Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Desi nu prea se recunoaste, in majoritatea accidentelor cunoscute cu logan, ma refer aici la evenimente cat de cat nu impacturi pe la 150 km/h, masina s-a comportat bine adica s-a sifonat mai mult sau mai putin insa pasagerii au iesit teferi!

Share this post


Link to post

HA HA HA asta este gluma nu ??? cum sa te lovesti de un refugiu si sa consideri ca o masina are 1,2,3,4 sau 5 stele ,este normal ca la o aterizare pe planseu sa ai daune minime dar sa fim seriosi LOGANul nu este deloc o masina sigura si 3 stele pentru anul 2006 nu inseamna siguranta .

Asta este purul adevar despre LOGAN

post-725-1147033889_thumb.jpg

Share this post


Link to post

S-a crezut in ferrari la test soferul?Am impresia ca reclamele dacia le-a sucit mintile la toti.

Share this post


Link to post

Ce zice maximus acolo? Ca s-a comportat bine? Sunt eu singurul care observa ca s-a rasturnat IN ORAS de la niste amarate de SPEED BUMPS?

Share this post


Link to post

Foarte de acord cu Zmeu... Cum de s-a rasturnat de la bordura refugiului de tramvai???

Share this post


Link to post
Foarte de acord cu Zmeu... Cum de s-a rasturnat de la bordura refugiului de tramvai???

 

Hmm cand intrii cu 50-60 la ora in refugiu cred ca si un jeep se rastoarna.

 

Pe mine m-a impresionat cel mai mult e ca baietii au iesit din masina rasturnata singuri fara mari pb. Ma intreb cum de n-au avut pb cu gatul? Doar au cazut in cap practic cand s-a rasturnat masina.

 

Oricum Doamne fereste !

Share this post


Link to post

Cati stalpi de refugii de tramvai ai vazut rupti pana acum? Cred ca nu exista refugiu in Bucuresti care sa fie inca virgin. De cate masini ai auzit ca s-au rasturnat in urma impactului, sau crezi ca aia nu au tras tare de volan la viteze mari?

Se iese bine si dintr-o Dacie Break rasturnata, am exemplu la munca. Drept vorbind, se iese si din Trabant.

Share this post


Link to post

Nu inteleg cum poti da spui ca s-a comportat bine, poate te referi la faptul ca au scapat pasagerii, dar bine in nici un caz, hai sa fim seriosi auzi "se rasturna si un jeep".Cred ca nu-i mai trebuie logan omului din test drive cit o trai, cu toate ca vina banuiesc ca a lui a fost.

Share this post


Link to post

Am vazut ieri pe Splai - podul Cotroceni un semafor rupt. Acolo s-a intamplat cumva 'tragicul'?

Share this post


Link to post

Cati stalpi de refugii de tramvai ai vazut rupti pana acum? Cred ca nu exista refugiu in Bucuresti care sa fie inca virgin.

 

Corect

 

De cate masini ai auzit ca s-au rasturnat in urma impactului, sau crezi ca aia nu au tras tare de volan la viteze mari?

 

Nu am stat sa fac un recensamant, dar stiu ca relativ curand s-au mai rasturnat in situatii similare un citroen c3 si un clio pe mihai bravu. Ca o observatie a fost mai mult sange prin zona decat la logan desi citroenul avea airbag (de clio nu mai stiu). Chiar eu am avut o experienta relativ similara. Cand am facut scoala de soferi, tin minte ca odata cand am vrut sa opresc urma sa urc o bordura de maxim 5 cm la o viteza de ~20-30 la ora. Cand a vazut soferul din dreapta a tras violent de volan si mi-a zis ca sunt nebun daca

vreau sa urc bordura la viteza aia ca ne rasturnam. Masina era cielo si nu uita ca era o bordura de doar 3 si aveam 20km/h.

 

Se iese bine si dintr-o Dacie Break rasturnata, am exemplu la munca. Drept vorbind, se iese si din Trabant.

Eu inteleg ca urasti loganul, dar nu ma asteptam il compari cu un trabant...

Edited by woulfy

Share this post


Link to post

Cred ca din orice masina iesi fara aproape nici o zgarietura. Bineinteles daca porti centura.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

F multe cazuri am vazut de masini intrate in regufii si rasturnate, a fost recent pe la stiri si un BMW parca asa ca.. Nu cred ca iesi teafar din orice masina, daca esti intr-un tico?! :D

Edited by BAD_MF

Share this post


Link to post

Eu tot nu inteleg ce legatura are cauza rasturnarii cu efectul asteia.De rasturnat o masina este usor,mai greu e cu partea de siguranta pentru pasageri.De murit poti sa mori si in cea mai sigura masina,poate ea sa aiba si 10 stele,important e cate zile au pasagerii :D .

Share this post


Link to post

Bravo Osirus este prima data cind sunt deacord cu tine :D

Oricum problema ramane citi greierasi aveti voi loganisti dupa 15k km ?

Share this post


Link to post

ma seaca pur si simplu la matiz scartaiala geamului de plastic care protejeaza instrumentele de bord

am mototolit o hartie mica si am scapat...tipic romanesc :scarpin:

am mers si cu un logan de 85.000 km si scartaia ceva la airbag pasagerului :dizzy:

in concluzie nu pot trage nici o concluzie

ba da

toate scartaie mai devreme sau mai tarziu

Share this post


Link to post

Oare isi mai cumpara Dacie sau nu :scarpin: .

Share this post


Link to post

Am mers si eu cu un Logan care avea vreo 15.000 km si scartia in spate de toata frumusetea, nu ma intrebati ce ca nu mai mersesem cu masina aia pana atunci, oricum era un scartait de cauciuc / plastic

Share this post


Link to post

Am vazut azi dimineata pe Antena 3 o emisiune in care il intrebau pe Stroe cum se face ca Loganul e mai ieftin in strainatate decat in Romania. Dupa balbe cat incape, a bajmajit ceva cu TVA-ul. Din pacate erau stirile alea financiare si nimeni nu a pus botul.

Concluzia mea: cumparati Logan ca sa sponsorizati francezu si unguru ca este si ei saraci (raspuns la aia cu ajutati muncitoru' roman de la Dacia).

Share this post


Link to post

Acum pe bune chiar nu ne zice nici un loganist daca e multumit de galagia din masina ?

 

 

Fara off-topic tractor-diesel-vag aici !

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

In momentul integrarii in UE pretul va fi acelasi daca nu incalca reglementarile in domeniul concurentei.

Share this post


Link to post
Oricum problema ramane citi greierasi aveti voi loganisti dupa 15k km ?

Ma eu nu am nici un greieras si nici nu ma deranjeaza zgomotul motorului sau al masinii la viteze mari pentru ca il acopera casetofonul automat(creste nivelul volumului in functie de viteza).Acu nu stiu daca eu sunt mai surd de urechi sau nu sunt super pretentios,dar am mai mers cu golane peste 15 mii si benzinare si dizelare si nici acolo nu am auzit,dar acu nu stiu daca au fost redusi la tacere de proprietar sau chiar nu au fost deloc.Stiu ca sunt destui loganisti care se plang de greieri,dar la fel de bine cunosc si masini mult mai scumpe si cu pretentii care au aceiasi greierasi ca si cei de la dacia.Totul depinde si de noroc...

Share this post


Link to post

Osirus: "Totul depinde si de noroc..."

 

Asta ramane Motto-ul si Mitul Dacia. Mitul, nu MIT-ul.

Share this post


Link to post

Am fost provocat atunci cand am prezentat masina daca nu vreau sa fac si o comparatie cu Matiz-ul din dotare si am spus ca nu, ca nu vreau sa starnesc flame-uri aiurea.

Una peste alta, sunt foarte multumit de Logan, cu micile imbunatatiri pe care i le-am adus si, inca o data, nu vreau sa ma apuc sa fac comparatii cu Cielo-ul lui sora-mea sau cu Kalos-ul unor prieteni de la care am luat Matiz-ul, sau cu Passat-ul unchiului meu (care, intre noi fie vorba a costat in Germania mai putin decat Logan-ul imbunatatit cu GPL) sau... si nu cumva sa-mi raspunde-ti plini de superioritate ca nu fac astfel de comparatii ca oricum as iesi in pierdere, ca nu tine. Fiecare ne luam masina pe care o consideram potrivita la momentul respectiv, si vrem sau nu sa o recunoastem, tot timpul va exista ceva mai bun.

Hai sa ne traiasca tinichelele :drinkers: si sa lasam atacurile la o parte ca nu fac bine la ten [-X

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Tommy sa stii ca asta e un motto si mit universal(cel putin in ultima vreme).Se intampla peste tot.La orice marca care vinde un produs in cel putin sute de mii de exemplare,trebuie sa fie si unele defecte,e inerenta treaba.Asta nu inseamna ca acel produs e prost.Daca nimeresti unu cu probleme,nu poti sa fii decat ghinionist si sa te gandesti ca daca ai fi luat altceva,nu ai fi patit asa ceva ca era mai bun.Nu prea mai e asa,pentru ca poti nimeri si acolo unu cu probleme.Situatia se schimba odata cu cresterea valorii acelui produs,dar si aici se pot intalni defecte,e drept ca mult mai rar sau poate deloc(depinde de noroc :D ),dar exista si aici acest risc.

Share this post


Link to post

Pana una alta, se pare ca nu sunt doar defecte singulare. Nu ne-a crescut prea mult venitul pe cap de locuitor si Dacia pierde teren.

 

gonty, daca nu vrei flameuri, abtine-te de la... stiu tu ce ai zis. Fii multumit cu ce ai in garaj si gata :)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...