Jump to content
Sign in to follow this  
Michael_9N

datele tehnice Cielo euro II Dohc 16V

Recommended Posts

Am si eu nevoie de datele tehnice pentru Cielo euro II Dohc 16V ! cine are sa-mi dea si mie pe mail : michael_4ss@yahoo.com ! va multumesc anticipat !

Share this post


Link to post

De ce raportul de compresie la versiunea standard este mai mare decat la executiv?

 

De ce consumul de GPL (urban si mixt) e mai redus decat cel de benzina?

De ce pe site-ul lor erau consumuri de 5.1 % extraurban si 9.7% urban?

Si mai ales de ce i-am crezut?

 

Si unde e suportul de pahar?

Share this post


Link to post

Si tot la date tehnice reale...

Am pornit la o "liniuta " la un semafor in Deva cu o Solenta 1.4 MPI si vreau sa va spun ca am pierdut desi datele tehnice sunt mai bune la Cielo si am tras de masina schimband la peste 4500 ture .

 

Totusi pana in Sibiu am depasit Solenta si am piedut-o.

Pe doua benzi cu Cielo mergi relaxat la 140 Km/h .

Share this post


Link to post
Si tot la date tehnice reale...

Am pornit la o "liniuta " la un semafor in Deva cu o Solenta 1.4 MPI si vreau sa va spun ca am pierdut desi  datele tehnice sunt mai bune la Cielo si am tras de masina schimband la peste 4500 ture .

 

Totusi pana in Sibiu am depasit Solenta si am piedut-o.

Pe doua benzi cu Cielo mergi relaxat la 140 Km/h .

 

Din ce observ eu la Daewoo te ajuta f.tare a III a si a IV-a.

Sunt f.lungi si ii pierzi pe multi acolo.Eu nu cred ca o Solenza mi-ar face fata.Chiar si daca sunt pe gpl.Asa ca du-te si curata-ti injectoarele si vedem dupa aia.

Pai scuza-ma am incercat sa ma tin dupa un Cielo de la Sighisoara la Brasov pe curbele alea si vreau sa-ti spun ca nu ne-a depasit nimeni.Ala avea 80 de CP iar eu cu 90 n-aveam ce sa-i fac.Mai depinde si de sofer...

Share this post


Link to post
Si tot la date tehnice reale...

Am pornit la o "liniuta " la un semafor in Deva cu o Solenta 1.4 MPI si vreau sa va spun ca am pierdut desi  datele tehnice sunt mai bune la Cielo si am tras de masina schimband la peste 4500 ture .

 

Totusi pana in Sibiu am depasit Solenta si am piedut-o.

 

Cu toate ca nu prea cred, s-ar putea ca la viteze (dar mai ales la turatii)mici o SLZ sa faca un Cexe SLZ avand turatia de cuplu maxim la numai 2800 rot/min; in schimb, de la 70 km/h in sus, orice SLZ ia fum de la Cexe; lucrul asta l-am probat de multe ori cand niste SLZ-ari ori nu vroiau sa ma lase sa-i depasesc ( mai trebuia sa si poata...ca tot am trecut de ei), ori se asezau in fundul meu si-mi dadeau flash-uri (de genul " da-te la o parte ca eu sunt cu SLZ") dar, dand putina talpa la al meu Cexe, ii vedeam cum se micsoreaza in retrovizoare.

Share this post


Link to post

@Nu_stiu_totul Raspunsul la tot ce ai intrebat tu se afla chiar in titlul topicului.

 

Sunt datele tehnice ale masinii mele: 1.5 16v DOHC Euro II.

Pe site-ul lor sunt datele tehnice ACTUALE pt 1.5 8v SOHC Euro 3.

 

Consumul de 12.4 in oras l-am atins numai in aglomerari urbane (Bucuresti in speta). Cu AC pot sa ajung si la 14 fara probleme. Altfel sta la 11 l/100km in oras. In Buzau chiar mai putin de ex.

 

Pe mixt in concediu mi-a scos 7.6l/100km (2000km relativ mixt, cu masina incarcata si AC... Mol 98 )

Share this post


Link to post

Mi-a stat si mie o solnitza in ceafa pe E85 - pana in 140 ma presa din spate, deja la 150-160 n-o mai vedeam; nashpa ca s-a trezit consoarta din motzaiala si a tras cu okiul la kilometraj si-a a trebuit s-o las mai moale, dandu-i astfel satisfactie tipului cu solnitza care s-o fi laudat mai apoi ca a facut un Cielo...Datele tehnice sunt reale doar in conditii ideale presupun, max. doua persoane si fara bagaje, carosabil excelent, temperatura exterioara max 15 grade...

Share this post


Link to post

sa stiti si voi ca nici o SLZ nu face un Cielo si nici chiar Logan,am nimerit unu de 102 cp ! m-am dat cu toate si pana acuma nu am pierdut deloc !

Share this post


Link to post

ma foarte indoiesc ca pana la 150-160 solenza poate fi batuta de cielo sau espero. am prieteni si cu cielo si cu solenza si e chestie verificata si pe chei si la mare. chestia e ca totusi depinde mult si de sofer si de cat e el dispus sa-si hinghereasca masina.

Share this post


Link to post

iti garantez ca iti fac orice masina, am multe victime la activ :-D ! vad avataru tau si locatia( si eu stau tot in berceni), hai sa vb pe messenger ! michael_4ss

Share this post


Link to post
@Nu_stiu_totul Raspunsul la tot ce ai intrebat tu se afla chiar in titlul topicului.

 

Sunt datele tehnice ale masinii mele: 1.5 16v DOHC Euro II.

Pe site-ul lor sunt datele tehnice ACTUALE pt 1.5 8v SOHC Euro 3.

Stiu, am fost atent, si daca te uiti in fisa data vei constata ca intrebarile mele trebuiesc puse.

 

Eu imi aduc aminte datele de pe site-ul daewoo.ro de cand mi-am cumparat eu Cielo 1.5 16V DOHC Euro II.

 

N-am vrut sa starnesc discutii Solentz vs Cielo

 

Nu se pot compara...

Parerea mea :-D

Share this post


Link to post

ce messenger? eu am windows messenger ?

Share this post


Link to post

probabil este vb de yahoo messenger

Share this post


Link to post
@Nu_stiu_totul

 

 

Consumul de 12.4 in oras l-am atins numai in aglomerari urbane (Bucuresti  in speta). Cu AC pot sa ajung si la 14 fara probleme. Altfel sta la 11 l/100km in oras. In Buzau chiar mai putin de ex.

 

Pe mixt in concediu mi-a scos 7.6l/100km (2000km relativ mixt, cu masina incarcata si AC... Mol 98 )

 

Dar ce are Buzaul asta de consuma mai putin Cielo.O fi aerul mai rarefiat probabil :lol:

Share this post


Link to post

@ nu_stiu_totul: cand mi-am cumparat masina (in feb 2004) astea erau datele pe site-ul lor. Eu am salvat in fisier .mht dar cum nu toata lumea stie sa il foloseasca am pus un pdf.

 

Suportul de pahar se afla in spatele franei de mana si este mai mult de forma intr-ucat la orice frana sticluta care sta acolo ajunge sub scaunul pasagerului... :?

 

N-am inteles niciodata ce au schimbat in masina de cele originale (chiar si GLEurile romanesti) consuma mai putin decat actualele Euro 3. (desi motorul e cam acelasi)...

 

Basca, m-am distrat la culme cand un ziarist spunea "cutia de Cielo (nr. euro 2) e etajata pt economie de combustibil"! Deci fara ajutorul cutiei ar fi ajuns la 20l/100km in oras :P

 

(off topic)

@expero 16V poate stie si motorasul ca ajungem acasa si consuma mai putin... Si n-ai vrea sa stii cum arata filtrul meu de aer in Bucuresti in conditiile de condus zilnic dupa 6 luni. Si traficul... si cele cateva semafoare (inutil sa-ti spun ca Unirii il evit mereu)... Iata cateva explicatii.

Ar mai fi una: liceean in Bz spuneam ca orasul se va transforma in statiune... nu prea mai circulau masini, fabrici de asemenea nu prea mai mergeau ... etc ... :oops:

Share this post


Link to post
ma foarte indoiesc ca pana la 150-160 solenza poate fi batuta de cielo sau espero. am prieteni si cu cielo si cu solenza si e chestie verificata si pe chei si la mare. chestia e ca totusi depinde mult si de sofer si de cat e el dispus sa-si hinghereasca masina.

 

tu tii cu ursu'? daca tot esti convins ca o SLZ "face" un Cielo (ba mai mult) sau un Espero, uita-te si la demarajele 0-100km/h prezentate la datele tehnice date de producatori; citez din memorie:

Espero 11,9 sec; Cexe 12,3 sec; SLZ 13,1 sec.

 

Pai daca un Cielo ajunge la 100 km/h cu aproape o sec mai repede ca o SLZ, iti dai seama ce se intampla de la 100km/h in sus.

Share this post


Link to post

putin :o fftopic: as vrea sa-mi lamuresc si eu o curiozitate

am vazut la un opel care avea cutie automata un S si am inteles ca la apasarea lui se deschid celelalte 2 valve/cilidru>>4 dar numai in momentele acelea

si acuma vine intrebarea:

la cielo sunt "deschise" tot timpu cele 4 valve?

sunt cam afon intr-ale mecanicii...

:mrgreen:

Share this post


Link to post

"S" vine de la "Sport".

 

Metoda e o metodă întâlnită de mult pentru reducerea consumului, prin "renunţarea" la o parte din motor, practic. De exemplu pe un model clasic de Cadillac, motor V8, se puteau opri în mers 4 cilindri din cei 8 pentru un consum mai mic atunci când nu era nevoie de sportivitate.

 

La Cielo funcţionează în permanenţă toate valvele, nu are aşa fineţuri tehnologice :)

Share this post


Link to post

Butonul S (sport) este o setare a cutiei automate pentru a schimba vitezele in regim de 4-5000 rot/min.

Ceea ce a explicat VAXXi este o functie ''Economy'' a motoarelor in V cu multi cilindri.

Share this post


Link to post

Eu sunt intr-o "lupta" cu parintii mei care imi zic ca tot chinui masina mergand la turatii mai mari si acuma vreau sa le dau cumva argumentul ca nu este asa..

:scarpin: vreo idee? :-?

Edited by andy

Share this post


Link to post

Ideea e ca au dreptate...cu cat mergi mai turat (peste 4000 frecvent) cu atat viata motorului se micsoreaza f mult!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...