Jump to content
Sign in to follow this  
Cumnatu

Masina Pana In 1700 Euro

Recommended Posts

Cumnate, sincer acum e naspa rau cu piesele la japonezele vechi. Vezi ca ti-am scris mai in spate de scorul meu si al lui old mitsubishi. I se pare mai rentabil leasingul la un reno symbol nou decat reparatiile la aia veche. In fiecare saptamana cadea cate ceva si niciodata nu-i mergea masina cand avea treaba cu ea. Cand incepe sa pice ceva, incep sa pice toate pe rand la o masina veche.

 

Din ce povestesti tu despre socrul tau ca si sofer, un logan ar fi perfect pentru el. > :)

Share this post


Link to post

Masina aia aleasa cred ca nu face mai mult de 1000 euro. Dao in colo de treaba, are 17 ani!!!!

Share this post


Link to post

In Germania , in timp ce asteptam sa iasa actele la a mea , am vazut cu Cumanatu un golf 3. La exterior avea nevoie urgenta de o vopsire .La interior arata IMPECABIL . tapiseria nu era roasa , nu era rupta , nu are dezlipit bordul .IMPECABIL . Avea cutie automata si cred ca si AC. Pretul era de 1700 de euro .Problema e ca daca vrei sa o aduci te costa mai mult decat face masina .Taxa , drum , benzina . Dar acolo daca stateam jur ca-mi cumparam ceva de jenul ala .

Share this post


Link to post

Da' de un ATV ce ar zice? Unu simplu de tot cred ca gasesti in baii astia, nou-nout! :)

Share this post


Link to post

Neahh, mai bine un scuter, la 1700 de euro sigur gasesti cu xenoane si ac la fund.

Share this post


Link to post

daca nu vrea romanesti, la banii pe care e dispus sa-i cheltuie (vezi anvelopele) , mai bine i-ai una germana.

 

est-germana.

 

nu glumesc.

Share this post


Link to post

Trabant? =))

Share this post


Link to post

Norocul e ca anvelope are si chiar sunt noi.

Nu stiu ce marca dar macar sunt noi.

Si nu cred ca va apuca vre-odata sa le toceasca la cat o sa circule.

Share this post


Link to post

Parerea mea e ca te lagi la cap degeaba. Zi-i omului ca ce vrea el nu se poate. Fiindca daca o iei, o iei de unica folosinta clar, cum pica ceva mai grav, remat scrie pe ea cum zice cineva mai sus. Si daca va pica, si sigur va pica, o sa dea vina pe tine ca i-ai luat junghi de masina :D .

 

In alta ordine de idei, la banii aia e afacere buna, dar iti trebuie mult noroc si un meserias bun care sa mearga cu tine sa vada despre ce e vorba. Chiar si asa nu poti fi 100% sigur ca masina nu a avut reparatii grave (gen lonjeroane sudate, facuta din 2 masini, etc) care pun in pericol siguranta ta si a celorlalti.

 

In rest, bafta la cumparare.

Share this post


Link to post

Azi la gratar si dupa ce l-am afumat bine :P l-am instiintat pe om ca ORICE masina care nu e dacie si nu e tico ii va aduce preturi de intretinere mai mari .

Omul e in sfarsit in fata visului de a avea masina SI carnet.

Daca puteti sa credeti a avut 7 masini pana acum in proprietate ( inclusiv un camion ) si NU carnet.

Automat nu a condus decat ffffffff putin si aia pe motocicleta acum muuulti ani.

Stau si ma gandesc si datorita posturilor voastre si ajung la concluzia ca masina merita bani bagati in ea, chiar mai mult decat doar schimburile de consumabile.

Asta cand imi aduc aminte cat de ok e fata de dacia lui taica-miu care oricum mergea foarte bine pt o masina din '80.

Da, o sa consume mai multi bani decat se estimeaza acum.

El zice ca vrea sa o tina 2 ani si apoi sa ia ceva mai bun.

Eu merg pe ideea de a baga bani in ea sa o tina 5-6 ani.

E posibil si realizabil mai ales ca nu o sa mearga mai mult de 5000 km/an

O sa fac cumva sa am grija de masina lui ca si de a neveste-mii, ei amandoi fiind afoni complet.

Imi iau o sarcina pe cap dar ii sunt si dator moral omului.

O sa fac tot posibilul sa NU fie "reparata" la gheorghe cu sticla in nas ci la meseriasi relativ ok .

 

Multumesc pt sfaturi !

Inteleg ca o sa fie piese disponibile NU instant ci poate doar la comanda la reprezentanta cu 3-10 zile termen de livrare.

Inteleg ca al lor cost o sa fie maricel.

Se pare ca intelege si viitorul proprietar.

Inteleg ca banii pe masina asta NU vor mai fi recuperati niciodata.

In ciuda acestor oprelisti, tinuta de drum + ACul + automata + servodirectia + totul functional la ea aduc avantaje de negasit la mom actual ( omul e disperat, a intrat in vrie ) la pretul asta.

Mai sunt pe autovit 3-4 masini in gama asta de pret avand cutie automata, dar sunt Volvouri si Mertzane.

Sa fim seriosi ! Nici eu nu mi-as permite sa intretin asa ceva !

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

La orice masina merita sa bagi bani in ea, dar romanii inca mai au de invatat la capitolul asta, inca mai vad destui dispusi sa dea 10-15000 de euro pe o masina, dar pe care ii sperie 500 de euro sa faca o distributie sau 400 pentru anvelope noi, nu stiu, poate sunt eu batut in cap, dar asta nu pot sa o pricep.

Eu in masina mea am de bagat vreo 5-600 de euro in urmatoarele 7-10 luni (catalizator, anvelope, amortizoare, distributie), in conditiile in care peste un an o voi vinde. Parca imi pare rau sa o dau de buna, dar nu vreau ca viitorul proprietar sa vina sa-mi bata obrazul.

Insa, o masina de 1500 de euro in primul rand nu merita cumparata. Da, am prieteni care aduc masini de 1500 de euro de acum 10 ani de afara pe care le folosesc pentru umblat pe dealuri, la tara. Dar sa-ti iei astfel de masini si apoi sa mergi cu nevasta, bagaje si copii in ea, mi se pare o prostie, si asta pentru ca nu ai niciodata garantia de a te duce de la A la B. Iar garantia asta nu o vei obtine niciodata la o astfel de masina.

Share this post


Link to post

Daca exista masini de 1700 euro, precis cu una de 3400 euro n-ai vreo problema si iti recuperezi 1700 euro cand o dai. Un amic de-al meu are o vorba: "nu conteaza cat dai pe o masina, conteaza cat iei pe ea." Cu alte cuvinte, intr-un lant comercial, evita a fi end-userul.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Pentru Cumnatu: Este totusi o masina veche la care riscul de a fi o gaura neagra in care sa tot bagi bani e mare. De asemenea,cum poate ti-au mai zis colegii e masina japoneza ceea ce inseamna costuri mari. Apropo de ITP. Ca a expirat. Cand te vei duce cu ea la RAR precis ii vor gasi o groaza de probleme. In plus desi aparent afacerea este rentabila,in realitate visul poate fi un cosmar. E ca si cand te-ai bucura la os nu la carne. Personal eu nu as cumpara-o. Nu as lua japoneze la asemenea vechime si km. Mai ales ca,(virgula) cutiile automate vechi pot fi o adevarata pacoste. In plus si piesele pot reprezenta o reala problema, daca de bine de rau la europene gasesti piese, la astea japoneze nu prea.Iar calitatea pieselor SH e discutabila ala de la magazin iti zice ba eu ti-o dau dar nu vii la mine sa te plangi ca nu e buna.E la risc .La putin mai mult poti gasi ESPERO sau CIELO ,poate chiar automate.Sau chiar Vectra A sau Corsa B.La astea baremi mai gasesti piese. Insa sh cu cutie automata e riscant. Mai bine manuala. Parerea mea. Zic ca totusi si la SH dai mai mult dar mai bine decat sa iei o coaja sau un ciuruc. Cu care sa stai in fata casei sa stai pe sub ea toata ziua sa repari. Si vorba aia repari azi una maine cade alta. Oricum sfatul meu ar fi sa eviti japoneza, mai ales la vechimea aia. Chiar daca vrea sa o tina 2 ani, sa nu aiba surpriza ca in 2 ani sa bage in ea dublu cat costa! Si sa o revinzi la nici jumate cat ai luat-o. Ti-am dat si eu un sfat.

Edited by tudor2402popescu

Share this post


Link to post
Automat nu a condus decat ffffffff putin si aia pe motocicleta acum muuulti ani.

 

Ha?!

Share this post


Link to post
De asemenea,cum poate ti-au mai zis colegii e masina japoneza ceea ce inseamna costuri mari.

 

Nu neaparat...un set de fise pt o japoneza anume costa mai putin decat la Cielo(fise Made in Japan). Daca vreti dezbatem subiectul...detin o astfel de masina cu varsta de 22 ani. Asadar, cei care nu ati avut o astfel de masina nu mai generalizati. Sunt de acord cu cumpararea unei japoneze de varsta 15-20 ani doar daca se cunoaste trecutul ei ca in cazul meu...asta sa nu apara neintelegeri.

Edited by bella

Share this post


Link to post

Stiu pe cineva care s-a dus la un service mai spalat cu un opel kadet, de varsta si pret asemanator cu cerintele topicului. Dupa ce i-au rezolvat baietii alternatorul, i-au zis.. ne pare rau de restul nu ne ocupam, ce facem intr-o parte cade in alta, era vorba de brate, bucse, etc.

Mie imi place cumnate ca le bagi (sau incerci macar) la toti nepriceputii in cap asta cu cutia automata, de parca ai fi descoperit adevarul absolut. Nu schimbatul vitezelor e cea mai grea operatie la condus, dar o automata garantat aduce mai multe probleme ca o manuala.

Share this post


Link to post

De acord cu Tommy la faza cu automata aduce mai multe probleme ca manuala.

 

Desi are doar 5000 km la bord, am avut ocazia sa mi se blocheze automata la aygo in treapta 2 in urma unui demaraj mai in tromba. (a trebuit sa tai fata la unu).

Daca nu aveam experienta la volan sa zic asa si posibilitatea de a trece in manual rapid o cam puneam. Ce facea un incepator in acest caz?

 

Ideea e ca automata iti face viata mai usoara dar nu te invata sa si conduci. Sotia la mine de exemplu, conduce mai bine Lacetti decat Aygo la drum intins. :P

In oras, da, se misca mai bine cu automata, dar automata nu cedeaza trecerea in locul tau si in niciun caz nu opreste singura la trecerile de pietoni.

 

Cea mai mare greseala, testata pe pielea mea, e sa-i dai cutie automata unui incepator. Numai eu stiu cat m-am chinuit pe urma sa o invat pe nevasta-mea sa foloseasca si cutia manuala dupa ce se obisnuise cu automata. :)

 

Oricum, eu recomand cutie automata doar soferilor cu experienta lenesi care merg mult (cazul meu) :D

Share this post


Link to post

Cumnate, eu zic sa_i imprumuti Tigra (nu chrislerul,as fi prea cinic), zi_i sa_i faca plinul din banii lui, apoi mergeti la un drum pana la Snagov, de exemplu. Apoi la intoarcere sa faca iar plinul din banii lui. Dupa ce a decartat 50 ron, explica_i ca un junghi de 17 ani consuma dublu. Ii va piere pofta de masina.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post
Cea mai mare greseala, testata pe pielea mea, e sa-i dai cutie automata unui incepator. Numai eu stiu cat m-am chinuit pe urma sa o invat pe nevasta-mea sa foloseasca si cutia manuala dupa ce se obisnuise cu automata. :)

 

Mda, asta am mai auzit-o si eu si tind sa cred ca asa este. Dupa cativa ani e ok (normal, in respectivii ani sa circule si sa stranga peste 100k km), dar daca incepi pe automata si esti nevoit apoi sa mergi cu manuala cred ca e cam dificil. Cert e ca automata cam... da dependenta :D

Share this post


Link to post

Buey, va rog sa nu mai vorbiti de atv-uri de 1700 de euro pentru adulti. Atat este unul pentru copii.

 

Cumnate, singura varianta e sa ii iei un 1310 cu prosoape ude in dotare si cu care sa nu se depaseasca 30 la ora, pentru a nu schimba viteze.

Share this post


Link to post

Sincer pentru el imi trecuse prin cap si un trabant ( ca doar am mult loc in cap ).

Acum, am luat-o, saptamana asta ii fac lista de cele ce trebuiesc schimbate.

NU am luat-o pana nu mi-au confirmat 2 magazine ca pot aduce piese la comanda in regim de maxim 48 ore, de obicei , 2-10 ore.

Estimativ, o garnitura de chiuloasa e 30 Ron, o curea transmisie undeva la 40 Ron deci preturi acceptabile zic eu.

 

Am facut drumul din Rahova pana in Ciorogarla in masina si am primele impresii.

Detaliile deja o sa apara in topicul dedicat.

Acel topic eventual e interesant pentru o alta persoana ce la un mom dat ar vrea sa isi ia ceva in suma asta.

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

de obicei masinile premium, mercedes. volvo chiar daca sunt mai vechi sunt bune! eu am mers pana acum o luna cu un volvo 244 din 1980, diesel si m-a servit foarte bine timp de 5 ani. nu am ramas niciodata pe marginea drumului. de reparat o reparam eu ca era simpla. i-am schimbat bucsele, amortizoarele spate, motorul (baga ulei in apa de cand am luat-o) . totul era foarte simplu, fara sofisticareli inutile. am dat-o la remat ca intrase rau rugina in ea si motorul era de la seria 700 si nu am mai avut chef sa fac omologare la rar. si aveo am vrut sa fie cat mai simplu. dar din pacate mi-au bagat pe gat servodirectia, geamurile electrice si inchiderea centralizata.

chiar le recomand celor cu bani putini sa caute sa-si ia un volvo seria 200 cu tabla buna. piesele sunt ieftine ca se gasesc aftermarketuri.

Share this post


Link to post
Detaliile deja o sa apara in topicul dedicat.

Sper sa nu fie o "afacere" precum Espero-ul.

Mai stiu eu pe unul care si-a luat dacie din 95 in primavara 2003 cu 38 de milioane, i-a facut motorul, a vopsit-o, i-a schimbat instalatia electrica+punte spate+anvelope+lonjeroane, baie de ulei si alte maruntisuri, ca sa o vanda pe 30 de milioane la sfarsitul lui 2004.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

Da' a avut masina =))

 

Asta e traseul inevitabil la harbane din pacate..

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Asistam la un deja-vu ?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...