Jump to content
Sign in to follow this  
emi2009

Fierbator de cafea???

Recommended Posts

Se poate modifica un fierebator normal de cafea sa functzioneze si prin alimentarea de la bricheta auto??????

 

Soran, dsign?????????????????????

Share this post


Link to post

Iti spun eu. DA.

Habar nu am cum - banuiesc ca se schimba rezistenta, dar am vazut in comert, in Germania si am vazut si la un nene cu Dacie, home made.

Share this post


Link to post

exista chiar de cumparat, am vazut la noi in magazine, dar nu mai stu unde ...

dar gandestete la consum,

Share this post


Link to post

Bai de adaptat nu cred ca se poate rezitenta aia e gandita pt curent alternativ de tensiune mult mai mare, e posibil cum zice lumea sa existe speciale de masina!DAr pana se incalzete cred ca la masinutele noastre cu baterii de 35 tre sa tii motoru pornit!

Share this post


Link to post

Un fierbator pe 220 AC are minim 300W. O rezistentza echivalenta pe 12 VCC consuma 25 A (legea lui Ohm). Nu tine instalatia de la bricheta. Pentru auto se fac incalzitoare speciale de lichide (cafea), de putere mai mica si eficacitate mai mare, care nu consuma mult mai mult decit bricheta. Subiectul este interesant pentru DIY (do it yourself). Poate cineva foloseste energia de la evacuare sau radiatorul de incalzire interioara.

Share this post


Link to post

Sunt sigur ca se gaseste in magazin

Asa cum am vazut letcon cu alimentare la cupla brichetei, de ce nu ar fi si un fierbator...

 

@emi> tot mai simt un fior de razbunare... :)

Ma gandeam sa zic sa provoci o reactie exoterma... prin adaugarea unei cantitati mici de apa in acid... si va fierbe garantat (si nu numai amestecul :? )

Da' nu-ti zic :P

Share this post


Link to post

Un letcon are 30-100 W, asa ca nu sunt echivalente.

Share this post


Link to post

@tolin> letconul avea 15W (de la rusi, stii tu de unde...)

caut in db

sunt sigur ca am vazut si fierbator

Share this post


Link to post

asa parca mai vii de-acasa.

Share this post


Link to post

Măi nene... dar voi aveţi de condus transporturi internaţionale, de nu vă puteţi opri pe drum să beţi o cafea ?

 

E mai sigur, e mai comod, faci şi o pauză de condus ! înţeleg asta într-o cabină de TIR, dar într-o maşină de om normal, zău de văd rostul.

Share this post


Link to post

Intrebam de fierbator pentru momentele de linishte din mijlocul naturii(vacanta cu cortu')....unde nu IEXISTA bar...cafenea sau alta sursa de fierbere in afara de focul aferent gratarului...mi se pare mult mai practic sa poti face cafeaua prin alimentare de la baterie...

 

AAAAAAAAAAAA are LOGAN intzeleg...inteleg...inteleg... :oops:

Share this post


Link to post

Daca vrei 220V pe masina, furi UPS-ul de la calculator, arunci bateria interna, legi firele ramase la bateria masinii si ai curent. Dar numai pentru o cafea, doua. Cu energia cafelei, impingi masina pentru pornire iar daca chiar esti jmecher o parchezi din start cu botul la vale. :lol:

Share this post


Link to post

Daca tot vad ca nu m-a lamurit nimeni ce tasta sa apas la injuratura de mai sus, raspund eu: azi am vazut parcat pe o strada din Bv un Matiz II - Euro 3 produs la Craiova, nou noutz, nefilat, tras in tzipla! Ma uit mai atent si ma linistesc, n-avea incalzitor de cafea, desi sunt facute doar pentru baietii si fetele de la centrele regionale woo.

Share this post


Link to post

matiz 2 produs in romania?

pana acum nu am vazut decat unul cu numere de romania in bucuresti , in p-arcare la cora, dupa deschiderea magazinului.

tasta e F5 ... :-D :-D :-D

poate ca vor produce romani matiz 3 ... cine stiie.

mai e o luna jumate si se inchide fabrica parca...

Share this post


Link to post

Back on topic:

Sunt doua solutii cat de cat realizabile practic.

1. Cea mai simpla, asa cum zicea cineva, este sa montezi un convertor 12Vcc/220Vac; important este sa suporte sarcina.

2. Adaptarea unui fierbator clasic de la 220 la 12; se demonteaza, se recalculeaza rezistenta de nichelina pentru 12V, se bobineaza pe izolator, se asambleaza si gata.

Din vorbe e simplu :)

Share this post


Link to post

chestia cu' convertorul de fapt e invertor, as e denumirea lui, si cred ca nu merita, pt ca si eu la un moment dat si eu am fost interesat de aceasta optiune pt un laptop... daca te ajuta sati faci o idee de ce inseamna utie urmatorul link... urmatoarele ca's 2

 

http://www.autoshow.ro/forum/viewthread.php?tid=5557

 

 

http://www.autoshow.ro/forum/viewthread.php?tid=4608

Share this post


Link to post

Concluzia e ca de banii investiti in fierbatorul de cafea mai bine beti Jacobs un an intreg si stati multumiti ca nu ramaneti fara baterie.

Share this post


Link to post
chestia cu' convertorul de fapt e invertor, as e denumirea lui, si cred ca nu merita, pt ca si eu la un moment dat si eu am fost interesat de aceasta optiune pt un laptop... daca te ajuta sati faci o idee de ce inseamna utie urmatorul link... urmatoarele ca's 2

@aztec> Nu, nu ma intereseaza pe mine. Incercam sa-i raspund lui emi2009.

Am deja o foarte vaga/aproximativa idee ce inseamna un invertor... :scarpin:

 

@danielson> cam pe unde zici sa posteze ideea cu fierbatorul?

Probabil ca a postat la "tuning" deoarece a considerat ca-i aduce un confort... Ca si cotiera.

Oops! Emi, mi-am adus aminte de cotiera si de datorii! :machiavelic:

Share this post


Link to post

Ar fi misto de facut o sectiune de "gizmouri" si "gadgeturi" unde sa punem toate traznaile astea. Evident in cadrul sectiunii de tuning ... sau "LOL tuning"

Share this post


Link to post

Am sters tot ce era pe langa.

L-am mutat la diverse pt ca nu avea legatura cu tuning-ul.

Alx te rog frumos fara comentarii acide la adresa masinilor si a membrilor(mai ales daca nu-i cunosti personal).

Share this post


Link to post
Daca vrei 220V pe masina, furi UPS-ul de la calculator, arunci bateria interna, legi firele ramase la bateria masinii si ai curent. Dar numai pentru o cafea, doua. Cu energia cafelei, impingi masina pentru pornire iar daca chiar esti jmecher o parchezi din start cu botul la vale. :lol:

Sau il cuplezi la un powerstation te genul cum sunt acum in Metro. Pe mine ma cam bate un gand sa iau asa ceva dacat una bucata redresor. Dar daca stai sa faci calculul UPS + powerstation, etc. mai bine cumperi un grup electrogen care scoate direct 220.

Share this post


Link to post

O asemenea inventie (fierbator cu conectare la bricheta) aveau ai mei, cumparata de la rusi...nu stiu daca mai e pe acasa, daca o gasesc ti-o donez :) ...sa caut

Share this post


Link to post
O asemenea inventie (fierbator cu conectare la bricheta) aveau ai mei, cumparata de la rusi...nu stiu daca mai e pe acasa, daca o gasesc ti-o donez :) ...sa caut

 

Daca ii gasesti trage-l la xerox, sa ajunga la toata lumea.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...