Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Desi i-ar sta mai bine la caterinca ... ia uitati articol biiine platit de reno ...

 

Ce bine se vinde Loganul in Bulgaria

 

Mi se pare o contradictie flagranta intre titlu si continut ... oare cand intra in vigoare legea aia cu reclama mincinoasa ???

 

 

unde e contradictia ca nu o vad? pe de o parte se vorbeste de marca (dacia) pe de alta parte se vorbeste de model (logan). Asa cum la noi symbol e cea mai bine vanduta masina insa porsche romania vinde cel mai mult (in jur de 60000 de masini cu tot cu skoda, vw,seat si care mai sunt) asa e si acolo. :scarpin:

Share this post


Link to post
unde e contradictia ca nu o vad? ...

 

Logan-ul este cel mai vândut model în Bulgaria VS. În primele zece luni, vecinii noştri au cumpărat aproape 2.500 de automobile Logan, o valoare ce clasează Dacia drept a opta marcă în topul preferinţelor bulgarilor în perioada ianuarie-octombrie 2007.

 

Acu' vezi?? :D

 

 

L.E. Compartia facuta de tine intre Symbol si Porsche Romania ca dealer nu sta in picioare. In momentul de fata de Dacia se leaga doar Loganul si nimic mai mult.

Edited by ZeNeSeu

Share this post


Link to post

Comparatia cu Porsche Romania este fortata rau de tot. Aia vind de la enshpe firme, o caciula de modele. Normal ca nu au cum sa vanda, pe model, la fel ca altii ... Iar Symbol e cea mai vanduta masina din import, din cate stiu eu.

 

Aici era vorba de marca DACIA care vinde UN SINGUR MODEL in 3 variante (inclusiv VAN-ul). Iar 2500 unitati inseamna cca 5-6% din cate masini se vand in Bulgaria. Fie la ei, sa le cumpere pe toate, sa scapam noi de ele pe sosele :) )

Share this post


Link to post

@ZeNeSeu : Nu e nici o contradictie. Logan e cel mai bine vandut model, in timp ce Dacia ca marca e pe locul 8. Pe locul 1 la marci o fi Skoda, o fi VW, nu conteaza, dar aia au ajuns pe primul loc prin vanzarea a mai multor modele, dar nici unul din modelele vandute de aceste marci nu a egalat Loganul la vanzari.

Share this post


Link to post

Da dom'le , Logan este cea mai vanduta marca a producatorului Dacia! Ce este neclar? Ei vin o cu paleta intraga de modele in care se gaseste Logan , Logan si nu in ultimul rand ultima aparitie Logan!.Deci , cel mai vandut model este Logan , iar Dacia este pe locul 8 in vanzari.Logan reprezinta peste 80% din vanzarile Dacia ,restul de 20% reprezentand Logan.

 

Alaturand aceasta stire , cu cea conform careia Logan este cea mai fiabila masina , iar Renault Clio , este de 7 ani campion al fiabilitatii , nu pot decat sa ma bucur ca le-am aratat noi alora cu ochii mici si nemtilor si yankeeilor cum se fac masinile adevarate , ce inseamna sa faci cu simtul raspunderii o masina.

 

Acum ca mi-au deschis ochii iar polul industriei auto a devenit Mioveniul , nu am decat sa trec pe Dacia!

Share this post


Link to post
@ZeNeSeu : Nu e nici o contradictie. Logan e cel mai bine vandut model, in timp ce Dacia ca marca e pe locul 8. Pe locul 1 la marci o fi Skoda, o fi VW, nu conteaza, dar aia au ajuns pe primul loc prin vanzarea a mai multor modele, dar nici unul din modelele vandute de aceste marci nu a egalat Loganul la vanzari.

 

exact. :mrgreen:

Share this post


Link to post
Acum ca mi-au deschis ochii iar polul industriei auto a devenit Mioveniul , nu am decat sa trec pe Dacia!

 

Daaa...o fi ajuns Mioveniul vreun Detroit si eu nu stiu :scarpin:

Cat despre vanzari, mi se pare normal sa se vanda in tarile astea "mai putin dezvoltate" ca sa zic asa, unde lumea chiar se zbate cu enspe mii de rate sa-si ia masina noua. Aratati-mi voi Loganul in vreun top de vanzari din Germania sau vreo alta tara mai rasarita si dupa aia stam sa ne minunam impreuna :osanale:

Share this post


Link to post

Acu si io daca as avea salariile nemtilor mi-as lua si un logan pe langa casa sa dau cu el prin sant...si normal ca nu m-as duce cu el la garantie pentru asta, ci l-as forta pana cade, ca doar am luat-o de unica folosinta. Si d-aia rezulta ca sunt putine reclamatii la adresa Loganului venite din vest, ca nu-si bat capul cu harburile si nu pun mileuri pe ele.

Share this post


Link to post
Daaa...o fi ajuns Mioveniul vreun Detroit si eu nu stiu :scarpin:

Cat despre vanzari, mi se pare normal sa se vanda in tarile astea "mai putin dezvoltate" ca sa zic asa, unde lumea chiar se zbate cu enspe mii de rate sa-si ia masina noua. Aratati-mi voi Loganul in vreun top de vanzari din Germania sau vreo alta tara mai rasarita si dupa aia stam sa ne minunam impreuna :osanale:

 

 

in franta se vinde destul de bine. au vandut anul trecut cam 35000 de dacii. In germania cam 20000. Se vinde.

Share this post


Link to post
Foarte ok ce spui tu, se vede ca nu ai logan. Dar cum ii faci si pe posesori sa priceapa chestia asta?

 

da ... unde ai vazut tu posesori de Logan ca spun altfel?

 

 

Eu am mai zis si mai zic. Degeaba e ieftina masina daca dupa 2-3 ani rugineste.

 

Ganditi-va ca multi posesori de logan sunt oameni peste 40 de ani si care si-au luat masina asta prin programul rabla, s-au bagat pe rate la 7 ani si sperau sa tina masina ceva timp.

 

Din punctul meu de vedere loganul (dCI) este ideal pentru firme. Costa putin, il rupi in doua cat e in garantie si il vinzi pana sa rugineasca.

Nu te intereseaza confortul ca nu-l conduci tu, nu te intereseaza forma, te intereseaza doar sa-ti faci treaba cu el. :)

 

De ce zic ca nu e recomandat familistilor? Simplu. Cati romani isi permit sa-si schimbe masinile la 2-3 ani? Ma refer in special la provincie unde salariile nu sunt tocmai mari.

 

Mai bine mai strangi din fund cateva luni si te arunci la altceva sau iti iei un SH. Stai sa dispara taxa de inmatriculare ca mai vedem noi cum va sta loganul cu vanzarile. ;)

 

Personal mi-as dori ca fiecare roman sa-si permita macar un logan ca sa nu mai vad toate rablele cu ITP-ul masluit pe strazi.

In rest, noi sa fim sanatosi.

 

 

eu am Logan de aproape 3 ani ... si pana acum nu a ruginit.

 

de fapt ... pana acum eu nu am vazut Logan ruiginit pe strada ... iar de fabricat ... mai e un pic si se fac 4 ani de cand a inceput productia de serie

 

in plus ... poate nu stii dar caroseria este garantatat 6 ani,

 

eu fac pariu ca masina va tine cu mult mai mult de 7 ani cu o intretinere minima.

 

despre posesori aia de Logan ... tu cam ce alternativa le-ai oferi? una minim dublu la pret? sau un SH sa faca omol infarct cand i-o cadea pompa sau turbina ... ca-l costa cat 1/2 de Logan nou reparatia

 

 

despre permisc schimbarea de masina ... fara sa-mi dau cu caramida in piept dar eu ... imi permit masina de 3 ori mai scumpa decat Loganul si-mi mai permiot sa o si schimb la fiecare 2 ani. de ce nu o fac? pai ... de ce sa-mi bat joc de bani ... prefer sa fac altceva cu ei ... plec in vacanta, investesc in niscaiva teren, etc

 

 

E absolut normal, tinand cont ca acopera:

 

- primele fotografii ale unui model nou de masina

- masina nou produsa in Romania

- o masina despre care s-a zvonit ca va fi prima masina de 5000 euro, si de fapt costa 10000

- diverse poze spion

- diverse poze photoshopuit-tunate

- conceptul MCV

- Logan MCV

- fenomenul Logan in tara

- conducatorii de Logan

- nasterea verbului "a logăni"

 

... samd, samd.

 

eu vad aici http://www.dacia.ro/cum-cumpar/preturi

 

ca preturile incep de la 6400 Euro (TVA inclus), si daca luam in considerare ca in 2004 cand au lansat masina Euro era cam 41 de mii, iar la cea mai ieftina masina mai era loc de scazut ... targetul ala de 5000 de euro nu pare numai povesti de adormit copii.

 

 

 

Daaa...o fi ajuns Mioveniul vreun Detroit si eu nu stiu :scarpin:

Cat despre vanzari, mi se pare normal sa se vanda in tarile astea "mai putin dezvoltate" ca sa zic asa, unde lumea chiar se zbate cu enspe mii de rate sa-si ia masina noua. Aratati-mi voi Loganul in vreun top de vanzari din Germania sau vreo alta tara mai rasarita si dupa aia stam sa ne minunam impreuna :osanale:

 

hmmm ... se vinde binisor si-n tari mai rasarite, au si aia "faliti" sau sgarciti lor

 

 

Acu si io daca as avea salariile nemtilor mi-as lua si un logan pe langa casa sa dau cu el prin sant...si normal ca nu m-as duce cu el la garantie pentru asta, ci l-as forta pana cade, ca doar am luat-o de unica folosinta. Si d-aia rezulta ca sunt putine reclamatii la adresa Loganului venite din vest, ca nu-si bat capul cu harburile si nu pun mileuri pe ele.

 

 

asta ai gandit-o tu sau ai citit in vre-o carte?

 

imi spui si mie cum naiba fortezi tu o masina care nu mai porneste?

 

cine naiba crezi ca da bani (chair si putini) pe un produs nou, in garantie si nu face balamuc daca produsul nu functioneaza Ok?

Share this post


Link to post

mda ... dupa 264 de pagini bag de seama ca tot nu putem depasi nivelul de dialog "mutu cu surdu"

 

- asa ... cand te uiti pe strada ... la orice moment al zilei ... cam cate dintre masini sunt Logan? cam ... zic eu un minim de 40-50%, ti se pare anormal ca proportia sa fie pastrate si la accidente?

 

nu neaga nimeni ca multi dintre posesori de LOGAN au trecut la masina asta direct de pe bicicleta sau caruta dar ... vorba ta ... pana mea ... nu vad de ce trebuie sa generalizezi asa ... la tot poporul

 

chiar nu ai intalnit in trafic un Logan care sa circule civilizat? sau ... chiar numa Logane injuri?

 

dotarile Lgn-ului de 6400 de Euro sunt prezentate pe site ... eu zic ca este destul de ok

 

a ...

Share this post


Link to post
mda ... dupa 264 de pagini bag de seama ca tot nu putem depasi nivelul de dialog "mutu cu surdu"

 

- asa ... cand te uiti pe strada ... la orice moment al zilei ... cam cate dintre masini sunt Logan? cam ... zic eu un minim de 40-50%, ti se pare anormal ca proportia sa fie pastrate si la accidente?

 

Si matizuri sunt o gramada dar nu aud mereu de accidente in care a fost implicat unul.

 

dotarile Lgn-ului de 6400 de Euro sunt prezentate pe site ... eu zic ca este destul de ok

 

Adica astea:

* airbag şofer

* protecţii laterale

* capace de roţi

* geamuri colorate

* închidere centralizată cu cheieNew

* oglinzi retrovizoare reglabile din interior

* iluminare portbagaj, indicatoare digitale, reglarea pe înălţime a centurilor de siguranţă faţă.

* Buton deschidere portbagajNew

* Nou schimbător de vitezeNew

* Stopuri spate de tip cristalNew

 

Wow, ce sa spun!

Share this post


Link to post

hmmm ... eu zic ca daca aplicam un pic de logica avem si raspunsuri

 

matize pe sosele sunt e drept dar nu prea multe (comparativ cu lgn) in plus ... accidentele datorita excesului de viteza se intampla de obicei in afara orasului ... unde matizurile sunt si mai rare, si tot in plus ... constructiv si "sanatos" este ca matizul nu prea sare de viteza legala in afara orasului ... asa ca e mai greu sa faca accident din cauza de exces de vitewza

 

oricum ... din pacate sunt multe accidente si cu matizuri ..., dar ... parerea mea nu masina provoaca accidentul ci soferul ... si da aici aveti dreptate, procentul de inconstienti este mai mare la logan decat la alte tipuri de masini,

 

legat de dotari, eu nu pot spune nici ca-i mu7lt nici ca-i putin ... putem insa compara cu ce se ofera la alti producatori ... ptr modelele cele mai ieftine. nu vreau sa iau aparare lui dacia - reno ... dar parca la ei dotarea minime este cam peste ce au altii

 

http://www.chevroletgtt.ro/nou/spark_dotari.html

 

http://www.chevroletgtt.ro/nou/aveo_5_usi_dotari.html

 

Dotare standard Matiz Van:

Sistem de ventilatie cu 4 viteze, sistem de dirijare a aerului cu 5 pozitii, lampi de ceata spate, scaune ergonomice, suspensii heavy-duty, tetiere scaune fata reglabile pe înaltime, bare de ranforsare usi fata, centuri de siguranta fata cu retractor si prindere în trei puncte, reglaj electric faruri, imobilizator electronic codat, dispozitiv de blocare din interior a usilor din spate, dezaburire luneta, suport pahare în consola centrala, bricheta, scrumiera, lampa interioara cu trei pozitii, finitii laterale portbagaj.

 

PACHET VAN: Bare de protectie geam lateral si haion, panou de separare pentru compartimentul de marfa.

 

Dotare standard Matiz E (în plus fata de VAN):

Centuri de siguranta spate cu retractor si prindere în trei puncte, centura de siguranta centrala pentru pasager mijloc bancheta spate, bare de ranforsare usi fata/spate, bancheta spate rabatabila, tableta spate, lampa stop centrala, mânere viraj locuri spate.

 

chiar nu cred ca oferta Dacia-Reno e exceptionala, totusi comnparand cu cea a concurentei ... nu este deloc rea

 

eu de exemplu as fi preferat un model chel chel - cum era Solenta europa dar la care sa pot adauga ca optiune AC

Share this post


Link to post

Mda, se compara matizul model '99 cu logan model 2004...

Share this post


Link to post

mane ... am inceput cu spark, am pus si de aveo

 

putem pune si skoda ... si fiat ... si ORICE alt producator auto

 

nivelul minim de dotare se invarte tot pe acolo

 

da ... puii mei ... vad ca nu am cu cine sa ma inteleg cu vorba buna

Edited by tarzy

Share this post


Link to post

sefu ...

tu de linkuri ai auzit?

 

mai fac o data copy / paste

 

http://www.chevroletgtt.ro/nou/spark_dotari.html

 

http://www.chevroletgtt.ro/nou/aveo_5_usi_dotari.html

 

PS: sincer nici de Matiz van nu am auzit pana acum 2-3 saptamani, noroc cu internetul ca mai invata omu' una alta

Edited by tarzy

Share this post


Link to post

Domnule Tarzy , intru-cat va permiteti sa cumparati o masina de 3 ori mai scumpa ca Loganul o data la 2 ani va sfatuiesc:

8400x3=25200 eur =>daca va luati o masina nu de 25200 eur ci de 16-17000 eur va garantez ca nu o schimbati mai devreme de 4-5 ani.

 

Sincer pana acum nu am intalnit oameni care sa isi permita o masina de 25.000 eur , care sa o schimbe la 2 ani si sa nu aiba o masina decenta.

 

In alta ordine de idei , Loganul este cea mai ieftina masina si ofera in egala masura cu valoarea lui.Fiind o masina ieftina se adreseaza celor cu venituri reduse , care isi doresc o masina de famile insa nu au bani decat pentru SH.Asa a fost gandit Logan si asa este , o masina pentru cei care nu vor sa isi cumpere o masina SH.

Este lesne de inteles ca o masina noua la banii unei masini SH este privata de anumite calitati , iar acestea se vad foarte usor:

1.Designul buid-to-cost : aspectul ieftin , cu multe muchii drepte .

2.Calitatea tablei lasa de dorit , nu este galvanizata si este foarte subitre , usor deformabila.

3.Vopseaua de proasta calitate , comparata cu vopseaua altor marci.

4.Calitatea plasticului interior lasa foarte mult de dorit , fiind de foarte proasta calitate.

5.Design interior spartan si butucanos ,bordul foarte gol , materiale josnice

6.Torpedoul nici macar nu se inchide cum trebuie , se vede un luft urias.

 

Nu cred ca nimeni are ceva de imparit cu Logan ,mie unu mi se pare laudabila intentia de a face un autoturism de mase , dar de aici si pana la maina numita Logan , unde foarte multi posesori au impresia ca au super masina si fac diferite cascadorii mi se pare o distanta cam mare.Inteleg perfect un posesor de Logan , dar nu o inteleg nicio data mitocania , aroganta si dispretul fata de alte marci de masini.

 

Imi pare rau , insa numai pe DaciaClub si pe LoganClub aud injurii grosolane la adresa altor constructori cu traditie si respect , de genul:

-stiftul ala de Passat

-Skoda nu este decat o gramda de fiare de proasta calitate

-KIA niste prosti si niste neispraviti

-Hyundai fac numai tigai si petarde de masini

-BMW,Audi si altii au motoare vai de mama lor in comparatie cu Renault.

Ei bine o astfel de atitudine ostila vine doar din partea unei comunitati cu un complex de inferioritate , care insa incearca prin orice mijoc sa demonstreze cat sunt de amuzanti/destepti/elevati/echilibrati/detasati , insa nu prea este asa , sunt cam frustrati.Sincer imi pare rau ca lipsa ratiunii naste monstrii de genul celor care se cred in masina sport intr-un dCI ce prinde suta in 17 sec...

Pana la urma Loganul este un inlocuitor de 1310 si se vede asta prin fiecare luft,fisura si problema pe care o are.

 

Daca voi nu respectati pe nimeni , ceilalti de ce sa va respecte?Da , sunt deacord ca ruda saraca trebuie ajutata , inca cand vad atata ipocrizie si grandomanie , mai bine il las in ignoranta lui si inchei cu o intrebare retorica: Si cu copacii ce aveti?

Share this post


Link to post
Imi pare rau , insa numai pe DaciaClub si pe LoganClub aud injurii grosolane la adresa altor constructori cu traditie si respect , de genul:

-stiftul ala de Passat

-Skoda nu este decat o gramda de fiare de proasta calitate

-KIA niste prosti si niste neispraviti

-Hyundai fac numai tigai si petarde de masini

-BMW,Audi si altii au motoare vai de mama lor in comparatie cu Renault.

 

Mie logan club mi se pare o adunatura de manelisti care il pupa-n c** pe guta si pe 4mint (cunoscatorii stiu ce e ala). Atata timp cat ai ochelari de cal- nu poti vedea decat inainte: adica bordul din plastic de pet-uri si colectia de cruci din parbriz. Daca se adauga si zarurile de la oglinda si fanioanele+ocelarii infipti in aerisitoare- iese ceva super-tare.

Iar cand vezi ce tiuning isi fac unii la logan- te ia cu greata: capace cu spinner-re, fel si fel de briz-briz-uri, aripioare de rechin, embleme cu "M", si alte alea- sincer incerci sa te uiti in alte parti. Dar unde- ca astia-s multi si te invaluie...

Share this post


Link to post
Iar cand vezi ce tiuning isi fac unii la logan- te ia cu greata: capace cu spinner-re, fel si fel de briz-briz-uri, aripioare de rechin, embleme cu "M", si alte alea- sincer incerci sa te uiti in alte parti. Dar unde- ca astia-s multi si te invaluie...

 

Pai nu este succesorul 1310? Logan si Berlina ce vezi "tunate" ca la carte.

 

Apropo , daca nu conduci 1310 nu esti sofer , ce-i cu prostiile alea de servo si alte nimicuri.Si nu esti valoare daca nu ai Logan tunat , care face toate masinile pentru ca poate si e valoare.

Share this post


Link to post

Ati ajuns la chestii extremiste ,nu de alta dar va rog sa pastrati un limbaj decent si sa nu mai jigniti oamenii fara sa-i cunoasteti !

Share this post


Link to post

LucianM: Ba generalizezi, mai mult decat altii si cu o vehementa nejustificata.

Tarzy, Night elf, LucianM: Eu zic sa incetati, pentru ca iar se vor acorda concedii

Share this post


Link to post
eu vad aici http://www.dacia.ro/cum-cumpar/preturi

 

ca preturile incep de la 6400 Euro (TVA inclus), si daca luam in considerare ca in 2004 cand au lansat masina Euro era cam 41 de mii, iar la cea mai ieftina masina mai era loc de scazut ... targetul ala de 5000 de euro nu pare numai povesti de adormit copii.

 

Si eu m-am uitat pe link-ul ala cu preturi de la Dacia si am vazut ca preturile pt. 05.02.2008 (afisate in 04.02.2008 seara) sint calculate la un curs de "1 euro = 3.7878 lei (RON)" ... desi pe site-ul BNR scrie ca in 04.02.2008 un euro este cotat la 3,6095 RON ... desigur, banuiesc ca si pt. asta exista pe undeva o explicatie logica si bine argumentata ...

 

In ceea ce priveste "targetul ala de 5000 de euro nu pare numai povesti de adormit copii" ... eu zic s-o lasi mai moale, pina si nenea Schweitzer (sau cum s-o fi scriind) a recunoscut (cind a scris cartulia aia despre anii lui la Renault) ca nici macar nu s-a pus problema ca Loganul sa coste 5000 (fie Euro sau $) ...

post-1976-1202154380_thumb.jpg

Edited by adrian_r5

Share this post


Link to post

Avand in vedere solutiile tehnice folosite si standardele europene pentru omologarea unui autoturism mi se pare putin probabil , daca nu imposibil sa se construiasca un sedan din aceasi clasa care sa costa 5000 eur.Pretul Loganului mi se pare ca corect pus , numai cursul dupa care se ghideaza Dacia este ceva mai mare, de unde reiese un profit...cam furat.

Share this post


Link to post
Si eu m-am uitat pe link-ul ala cu preturi de la Dacia si am vazut ca preturile pt. 05.02.2008 (afisate in 04.02.2008 seara) sint calculate la un curs de "1 euro = 3.7878 lei (RON)" ... desi pe site-ul BNR scrie ca in 04.02.2008 un euro este cotat la 3,6095 RON ... desigur, banuiesc ca si pt. asta exista pe undeva o explicatie logica si bine argumentata ...

 

In ceea ce priveste "targetul ala de 5000 de euro nu pare numai povesti de adormit copii" ... eu zic s-o lasi mai moale, pina si nenea Schweitzer (sau cum s-o fi scriind) a recunoscut (cind a scris cartulia aia despre anii lui la Renault) ca nici macar nu s-a pus problema ca Loganul sa coste 5000 (fie Euro sau $) ...

 

Apropo de logica: unde scrie, bade, ca se ia in calcul cursul de referinta al BNR?

Ia uita-te si pe alte siteuri, de exemplu VW, ai sa vezi ca fie ca vii cu adeverinta de salariu, fie ca vii cu toti banii in punga, Porsche Romania iti vinde marfa folosind cursul Porsche Bank.

Share this post


Link to post

Iar 'amaratii' de la Daewoo iti vand masina la cursul BNR stabilit pentru saptamana in curs!HA!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...