Jump to content
Sign in to follow this  
wallaby

Holden Astra Cdti 200cp/400nm (tuned)

Recommended Posts

Si ma rog, cum se confirma?! Testul dyno a aratat 192 CP si 380 Nm, stock fiind 150/320. E adevarat, a scos mai putin de 200/400, da' nici prea departe nu e. Nu crezi in solutia asta de tuning, treaba ta. Asta nu inseamna ca nu exista. Dupa cum vezi, un dealer mare de Astra le vinde, deci or fi bune la ceva.

Am sa mai fac un test in cateva luni, nu pentru voi ci pentru mine, hehehe! Motorul s-a rodat frumos intre timp si mi-am montat un kit de inductie Simota Carbon.

 

focus1.jpg

 

detaliu1.jpg

 

Haide, facem pariu ca scoate cifrele din topic? Filmez tot testul si-l pun pe youtube, sa nu existe dubii. Ce zici ovi_jer, batem palma la 50 EURO? Vad ca stii atat de multe despre subiectul tuning-ului, doar n-o sa te temi ca o sa pierzi banii din cauza unei cutii de rezistente! :)

Edited by wallaby

Share this post


Link to post

@ovi - sansele sunt la banii astia sa nu fie doar un pumn de rezistente scaldate in silicon transparent, ca powerboxurile de tdi de pe fortiuning... :mrgreen:

pe Alfa am avut un powerbox Novitec - care era ceva mai mult de atat, chiar si un PIC, practic offsetarea valorilor se facea un pic mai inteligent decat prin niste rezistente - da' nu cu mult :drinkers:

Share this post


Link to post

Eu pe plaja sunt sigur ca ii folosesti pe toti =))

 

Pe bune acuma.. mi se pare un obicei.. putin cam necivilizat sa mergi cu masina pe plaja,

ca sa ma exprim si eu frumos, sa aratam ca am trecut prin clasa a 4-a :)

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
Eu pe plaja sunt sigur ca ii folosesti pe toti =))

 

Pe bune acuma.. mi se pare un obicei.. putin cam necivilizat sa mergi cu masina pe plaja,

ca sa ma exprim si eu frumos, sa aratam ca am trecut prin clasa a 4-a :)

 

Cu totul de acord, insa plaja aia chiar pentru asa ceva e amenajata. Exista cinematografe unde vezi filmul din masina si plaja unde parchezi masina langa ocean :) Nu-ti imagina insa ca poti face asta oriunde. Din cate stiu, Aldinga e singura plaja de genul asta in Adelaide.

 

Nu eram singurul parcat acolo!

 

DSCN0552.jpg

Share this post


Link to post
Si ma rog, cum se confirma?! Testul dyno a aratat 192 CP si 380 Nm, stock fiind 150/320.

 

Care test?Care dyno, ala facut in paint??Pina acum am vazut pe aici decit poze pe plaja cu ceva dingo :)

Vino un un test adevarat pe stand dyno si nu cu poze si masuratori soft,gps,gsm,sms,mms,etc.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Pai eu ce-am spus? Test dyno, filmat. Batem palma la 50 Euro sau nu? Sau te rezumi doar la comentarii de genul celui de mai sus? :D

Share this post


Link to post

Nu ai bani sa-ti platesti singur testul dyno?Ti-a mancat tractorul toti banii pe combustibilul ala negru si urat mirositor specific acestor masini? :)

Daca ai ceva de demonstrat il faci daca nu e ca si pina acum : 150 cp cand era noua ca acum nu mai este si dupa cum sustii tu cand masina e veche mai pierde din puterea motorului.

Inca odata confirmi cele spuse de toti in acest subiect : vorbarie goala si cai verzi pe pereti cu sustinere prin link-uri la vanzatori de iluzii.

Share this post


Link to post
Pai eu ce-am spus? Test dyno, filmat.

Eu unul abia il astept. Sunt curios care va mai fi trendul discutiei atunci. :)

Asta pt ca vad ca de la idiosincrasia fata de diesel in general si intreprinderea ta in special, s-a ajuns si la "ingrijorari" gen Greenpeace (sarmana plaja, plangea sub diesel - "necivilizatu-le" :D ).

Edited by Engine

Share this post


Link to post

Cat il astepti pe dyno te poti uita la dingo :)

Share this post


Link to post

Intotdeauna mi-a placut combinatia intre negru si alloy. Mai ales in 5 spite. Iar farmecul il da longitudinala cromata de la baza gemurilor laterale. Intreg conturul cromat, n-ar fi atras la fel de mult. :)

Share this post


Link to post
Nu ai bani sa-ti platesti singur testul dyno?Ti-a mancat tractorul toti banii pe combustibilul ala negru si urat mirositor specific acestor masini? :)

Daca ai ceva de demonstrat il faci daca nu e ca si pina acum : 150 cp cand era noua ca acum nu mai este si dupa cum sustii tu cand masina e veche mai pierde din puterea motorului.

Inca odata confirmi cele spuse de toti in acest subiect : vorbarie goala si cai verzi pe pereti cu sustinere prin link-uri la vanzatori de iluzii.

 

Din : 2.3 Folosiţi un limbaj decent, fără atacuri la persoană, jigniri, ameninţari şi expresii vulgare, chiar şi atunci cand folosiţi mesageria privată.

 

Ei bine, eu consider postul tau un atac la persoana, jignitor chiar. Ce pot sa mai spun din moment ce moderatorul ma ataca in modul asta?

Edited by wallaby

Share this post


Link to post

Era un raspuns la invitatia cu pariul pentru testul dyno.

Ca sa-ti dai seama despre ce vorbesti cand spui atac la persoana ai cateva exemple aici :

 

Tommy, habar n-ai despre ce vorbesti.

 

Scuza-ma, dar e total aiurea ce spui .

 

@Mircea, iti pierzi vremea de pomana aici dand exemplul ala.

 

 

 

Masina ta avea fix pix cat scria din fabrica, acum ceva ani.

 

Nu esti tu ala sa-mi spui mie de lectii!

Mai pune mana si citeeste inainte sa vorbesti de motoare cu compresie scazut si alte alea.

 

P.S. Tocmai ai castigat un bonus pentru art 2.6 alineatul #4

Share this post


Link to post

Mi-am facut tuning la... numarul de inmatriculare :)

 

DSCF2145.jpg

 

torqrearview.jpg

 

Acum cateva saptamani am pus mana pe un accelerometru de la Beltronics. Mai jos ce-a iesit la cateva sprinturi de proba.

 

PIC_0002.jpg

 

PIC_0006.jpg

 

Urmeaza un dyno, cel mai probabil in luna Mai. In Aprilie sunt programat cateva ore pe circuit, impreuna cu membrii European Car Club Australia :)

Edited by wallaby

Share this post


Link to post

Asta inseamna ca ai 195CP si 380Nm deci aproape de ce ai intuit tu . Oricum degeaba da masina multi cai pe Dyno daca pe pista moare repede :)

Share this post


Link to post

Cum sa moara mah? E diesel, dureaza o vesnicie!

 

PS: Are cineva un accelerometru din asta? Il vreau sa dau o tura, doua :)

Share this post


Link to post

Nu inteleg cine si cum moare pe pista ;) Pacat ca nu facem cursa de anduranta, castigam cu siguranta datorita autonomiei, hehehe!

Am deja 30,000km cu masina asta si n-am avut absolut nici o problema. Dupa ce ma distrez cu ea pe circuit va trebui sa schimb cauciucurile, mai mult ca sigur... Un coleg de birou mi-a spus ca un tur echivaleaza cu 500km de condus normal. Ale dracu' gume de 18" sunt scumpe nu gluma...

Share this post


Link to post

Doar daca stii sa o conduci, daca fortezi limitele. Si asta nu vine o data cu un diesel chipuit :)

Deci nu ai automat de ce sa iti faci griji :)

Share this post


Link to post
PS: Are cineva un accelerometru din asta? Il vreau sa dau o tura, doua :)

 

Si eu, si eu :)

Share this post


Link to post
PS: Are cineva un accelerometru din asta? Il vreau sa dau o tura, doua :)

 

Ia-l pe al meu! Ar fi ca si cum am face "liniute virtuale" :D

 

In lipsa de accelerometru puteti incerca un car stats calculator. Din cate am citit e destul de aproape de realitate. Tot ce trebuie sa faci e sa introduci greutatea masinii, puterea si tractiunea (fata, spate sau integrala). Destul de interesant zic eu.

De exemplu a mea are, conform producatorului, 1,375kg si (zic eu) cca 200 CP. Timpul 0-60 mph e calculat la 7.23 secunde. Foarte aproape de cele 7.4 secunde 0-100 kph (sau 0-62 mph) masurate cu accelerometrul.

Edited by wallaby

Share this post


Link to post

Din ce spune calculatorul acela lacetti-ul meu ar trebui sa aiba ~122cp sa ia 0-100km/h in 10.7s cum da cartea...curios.Cred totusi ca astia din Koreea erau cam turmentati cand au masurat acceleratia :) ).

Anyway superba masina ai,sa o stapanesti sanatos!

Share this post


Link to post

Nu-i bun ala, eu vreau sa masor la motocicleta :)

Share this post


Link to post

Walaby fa matale doua tururi de circuit la limita si mai vorbim despre performantele Opelului chipuit .

Share this post


Link to post
Nu-i bun ala, eu vreau sa masor la motocicleta :)

 

Asa-i, la motocicleta nu e bun Beltronicsu' meu, iti trebuie ceva pe baza de GPS. Da' Civicu ce are dom'le, e inca in rodaj de ti-e mila sa-i prajesti ambreiajul putin cu cateva sprinturi? :)

 

@BogdanG: nu-mi imaginez ca Astra mea e cine stie ce masina de circuit, cu motorul ala greu pe puntea din fata, suspensie stock si cauciucuri de strada. Pur si simplu vreau sa vad ce poate asa, mai la limita. Sincer sa fiu m-as duce sa dau cateva ture si daca as avea Tico sau Aveo. Nu-s atat de inconstient incat sa merg cu masina la viteze de peste 120 km/h pe drumuri publice. De ce sa risti sa faci o nenorocire sau sa-ti pierzi carnetul pe 6-12 luni? Doar pe un circuit/drag strip voi putea sa masor in siguranta sfertul de mila sa zicem, cand ai nevoie de 800m de drum drept si masina atinge viteze de peste 150 km/h. Pe drag strip obtii si timpi mai buni, datorita suprafete perfecte, a greutatii reduse (poti sa scapi de roata de rezerva si alte acareturi similare, mergi cu rezervor aproape gol) iar cronometrarea e oficiala. Merita aia cativa dolari/run, nu?

Pentru mine timpul 0-100km/h de 7.4 secunde e OK, luand in considerare cat a costat masina asta, cat consuma si cum m-a slujit in primii 30,000 km.

 

O facilitate interesanta oferita la circuitul la care merg sunt lectiile de "defensive driving" cu instructori de racing. Acolo ajungi sa cunosti cu adevarat limitele masinii tale, uneori chiar scapand-o de sub control. Desigur, totul se desfasoara in conditii de siguranta. As vrea sa vad cati dintre "supermenii" care se lauda pe aici ca au atins 180 km/h intr-un Matiz sau Cielo ar mai conduce la fel dupa o experienta ca asta :)

Share this post


Link to post
In lipsa de accelerometru puteti incerca un car stats calculator. Din cate am citit e destul de aproape de realitate. Tot ce trebuie sa faci e sa introduci greutatea masinii, puterea si tractiunea (fata, spate sau integrala). Destul de interesant zic eu.

 

NU sunt deloc de acord ca e bun calculatorul. Cum nici un calculator nu are cum sa fie bun.

Gandeste-te la ce factori intra in componenta unei masuratori de la 0-100 ( km ) de ex :

1. Amortizoare + arcuri ( moi si cu balans si pierzi clar 1 secunda )

2. Ulei, filtre, evacuare ( +- 1 secunda de la stok la sport )

3. Cat de mult reusesti sa pleci fara scart ( se pierd pana la 2 sec )

4. Cifra octanica a benzinei + starea motorului in sine ( injectoare samd )

5. Calitatea si temperatura cauciucurilor ( stok vs slik )

6. cantitatea de carburant din rezervor ( 1 L versus 50-60 L )

7. Vant, umiditate, temperatura aerului [ daca de ex. faci test la cota 0 ( la mare ) versus la cota 1000 ( undeva pe la deal ) vei iesii mai prost la munte pt ca densitatea aerului e mai mica ]

si multe altele.

Parerea mea este ca nici un calculator nu poate sa iti dea realitatea mai ales daca ti cont ca toate testele Dyno se fac FARA ca aerul sa opuna rezistenta si deci caii putere de pe stand, chiar si la roata vor avea mai mult de munca la sprint reala, unde pana si densitatea aerului ( temperatura/ umiditate / vant ) isi spune cuvantul.

 

 

@wallaby, testele care le-ai facut pt masurarea puterii NU le-ai facut la roata ? ( " N-am mai cerut si graficul la roti, " )

Daca asta e cazul si asta inteleg din posturile tale e irelevant cati cai ai la motor. Eu de ex pierd din cauza trenului de rulare ( cutia lunga si moale si hidramata si proasta dpdv sportiv ) undeva peste 18-21 % din puterea motorului pana la roata. Tu in nici un caz nu o sa pierzi atat dar oricum, pe la 5-8 % tot pierzi .

 

Si in definitiv de ce te astepti ca toata lumea de aici sa iti crape dupa masina ta ?

Daca tu esti multumit de cum trage.. totul e ok ( ma rog, fortand un motor mic dpdv al cilindreei sa scoata cat mai multi cai il vei uza mai mult decat daca ar avea 2 X cat cc are si atatia cai , adevarat, ar scoate si alt consum deci pe termen lung dand in ea ca intr-o sportiva , peste 30-50k km o sa intelegi ca sa intretii o sportiva e ce-a mai scumpa varianta. Prin definitie componentele unei sportive se "tocesc" repede, se schimba repede, pt ca nu conteaza pretul , decat performantele. D-aia placutele de frana de racing nu tin mai mult de 2000 km dar, dau performante in acei 2000 km, insa costa de 2 ori cat unele normale si tin de 5 ori mai putin. Esti sigur ca asta vrei/ poti $ ? ( am un coleg cu MItz Evo 9 care schimba placutele la 3k km in Buc si NU merge f des sportiv iar un set de polacute fata costa pt el undeva la 10 mil )

 

Aaaa, sa nu uit. Vezi ca in teorie puterea motorului ( daca folosesti pistoane forjate, turbine, Nosuri, evacuari 0, filtre 0 samd ) se poate duce sus de tot dar esti sigur ca transmisia poate sa duca puterea aia ? ( am vazut si eu pe unu cu Chrysler 300m 3.5L care de la 200 cai pe test s-a dus la 400 cai / test si a rupt cutia la liniuta. Repet cutia de la mine e ff proasta dpdv sportiv dar ideea ramane )

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post
Asa-i, la motocicleta nu e bun Beltronicsu' meu, iti trebuie ceva pe baza de GPS. Da' Civicu ce are dom'le, e inca in rodaj de ti-e mila sa-i prajesti ambreiajul putin cu cateva sprinturi? :)

 

De ce nu e bun?

Nu ma pasioneaza ce face Civicul asa de mult, sincer sa fiu. As vrea sa vad cum e cu motorul, ce vad pe net mi se pare neverosimil.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...