Jump to content
Sign in to follow this  
Marius*

Taxa De Prima Inmatriculare

  

256 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Bre- sunteti mortali... =))

Share this post


Link to post

Ca e taxa, ca nu-i taxa, tot se gasesc solutii gen inmatriculat rabla in bulgaria, etc. Macar i-a mai luat politia cu rarul la ochii pe astia cu rablele de prin bulgaria si incepusera candva niste controale. Intr-un fel e bine si asta cu taxa, intr-un fel nu e bine. De exemplu, cunosc pe cineva care si-a luat masina noua de afara din SUA, cu motor pana in 2000. Deci, si-a cam luat teapa.

Share this post


Link to post

Prin Craiova, în ultima vreme sunt din ce în ce mai des oprite maşinile de BG. Cel puţin din ce am observat eu. Şi e bine, după părerea mea. Oricum, ce mă întrigă e că respectivii, ce acum se rup în " #-o " cu "ursuleţii" sau Calibrele înmatriculate acolo, aveau de plătit, atunci când le-au cumpărat-după respectiva modalitate de calcul- o sumă extrem de mică pentru cazane. Şi totuşi au preferat să cumpere maşina cu o sumă pe care eu am dat-o doar ca taxă, iar acum sunt extrem de talentaţi în trafic (nu vreau să mă gândesc, acum de sărbători, că mă întâlnesc cu ei pe drum, după ce au băut 2-3pahare, în timp ce le arată amicilor ce pot supercarurile lor, asta în timp ce mulţi n-au asigurări şi merg cu gume de vară).

Share this post


Link to post
Cumparati dacii frati romani! e scumpa, e proasta dar e a noastra!

Nu vrei sa-mi dai matizul tau la schimb cu o dacie 1310 din 98? Hai ca e cu prim proprietar, 70 de mii de km reali, neaccidentata.

Nu de alta, da m-am saturat sa tot vin sa-l recuperez pe taica-miu cand ramane in drum. > :)

Share this post


Link to post

matizul meu e made in Romania

Share this post


Link to post

Pai daca era pe românisme ce Aro îmi trageam!!!!!

Share this post


Link to post

Da, dar din ala cu motor de Toyota.

Titus- esti sigur ca matizul TAU e facut in Ro?

Share this post


Link to post

Uite chiar acum imi lipsesc cei 800 ron dati taxa de poluare la un aveo nou nout :) ). Stiti cum m-as fi dus de ei la munte? Imediat! Ma duc oricum.. da nu stricau sa fie acolo in plus. Ma gandeam sa imi impartasesc durerea :)

 

XXXXX in ea de taxa. ptr non euro, euro1 si euro2 ar trebui o taxa imensa. Ptr euro3 ar trebui o taxa acceptabila iar ptr euro4 deloc. Oricum, nu se urmareste reducerea poluarii si doar stimularea productiei masinii aleia de kk numita dacia. Si asta ma enerveaza mai mult decat faptu ca am dat 800 ron aiurea la stat, pe langa inca 700 ron taxa de inmatriculare.

 

Sarbatori fericite si multi ani fericiti toata lumea :)

Share this post


Link to post

Pai la cum te plangi tu de cei 800ron dati eu ar trebui sa-i arunc in aer la cei 2500ron dati. Tot masina noua, tot euro4...la care acum taxa e 0. :)

Share this post


Link to post

Norocoşilor, eu am dat 891 Euro :mrgreen:

Într-adevăr Euro3, dar ca nivel de noxe, 1.9-le de pe a mea, este sub nivelul de emisii al unui Polo de 1.2, ca exemplu... Dacă voiau să "protejeze" mediul, aveau drept criteriu de taxare chestia asta. În fine, până la urmă eu nici nu ştiu exact modalitatea de taxare, aşa că e posibil să mă înşel.

Share this post


Link to post
dar ca nivel de noxe, 1.9-le de pe a mea, este sub nivelul de emisii al unui Polo de 1.2, ca exemplu...

Nu chiar, poate ca emisii CO2 dar ca particule si altele...

Share this post


Link to post
... Într-adevăr Euro3, dar ca nivel de noxe, 1.9-le de pe a mea, este sub nivelul de emisii al unui Polo de 1.2, ca exemplu... Dacă voiau să "protejeze" mediul, aveau drept criteriu de taxare chestia asta ...

 

Eu zic sa nu va mai linistiti in privinta noxelor cu raportarile constructorilor. Cifra principala fluturata pe la nasul ignorantilor este o cifra teoretica, obtinuta prin regula de 3 simpla: "se stie ca" 1L din combustibilul respectiv degaja la o reactie de oxidare (ardere teoretica) cam atata codoi. Daca consumul mediu al autoturismului este x%, atunci cantitatea medie de codoi degajata va fi aceasta. Producatorii sunt foarte transparenti la CO2 in conditiile in care emisia motoarelor hranesc vegetatia. Dar motoarele Diesel mai emit o entitate care nu-i emisa de motorul pe benzina, iar in privinta noxelor (NOx) emit valori de 10x mai mari decat benzinarele. Adica, exact la depunerile de care nu are nevoie cineva, mai exact, de care fuge toata lumea, ele sunt mult mai poluatoare. Pentru a realiza cel mai bine efectele generate, e bine sa urmariti rapoartele privitoare la prezenta unor substante nedorite in aerul respirat in anumite zone ale aglomeratiilor urbane, unde doare mai tare si unde poluarea industriala straluceste prin absenta. Aceste rapoarte sunt obtinute de la statiile de monitorizare plantate in anumite zone ale principalelor orase. Cand nivelul onor otravuri este cu mult peste limita maxima admisa pentru organismul uman si cand s-ar putea sa locuiesti in acea zona, arunci la gunoi toate cifrele soase din maneca de catre producatori.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Nu sunt de accord cu aceasta taxa pentru ca este neconstitutionala si pentru ca practic este o totala aiureala.

Nu ma apuc sa zi ca domne dieselu e as si pe dicnolo , discutam cu elvetienii.

Ideea este ca noi vrem sa sarim peste anumite etape asa cum am facut cu toate progresele noastre formidabile , economia duduie noi crestem intr-un an cat europa in 10 si alte povesti.

As fi de accord sa fie o taxa pentru masinile second aduse din afara insa sa fie scutite cele euro 4 si euro 3.

Daca infomatiile mele sunt corecte diferentele de poluare intre catalizator eur 2 si eur 4 nu sunt foarte mari , diferentele sunt in felul in care este construita masina , materiale reciclabile .

 

aceasta taxa nu are legatura cu poluarea sau starea tehnica a masinilor ...este doar o "taxa pe prostie" nu are fundament tehnic, este un zero barat. De starea tehnica sa se ocupe rar-ul . Daca aceasta masina second corespunde din pdv tehnic si optic nu vad legatura cu "harburile din afara" . Corect ar fi sa fie controale rar corecte si nimeni n-ar avea dureri de cap.

eu de exemplu mai am o dacie din 82 , nu vreau s-o dau domne , imi platesc taxele si masina o intretin. Poate ca masina mea facuta numai cu piese noi de producatori consacrati pe toate subansamblele este intr-o stare mai buna decat una din 2000 care a ajuns troaca din cauza proprietarului. Rarul decide ce masini corespund si ce masini nu corespund. Guvernul nu poate da o lege bazata pe vechime sau mai stiu eu ce criterii. (sa nu exageram totusi)

 

Aceasta taxa ar fi ok daca s-a numi "taxa anti import masina sau taxa de protejare a uzinei auto Dacia" , daca mie nu imi place loganul din x motive persoanle de ce sunt fortat sa il cumpar, e corect ? nu am si eu dreptul la libera alegere.

Ca sa nu aduc in discutie anul de conceptie al suspensiei de logan sau a motorului de provenienta renault.

 

Inteleg ca trebuie ajutata productia de auto interna insa nu aceasta este solutia, solutia cea mai buna ar fi subventionarea fabricii si nu obligarea populatiei.

Plus de asta cred ca EU se va satura de legile tampite si ne va da o amenda de nu ne vedem pentru o mica chestie numita "libera circulatie a marfurilor in EU" ...ce facem noi..punem embargo la masinile de peste 2000 cmc????

Edited by ROV

Share this post


Link to post

- Când spui că taxa e neconstituţională, ai în minte şi articolul(ele) din Constituţie pe care îl/ le încalcă?

- N-a pus nimeni embargo pe maşinile de peste 2.000 cmc. Ci doar a favorizat achiziţia celor cu o capacitate cilindrică mai mică.

Să-ţi dau un exemplu asemănător (şi totuşi diferit): impozitul pe venitul obţinut din jocuri de noroc este muuuult mai mare decât cel pe salariu. Asta înseamnă că s-a pus embargo pe "6 din 49"?

- Nu te forţează nimeni să cumperi Logan. Poţi să-ţi iei şi Ferrari nou (sub 2.000 cmc??), scapi de taxă.

- Cât despre subvenţionarea fabricii... tu chiar crezi asta? Pe banii mei (eu - contribuabilul cu sau fără maşină)? Ca să nu mai zic de părerea UE despre o asemenea intervenţie...

 

PS: nu sunt un partizan al modului tâmpit în care Guvernul s-a jucat cu taxa asta, dar nici nu sunt de acord să o combatem cu... pumnii în piept.

Share this post


Link to post

Eu pentru Suzuki nu am mai platit taxa de prima inmatriculare , am inmatriculat-o pe 22 .12, deci taxa =0 lei . E adevarat ca am mai luat un set de nr. rosii de la dealer pt ca imi expirasera primele numere pe 29.11.08.

Share this post


Link to post

Se pare că iar se modifică taxa de poluare

Taxa de poluare pentru maşinile uzate va fi din nou modificată, după ce Bucureştiul a primit o atenţionare din partea Comisiei Europene. Ministrul Mediului, Nicolae Nemirschi susţine că vineri, în şedinţa de Guvern, va supune dezbaterii un memorandum asupra noii variante taxei.

Sursa

[...] oficialii români au anunţat că viitoarea taxă auto va respecta principiul "poluatorul pe termen lung plăteşte".

Totuşi nu va conta durata de viaţă a maşinii, ci gradul de poluare stabilit de producătorii automobilului, dar şi în funcţie de măsurătorile făcute la revizia tehnică.

Sursa

Share this post


Link to post

Puneti-va intrebarea pe cine avantajaza scoaterea taxei?

Am o cunostinta are 15 masini in curte aduse pt inmatriculare.Plateste impozit la stat ?Nu.

Mie imi opreste impozit din salariu?DA!

Share this post


Link to post

@tiboasca Total de acord . Sa vezi saorii prin targ ce dau din colt in colt ca nu-si mai vand jafurile .

Share this post


Link to post

Eu sunt de acord cu taxa oarecum. Desii ar terbui regandita astfel incat samsarii sa plateasca mai mult si nu omul care isi cumpara o masina la 5-10 ani. Sa se analizeze ca doar de asta au o baza de date si platim atatia bani sa aiba dotari.. Sa se tina cont de samsari care cumpara masinii si le inmatriculeaza pentru vanzare si ei sa plateasca mai mult.

Edited by luisspeed

Share this post


Link to post

Chiar nu-mi dau seama cum s-ar putea realiza asta .

Share this post


Link to post

E simplu mai seicule.. exista o evidenta a masinilor inmatriculate de o persoana intr-un an si vandute totodata.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Ce lege ar mai fi asta ? Poate vine maine unul sa zica sa se ia taxa, doar, de la cei fara basca ! Asta-i material de Gazeta.

Share this post


Link to post

N-ar fi prima aberatie. Parca a mai fost o data ceva de genul asta acum cativa ani.

Dar problema celor de la guvernare nu e asta, nu ii intereseaza cine le cumpara.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
Desii ar terbui regandita astfel incat samsarii sa plateasca mai mult si nu omul care isi cumpara o masina la 5-10 ani. Sa se analizeze ca doar de asta au o baza de date si platim atatia bani sa aiba dotari.. Sa se tina cont de samsari care cumpara masinii si le inmatriculeaza pentru vanzare si ei sa plateasca mai mult.

Păi tu îţi dai seama la ce s-ar ajunge? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Dar problema celor de la guvernare nu e asta, nu ii intereseaza cine le cumpara.

Nu dar ar trebui sa-i intereseze cine nu plateste impozite... Nu poti sa maresti taxa doar pt cei cu trening nike, dar poti sa-i fortezi sa iasa din zona subterana a economiei si sa plateasca impozit pe profit, TVA etc...

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...