Jump to content
Sign in to follow this  
DevBreak

Rontait Ambreaj

Recommended Posts

Dupa vacanta de paste a trebuit sa plec si sa las masina familiei. Cand m-am intors si m-am urcat la volan apas ambreajul si surprize... incpe sa "rontatie" (sunt de metale care se freaca) :grumpy:

Sa fie rulmentul de presiune? Oricum sunt liber abia sambata viitoare .. pana atunci sta cuminte in parcare...

Masina trage excelent in continuare insa este enrvant acel rontait spre fluierat

Nu am avut timp sa caut pe forum alte detalii... Imi cer scuze anticipat :osanale:

Share this post


Link to post

Dupa ce am fost in service si am discutat cu seful de service a decis schimbarea chitului de ambreaj (placa si rulmetul de presiune pe garantie si discul de ambreaj pe bani).

Nu ma deranjeaza aceasta solutie...

Deocamdata sunt in asteptarea chitului de ambreaj [-O<

Share this post


Link to post

De ce schimbi discul pe bani? Nu intra in garantie?

Edited by mazzy4you

Share this post


Link to post

Discul de ambreaj este consumabil.

Prefer sa pun totul nou acum decat sa ma trezesc mai tarziu ca se uzeaza discul si trebuie sa ma duc iar in service.

Pina acuma am 25k km.

Share this post


Link to post

Consumabil dupa doar 25k km? Cam ciudat... Am avut SuperNova si nu schimbasem discul nici la 80k km.

Share this post


Link to post

Zise omul ca schimba si discul odata cu rulmentul si placa. Ultimele doua pe garantie, discul e placerea lui. E o solutie tipica de service "profesionist" - al dealerului. De ce sa faci ceva simplu pe garantie cand poti sa convingi clientul sa mai dea un ban. Discul ala mai tine pe putin 60000Km, parerea mea. Nici taximetristii nu le schimba asa des.

@DevBreak, e adevarat ca au mai fost probleme in garantie cu rulmentul de ambreiaj la kalos/Aveo, insa n-ar strica sa-ti verifici obiceiurile de mers, sa nu tii mai mult decat trebuie pedala apasata...

Share this post


Link to post
Consumabil dupa doar 25k km? Cam ciudat... Am avut SuperNova si nu schimbasem discul nici la 80k km.

 

Depinde si de stilul de mers. Eu am 50.000 cu al meu si deja patineaza putin la plecari mai in forta. La cat e manopera nu mai conteaza 1 bulion zic eu si esti linistit cel putin 50.000.

In functie de defect puteau sa iti schimbe numai rulmentul pe garantie.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Nu mi se pare normal sa cedeze asa repede...

Share this post


Link to post

Daca m-ai vedeam cum merg, ai intelege :P . In primul rand au cedat arcurile de soc din el. la mers normal nu se simte dar daca il fortez un pic se vede ca e obosit. Probabil mai tine vre-o 10-20.000 km insa nu mai merge cum trebuie.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Si preferi sa schimbi discul decat stilul de condus?

Share this post


Link to post

Asta nu are legatura cu topicul.

Share this post


Link to post

Ai dreptate. A fost off topic. Imi cer scuze.

Share this post


Link to post

Salut,

Nu ma convins nimeni sa schimb discul doar ca prefer sa nu ma doara capu... mai tarziu. Legat de disc nu cred ca este uzat prea mult. Ambreajul este facut sa decupleze transmisia (schimbat viteze) ambreaj nu folosesc decat cand este cazu(eu) luaind in calcul ca masina este folosita si de familie (sotia incepatoare, tatasoc ru care uita picioru pe ambreaj la semafor) as merge pe ideia sa il schimb.

Dece sa platesc mai tarziu si discul si manopera? cand pot sa platesc doar discul (manopera nu este perceputa la garantie)

Share this post


Link to post

Parerea mea e ca o sa-ti ia manopera pentru disc pentru ca nu-l schimbi pe garantie.

Share this post


Link to post

Asta am stabilit inainte cu seful de service... daca tot desface si schimba placa respectiv rulemntul de presiune nu mai imi ia manopera pt disc pt ca oricum se deface :)

Promit ca dupa ce rezolv problema postez impresii despre functionare si bineinteles de banii dati in service...

Mai ales ca urmeaza sa fac si revizia de 30k

Share this post


Link to post

Manopera de obicei este in functie de timp inmultita cu un coeficient de "complexitate". Deci e aceeasi indiferent daca schimbi tot sau numai rulmentul. Sau cel putin asa ar fi normal, munca fiind aceeasi.

Share this post


Link to post

Acelasi lucru a spus si seful de service :) ca nu mai imi este facturata manopera pt ca este acceasi munca

Share this post


Link to post

Salut.

Aceeasi problema o am si eu de ceva timp.Se aude ca un bazait in momentul cand calc ambreiajul(nu este de speriat dar in timp sint constient ca trebuie sa schimb rulmentul, etc).Masina mea nu mai este in garantie asa ca am o rugaminte:sa-mi spui si mie cat te-au costat pisele + manopera.

 

Multumesc

 

CIP.

Share this post


Link to post

Salut,

De manopera nu stiu ca sa iti zic intrucat va fi pe garantie. De pret pentru piese iar nu stiu (nu am ajuns sa le schimb) dar iti poti face o ideie pe http://piese-chevrolet.ro/.

Spera sa te ajute site-ul...

Share this post


Link to post

Luni 2 iunie sunt programat pentru schimbarea kitului de ambreaj... revin cu detalii si impresii dupa operatiune.

Share this post


Link to post

Succes cu reparatia .Asteptam vesti ;)

Share this post


Link to post

Salut,

Ieri 02.06.2008 am fost in service la Targoviste (expocar) pentru schimbarea kitului de ambreaj.

Tot ce pot spune este: profesionisti

 

Am platit doar discul de ambreaj restul a intrat pe garantie (placa, rulment de presiune, manopera, ulei cv)

 

Recirculare freon (nu mai facea fata ac)

 

Acum cand apas ambreajul este liniste. Vitezele parca se schimba mai usor (poate fi placebo sau poate fi de la ulei).

 

Dupa ce s-au terminat operatiunile seful de service a mers cu mine la un test drive (din punctul asta de vedere toata stima si respectul)

 

In cateva saptamani o sa fac revizia de 30.000 la ei

Share this post


Link to post

Ti-au mai adaugat freon?

Share this post


Link to post

Da,

Este o operatiune care tine de garantie.

Share this post


Link to post

Mie mi-au zis ca este consumabil si ca nu tine de garantie.

Share this post


Link to post
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...