Jump to content
Sign in to follow this  
alingociman

Kalos In Flacari

Recommended Posts

Mie mi-a incheiat-o Leasingul prin brokerul lui la Unita.

Apare si la mine in contract tabelul cu "uzura" masinii in procente/an...Contractul este unul standard pt. un an...prelungit la 4 cat dureaza lesingul, nu cred ca se aplica regula respectiva.

Dar in aceleasi conditii mi s-ar parea normal ca valoarea asigurata sa scada cu procentul respectiv, iar asta nu se intampla.

Share this post


Link to post
Se asigura.

Acum au 10% taxe.

La mine e asigurata la ~14.000E (cu toate taxele)... $-)

 

14000 euro?! ...asta probabil datorita faptului ca e prinsa si suma ce o castiga intr-un timp mai indelungat si cei de la firma de leasing altfel nu-mi explic. Eu am suma asigurata de 11200 euro chiar daca e leasing, insa avansul a fost 50% iar restul de plata intr-un an...am platit si taxe vamale de doar 10%.

Edited by starsteel

Share this post


Link to post

Pai da:

8600E masina (9100 (cu vopsea) pret de catalog - 500E discount) + ~1600E TVA + 30% taxe vamale ~3100E = ~14000E (nu mai stiu exact, nu am contractul in fata, dar parca e 14100E or smtg)...

Dar tind sa cred ca valoarea este raportata la pretul de catalog nu la pretul de achizitie...(Ei cand iti dau alta masina (sau banii pe cea veche) o "cumpara" la pretul de catalog, nu cu discount-uri and stuff)

Edited by s0r|n3l

Share this post


Link to post

Cand vad asemenea situatii, raman scarbit. Puteai sa iti pierzi viata.

Cazul tau e cel mai fericit cu putinta, date fiind imprejurarile. E INADMISIBIL sa ti se blocheze volanul la 70km/h. Daca erai in localitate, iar pe marginea drumului circulau oameni ? Daca erau case, copaci, rauri, prapastii etc ? Oricum, bine ca esti teafar.

Astfel, te poti concentra pe partea financiara si recuperarea investitiei.

Daca nu aveai casco ? Sa nu eziti in a-l da in judecata pe producator. El e principalul VINOVAT. Vei castiga fara doar si poate in instanta. Nici un judecator normal la cap nu ii va da dreptate producatorului. Acest accident putea sa iti afecteze sanatatea fizica si psihica o viata intreaga. Poti sa ceri despagubiri serioase fara nici o jena sau teama.

E DREPTUL TAU !

 

Mult noroc, si, mai ales, multa rabdare :thumbl: !

Share this post


Link to post
din acest forum...

Rechemarile au fost decat pentru Chevrolet Aveo, nu si pentru Kalos.

 

Recall Date:

OCT 17, 2006

 

Model Affected:

2007 CHEVROLET AVEO

 

Summary:

ON CERTAIN PASSENGER VEHICLES EQUIPPED WITH A 1.6L ENGINE, DURING A NCAP SEVERE FRONTAL CRASH TEST, THE FUEL LINE IN THE ENGINE COMPARTMENT DEVELOPED A FRACTURE. IN ADDITION, THE CRASH DAMAGE CAUSED FOUR SHORT CIRCUITS IN THE FUSE BLOCK, THE COMBINATION OF WHICH ALLOWED THE FUEL PUMP TO CONTINUE RUNNING AND FUEL LEAKED ONTO THE GROUND.

 

Consequence:

IF THESE CONDITIONS OCCURRED IN AN ACTUAL CRASH, A VEHICLE FIRE COULD OCCUR.

 

Remedy:

DEALERS WILL REPLACE THE FUSE BLOCK AND INSTALL A NEW SECTION OF FUEL LINE THAT HAS BEEN REDESIGNED FREE OF CHARGE. THE RECALL BEGAN ON NOVEMBER 16, 2006. OWNERS MAY CONTACT CHEVROLET AT 1-800-630-2438.

 

Potential Units Affected:

17676

 

Notes:

GENERAL MOTORS CORP. 06133

 

Nu am mai gasit pe siteul media al lui gm informatia. Uite aici un link.

 

Informatiile sunt pentru motoarele de 1,6l din USA, dar s-a aplicat si in europa.

Edited by s0r|n3l

Share this post


Link to post

De la incident si pana acum, s-a facut vreo expertiza tehnica la masina pentru a se vedea care a fost cauza tehnica?

Share this post


Link to post
nu e nici un capac nimica...sint jante de aliaj...

si masina e luata in iunie 2005...nu 2004

valoarea asigurata in al treilea an de casco e de 9800 Euro

 

 

Valoarea masinii se calculeaza si in functie de asigurator.De ex.: masina mea are 3 ani si 4 luni (pe 9 noiembrie 2007 a facut 3 ani) iar acum cand i-am facut asigurarea la Asiban chiar am intrebat valoarea totala a masinii in caz de dauna totala(in caz ca ma rastorn,etc).Au raspuns ca este de 10.400 euro.Inainte cand o aveam la firma de asigurarii cu care incheiase Chevrolet contractul avea o valoare mult mai mica(daca-mi aduc aminte in jur de 7.600 euro).Nu stiu care-i spilu' dar...

Multa bafta si sper sa-ti dea banii pe ea(sau macar o alta masina), ca sa nu spun ca daca s-a produs accidentul din vina fabricantului ar trebui sa ceri si ceva despagubiri(afara ai avea succes dar la noi in tara nu stiu).

 

Mult noroc

 

CIPRIAN

Share this post


Link to post

Vorba lui>mircea<,expertiza este ?.Fara ea este greu ceva de demonstrat.Cred cu tarie ca daca este din vina lor,poti cere o CAPTIVA,in locul masini arse.Nu neglija mersul cu un avocat bun.Colegii nimeni nu`l ajua s-ai gaseasca pe cei doi colegi ,cu experienta in domeniu !!?.

Share this post


Link to post
Valoarea masinii se calculeaza si in functie de asigurator.De ex.: masina mea are 3 ani si 4 luni (pe 9 noiembrie 2007 a facut 3 ani) iar acum cand i-am facut asigurarea la Asiban chiar am intrebat valoarea totala a masinii in caz de dauna totala(in caz ca ma rastorn,etc).Au raspuns ca este de 10.400 euro.Inainte cand o aveam la firma de asigurarii cu care incheiase Chevrolet contractul avea o valoare mult mai mica(daca-mi aduc aminte in jur de 7.600 euro).Nu stiu care-i spilu' dar...

Multa bafta si sper sa-ti dea banii pe ea(sau macar o alta masina), ca sa nu spun ca daca s-a produs accidentul din vina fabricantului ar trebui sa ceri si ceva despagubiri(afara ai avea succes dar la noi in tara nu stiu).

 

Mult noroc

 

CIPRIAN

 

pai sunt mai multe spile cu asigurarile... poate cealalalta firma de asigurari a preluat valoarea de nou din factura, nu din catalog de specialitate.

 

on-topic: pt asigurator conteaza cauza incendiului, determinata de pompieri prin acel proces-verbal.

 

Mult noroc!

Share this post


Link to post

Eu nu inteleg de ce acest topic a fost postat la probleme tehnice, asta merge la cafenea, la diverse, la curiozitati. Doua "ghinioane" produse intr-un interval atat de scurt nu pot atrage decat pe al treilea, despagubiri zero.

Share this post


Link to post

Dupa mintea mea, blocajul volanului este o problema tehnica, sau poate surveni in urma uneia. Iar incendiul, nefiind provocat survine in urma unei probele tehnice. Mai ales ca utilizatorul sustine ca nu a facut modificari si alte "upgrade-uri" la instalatia electrica. Chiar daca nu ea a fost de vina.

 

Ca nu a fost prezentat ca o problema tehnica (mai ales titlul topicului), asta nu inseamna ca nu poate sta aici.

 

Oricum, voi stiti mai bine regulamentul, si puteti aplica "legea" daca se ajunge la concluzia ca nu are ce cauta aici.

 

Dupa ce primeste procesul verbal de la pompieri, ar fi bine sa ne spuna si noua cauza producerii incendiului.

Iar dupa asta, in urma verificarii in service...cauza blocajului de volan (asta, daca sunt in stare sa constate).

Share this post


Link to post

Aline, acum.. cu cheia bagata in contact.. volanul se invarte?

Share this post


Link to post
... Dupa mintea mea, blocajul volanului este o problema tehnica, sau poate surveni in urma uneia ...

Crezi ca toata lumea, mai ales un expert auto, are guse de pelican, sa inghita toti pestii din plasa ? Cate accidente s-au produs in ultimii 10 ani, doar, a caror cauza sa fie blocarea volanului ? Da, daca scoti cheia din contact, in timpul mersului, este posibil, dar atunci te incadrezi la curiozitati.

Altfel, la al doilea "ghinion", procesul verbal al pompierilor este hotarator. Dupa ce iesi cu masina pe miriste, incendiul in compartimentul motor se cheama efect si nu defectiune tehnica, ca sa nu mai spun ca garantia n-are nicio legatura cu functionarea unei masini, doar cu cheltuielile pentru refacerea starii initiale. Deci, cuvantul garantie n-are ce cauta in subiect.

Atata timp cat lipseste din topic expertiza cauzelor producerii accidentului si expertiza cauzelor producerii incendiului, tot ce se vorbeste aici este egal cu zero in raport cu vreo problema tehnica.

Share this post


Link to post

Da, sunt de acord ca discutiile au denaturat. S-a ajuns la discutii "de cafenea".

Dar, una peste alta eu tot la probleme tehnice il vad.

 

In sfarsit, ori sunt eu prea obosit si nu mai rationez cum trebuie, ori ne ducem topicul asta tot mai mult spre cafenea/diverse/curiozitati.

Share this post


Link to post

Sunt deacord cu denaturatul, dar asta s-a produs din start, din titlul topicului si de la lipsa oricaror amanunte (dovezi) din primul post. Subiectul, ca telenovela este captivant, pentru unii, dar ca problema tehnica este zero.

Share this post


Link to post
Subiectul, ca telenovela este captivant, pentru unii, dar ca problema tehnica este zero.

Nene tolin, exagerezi. Daca regaseam aceasta intamplare intr-un ziar, sub o forma mult mai dramatica, se mai numea telenovela ? Cand un om a fost la un pas de moarte, se numeste telenovela ?

E destul de clar ca totul a pornit de la o PROBLEMA Tehnica, altfel nu s-ar fi intamplat acest fapt stupid. Nu conteaza unde e postat acest topic (Probleme, Diverese s.am.d.).

Mai bine urmariti rezultatul expertizei tehnice pentru a afla cauza acestui accident. Sunt mii de posesori de kalos care ar putea avea aceeasi problema.

Share this post


Link to post
... E destul de clar ca totul a pornit de la o PROBLEMA Tehnica, altfel nu s-ar fi intamplat acest fapt stupid ...

Esti sigur, ce garantie ai ? Ti s-a spus, nu ?

 

Cine a calificat ca o problema tehnica, cel implicat in accident, nu ?

 

Si inca ceva, nene e tac-tu.

Edited by tolin

Share this post


Link to post
Si inca ceva, nene e tac-tu.

M-a pufnit rasul :) ) . Am spus-o cu sens pozitiv si intr-un mod respectuos (spre deosebire de remarca ta (dumneavoastra)). Nu sunt singurul de pe acest forum care foloseste aceasta formula la adresa ta (dumneavoastra).

Dar voi trece cu vederea, intrucat posturile tale (dumneavoastra) din ultima ora, din mai multe topicuri, denota ceva mai multa... aciditate decat de obicei.

OFFTOPIC incheiat.

 

Cat priveste subiectul, eu nu stiu ce eroare, inafara de una tehnica, ar fi putut fi cauza accidentului.

De fapt, ma insel. Erori umane ar fi: adormitul la volan, crampe musculare, masini de pe contrasens cu faza lunga.

Dar am o banuiala ca omu' a spus adevarul si s-a intamplat intocmai. Un pro-argument ar fi orientarea rotilor.

Daca nu, pacatul lui.

Edited by Amentys

Share this post


Link to post
... M-a pufnit rasul :) ) ...

Insemna ca scopul a fost atins.

Share this post


Link to post
...lipsa oricaror amanunte (dovezi)...

Atata timp cat inca pompierii nu au dat un "verdict", dovezi palpabile nu o sa vedem.

In al doilea rand, cateva, amanunte am avut. Ca nu sunt edificatoare pentru ce s-a intamplat e alta problema. O sa vina si vremea dovezilor palpabile.

In al treilea; ca ne dam cu presupusul. Da e adevarat, pana la o proba contrarie. (Nu e primul thread si nici ultimul in care sa se presupuna diverse. Pana si in viata de zi cu zi face asta pana ne convingem de real)

 

Daca in primul post, se venea si cu fotografii, si cu PV de la pompieri, si cu constatarea de la dealer/reprezentanta, nu era decat un "articol de ziar"(si atunci il puteam cataloga drept "diverse"), scris de cel care a trecut prin momente prin care nici unul dintre noi nu vrea sa treaca.

Cred ca nici tu (sau Dv.).

 

Acum sa nu-mi spui ca daca se ajunge la o concluzie cum ca totul a pornit de la o mufa/o legatura/ un surub / un furtun / etc, in scurt timp (sau prima data cand o sa ridici capota) nu o sa verifici sa vezi daca e totul in regula acolo. Si cred ca asta o sa faca majoritatea din cei care au citit si vazut la ce poate duce respectiva.

Share this post


Link to post
... Acum sa nu-mi spui ca daca se ajunge la o concluzie ...

Esti optimist, eu nu cred ca se va ajunge la o concluzie pe care s-o aflam noi. In plus, eu nu am discutat accidentul, autorul topicului sau alte amanunte de ordin personal. Eu am, doar, opinia ca locul acestui subiect nu este la probleme tehnice in momentul de fata. Vad ca acum se discuta persoana care are o opinie diferita cu tot atata lipsa de argumente.

Share this post


Link to post

pompierii vor stabili o cauza probabila a pornirii incendiului [si asta din cauza multor dosare de dauna verificate].

Share this post


Link to post

salut

am reusit sa gasesc pe cineva care a fost chemat in service pt problemele semnalate cu cablurile la baterie(cum au fost chemate si masinile din USA)

se pare ca omu a primit o scrisoare cu care s-a prezentat in service si care a trebuit sa o predea acolo...si singura lui dovada ca a fost acolo e caietul de service in care scrie "Lucrari service conform circulara"...atit si nimic mai mult

cu toate astea e de ajuns, in caz ca va fi nevoie, numai ca nu ma reusit sa aflu excat daca e vb si de Kalos sau doar de AVEO...

ideea cu ridicatul capotei inainte de a pleca la drum...nu-s daca poate fi pusa in aplicare :) aveam deja 400 km in acea zi...ma oprisem de vreo 5-6 ori...ultima oara la 30 km de accident...

in rest...chiar ca e cafenea de acuma...iar eu am postat la probleme tehnice pt ca asta e conluzia la care am ajuns eu avind in vedere ca eu am fost soferul

sper ca azi sa ajunga raportul pompierilor si o sa va tin la curent cu ce se mai intimpla...

Edited by alingociman

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...