Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Si adica la 3100 rpm cuplul asta scade sa intelegem nu!?!....Hai mai las-o incolo!...O fi scriind poate de la 3000 rpm, dar pune-te la volan si vezi cum e la 3000 si cum e la 4000 rpm...

 

La o benzinara, de obicei, cuplul are grafic de "munte", iar varful dat de producator reprezinta "varful muntelui", asa ca dupa acel punct de cuplu maxim, intr-adevar cuplul SCADE. Ce vrei tu sa zici este ca urca puterea in CP, aia intr-adevar are crestere aproximativ liniara pana la turatia de rosu.

Share this post


Link to post

Ma rog eu continui sa cred ca totusi dupa 4000 rpm are cuplul maxim ...

Share this post


Link to post

http://www.dacia.ro/logan/date-tehnice

 

Puterea maxima e la 5500 rpm pt. toate, cuplul la 3000 pentru 1.4 si 1.6 8v, si la 3750 pt. 1.6 16v.

Share this post


Link to post

Ia baga un ochi si la Renault !!!...Acelasi motor are cuplu la 4250 rpm...Nu prea-mi inspira incredere datele de la producator...Oricum, Puterea = (cuplu x turatia)/5252...

Edited by zalmoxis

Share this post


Link to post

Acu intreb, dar fara suparare: tu iti iei Dacia Logan (8V) cu ochii la Renault Clio 3 (16V) ?

Edited by vijelie

Share this post


Link to post

Nu!... Cu ochii la Symbol, acelasi motor 1,4/75 CP...O fi buna comparatia?!?... Fara suparare!... :)

Edited by zalmoxis

Share this post


Link to post

Nu stiu, nu am vazut niciun pliant de la Dacia in care sa se laude ca e fix acelasi motor.

Cel de Logan 1.4 se numeste K7J.

Share this post


Link to post

K7J-A7 1390cm 75 cp scrie la mine in talon, si pe Clio se comporta foarte bine motorul, daca il duci sus in ture e chiar sporty, depasirile cu a 2-a pana la 80, a treia pana la 120 sau mersul cu viteze de croaziera de 140-150 nu dau batai de cap.

Problema la Logan cred ca e cutia de viteze, nu motorul, motorul+cutia de Clio sunt printre cele mai echilibrate echipamente de la Reno. Daca mai pica un ambreiaj, un catalizator, un cd-player, chederul la portbagaj etc, in schimb motorul merge brici.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

Laurentiu ... aici ai dreptate diferenta sta in cutie ... dar nu e musai pba ... ci doar altfel etajata.

 

daca la Clio cutia da "spinteneala" in I-a si-s II, la Logan ... "svacul" se obtine in a III-a si chiar a IV-a

 

eu am calarit un Clio de la scarbici si obisnuit ca la Clio cand am luat Loganu in primele zile imi venea al naibi de greu sa circul "legal" ... ptr ca la 60 Km/h masina era foarte sensibila (comparativ cu Clio) ... imediat ajungea la 80. e drept ca pe Clio era 1,4 iar Loganul are 1,6

 

dar cam aceeasi poveste si fata de megan (pe asta are fix acelasi motor 1,6) ... in schimb meganul se comporta foarte bine la viteze mari ... de la 130 Km/h in sus parca deabia isi dadea drumul. cu el (meganul) am reusit performata sa incasez 2 amenzi consecutiv la nici 5 minute pe A2

Share this post


Link to post

Pai 15 cai in plus, totusi...si eu mi-as fi dorit acum un motor 1.6 pe Clio, cred ca as fi avut un consum mult mai mic extraurban, deoarece folosesc destul de mult din puterea motorului si il cam chinui pe 1.4.

 

Daca montau ansamblul motor CV de pe Clio cred ca dispareau discutiile gen "1.4 e lenes", in schimb configuratia mea nu prea te lasa sa mergi subturat, cum vrea romanul, in sensul ca "da in nas" destul de usor la un astfel de mers, chiar si cu a 4-a la 60 motorul e cam la limita inferioara a turatiei de mers normal, adica vreo 2300 de ture.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post
Nu!... Cu ochii la Symbol, acelasi motor 1,4/75 CP...O fi buna comparatia?!?... Fara suparare!... :)

Symbolul are o cutie scurta, exploateaza mai bine puterea, in plus are frane si suspensii :) )

Share this post


Link to post

E destul de simplu,oameni au doar 8800 de euro la ei si nu isi permit decat juma de Passat sau ce naiba feliaza ala acolo :P

Edited by Alezz

Share this post


Link to post

Chipurile Dacia iti ofera mai mult pt. mai putini bani :rolleyes:

Personal as alege jumatatea de Passat :mrgreen:

Share this post


Link to post

Jumatatea aia de Passat valoreaza la dezmembrari mult peste 8800 de euro. O vand si imi iau MCV Type R. =))

Share this post


Link to post

Type S. Type R inca nu a aparut.

Share this post


Link to post
Chipurile Dacia iti ofera mai mult pt. mai putini bani :rolleyes:

Personal as alege jumatatea de Passat :mrgreen:

 

Mie imi pare ca ideea e alta.. la dacia nu ma platesti taietura.. se rupe si singura in doua ..

Share this post


Link to post

Loganul in schimb este o masina corecta, degeaba tot faceti misto ca tot se vinde . Eu chiar ma bucur de succesul loganului desi reclama trebuia sa fie cu un Megane 2 taiat dar asa este in marketing :) )

Share this post


Link to post

Dar matale de ce nu iti iei "masina corecta"?

 

PS: Daca aia e masina corecta inseamna ca toate celelalte... Stii bancul cu nebunul de pe contrasens, nu? :D

Share this post


Link to post
Type S. Type R inca nu a aparut.

Nu da au aparut husele, ceea ce e tot aia. :) )

Share this post


Link to post

Radeti voi dar accesoriile alea arata chiar bine in real life si merge fi bine pe masina :) . Vazut doua loganuri unul langa altul, unul cu , altul fara si diferenta e mare...

Share this post


Link to post

Da, unul era mai putin urat decat celalalt. Am vazut un 1.6 16v cu kitul asta la SIAB. Impresia mea a fost de mare ieftineala, parca erau luate din vitan iar pargurile cu inchidere la jumate mi s-au parut bestiale, aratau ca nuca in perete.

Share this post


Link to post
Radeti voi dar accesoriile alea arata chiar bine in real life si merge fi bine pe masina :) . Vazut doua loganuri unul langa altul, unul cu , altul fara si diferenta e mare...

 

 

Eu nu rad, sunt trist. :rolleyes:

Cine stie cum o sa mearga aia pe strada, avand in vedere ca se bazeaza pe faptul ca difuzorul acela o sa ii tina pe sosea (asta daca nu il duc inapoi la Dacia ca nu da bass misto).

Share this post


Link to post

Buuun, logan dci, unul din cele doua pe care le-a achizitionat firma recent, pana in 6000 km rulati. Plec cu el, fac juma de capitala azi...ajung in Voluntari, opresc unde am treaba, ma urc dupa 5 minute la volan, se stinge martorul de bujii aproape instantaneu, dau cheie si canci... Dupa 8-9 incercari porneste balbait rau si cu un imens nor de fum in spate. Astept un pic, motorul mergea aiurea rau, parca in 3 cilindri, parca in 2, fum ca la balamuc. Incerc sa plec, pleca accelerata rau, iar in spate nu vedeam nimic de fum.

Trag pe dreapta, sun Dacia Asistenta, ma re-suna ei dupa 5 minute si-mi zic ca in 30 minute e echipajul acolo. Apar baietii dupa 45 de minute cu un papuc, incearca si ei s-o porneasca fara succes de data asta, se apuca de masurat si gasesc o bujie incandescenta topita. Au inlocuit-o, motorul a pornit normal, am primit o foaie de constatare si recomandarea ca in maxim 3 zile sa ma duc la service sa mi se verifice instalatia electrica. I-am intrebat de ce nu face ca orice diesel fara bujii, adica sa porneasca greu, dar sa mearga dupa si au balbait ceva de ECM care corecteaza nu-stiu ce si de-aia. Sunt curios ce iese la verificarea in service...

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...