Jump to content
Sign in to follow this  
vb

Aprindere MIL - Engine Check

Recommended Posts

Se scrie defectul si remedierea.Daca clientul accepta sa i se scrie ca a baut o cafea e problema lui.

Deci are cineva supape schimbate in perioada de garantie si mentionate in caietul service?

Astept raspunsuri la obiect nu de genul schimbare semeringuri supape care nu au legatura cu subiectul sau constatare check on si rezolvare check off.

Share this post


Link to post

-cauza : NU SE CUNOASTE , uninon motors sustinea in sus si in jos ca din cauza benzinei , ptr ei nu exista alta cauza ... hai sa fim seriosi ca daca ar fii benzina inseamna ca toate masinile pe benzina dupa un anumit numar de kilometri le-ar trebuie desfacut motorul ???

-sunt curios daca e trecut la cineva in caietul de service CAUZA (care a determinat ) ... , ovi_jer iti spun eu 99% sunt convins ca nimeni nu are asa ceva trecut cartea de service !!!

-parerea mea ESTE ca e o hiba a acestui motor , ca tine de soft ca tine de cum e el facut asta ma depaseste !!!!!!!!!!!

-->momentan au disparut toate simptomele : tremuratul , la relantii motorul merge ok (adica : nu mai moare motorul, nu mai tremura masina , iar turatia sta exact acolo unde ar trebuii sa stea , nici subturat nici supraturat) , check-ul stins !!!!

Edited by DMX

Share this post


Link to post

Si chiar nu iti dai seama de ce?Pentru ca nu schimba supapele asa cum ar trebui.Inlocuirea de piese in garantie necesita acordul si semnatura clientului pentru confirmare.Cei care au avut probleme de la inceput cu nu o sa scape nici pe viitor daca nu si-au schimbat stilul de condus.

Misfire este o problema aparuta de 10 ani de la introducerea motoarelor cu norme de poluare mimin euro 3 si monitorizarea OBD2.

Functionarea acestor motoare la extreme cum ar fi : mers subturat si amestec bogat cat si cu o recirculare mare a gazelor de evacuare comandata de ecm si amestec sarac duc la arderea scaunelor supapelor sau depunere masiva a carbonului pe acestea.Rezultatul este o admisie insuficienta sau o evacuare intarziata cea ce duce la cicluri incomplete pe un cilindru sau mai multi.

Share this post


Link to post

ovi_jer sincer

-de mers subturat , n-am prea mers , am alergat la greu masina , linute si asa mai departe , de mers subturat , ffff putin am mers ca oricare alt sofer

-imi cunosc stilul de mers si crede-ma am prieteni care au masini si merg destul de subturat cu ele , asta e stilul lor , si nu au avut probleme , si ale lor sunt euro 3 -4 ,benzina care o baga e aceeasi care o bag si eu !!!

-de ce unele masini fac si altele nu fac , cu aproximativ aceleas mod de conducere ?????????

-->oricum prefer sa imi schimb modul de mers si sa dea dumnezeul sa ai dreptate (cu stilul de condus ) nu de alta DAR nu vreau sa dau 20 milioane !!!!

Share this post


Link to post

Numai unele loturi chevrolet din CKD-uri vechi au probleme.

Specialistii opel nu au experienta in motoare daewoo.

Am mai spus de cateva ori in acest subiect : masina nu este pregatita de vanzare in romania.Setarile ecm-ului nu sunt pentru carburantii din romania.Nici macar resetul ecm-ului la livrarea catre client nu se practica care este specificat in mod expres de catre constructor.

Stilul de mers nu face altceva decit sa accelereze sau sa agraveze situatia.

Share this post


Link to post

-nu sunt seriosi, ca la toate modele (cum este si al meu , cu astfel de probleme ) ar trebuie resetat sau schimbat , ce este de schimbat CHIT ca este in garantie CHIT ca nu este in garantie masina pe cheltuiala GM ,atat vreme cat esye un defect din fabricatie , sau o setare proasta !!

-oricum , o sa va tin la curent cu starea masinii , deocamdata merge super , si mi-am schimbat si stilul de condus (schimb vitezele la peste 3500-4000 rpm )

Edited by DMX

Share this post


Link to post
Se scrie defectul si remedierea.Daca clientul accepta sa i se scrie ca a baut o cafea e problema lui.

Deci are cineva supape schimbate in perioada de garantie si mentionate in caietul service?

Astept raspunsuri la obiect nu de genul schimbare semeringuri supape care nu au legatura cu subiectul sau constatare check on si rezolvare check off.

 

Iata ce scrie la mine in caietul de service:

- interventie WEPP - asta cred ca e de cind mi-au dat cu spray;

- interventie chiulasa - asta e de cind au umblat la chiulasa;

- inlocuire EGR - asta e de cind s-a rezolvat problema;

Deci, nu scrie nimic de schimbat supape. Daca mi-aduc bine aminte, cind au desfacut chiulasa au spus ceva gen "rectificat" sau "corectat", nicidecum "schimbat".

Share this post


Link to post

Pai, la tine n-a fost vorba de supape si nici de chiuloasa (din ce am citit eu de la tine). Au desfacut de pomana motorul tau, asa cum au dat degeaba cu spray. La tine era defecta electro-valva EEGR. Ei nici macar nu-s informati ca problema cu supapele apare doar la un anumit lot de motoare DOHC de 1,4L ! Oricum, defectul de la EEGR se poate vedea limpede pe scaner, daca au ce trebuie sau daca stiu sa interpreteze datele livrate de el.

Share this post


Link to post

Chiar si fara scaner.Problemele sunt mecanice la EGR din cauza depunerilor dar cum spuneam : pregatirea celor de la service lasa de dorit.

Share this post


Link to post

-la mine ,scrie curatare chiuloasa

-de ce dupa aceea interventie masina a mers bine mai bine de 25.000 km dupa care a reaparut ,aceasta problema , folosind aceeasi benzina !!! ??? asta e intrebarea care ma framanta !!!

-daca era de la benzina , de ce nu a aparut dupa primii 5.000 de km , daca era de la stilul de condus de ce nu a aparut dupa primii 2000 de km ???

-daca era de la supape , de ce masina a mers super 25.000 km dupa interventia aceea ???

-oricum sunt atat de fericit ca merge ok masina acuma , e singura "buba" a acestei masini , in rest sunt super multumit de ea , nu troncane , nu face ca un diesel ( cum am mai citit pe aici ) , nu am nici un greiere dupa 40.000 km , si multe alte defecte minore care apar la masini din brenduri serioase (dupa cum le considera unii )

Share this post


Link to post

Pentru ca la tine defapt problema a fost EGR-ul.Nu ar strica si acum sa il desfaci si sa vezi daca exista depuneri majore.

Share this post


Link to post

Dragii mei , probleme cu CHECK-ul nu au mai aparut , am bagat numai Efix (nu stiu cat ajuta asta ) , in schimb mi-am schimbat stilul de mers , schimb pe la 3500-4000 rpm , niciodata mai putin !!!

Motorul merge brici !!

Edited by DMX

Share this post


Link to post

Vrei sa spui ca si III->IV, ba chiar si IV-V schimbi tot la 3,5-4Krpm?

Share this post


Link to post

Dar de ce intrebi? Pari mirat!? Ti se pare mult sau putin? #-o

Share this post


Link to post

Ca sa fiu la obiect (nu neaparat on topic) mi s-ar pare mult. Tie cum ti se pare :D

Share this post


Link to post

Pai din tot ce-am citit pana acum pe aici, am inteles ca nu prea-i bine sa schimbi sub 3000 - 3500. E drept ca 4000 intra deja in plaja de turatii mai mari, dar am inteles ca motorul aici ar functiona cel mai bine. Nu?

Share this post


Link to post

Se pare ca ONTOPIC:

 

Vrei sa spui ca si III->IV, ba chiar si IV-V schimbi tot la 3,5-4Krpm?

Cand vrei sa te stabilesti pe 130 km/h (reali, adica cel putin 135 km/h pe ceas) intr-a V-a, la ce turatie trebuie sa urci intr-a IV-a ?

Share this post


Link to post

Habar n-am, probabil peste 4Krpm. Eu conduc foarte "nasol": daca ajung pe autostrada o tin a V-a intre 80 si cat o fi. Abia daca cobor sub 80 retrogradez. Si accelerez liiiiin, doar nu ma alearga cainii :) Stiu, nu face bine la motor, dar la nervi da :D

Share this post


Link to post

Salutari, cotizez si eu la topic, aveo 1.2 3 usi model 2007, 3 luni, 3400km, a inceput sa tremure la relanti, am dat un reset si am facut un idle learn, s-a aprins check engine, apoi s-a stins, dupa cativa km in care a mers bine a inceput iar sa tremure, de data asta si mai rau, a ramas aprins check engine, mers din ce in ce mai prost, nu mai avea putere, a si clipit din cand in cand. Reset din nou, dupa ~100 metrii s-a aprins iar, mers in service azi. Desi i-am rugat sa nu imi zica de benzina si mers subturat ca am bagat numai mol si efix mi-au resetat ecm-u si mi-au zis exact asta... Eroarea a fost Multiple cylinder misfire (H) P0300, recomandari: data viitoare curatat supape cu WEPP. Am plecat din service zicandu-le ca probabil ne auzim curand, dupa 1 min tremuraturi la relanti... Ca sa nu zic ca n-am ascultat de ei am bagat Mol 98 si i-am dat un mortz pe A2 60km schimbat numai in 5500 si aparent si-a revenit, ultimii 30km a mers perfect. O sa vad in timp daca a fost o benzina chiar asa de proasta (efix ultima oara) sau daca revine tremuratul.

Share this post


Link to post

Nu atât benzina, cât mersul subturat a fost (este) problema la tine. De efix lumea pare destul de mulţumită pe aici.

Nu ştiu de ce, dar cred că ai fost la Di-Bas. Am dreptate? Sau ai fost la alt serice decât dealer-ul de la care ai luat-o...

Share this post


Link to post

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=233260

 

Începuse şi a mea să dea destul de tare in nas până să se aprindă becul galben. Dupa ce am stins becul galben, am bagat un flacon de solutie de curatat injectoare si i-am dat un pic de talpa la 4000, cale de vreo 300 km. Si-a revenit, dar bâlbâiala din naştere tot i-a rămas.

 

Referitor la benzina - am pus şi Efix, dar în afară de faptul că motorul are un clănţănit şi este mai puturos nu am remarcat altceva. După un plin cu Efix am pus apoi OMV Carera 95 şi motorul a devenit mai silenţios şi mai zglobiu. După simptom Efix pare să aibă CO mai mică decât OMV. Şi cu Petrom 95 mi-a mers mai bine decât cu Efix, dar Petrom 95 este Euro 2 şi nu mai folosesc.

Edited by euggen

Share this post


Link to post

ida_eht

-acelasi lucru l-am facut si eu , daca citeai mai sus (postul meu ) numai ca eu am bagat EFIX + un cleaner injector , si am mers cu ea dus intors 60 km pe A2 , tinuta numai la 5500-6000 rpm , dupa care MERGE PERFECT masina !!!

Share this post


Link to post

Citisem si observasem, venisem numai sa confirm ce ai spus.

Share this post


Link to post

@ida >

Cine spune ca nu merge (obligat) subturat la orele de varf in B, nu-l cred. La masina ta, nu poti schimba din 1->2 la 3500 rpm (25 km/h) sau din 2 -> 3 la 3000 rpm (40 km/h) pentru ca viteza medie de deplasare este mult mai mica.

Degeaba ai bagat MOL98, pentru motorul tau Efix de 95 este numai buna. Pentru mersul in urban recomand adaugarea, inainte de alimentare, a unui flacon de aditiv de benzina (GUNK - octane Performance Booster ~ 9 lei, vezi http://www.gunk.com/prod_photo.asp ) intr-o cura pret de vreo 4 rezervoare. In aceasta combinatie si cu reset la ECM din siguranta la fiecare alimentare, am constatat ca motorul este foarte vioi, silentios si consuma mai putin. Aditivul nu este ceea ce ar sugera denumirea comerciala, daca se citesc specificatiile de pe site-ul producatorului se va vedea ca este un alt cleaner. Actiunea lui este moderata si nu afecteaza consumul, din contra.

Desi se spune despre mine ca duc motorul "turat", cand am desfacut bujii originale le-am gasit afumate si cu depunere de guma pe zona circulara metalica a bujiei, asa ca nu ma mira ca se poate ajunge la misfire la un mers catalogat normal.

Pe perioada sezonului rece este bine sa treci si "comutatorul" de cifra octanica al ECM-ului pe CO91. Daca mai exista asa ceva la Aveo, mufa se afla plasata sub vasul de expansiune al lichidului de racire (se scoate mufa cu strapul pentru CO95 si se da reset la ECM).

Share this post


Link to post
aveo 1.2 3 usi model 2007

Sunt :o fftopic:, dar altfel nu ştiu dacă ai vedea întrebarea. Cum adică "model 2007"? Nu e tot Kalosul în 3 uşi?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...