Jump to content
Sign in to follow this  
Cumnatu

Masina Pana In 1700 Euro

Recommended Posts

M-a rugat socra-miu sa il ajut sa isi ia masina din Alemania si cand am auzit ce vrea ( euro 2 ca sa fie ieftina inscrierea, eventual cutie automata ca a vazut el ca se conduce mai usor si pt ca e afon si de fapt are carnet dar nu a condus 1 zi si sa iasa pana in 1200 euro ) m-am crucit si la un calcul sumar i-am explicat ca nu e zdravan la cap dar deloc asa.

 

Apoi am cautat aici masini, evident aici nu mai conteaza daca e sau nu euro si la o adica s-ar invata si pe cutie manuala ( parerea mea e ca el NU ar trebuii sa aiba carnet la ce om varza e ca si reflexe samd dar asta e alta discutie )

Cautand am ajuns si am vazut mai multe masini printre care si asta :

 

MITSUBISHI COLT HATCHBACK 1,5 I 90CP VERDE

Pret: 2,300 EURO An Fabricatie: 1991 Carburant: Benzina

Rulaj: 150,000 km Capacitate: 1,500 cmc Putere: 90 CP

Locatie:BUCURESTI Inmatriculata RO

Dotari:

EURO 1; CUTIE AUTOMATA; SERVO-DIRECTIE; AER CONDITIONAT;

MASINA ESTE IN STARE FOARTE BUNA DE FUNCTIONARE. ARE SCHIMBATE RECENT DIVERSE PIESE, CAUCIUCURI NOI,AERUL CONDITIONAT FUNCTIONEAZA. PRETUL ESTE USOR NEGOCIABIL.

 

 

Euro 1 nu stiu daca e, vedem dar oricum e irelevant.

Aerul functioneaza chiar bine.

Totul la masina functioneaza.

Amortizoarele si tot ce tine de directie si suspensie si frane sunt excelente ( am probat-o pe o strada rupta in gura si nu batea nimic nimic nimic ) .

Cutia functioneaza perfect.

Motorul NU se incinge.

Are mici puncte de rugina acceptabile.

Scaunele sunt confortabile

Interiorul este destul de jegos dar functioneaza complet totul.

Radiocasetofonul functioneaza si e chiar decent sunetul.

Nu are turometru.

ITPul a expirat e 1 luna

Cauciucurile par foarte noi

 

Pretul in urma negocierii : 1700 euro

 

E un pret corect zic eu.

Voi ce ziceti ?

 

Cunoaste cineva cu aproximatie preturile de intretinere ( consumabile ) la marca asta ?

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

=)) =)) =))

 

here we go again. > :)

 

Bah, voi nu va mai saturati de masini de lux la 1 euro? > :)

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

Bai esti culmea.

E vorba de un om fara bani dar care are nevoie de o masina 1-2 ani sa isi faca treaba cu ea.

Si intrucat nu o duce extraordinar cu sanatatea ACul este e must iar cutia automata ajuta si ea la confortul in condus.

N-a zis nimeni ca e de lux, masina isi arata atat varsta cat si uzura . Intrebarea e daca la banii astia stiti optiuni mai bune. Hai sa incercam sa ramanem ontopic.

 

dpdv siguranta tinuta de drum a masinii este mult superioara multor taxiuri cu care am mers.

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

=))

Share this post


Link to post

Ma voi ati luat-o razna ?

Sau v-ati ajuns si acum nu mai stiti cum era sa conduceti dacie ?

Evident ca pe langa suma respectiva mai trebuiesc undeva la 4-500 euro pentru schimbarea consumabilelor, fapt universal valabil in cazul oricarui SH.

Share this post


Link to post

O Dacie clasica nerupta-n gura asa rau costa cat zici tu aici ... Deci, ce sa gasesti ma jos de atat ... Probabil vei avea probleme cu piesele de schimb ...

Share this post


Link to post

Cumnate, nu iesi mai ieftin bre daca iei una inmatriculata la bulgari? :D

Share this post


Link to post

Asteptam topicul in care povestesti cum l-ai gasit pe acela care ti-a dat 1000 de euro ca sa-i iei masina din curte, automata, bineinteles.

 

PS asa scump a ajuns o carte de identitate ?

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Eheee, ce s-a ajuns lumea !

Numai de la 20k cip mai stiti sa vorbiti.

Eu vreau sa il ajut pe om, astea ii sunt posibilitatile si necesitatile.

Voi ca si buni colegi de forum in loc sa incercati sfaturi utile va amuzati.

Ce sa zic, bravos, voi v-ati nascut cu totii bogati. Ati uitat ca exista inca oameni care isi cumpara oltcituri si dacii berline samd.

 

SI nu , nu poate fi inmatriculata altundeva decat aici pentru ca omul se panicheaza si intra in fibrilatii si cand vede ca e semaforul galben daramite garda care o sa il opreasca des daca are alte numere.

Rog adminii sa STEARGA acest topic !

Evident nimeni nu il considera folositor la ceva iar topic de caterinca avem deja.

Personal consider ca masina in cauza ( ca si model ) prin optiunile ei bate la fund cam toate masinile romanesti de pana in Logan ( care e oricum alta clasa ) si eu personal in locul lui socra-miu as alege la fel in loc de o romaneasca doar si numai pentru AC si AT.

Share this post


Link to post

Pai spune-i bre ca merita sa ai numere straineze ca daca nu te opreste politia cand o calci nu-ti poate trimite amenzi acasa. :P

 

Masina pare ok la banii aia, dar vezi ca e cam naspa cu preturile la piesele de mitsu mai vechi. A avut socru-mea un mitsu de prin 85 (tredia parca) pana acum vreo 2 ani cand si-a luat reno symbol si imi zicea ca e mai rentabila rata la asta noua decat reparatiile la aia veche. :D

Edited by Night Elf

Share this post


Link to post

Eu nu mi-as lua masina cu cutie automata asa veche. Naiba stie cand pica aia si la fel, naiba stie cat costa...Si nici de programul rabla n-ar fi buna dupa aceea.

La banii astia, cauta ceva gen Tico mai bine. Stiu, e confortabila hidramata, dar parca prea aduci vorba de masini "bune" la limita inferioara de pret.

LE: asta ca sa nu mai zic ca a cedat cam repede 600 de euro din pret vechiul proprietar...

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

Dupa atitia ani, 17 la numar, cutia ar putea sa creeze probleme.

Share this post


Link to post

Nu te supara, dar iti dai seama ca obiectul achizitionat e de unica folosinta... Adica orice element cat de cat important s-ar defecta masina va merge direct la remat (asta daca ajungi cu ea pana in Ro). Oricum, pretentiile tale de masini nu sunt rele, doar pretul pe care esti dispus sa-l platesti e mult prea redus. :mrgreen:

 

LE: Oricum cutiile automate mai vechi (sau mai noi gen hyundai accent) nu fac doi bani. Sunt absolut retarde, incete si greoaie.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

E vorba de un "sofer" de 55 ani care are carnet de 5 ani dar NU a condus nici macar 1 zi.

Deci o sa ii fie indeajuns orice fel de cutie inceata si greoaie.

Doar ca m-am gantit tocmai ca e un afon atat in condus cat si in mecanica sa ii fie mai usor.

 

"daca ajungi cu ea pana in Ro" : masina se cumpara DIN Ro, inmatriculata deja.

Share this post


Link to post

In aceasta situatie vei cumpara un jaf/cazan/panarama/ciuruc etc de 1500eur.

 

CAt despre faptul ca are carnet de 5 ani dar nu a condus: daca vrea si are minime valente tehnice poate sa conduca si manuala, daca nu mai bine sta linistit.

Edited by andreib

Share this post


Link to post
...E vorba de un "sofer" de 55 ani ...

Care-i treaba cu 55 de ani ? Ma uimeste faptul ca unii se sprijina pe cele mai efemere lucruri din viata: varsta si banii. Sancta simplicitas ... Remarci de genul acesta imi spun ca emitentul are sanse putine sa atinga aceasta varsta, este total nepregatit.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Mi se pare fortat rau (ca a nu zic altfel) sa nu faci diferenta intre un sofer de 55 de ani si unu de 20.

Share this post


Link to post

Pe la 1500-2000 iepuroi gasesti Matizuri de pe taxi cu AC, oricum trebuie sa le scoata de la nu stiu ce data. Piese ieftine, suport direct pe forum, et voila :D

Share this post


Link to post

N-ai ce lua omule la banii astia.. nu e ca s-a ajuns nimeni, dar chiar e greu sa faci o masina de asta sa ia itp-ul. Si inca ceva, nu stiu varsta cat conteaza in ce sens, dar garantat varsta + stres + necondus vreodata nu duce la un sofer bun in timp scurt.

Share this post


Link to post
CAt despre faptul ca are carnet de 5 ani dar nu a condus: daca vrea si are minime valente tehnice poate sa conduca si manuala, daca nu mai bine sta linistit.

 

N-are.

I-am zis si eu sa stea linistit dar nu vrea.

Din cate il stiu pe el e mai rau ca taica-miu in ceea ce priveste reflexele.

Taica-miu e dezastru la volan, stresat ca dracii desii are carnet de mult. Atentie distributiva 0 . Transpira cand conduce samd. Imi e greu sa explic, poate nu tine de varsta.

Genul de "sofer" care incurca in toti dracii traficul si care nu cred ca se poate acomoda haosului de la noi.

AM incercat macar sa il conving sa faca niste ore, nu vrea ca stie el ca are nu stiu ce unchi care l-a invatat ca a fost sofer de raliu ca... povesti multe.

E genul de "sofer" care era ingrijorat ca a dat imens de mult ( 70 RON ) pe 4 cauciucuri. Greu sa ii explic ca alea nu sunt cauciucuri ci poate gume de mestecat, prea mare diferenta de gandire intre generatii.

 

Revenind la masina :

Sta bine pe drum.

Nu cade tabla de pe ea.

Amortizoare si bucsaraie si tot ce de obicei trancane NU trancane.

Servodirectia ii merge

Frana are raspuns bun.

Ca pe parte de motor eventual o sa trebuiasca investit in timp niscaiva banuti nu e explus intrucat nu sunt mecanicul lui peste sa aproximez eu foarte bine acest aspect.

Acum, am stabilit ca o luam, o renovam cosmetic si apoi mecanic ( inlocuirea consumabilelor ) si om vedea.

Oricum sunt de parere ca masini atat de vechi, atata timp cat te ocupi sa fie intregi sistemele de franare-amortizare-directie-lumini mai pot face treaba pe soselele noastre.

Atata timp cat in ciorculatie mai sunt Walsburguri ( sper ca am scris bine ) , dacii 1310, oltcituri, trabanturi, dacia 500 samd, inca mai e loc si de masini din '91. Sa nu mai zic de toate daciile rupte in gura ale pietarilor.

Evident la banii astia nu poti sa ai pretentii de airbaguri sau abs samd.

Share this post


Link to post

Si tu vrei sa stimulam cumpararea unei masini dupa tot ce citim pe aici?

Share this post


Link to post

Pai nu vreau mai sa stimulezi nimic.

 

Topicul a fost deschis ca sa aflam/comparam in respectiva gama de pret optiunile si cat ed mult merita ele fata de celelalte.

 

Ca urmatorul proprietar dupa logica bunului simt nu ar trebuii sa aiba carnet e alt subiect.

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post
E genul de "sofer" care era ingrijorat ca a dat imens de mult ( 70 RON ) pe 4 cauciucuri. Greu sa ii explic ca alea nu sunt cauciucuri ci poate gume de mestecat, prea mare diferenta de gandire intre generatii.

 

 

Ca pe parte de motor eventual o sa trebuiasca investit in timp niscaiva banuti nu e explus intrucat nu sunt mecanicul lui peste sa aproximez eu foarte bine acest aspect.

Nu vad de ce te complici. de banii astia cumpara-i o dacie si gata, nu-ti bati capul.

 

O masina veche are costuri de intretinere mari. Piesele la o masina veche se gasesc mai greu si sunt mai scumpe (calitatea lor iarasi e sub semnul intrebarii).

 

O masina japoneza veche are costuri de intretinere F MARI deoarece nu gasesti nici pe dracu piese si dai pe nimicuri bani grei. A fost masina la viata ei, dar viata aia a trecut. Vei da pe nimicuri preturi de 10x mai mari decat la un daewoo plus ca 100% masina aia contine improvizatii mioritice pentru repararea anumitor defecte fara pisese de origine (adica adaptari dacia).

 

Daca el da 70 ron pe 4 gume tu crezi ca va da 500eur pe consumabile (filtre, fise, bujii, curele, placute, saboti) si probabil pe elemente de suspensie sau o va tine in doaga lui (ca doar el stie mai bine) ca merge si asa pana il va parasi vreo roata sau va face un accident frumos?

Share this post


Link to post

Pai in basinile din capul lui exclude masinile romanesti si Tico.

Deci toate cele care raman in gama aia de pret vor fi relativ scumpe la intretinere comparativ cu cele de mai sus.

I-am explicat si paraexplicat.

Decizia ii apartine.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...