceva... trebuie luat in considerare si asigurare casco, tot...deci s-ar putea ca bugetul sa fie mai mic cu vreo 500 E :) Intradevar I10 cred ca as alege si eu...numai sa ii vopsesti barile in culoarea masinii dupa ce o iei :) De asemeni si aveo e de studiat...

Share this post


Link to post

sandelul. pentru ca e indecent de ieftin de intretinut ca orice dacie. am vazut acum si panda-ul in lista ta, ca posesor foarte multumit de panda ti-l recomand cu placere. Atata doar ca e cam mic, cam mic pentru nevoile mele actuale

Edited by cararama

Share this post


Link to post
sandelul. pentru ca e indecent de ieftin de intretinut ca orice dacie.

 

=))

 

Asta-i buna...auzi..."ieftin de intretinut ca orice dacie" =))

 

Ca exemplu o inlocuire de placute de frana costa intre 250-300 ron, placute care nu tin mai mult de 25-30.000 de km

Share this post


Link to post

Si la Opelul tau cat crezi ca o costa inlocuirea placutelor de frana in service ? Un set de placute TEXTAR pt logan costa 137RON iar pt Golf 4 costa 203RON iar pt Opel Astra Clasic 2 costa 201RON . Deci Loganul este mai ieftin de intretinut .

Share this post


Link to post

Logan, Getz, Aveo...

Share this post


Link to post
Si la Opelul tau cat crezi ca o costa inlocuirea placutelor de frana in service ? Un set de placute TEXTAR pt logan costa 137RON iar pt Golf 4 costa 203RON iar pt Opel Astra Clasic 2 costa 201RON . Deci Loganul este mai ieftin de intretinut .

 

Or fi placutele 200 ron la opel dar tin cel putin de doua ori mai mult ca la dacia(logan , sandero). Si la un simplu calcul eu ies mai ieftin :D

 

Deci loganul NU este mai ieftin de intretinut (din privinta placutelor de frana, si poate... si din alte multe privinte)

 

Si ca sa nu fiu Offtopic...as merge pe Aveo la banii care dispune roadmaster

Edited by uskt2005

Share this post


Link to post
Si la Opelul tau cat crezi ca o costa inlocuirea placutelor de frana in service ? Un set de placute TEXTAR pt logan costa 137RON iar pt Golf 4 costa 203RON iar pt Opel Astra Clasic 2 costa 201RON . Deci Loganul este mai ieftin de intretinut .

 

Tot Cielo sa traiasca anul trecut pl de frina erau 45RON (Bosch parca) dar nu le-am schimbat ziceau mecanici ca mai merg :)

Le-am schimbat anul asta cu 20RON (inclus manopera) ciubucul mecanicului :)

Apropo care e cea mai ieftina masina de intretinut(inclusiv revizii) care inca se mai fabrica :) ??

Trebuie sa te uiti si la asta cind cumperi ; iesi mai ieftin initial cind o cumperi dar ramii chel cind te duci la revizii sau mai tirziu cind se strica ceva.

Share this post


Link to post

Parerea mea ca indiferent la ce model te opresti important este sa nu fie un sh. Daca vrei fitze in locul unei exploatari ieftine si linistite atunci treci la o germanca sh insa pt. mine acest lucru e exclus din start. Un amic de-al meu si-a cumparat un BMW seria 7 direct din Germania pret de catalog 44.000 euro el a dat 33.000 euro a avut imediat o problema tehnica si a trebuit sa mearga la un service din Constanta...dupa ce a rezolvat masina a facut accident iar la o prima estimare pt. reparatii i-a cerut 40.000 euro. Cum masina nu avea CASCO a ajuns practic o epava iar 33.000 euro s-au dus cat ai bate din palme...singurul lucru bun din toata afacerea asta a fost ca desi a intrat intr-un stalp cu aproape 100km/h a scapat doar cu o entorsa, asta si deoarece motorul acum se afla undeva sub habitaclu. Pana la urma 33.000 euro ca sa scapi cu viata e extrem de ieftin.

Din modelele prezentate evident esti fan al masinilor de clasa mica...dintre aceste "mititele" cea mai mare e in mod sigur un Aveo sedan desi la ce optiuni ai pus pare clar ca te intereseaza un hatch, fiaturile par cele mai modeste iar Hyunday pt. mine sunt prea mititele. Daca ai fi trecut un i30 atunci nu mai avea rost sa discutam insa si pretul ar fi fost dublu. Sper sa faci cea mai buna alegere insa eu iti pot da cu toata inima un singur sfat, sa fie NOUA! Succes!

Share this post


Link to post

Multumesc pentru sfaturi.

 

Dar la mana a doua ce ma sfatuiti?

Eu as vrea ceva de la OPEL, deoarece am inteles ca sunt piesele mai ieftine.

Sau un Golf 4.

Share this post


Link to post

Indiferent daca e nou sau SH, eu nu as lua FIAT nici daca imi garanteaza suportarea a 50% pentru manopera de service si piese de schimb :D

Share this post


Link to post
Multumesc pentru sfaturi.

Dar la mana a doua ce ma sfatuiti?

Eu as vrea ceva de la OPEL, deoarece am inteles ca sunt piesele mai ieftine.

Sau un Golf 4.

 

Daca vrei SH

Opel Astra 2004 sau chiar mai noua full options, Vectra dar mai veche si/sau mai slaba la dotari

Daca vrei una mica poti gasi Corsa de 1.2 sau mai mare full dotari si de prin 2006

VW Golf, Bora, sau chiar un Passat mai vechiut.

Ca service-reparatii Opelul e mai bun.

Ma intereseaza si pe mine subiectul asta dar pe la max 7000. Nu se merita pe un SH sa dai mai mult.

Deosebirea e ca vreau Sedan sau Break/Caravan...

Pina una alta mai tin Cielo pina o sa puna bot guvernantii la prostiile de prin UE sa scoata la casare nonEuro.

Am aranjat-o prea bine tehnic sa o mai dau acum pt un SH si sa o i-au de la capat.

In fine la 8000 si ceva, masina noua poti lua Aveo, Fabia, Corsa, Accent sau parca si Astra dar slab dotate.

La SH cu aceeasi bani poti lua una noutza 2004-spre era noastra si cu dotari de boier : climatronic, pilot automat, xenon, piele, jenti aliaj, comenzi pe volan, 4 geamuri electrice, telecomanda, alarma, oglinzi smechere care se invirt dupa soare :) etc... pt care la o masina noua sint optionale ca si presurile :)

Share this post


Link to post

Daca vrei noua, iti recomand AVEO , e o masina spatioasa, simpla si placuta la condus. Eu am dat pe ea 8900 Euro cu toate taxele. Insa noul HB e chiar frumos.

 

Ca SH, nu da mai mult de 6000 E pe un sh. Poti lua Un Kalos, din 2004-2006, e o masina destul de tapana, poti incerca Astra II, e o masina buna si asta. Nu iti recomand FIAT decat daca vrei sa ai totdeauna probleme cu ea, ca la dacia 1310, si sa stai permanent cu ea defecta.( avem la servici DOBLO, si au probleme destule). DACIA sunt scumpe pentru cat ofera, iar calitatea de asamblare este destul de precara ( nu au schimbat mentalitatea de asamblare cu ciocanul, de la vechile modele + diferitele cacanareli romanesti). Sandero mi se pare o gluma proasta dezvoltata pe spinarea lui Logan.

Masinile nemtesti (VW, FORD, etc) sunt scumpe la intretinere si la piese in caz ca iti cade ceva la ea, iar SKODA si SEAT la fel. Nu zic ca nu sunt bune, dimpotriva, dar in caz de Doamne fereste probleme, plangi langa ea.

 

In cele din urma tu alegi, eu doar ti-am dat cateva sfaturi. Tu alegi.

Mult Succes!

Edited by tudor2402popescu

Share this post


Link to post

Decat o masina noua cu juma de stea la EURONCAP prefer un Golf de 4 stele dar second hand. Iar faza cu SHurile care sunt tzepe, mai bune sunt alea noi dar coji ...bla bla bla... mituri tata, o masina hartanita se vede de la un km .

Share this post


Link to post

Bogdane, nu e chiar asa. Masina afost depunctata din alte motive. Astea s-au discutat si ras-discutat- nu face obiectul aici.

Totusi nu as exclude un sh de varsta mica, cu ceva dotari, in banii astia se gasesc multe masini nemtesti bune, de cativa anisori. Toata chestia e sa stii ce cumperi, sa verifici bine masina la cumparare. Sa nu iei o masina MARE, cu sigla smechera, cu ani multi- doar pe principiul "ce faina e, ce marca buna, ce dotari, nu conteaza ca are 10 ani, mie imi place". De obicei dupa asta se lasa cu plans.

In banii aia se gaseste astra, corsa, polo ibiza sau ceva similar in stre f buna in .de, chiar si in tara.

Share this post


Link to post

Polo si Ibiza ma indoiesc sincer ca poti gasi la bani buni, Polo este la acelasi pret cu Golful din acelasi an.

Share this post


Link to post
Decat o masina noua cu juma de stea la EURONCAP prefer un Golf de 4 stele dar second hand. Iar faza cu SHurile care sunt tzepe, mai bune sunt alea noi dar coji ...bla bla bla... mituri tata, o masina hartanita se vede de la un km .

Ne spui si noua un scurt istoric al problemelor si reparatiilor efectuate la sh-urile tale? Sau Golful din '82 a mers, merge si va merge fara nicio problema? Ca doar e nemtesc, culmea tehnicii mondiale in Romania...doar in Romania, pt. altii s-a inventat si Japonia.

Share this post


Link to post
Masinile nemtesti (VW, FORD, etc) sunt scumpe la intretinere si la piese in caz ca iti cade ceva la ea, iar SKODA si SEAT la fel.

 

Fordu' parcă nu-i nemţească. Ultimele 2 fac parte tot din grupul "VAG".

Share this post


Link to post

Nu e nemteasca...dar se asambleaza in .de :P

Share this post


Link to post

@Starsteel, cand Aveo al tau o sa aiba 26 de ani om mai vorbi pana atunci ciocu mic. Cand VW a inventat in 74 conceptul de HATCHBACK japonezii erau in epoca de piatra. Golful meu 1 din 82 o sa ingroape si golful 4, aia este o masina bine facuta care o sa mai mearga 10 ani fara probleme. Ca sa-ti raspund la intrebare iti pot spune ca am schimbat aproape tot, adica toata puntea fata, planetare, rulmenti, amortizoare, frane etc. Cam tot a fost schimbat in 1999 si au costat toate piesele cam 3000 $ . Dupa aproape 10 ani nu am schimbat decit motorul, in rest aceleasi amortizoare, caseta de directie etc. La G4 au fost schimbate in 5 ani 2 casete directie, ultima acum o luna. Golful 1 are in jur de 400.ooo km iar Golful 4 are aproape 300.ooo km . Tu cate piese schimbi la un AVEO pana la 300.ooo km ?

 

Masina Japoneza vine impreuna cu conceptul SERVICE SCUMP, un rulment spate+fuzeta la Toyota Avensis 2004 a costat 890E . O masina japoneza marita tinuta numai 3 ani dupa care trebuie repede vanduta pt ca, un amortizor vine dupa 2 saptamani si cam orice piesa vrei la Toyota nu exista pe stoc. Asa ca prefer un VAG prost dar care il pot face in curte decit un Avensis bun dar care cand se strica incep sa-mi vand organe, adica prefer sa-mi vand un rinichi pt un A6 decit pt un Avensis.

Share this post


Link to post
Cand VW a inventat in 74 conceptul de HATCHBACK japonezii erau in epoca de piatra.

Ma lasi...in 72 deja exista Civic hatchback...asa ca nu mai ametiti oamenii aiurea cu suveranitatea VW...

id_59_4.jpgid_59_3.jpg

 

O masina japoneza marita tinuta numai 3 ani dupa care trebuie repede vanduta pt ca, un amortizor vine dupa 2 saptamani si cam orice piesa vrei la Toyota nu exista pe stoc.

Pentru tine masina japoneza inseamna numai Toyota?

Si stai linistit s-au pus la punct cu furnizorii de piese si ajung foarte repede. Zici ca Japoneza e scumpa...pe mine m-a costat bara fata la Accord 2600ron si a venit in 3zile de la comanda, in conditiile in care la Lacetti e 2500ron.

Edited by VFX

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...