Jump to content
Sign in to follow this  
Indigo

GPL pe Tico si/sau Matiz?

Recommended Posts

Pai cine te pune sa le schimbi la fiecare revizie?Bujiile merg 40 000 lejer si pe benzna si pe Gpl.Merg si ma mult cu conditia sa ajustezi distanta intre electrozi.

Share this post


Link to post

PE GPL se recomanda schimbarea bujiilor la maximum 25000 km..

Share this post


Link to post

O 'recomandare' data de producatorii de bujii,aceeasi care fabrica si bujii speciale de GPL.Cu cele pe care le aveam inainte,NGK,am mers in jur de 40.000.Le-am schimbat mai mult ca nu aveam ce face si mi-am adus aminte de ele.La una din ele era foarte putin electrodul consumat

 

post-22583-0-07280600-1359561779_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Ceva sfaturi pe ultima suta de metri referitoare la GPL pe Tico are cineva ?

Pana joi trebuie sa iau o hotarare finala referitoare la montarea de gpl pe ticozaurus !!

merci anticipat !..

Share this post


Link to post

E vineri.Ai reusit sa bagi GPL la Tico?

Share this post


Link to post

inca nu am reusit sa ma decid asupra instalatiei !

mai astept sfaturi ,indrumari,pareri ,recomandari

 

Share this post


Link to post

sal la toata lumea.tocmai am devenit membru si vrea sa va spun ca de 2 saptamani incerc sa gasesc o firma la care sa imi pun instalatie gpl la al meu matiz din 2004.ideea e ca vreau prin card avantaj si eventual cat mai multe rate(din lipsa de fonduri)aveti idee cumva unde pot monta in bucuresti>?

 

Share this post


Link to post

in cate rate au instalatiile?sunt seriosi?pareri ceva?

 

Share this post


Link to post

Proaspat posesor de instalatie gpl tomasseto stag 200 rezervor toroidal de 34l.pana acum toate bune si frumoase

 

Share this post


Link to post

Am facut azi revizia la instalatia gpl de pe ticalos, asta inseamna verificare etanseitate, inlocuire filtru si reglare instalatie pe bancul de noxe. Si toata operatiunea a durat ~20 min si a costat 90 de ron.

Personal mi se pare un pret cam mare pt 4 fasuri dintrun bidon de solutie spalat geamuri, un filtru de gpl si testul de noxe care a relevat ca mai trebuie ridicat relantiul cu 50Rpm.

Asa ca va rog sa-mi spuneti si mie de unde pot cumpara piese si filtre pt instalatie de gaz tomasetto.

Share this post


Link to post

Pai n-ai intrebat inainte de pret?Um filtru e max.10 lei

Share this post


Link to post

am instalatie gpl MARINI 88 automatic. pe cartea de identitate a masinii scrie REZ: ATIKER/43L/NR. 4961.

am alimentat la peco si mi-a refulat rezervorul( s-a oprit pompa, am dedus ca s-a umplu rezervorul), apoi am mers 120 km si am alimentat la alt peco. mi-au intrat in rezervor 16 litri dar nu s-a mai oprit pompa singura, am oprit-o noi ca mi s-a parut foarte mare consumul.

Apoi am mers 640 km si am alimentat din nou. Am platit contravaloarea a 43 litri de gaz, ceea ce mi se pare foarte ciudat, deoarece nu se stinsese si ultimul led la gaz, deci in total ar fi trebuit sa fie in jur de 45 litri. deci cum sa intre 45 litri intr-un rezervor de 43 litri. se poate strica ceva la umplerea cu gaz a rezervorului? sa se fi ars supapa de refulare ( in cazul in care are asa ceva)

 

multumesc

 

Share this post


Link to post

Din cate stiu eu multivalva are un plutitor cum este ca acela de la bazinul de wc care nu lasa umplerea rezervorului mai mult de 80% din capacitate pentru a permite dilatarea gpl-ului la diferente de temperatura.Este foarte posibil ca pompa la care ai alimentat sa nu fie cu metrologia la zi si sa te fi pacalit in ce priveste cantitatea de gaz alimentata.Nu stiu daca acel sistem de siguranta se poate defecta , dar ar fi indicat sa nu mai alimentezi plin pana nu verifici asta.

Edited by sergiu2010

Share this post


Link to post

Mai dar de consum ce parere aveti? Eu am Landi Renzo pe euro 2, prin aspiratie. Pe oras am un consum de 8.8 %. Voi?

Nu am facut calculul pe mediu, dar cred ca am un 7%.

Share this post


Link to post

Dragi colegi, azi am intrat la benzinarie sa fac plinul la gaz si acolo am intrat in discutie cu tipul de acolo si mare mi-a fost surprinderea cand mi-a zis ca cica se planuieste majorarea cu FUCKING 30% la GPL, voi stiti de asemenea intentii ? Nu m-ar mira, poate s-au ofticat ca si asa umblam cu combustibil ieftinache si hai sa ne-o traga cu ocazia asta si noua, asta asa ca sa ne aliniem si noi....

Share this post


Link to post

eu am inteles ca filtrul e undeva la 20 de lei.unde ai facut revizia?

Edited by mike_mocy

Share this post


Link to post

Daca ai intrat intr-o benzinarie PETROM e orice posibil.

Dar nu se justifica pretul de 30%, oricum sunt altii care or sa tina acelasi pret, pentru ca GPL-ul, spre deosebire de benzina, este procurat mai ieftin, de la rusi bineinteles.

Share this post


Link to post
Salutari la toata lumea. Am o problema legata de butelia GPL, am observat ca mi-a ramas ceva gaz in butelie dupa ce s-a golit, acul de la indicatorul de pe electrovalva nu era cazut la minim (in mod normal coboara pana pe opritor). La statia GPL - unde alimentez de fiecare data, mi-a intrat 37 litri - cu un litru mai putin. La fiecare alimentare completa imi intra 38 litri, acum doar 37 si acul de la ceas nu coboara complet. Posibil sa fie apa..aer..? Cum golesc complet rezervorul? Sau nu se goleste complet iarna?

Share this post


Link to post

Stie cineva cum se poate porni direct pe gaz matizul cu instalatia originala din fabrica? (BRC)

Share this post


Link to post

@DarkAngeL

Eu am Tomasetto, porneste direct pe GPL daca tin apasat butonul de la comutator in timp ce dau la automat. Incearca nu se intampla absolut nimic.

Edited by Nicu001

Share this post


Link to post

@DarkAngeL

Eu am Tomasetto, porneste direct pe GPL daca tin apasat butonul de la comutator in timp ce dau la automat. Incearca nu se intampla absolut nimic.

 

Merci, dar eu am comutator cu 2 pozitii: benzina sau gaz, asa ca....

Si instalatia e BRC.

Share this post


Link to post

Salut. Am si eu o problema cu instalatia de gaz.


Detin un tico din 2000, euro 2 cu instalatie GPL putin mai veche. Pana acum cateva zile nu prea am avut probleme cu ea. Insa de 3-4 zile, cand se incalzeste motorul incepe sa se tureze (foarte tare) singura. Ciudat este ca daca incerc sa plec si sa merg mai in forta cu ea incepe sa dea "suturi" si sa "smunceasca" ca si cum nu ar avea gaz. Si mai ciudat este urmatorul fapt: daca comut butonul de la consola (de la GPL) pe mijloc (fara gaz, fara benzina) incepe sa mearga normal(trage, fuge si demareaza) dar nu tine ralantiul.



S-a mai confruntat cineva cu asemenea probleme? Astept niste sfaturi sau idei.



Eu banuiesc ca e un defect electric de la vreo electrovalva.



Multumesc anticipat

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...