Jump to content
Sign in to follow this  
Lucian M

Aveo 5dr Premium

Recommended Posts

Ce sa-ti fac, daca nu te zgarceai, cumparai o masina cu roata de rezerva adevarata.

Edited by tolin
  • Like 1

Share this post


Link to post

Da, aia autohtona. Multam, dar mai bine nu.

Oricum am un compresor electric, iar daca fac pana, stau cateva minute pana se umfla roata, apoi o tai urgent in oras. In 15 minute ajung si rezolv situatia rapid.

 

LE: da nu m-am zgarcit, ca am luat modelul "premium", fara cutie automata. Eram chitit pe "elite", dar cum diferenta era de 250 euro cip (cat vopseaua metalizata), am preferat sa iau pungi laterale, jante si eleron.

Edited by Lucian M

Share this post


Link to post
Trebuie sa cumpar Tar remover, ca e murdara de smoala pe laterale.

Se poate sterge si cu benzina (am incercat vara trecuta pe Kalos, tot era plin cu smoala).

Share this post


Link to post

Vopseaua nu devine matuita (pierdere de luciu) prin stergerea cu benzina ?

Share this post


Link to post

Noooo. Se poate incerca si cu diluant, vopseaua de kalos nu se dilueaza ci diluantu se kalos :D

Share this post


Link to post
Vopseaua nu devine matuita (pierdere de luciu) prin stergerea cu benzina ?

Eu n-am observat nici o diferenta. Am sters pragul si partea de jos a usilor din fata. Cu diluant n-am incercat  :)

Edited by vmlinuz

Share this post


Link to post

Eu am dat cu motorina si nu sa matuit.

Share this post


Link to post

Sa vad azi ce gasesc in magazine. Alx, ce subtil esti.

Nonel- daca mere cu motorina, incerc cu dinaia. Euro 5 este buna?

Share this post


Link to post

Poti incerca si cu WD40 pe un servetel. Nu strica nimic, cel putin la mine nu a stricat nimic. Pe site la ei a gasit scris ca indeparteaza si smoala.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Cred ca merge orice motorina. Acum un an si ceva nu aveam motorina si am dat cu spray de silicon pentru bord. Merge si cu asta dar trebuie sa freci mai mult.

Share this post


Link to post

Azi categoric a fost o zi nasoala. de ce? Pai s-o luam cu inceputul...

De saptamana trecuta mi-am facut programare la G&P Bacau pt schimarea rulmentului de presiune la ambreiaj. La 8 fara un sfert am plecat impreuna cu un prieten spre bacau, la service ajungand cu 5 min intarziere peste ora 9. Intru, avand la mine certificatul si carnetul de garantie si ii spun celui de la tejghea ca am programare. Ala: cu cine ati vorbit? pai nu stiu, am sunat, apoi m-a sunat cineva- si-i dau nr celui care m-a sunat. Ala- ca nu e nr de la ei. Dom'le, am programare la ora 9- astazi. El: de la 8 jumatate trebuia sa fiti aici. Pai am vorbit ca la 8,30 nu pot si am fixat de la 10. Am stat asa pana pe la 10 jumate sa-mi ia masina- nu se urneau deloc. In sfarsit, imi spune ca dureaza pana maine. Ceeeeeeee?! Dom'le, era vorba ca AZI se rezolva. Eu nu mi-am luat liber si am mers 100 km ca sa fiu purtat cu vorba. Ma rog- ca pana la 3 e gata.

Booon. Merem noi la cumparaturi in pract.. si met..., stam pana pe la 1 jumatate-doua. La revenire normal ca nu era gata treaba. Pe la 4 imi spune ca nu mai dureaza mult si e gata, dar tre sa platesc uleiul de CV, 4-500 ml, 20-30 ron. Ok, am zis- stiu treaba. Booon. Pe la 5 si ceva e gata treaba (s-a stat peste program). Imi aduce ala foaia, sa semnez de primire. Semnez. Apoi sa vin sa platesc factura: 100,9 ron. Ceee?! De unde si pana unde?! Pai ulei, lichid frana si ulei servo. paicum asa? Asa ne-a fost vorba?! Si a inceput ala sa ma tromboneasca. Stiti ce mi-a zis? Ca sa mai dau la altii care au probleme pe marginea drumului. Auzi filozofie... sa fac si eu un bine. Pai pusca mea- eu am folosit jumate din fiecare bidon- de ce naiba platesc tot bidonul?! Ca asa e la ei. Pusca mea- i-am zis- ma vezi mai tanar si mai fraier?! Nu- ca asa platesc toti. Ma rog, scot cardul si platesc. Dau sa plec, ies din parcare si ma izbeste o faza: volanul sta inclinat muuuult spre stanga. Intoarcere- revenire in parcare. Mecanicii dadeau sa plece. Caut pe ala de-mi facu actele- ii spun treaba. Sta ala, face teste, cica e buna masina. Il iau pe sosea la un test- vede omul ca nu vorbesc prostii. Ne intoarcem, mecanicii erau la poarta in masina, pe picior de plecare. Nervosi, dupa 5 min baga masina in service, mi-o aduc dupa vreo 10 min, ca e buna. Iar test- acum era un pic (4 cm) spre dreapta. Intra din nou masina la service, de data asta cu mine acolo. In 10 min o rezolvam. Test- OK. Imi strange ala mana- la revedere. O sa ma vada cand mi-oi vedea ceafa- la ei nu mai calc!!!

Unul cu o zafira noua, motor 1,9 de 120 cai, cica a platit la revizia de 30 sau 40 k km 28 mil- waw!!! A spus ca asa nu e normal. Cica i s-a fisurat radiatorul- aia au zis ca de la o piatra. Probleme cu galbenul la motor- cica mere subturat. Sfatul celor de la service: sa schimbe la 3500-4000 rpm. Pusca mea- nici eu nu schimb la 4000, decat cand se impune. profesionisti- dom'le.

Test de drum: nu au aparut probleme, insa s-a scos bateria in service si nu s-a mai facut idle learn (am observat mai tarziu- ca nu prea tragea ca lumea masina).

Pe drum am facut ceva depasiri cu un i30, condus de... o fatuca- abia se vedea din scaun. Ne-am jucat noi pana pe la 160, ba intram eu in localitate primul, ba intra ea. Radare au fost vreo 3 la intoarcere. Din bun simt, nu am depasit-o in localitati. Oricum- in afara localitatii nu stia cum sa-i dea, insa nici eu nu ma departam prea usor de ea. La 130/h a trecut unul cu un passat TDI de 130 cai (D si I erau rosii) pe langa mine de abia i-am vazut literele...

Ajuns cu bine acasa- dupa ce masina s-a comportat f bine. Zgomot la ambreiaj- nulla. Toarce f silentios motorul acum, nu mai gajaie nimic.

Concluzii: toti cei cu care am discutat in service au spus ca sunt jepcari angajatii G&P. Service scump, neprofesionalism. Mie mi-au facut treaba relativ buna, dupa ce am fumat ca la balamuc sa ma calmez- ca-mi pocnea capul de nervi. La Bacau in service nu mai calc- cei de la receptie sunt neseriosi. De mecanici- o nota de 8. De personal receptie- un 2 spre 3. Mincinosi si neseriosi. Lumea se plange de ei. Niciun client nu era multumit de service, toti regretau alegerea facuta (cei cu opel- cu chevy nu era nimeni azi).

Timp pierdut, nervi, frigidere si congelatoare pline... ce sa zic- o zi perfecta. Cred ca de mult nu i-a mai frecat cineva in asa hal pe bietii mecanici- au stat la greu peste program. Daca imi luau masina din prima de la 9- nu stateau peste program. S-au gandit receptionerii (cei doi)- ca poate ma razgandesc si scapa de mine.

post-75-1207249702_thumb.jpg

Edited by Mircea
pentru vanzari, exista bursa!

Share this post


Link to post

Ieri masina a trecut printr-o binemeritata sesiune de curatenie interior+ exterior. Arata excelent, mai ales la interior, unde praful cam pusese stapanire, din cauza neglijentei draivarului. Acum arata excelent, gratie unui spray de ingrijire plastic si piele. Multumirile mele si sotiei, care a facut bec inauntru. De exterior m-am ocupat personal :D .

Edited by Lucian M

Share this post


Link to post

Sprayul pentru interior contine silicon?

Share this post


Link to post
Acum arata excelent, gratie unui spray de ingrijire plastic si piele.

Deci sa inteleg ca e bun spray-ul ala pina la urma.Aseara cand eram in Metro a vrut si Alex sa ia dar nu i s-a parut de incredere.

Eu am fost aseara la spalatorie si mi-au dat cu silicon pe bord :spumelagura: ,pe portiere si pe alte plastice mai arata cum mai arata da pe bord e :wallbanger: .

  • Like 1

Share this post


Link to post

Sunt genul de om caruia ii pace sa gaseasca rapid lucrurile ce ii fac trebuinta. Insa uneori locul in care cauti lucrurile se poate intampla sa nu fie iluminat, deci ori bajbai, ori cauti lanterna, bricheta, telefon etc. Ma gandeam sa instalez o plafoniera pentru locurile din spate, care sa functioneze concomitent sau independent cu cea original instalata in masina. Unde ar fi locul ei? Pe acea denivelare din plafon sau ceva mai in spate, la mijlocul plafonului, la 50-70 cm de lampa de stop centrala? As cauta o plafoniera identica, maxim doi metri de cablu multifilar bine izolat 3x1 mm2, doua surubele si ce-o mai trebui si in maxim jumatate de ora jucaria e montata.

Sau daca nu- o lampa mica, cu intrerupator, alimentata de la iluminarea din portbagaj, pe ideea ca oricum, cand e o usa deschisa, se aprinde in portbagaj lampa (are si intrerupator pus de mine). Vreau ceva finut, plactut vederii, practic. Daca aveti idei- sariti cu ele aici.

Share this post


Link to post

Poti incerca sa gasesti ceva de genul "read lamp" care sunt in general "agatate" lateral langa manerele de deasupra usilor...dar pentru asta trebuie desfacuta tapiterie...si nu cred ca vrei asta... :D

Sau poti incerca sa tragi cablu prin plasticul care inveleste stalpul...cred ca e un pic mai practic...

 

P.S. Sper ca m-am facut inteles...I'm dizzy... @-)

  • Like 1

Share this post


Link to post

Nu vreau lampi de agatat, vreau o lampa "la nivelul plafonului", adica marginile ei sa nu iasa mult in relief. Ceva in genul plafonierei orginale sau, daca nu, in genul lampii din portbagaj de la lacetti HB, cum am vazut parca la Perfidus (daca nu ma insel- la intalnirea de la Bicaz).

Share this post


Link to post

Nu agatata...aplicata... :D

Dar asta implica si gaurirea plafonului interior...

Share this post


Link to post

Da, il gauresc. Nu o sa iasa kitsch, ca nu pun de dacie.

Share this post


Link to post

Colega incearca cu lampa (led) ,cu baterii 2 buc (eventual pui acumulatori ).Trasul firelor -atentie garantie !!

 

 

 

De ce nu lipesti lampa cu banda dublu adeziva?

Share this post


Link to post

Da-o-ncolo de garantie, voi lucra ingrijit si- in caz ca fac baietii urat in service, vom cadea la invoiala. Chestia e ca vreau sa fac ceva finuţ, nu sa pun lantrne sau alte prostii. In momentul deschiderii unei usi- vreau sa am lumina si in spate. Cum merg in oras, caut ceva potrivit.

Share this post


Link to post

Şi eu mă gândisem să fac ceva asemănător, doar că, în principiu, aş fi vrut să montez două buc., în partea din spate a consolei centrale, ca să bată la picioarele pasagerilor din spate. Doar că nu ştiam de unde să le alimentez.

Uitasem de lampa din portbagaj, aşa că probabil voi trage firele de acolo, pe sub mochetă şi pe sub consola centrală, până în cele două lămpi.

Numai că nu ştiu şi când voi face operaţiunea. Că nu am nici lămpile, nici "becoledurile" pe care să le pun (nu vreau becuri cu incandescenţă în zona aia...), nici cablu şi nici timp.

În fine, timp mi-aş găsi, dacă le-aş avea pe toate celelalte la botu' calului...

Ce ziceţi? Acolo nu merge pusă lumina? Că mă gândesc că în partea superioară pasagerii din spate mai primesc ceva lumină din faţă. Însă la picioare ioc...

  • Like 1

Share this post


Link to post

Bre- taci ca-mi dai idei :D .

Share this post


Link to post

Eu am in fata doua spotulete (numai ca sunt led- uri albastre )1 lumineaza scrumiera .al 2 lea consola .Se gasesc in Metro .Carrefor .Amandoua se alimenteaza din mufa bricheta (prin priza multipla ).Poate v-am fost de ajutor @-) .A si se lipesc cu banda dublu adeziva .b sunt orientabile . b-(

 

 

 

poza .

post-8104-1210780398_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Bre- taci ca-mi dai idei :D .

Nu tac... :mrgreen:

Doar că sunt de părere că e mai uşor de "maltratat" (a se citi decupat) consola centrală, decât tapiţeria de sus.

Başca firele care pot fi aduse mai uşor.

Ce zici, ne băgăm?

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...