Jump to content
Sign in to follow this  
Akon

Probleme Lacetti Nou

Recommended Posts

Salut tuturor,

am si eu o problema la masina.cand am spalat-o am observat ca janta era plina de vaselina,am dat-o jos si am observat ca burduful planetarei era intepat si toata vaselina a improscat-o afara.am bagat din nou vaselina si am incercat sa lipesc cu poxipol am zis ca o sa tina macar cateva sute de km sa ma duc la service dupa Paste.azi dimineata iar am gasit vaselina pe janta.am sunat la service sa nu mai aman.dupa ce m au pus sa astept vreo 15 min am reusit sa vb cu cineva care imi zice sa vin la service sa faca ei constatare sau ceva de gen.i-am zis ca doar nu bat 200km doar ca sa vada ei k este intepat.in fine pana l urma a zis k il comanda bla..bla si la final stupoare...garantia nu acopera reparatia.vi se pare normal,tinand cont ca masina are 1luna jumate si 1.600km??este vb de service-ul Rucom din Cr. o zi buna

 

Foloseste majusculele unde trebuie, spatii intre caractere si semnele de punctuatie si lasa-ne cu K ala. Aici esti in alta parte decat crezi, puteai sa citesti inainte si sa te orientezi.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Nu e normal in special, dar in general garantia nu acopera niciun fel de cauciuc. E ghinion, dar asta e! Asta nu are neaparat legatura cu "faimosul" Rucom :( Nu mai merge asa. Stai pe loc pana la programare, apoi baga vaselina la greu, si du-te la service cei 200Km.

Share this post


Link to post

Problema e cam incurcata.

Eu am avut aceeasi problema la o Supernova si desi eram in garantie mi-au zis ca nu face obiectul garantiei si in consecinta am platit.

La Kalos a trebuit sa schimb niste flanse amortizoare (cel putin asa au zis cei de la service) si le-am schimbat pe garantie.

Share this post


Link to post

Eu n-am inteles care-i "problema". Burduful acela nu se inteapa singur si nici presiune nu-i acolo, sa zici ca a cedat. Masina n-are nici-o vina.

Share this post


Link to post

A tinut in el din Coreea pana aici si aici a cedat si a dat pe langa :) )

Problema... sa ne zici cat a costa piesa.

Daca nu este in garantie, nu este, ce sa ii faci? De spart singur nu s-a spart, fii mai atent pe unde bagi masina (Si o sa zici ca nu ai bagat-o tu si apoi o sa vii ca Senna la intalnire si sa ne spui ca a aflat ca masina suferise un mic accident si de aia s-a "stricat"... de noua).

Si cere-le sa iti arate normele de garantie pe care le aplica. Sau, mai bine, suna la GTT si cere cu baiatul de la garantii si intreaba-l pe el. E unul din putini oameni cu bun simt pe care i-am intalnit in serviceuri.

Share this post


Link to post

Io stiam de micul incident dar n-am crezut ca puntea spate e atat de fragila incat sa fie afectata asa usor. Reactia celor de la GTT la relatarea problemei mele fiind "ati luat vreo groapa?" m-a facut sa fac legatura intre usoara lovitura a rotii stanga si trasul dreapta. Rezolvat prin geometrie.

Edited by Senna

Share this post


Link to post

Daca este numai burduful intepat eu in locul tau l-as schimba la un alt service. Asta pentru ca daca se buleste planetara si ii vine vreunuia sa verifice sa o schimbe si p-aia poate le vine ideea ca nu e pe garantie si te usureaza de mai multe milioane. Un burduf e un rahat, cu cateva sute de mii l-ai rezolvat.

Share this post


Link to post

nu am bagat masina pe niciunde...cred ca a fost intepat la montaj pare k a fost intepat cu varful surubelnitei.probabil cand au strans colierul a scapat surubelnita.asta e.a ramas sa ii sun joi

 

Ultima atentionare pentru scris !

Share this post


Link to post
...cred ca a fost intepat la montaj ...

Uiti ca masina aceea se asambleaza intr-o fabrica complet robotizata, singura in lume la acest nivel.

Share this post


Link to post

S-a rezolvat au schimbat piesa pe garantie.A fost tata cu masina si mi-a zis k i-a placut cum au lucrat:au curatat pivoti...etc.Probabil au inceput sa-si mai schimbe si ei politica de functionare...posibil de la reclamatii :)

Share this post


Link to post
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...