Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

@iso, ce colorat e postul tau... :twisted:

Share this post


Link to post
@ SYL

Da' vad ca esti suporter inrait Dacia   :lol: , ce naiba n'ai mai vazut(condus) si masini adevarate  :?: , poate te lipesti pe'aici macar la vre'un Matiz pentru un test-drive sa vezi si tu ce'nseamna mashina

 

Nu sunt suporter Dacia. Daca eram suporter Dacia veneam si spuneam ca ce buna era berlina ca o repari in drum, ca ce nasol ca nu se mai fabrica, etc. Am mers, si condus destule alte tipuri de masini, inclusiv Cielo am condus mai multe (si coreene si romanesti, si mai noi si mai vechi, si GLE si Executive). Poate e si normal ca un posesor de Cielo sa isi sutina ata masina, e greu sa recunosti ca exista o alta masina mai ieftina e si mai buna. E o situatia destul de dificila sa te trezesti cu o masina produsa de o fabrica care in curand risca sa se inchida (eu sper din tot sufletul ca fabrica de la Craiova sa fie preluata de GM si astept cu interes alte produse noi pe piata romanesca). Putezi zice orice, dar Cielo e deja intrecut de SLZ (ma refer la Cielo-urile facute in ultimi 2 ani, nu vb de cele coreene), iar sa compari Cielo cu Loganul e deja o gluma. Daca eram suporter Dacia as fi sustinut-o pana la cel mai mic detaliu. Spre exemplu am si recunoscut ca AC la Cielo e f eficent, comparativ cu cel de pe DSN, sau ca Cielo avand suspensi moi e mai confortabil la drum decat Nova care are suspensii rigide. Dar aici s-a afirmat ca ce bine se tine Cielo pe curbe, sau ca daca are cauciucuri bune ce bine franeaza. Sa nu va fie cu suparare, dar la capitolul frane Cielo e execrabil. Pana si AMS care lauda in disperare toate masinile romanesti (si Dacia, si Daewoo, si Aro..) au recunsocut ca Cielo are frane f proaste). La fel ca si cu costurile de intretinere, hai sa fim seriosi Daewoo e mult mai scump decat Dacia (si aici nu e vb numai de revizie, ci si de schimbatul altor piese, de casco, de consum etc).

Sunt perfect de acord ca in '95 cand Cielo a venit in RO era cu muuult peste Dacia, la care berlina pe carburatie era execrabila la orice capitol, singurul ei avantaj fiind pretul extrem de redus. Dar intre timp Dacia a evoluat extrem de mult, pe cand Daewoo, din pacate, a involuat la nivelul calitatii. Repet, imi doresc f mult ca fabrica de la Craiova sa fie preluata de GM, ca poate se va schimba ceva in acest sens.

Si pt cei care mai au inca ideea preconceputa ca "Dacia e tot Dacie", le zic atunci ca "Daewoo tot Olcit e".

 

Cat despre Mazti, sa nu se supere pe mine posesorii de Mazti sau Tico de pe acest forum, dar mie nu imi palac masinile mici sub nici o forma. Cine o sa se uite in profilul meu o sa vada ce fel de masini imi plac (si va zic ca imi palc masinile mari de teren, nu cele mici gen Suzuki sau mai stiu eu care).

 

Nu vreau sa super pe nimeni, fiecare are gusturile lui in privinta de masini, fiecare are masina pt anumite nevoi (unii prefera Matiz/Tico pt ca consuma putin, altii vor o masina mare de familie..). Spre exemplu de la Daewoo imi place Espero. Cat despre Logan astept sa vedem daca chiar apare o varianta de teren asa cum s-a zis (bine cred ca de fapt o sa fie un break 4x4 inaltat), daca nu mi-ar place o berlina, dar astept motorul 1.6 16V.

 

Ca sa spun si eu impresiile despre Logan. Motorul de 1.6 e f puturos fata de ce ma asteptam (e adevarat ca eram 5 persoane in masina). E insonorizat mai bine decat SLZ, dar eu zic ca se putea si mai bine (spre exemplu se putea pune pasla aceia la capota care o au toate Renault-urile). Spatiu interior e imens atat in fata cat si in spate, portbagajul e f mare, dar accesul e destul de greoi (dejavantajul berlinelor in 3 volume fata de cele cu hayon). Interiorul e frumos, e bine lucrat, dar fetele de usi sunt f urate. Suspensia e mai tare ca la SLZ, sar asta implica automat o stabilitate mai buna. Ca minusuri (stiu ca ar fi costat ceva in plus): lipsa discurilor ventilate (Nova, DSN, SLZ, papucurile cu 5 prezoane au discuri ventilate), discul de ambreiaj e de 180mm (ca si la SLZ; pe cand la Nova si DSN e de 210mm; macar la motorl de 1.6 putea sa il faca de 210), aspectul stopurilor ma deranjeaza (adica doar unul de ceata si unul pt mersul inapoi, iar semnalele sunt prost plasate, spre interior, ca la SLZ).

 

Imi cer scuze pt acest mesaj f lung, si inca o data repet nu vreu sa jignesc sau sa supar pe nimeni...

Share this post


Link to post

Salve

Mai tata Syl eu am zis ca Dacia nu o sa se compare cu alte firme la calitate si fiabilitate nu la preturi mai tetelule .

Daca tu aia ai inteles sa-ti fie de bine .

Vad ca esti fan Dacia .

Si eu sunt fan Lexus ( a fost primul nume de MASINA care mi-a venit in minte) , eu comparam Dacia cu Daewoo.

DACIA NU S-A RIDICAT , NU SE RIDICA SI PROBABIL NU SE VA RIDICA LA NIVELUL CELOR DE LA DAEWOO.

Referitor la piese , m-a costat un filtru de ulei la Cielo 90.000 iar unu de Dacie 75.000.

Unu romanesc , celalalt italian deci...unde e diferenta?

Si nu-ti mai dau alte exemple.

Acum pe de alta parte tu chiar crezi ca piesele de le Logan vor mai fi la fel de ieftine ca acelea de la berlina??????????????

Visezi maestre , o sa vezi preturi la piese de schimb , poate chiar mai mari decat la Cielo.

"Ai ca am scris prea mult in dimineata asta .

PAREREA MEA CARE INCA ESTE !

 

Bafta

Share this post


Link to post

Mai baieti dupa 27 de pagini se ajunge la o singura concluzie:fiecare are gustul lui in materie de masini si isi sustine punctul de vedere.Asa ca nu ramane decat sa vedem Loganul la treaba si sa speram ca baietii de la Daewoo v-or face ceva.

Share this post


Link to post

La cum au drumurile aia in Germania nu m-as mira ca Loganul sa fie un adevarat success. Batalia se va da in tzarile astea cu drumuri mai "de la tzara", nu in astea europene (zic eu)

 

Singurul secret este sigla masinii, care in anumite tzari va fi "Renault" si in alte tzari va fi "Dacia". Parerea mea ca in Frantza, daca se va vinde masina, sigur se va vinde cu sigla "Renault", si la cat de patriotzi sunt aia, Loganul o sa aiba success 100% in acolo. Asa cum va avea in Romania, sub logo-ul "Dacia"

 

Sunt curios ce success va aveaLoganul in Coreea. :alien:

Share this post


Link to post

La cum au drumurile aia in Germania nu m-as mira ca Loganul sa fie un adevarat success. Batalia se va da in tzarile astea cu drumuri mai "de la tzara", nu in astea europene (zic eu)

 

Singurul secret este sigla masinii, care in anumite tzari va fi "Renault" si in alte tzari va fi "Dacia". Parerea mea ca in Frantza, daca se va vinde masina, sigur se va vinde cu sigla "Renault", si la cat de patriotzi sunt aia, Loganul o sa aiba success 100% in acolo. Asa cum va avea in Romania, sub logo-ul "Dacia"

 

Sunt curios ce success va aveaLoganul in Coreea. :alien:

Share this post


Link to post

Intrebarea mea: daca ati avea 4000 eur de avans si un salariu care sa va permita o rata de 80 eur [cu casco inclus, prin credit nu dedicat auto ca te jupoaie de bani ci prin credit pt nevoi gospodaresti (renovare casa extindere, tre decat sal ok si o pila mica la banca care are dob mai ok) ] pe maxim 3 ani ce masina in afara de logan de 6000 eur poti sa iti iei?

Share this post


Link to post
Intrebarea mea: ...

] pe maxim 3 ani ce masina in afara de logan de 6000 eur poti sa iti iei?

 

matiz :lol:

Share this post


Link to post

Pai cred ca poti sa te bagi la un Kalos... sau la un Peugeot... sau la un Fiat desi zice lumea ca-s nasoale... sau un Renault... dar e doar presupunere n-am preturi sau oferte in fatza .

Share this post


Link to post

Nu pozti mai NFS-ule n-ai cum si sti unde-i buba cea mare la CASCO frate te rupe si MAti areCASCO scump comparativ cu Dacia!....Deci nu ai ce la banii astia !..(bine in afara de Mati adica cu 4000 avans iei un E clasee AC cu banii jos aproape!!!!

Share this post


Link to post
E o situatia destul de dificila sa te trezesti cu o masina produsa de o fabrica care in curand risca sa se inchida (eu sper din tot sufletul ca fabrica de la Craiova sa fie preluata de GM si astept cu interes alte produse noi pe piata romanesca).

 

man, gm au preluat si fabrica de la craiova. ramane de vazut ce se va intampla mai departe.

 

nu vreau sa ma contrez aiurea pe subiectul logan vs cielo, daca prima varianta se va dovedi mai fiabila decat cea de-a doua fii sigur ca am sa-mi reconsider aspiratia catre o masina germana noua. peste un an cand o sa stiu mai multe despre logan am sa iau o decizie. pana atunci am sa contest renumele si strategia renault. iar ideea calitate buna/pret mic mi se pare o utopie.

man, e ceva putred in toata treaba asta...

Share this post


Link to post
Intrebarea mea: daca ati avea 4000 eur de avans si un salariu care sa va permita o rata de 80 eur

 

un chevrolet kalos full options ? vezi bcr leasing, mi se pare insa ca rata este pe la 100 euro :(

Share this post


Link to post
pe maxim 3 ani ce masina in afara de logan de 6000 eur poti sa iti iei?

 

scuze, acum m-am luminat.. tu vrei masina de 6000 euro ? uff.. pai kalos full options depaseste 8000 :(

 

saluta si tu politica guvernului de a proteja investitia renault in romania si decizia lor de a creste taxele pentru masinile din import. eu ii salut mereu pe-astia de la guvern.. dar ei nu ma prea baga in seama :roll:

Share this post


Link to post

Salve

Poti sa-ti iei Hyunday Accent care nu se compara cu Loganul din nici un punct de vedere.

Sau poti sa-ti mai iei si Kalos .

Sau chiar si un Cielo .

Dar asa sunt astia fan Dacia ( cum fusei si eu pana in 2000 cand mi-am luat Cieloul si am descoperit ca o masina e facuta sa mearga fara sa-ti bagi nasul in ea toata ziua si sa injuri de nshpe ori pe zi ca cine te-a pus sa o cumperi).

Bafta

Share this post


Link to post

SYL, am specificat in postul meu ca ma refeream la masinile DACIA CU MOTOARE RENAULT!

Share this post


Link to post

Mai eu nu stiu cum ii spuneti voi sa-si ia Kalos cu 80EUR/luna si 4000 avans!!...Poate in 5 ani!

Share this post


Link to post

Sa asteptam un an: daca pe Logan apare rugina pe la pasaje roti etc. cei care au dacii stiu de ce(la berline le luai ruginite de noi). Dar daca o fi buna la tabla (macar sa tina ca ca cielo al meu 8 fara pic de rugina as da 6000 pe el); totusi e masina noua : se invarte roata, nu vrea piese, si ce daca nu se inchide usa sau ia apa pe la chedere sau troncane? Totusi am sa astept sa vb. cu cineva care si-a luat logan si sa fi trecut un an de la data achizititiei.

Share this post


Link to post

@ SYL

Vad ca te-ai enervat :spume: sa fie oare :roll: dela vaporii de benzina fara plumb care se acumuleaza in filtrul de aer la Nova si apoi se insinueaza in auto ca te ia ameteala de zici ca te'ai drogat :?: :roll: :heavydrinker: ... asa apare dependenta de dacia oare :?: :roll:

 

Acum lasind gluma la oparte cumpara orice daewoo nou sa fie al tau si mai vorbim de toate dupa ... crede pe cuvint un om aproape batrin . :wink: :beerchug:

Share this post


Link to post

Salve

Referitor la pozele de mai sus cred ca sunt din circuitul PLASTICE DESCHISE nu porti deschise .

Sau PLASTICE LA GREU .

Bafta

Share this post


Link to post

Nu pot sa cred !!! Oare cati din cei care au achitat deja avansul vor face la fel ?

 

Chiar ca e un articol de: NO COMMENT !

Share this post


Link to post

Loganul este un Renault 19 intinerit.Pana si chederul de la portiera este ala de la 19.chiar ieri mi-a spus un mecanic de la dealer si am facut o comparatie pe viu.in afara de motor si cutie care sunt de alte masini :lol: este 19.

Inca o chestie interesanta cica este total diferita de Solenza ca stil de condus,etc.Intr-adevar ar fi prima dacie mai reusita.Eu n-am condus-o dar gurile rele spun ca scaunele nu sunt confortabile,etc.

La 6000 de euro cam nu prea ai ce sa-ti iei ca sa fie masina noua.De Logan te atingi de versiunea cea mai ieftina fara AC,airbag si e de kko, de Cielo nu te atingi,Matizul nu cred ca-l vizeaza daca se gandeste la o masina din clasa Logan.

Asa ca il sfatuiesc pe membrul respectiv sa-si ia un second( un Cielo Lpg de prin 99, chiar si un Espero ii recomand calduros- dar schimba clasa) asta daca nu vrea o Solenza noua :lol:

Share this post


Link to post

pai scaunele... nu au sustinere laterala si reglajul lombar este o gluma, atunci cand exista. :-D

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...