Jump to content
Sign in to follow this  
Satori

Consum - Chevrolet Kalos/Aveo

Recommended Posts

pai si eu ce am zis prin metoda "Edi2" ?

Share this post


Link to post

Pai d-aia am modificat! :) ca nu vazusem edi2...

Share this post


Link to post

Nu prea inteleg daca la voi e altfel dar la mine se vede clar diferenta intre becul aprins si becul stins.

Repet, pictograma se vede nitel si atunci cand nu este becul aprins dar sunt clar doar doua variante care au mereu aceeasi luminozitate :

- cand becul e stins, pictograma a alburie si abia se zareste

- cand becul e aprins, pictograma e portocalie si se vede perfect (mai putin atunci cand bate soarele in ea)

Share this post


Link to post

Parerea mea: cand va apropiati de 10-15l in rezervor, Fuel it up! Nu are rost sa bagati in motor toate mizeriile de pe fundul rezervorului.

Share this post


Link to post

"Nu are rost sa bagati in motor toate mizeriile de pe fundul rezervorului."

 

hi,hi,hi, rezervorul meu e bec ... l-am curatat cand am ramas in pana prostului, pe camp, cu vreo 15km inainte de benzinarie

Share this post


Link to post
Parerea mea: cand va apropiati de 10-15l in rezervor, Fuel it up! Nu are rost sa bagati in motor toate mizeriile de pe fundul rezervorului.

 

cum iti dai seama ca mai ai cantitatea asta de benzina in rezorvor ?

 

in alta ordine de idei. am facut plinul pana la primul click si mi au intrat 39.12 l (rezerva aia de aproximativ 7.5 l intra in cei 45 l capacitate rezorvor ori ba?)

Share this post


Link to post

si nu s-a bulit nimic daca ai ramas fara benzina?

sau forumularea e "se _poate_ intampla ceva nasol daca ramai fara benzina" dar nu obligatoriu?

Share this post


Link to post

Daca ramai fara benzina e important sa nu dai ca fraieru' la cheie ca atunci se arde pompa...In mod normal nu trebuie sa se intample nimic daca ai ramas fara gaz si te-ai prins de asta...

 

@K-Pax - rezerva este inclusa in cei 45 litri numai ca peste cei 45 litri poti sa mai vari chiar si 10 litri (eu am bagat 8 litri peste cei 45 ai rezervorului)...Iti dai seama de aia 10-15 litri cand acul este mai mult sau mai putin peste ultima linie..Scuza-ma ca te intreb, este prima ta masina?

Share this post


Link to post
@K-Pax - rezerva este inclusa in cei 45 litri numai ca peste cei 45 litri poti sa mai vari chiar si 10 litri (eu am bagat 8 litri peste cei 45 ai rezervorului)...Iti dai seama de aia 10-15 litri cand acul este mai mult sau mai putin peste ultima linie..Scuza-ma ca te intreb, este prima ta masina?

 

te referi la prima gradatie deasupra liniei rosii ?

 

nu am mai avut masina care sa nu imi arate in bord(electronic evident) cati litrii mai sunt, si cat mai pot parcurge (aproximativ)

 

:o fftopic: intrebarile mele se nasc din simplu motiv de a cunoaste niste date precise (defect profesional) despre kalos, deoarece pana acum nu am lasat-o sa scada acul sub gradatia ce indica jumatate de rezervor (adevarat ca nu am facut cineste stie cate alimentari :lavolan: )

Share this post


Link to post

Aha, misto chestia asta, n-ai mai avut masina fara computer de bord... :thumbl:

 

Da, ma refeream la ultima gradatie de jos...Daca acul este fix pe ultima gradatie ai cam 10 litri...Daca e putin deasupra ai cam 12-15l...

 

Intreaba cat vrei si ce vrei, d-aia este forum... :thumbl:

Share this post


Link to post

daca am acul pe ultima gradatie mai am 10 l..banuiesc ca fara aia aprox. 7.5l

banuiesc bine ?

Edited by K-Pax

Share this post


Link to post

NU, cu totul...ultima gradatie, adica linia cea mai de jos...

Share this post


Link to post

"si nu s-a bulit nimic daca ai ramas fara benzina?"

 

Ba da ! Relatia dintre mine si nevasta-mea

 

 

"pana acum nu am lasat-o sa scada acul sub gradatia ce indica jumatate de rezervor"

 

Asta inseamna ca n-ai vazut niciodata becul de banzina aprins

Share this post


Link to post

cam ies din topicul discutiei si poate pun prea mult accent pe problema asta dar hai sa ne lamurim

 

in total is 5 gradatii (incepe cu cea rosie si se termina cu full). sunt 3 principale (mai groase si 2 intermediare)

 

la care te referi ?

ca daca te referi la prima linie intermediara si imi spui ca daca acul se afla pozitionat acolo si eu mai am in rezervor cu totul 10l, ceva nu e in regula.

 

se dau 5 gradatii si rezervor capacitate 45..la impartire rezulta ca intre 2 gradatii se afla aproximativ 9 litrii...notam informatia cu X

 

pana aici de acord ? daca da trec mai departe

in momentul in care acul scade putin sub linia rosie (prima gradatie) mi se aprinde becul de benzina si atunci intervine teoria si zice ca mai am aproximativ 7.5l...notam informatia cu y

 

de acord ?

 

atunci facem un calcul X+Y = aprox 16.5l

 

deci dupa al meu calcul rezulta ca in momentul in care am acul pozitionat pe prima gradatie secundara (prima linie deasupra celei rosii) mai am in rezervor aproximativ 16.5 l

 

cam hilara chestia @-)

Share this post


Link to post

Nu nota nimic cu x si y, am zis ultima gradatie de jos, ca e rosie asta nu mai tin minte, ca eu nu m-am mai urcat in Kalos de cateva luni...dar aia e ultima gradatie si acolo ai ~ 10 l...cand acul scade usor sub aia ajungi la 7.5l si se aprinde becul! Ok?

Edited by arp

Share this post


Link to post

mie mi-a consumat cu aer conditionat aprins non-stop piatra neamt - bucuresti(cu ocolire prin berca...deoarece erau podurile afectate...si am mers destui km cu viteze mici) 7.5 %........

Share this post


Link to post

Bucuresti - Ploiesti - Moeciu - Pitesti - Bucuresti + 50km in Bucuresti => 6,8l/100km.

 

PS: cred ca se pune si ca a stat motorul pornit vreo ora... la Moeciu.

 

Cat o consuma Kalos la relanti (cu si fara A/C)? :-?

Share this post


Link to post

Traseu : Constanta- Iasi (cu A/C) - plimbat prin Iasi cam 50-60 Km (cu A/C)- Gura Humorului (cu A/C)- Vatra Dornei - Brosteni - Bicaz - Constanta total 1525 Km din care cam jumate a fost cu A/C ...mi-a consumat 107l => consum mediu 7.01 l/100 km...

Si prin nordul Moldovei stiti ce inseamna serpentine alea, alea...in Bacau am stat cam o ora sa ies din oras (facuse accident un tip cu un gabarit depasit si a agatat un pod in oras ) plus ca pe E85 am fripto cu 130-150km/h in afara si 90-100 in localitate...

Concluzie: e OK astept sa mai scada de-abia am 5200km si am simtit ca machineta si-a mai dat drumu...

post-490-1123327745_thumb.jpg

post-490-1123327833_thumb.jpg

post-490-1123327897_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Nu credeti ca ar trebui sa explicam mai clar influenta stilului de conducere si a conditiilor de trafic in stabilirea consumului? Si chiar "masuratorile" de cele mai multe ori ochiometrice.

 

Cazul meu, la 22 000 km:

-Urban, Bucuresti, 10% condus SPORTIV, distante mici + porniri la rece

-Extraurban 6,2% stil mediu-sportiv 130km/h/70 in locallitati, dar si peste 10% (ochiometric) pe A2 cu 160 km/h si A/C pornit.

Masurat de regula plin-plin la primul click, OMV100 sau Super98 Rompetrol.

Share this post


Link to post

salut

 

eu am luat masina de 3 zile .. am 500 si ceva de km de-abia facuti ... prima cursa ploiesti - sf. gheorghe ... aer doar vreo 40 km, turata pana in 3000 rpm ... consum 6.2 l... am fost incantat dat fiind ca masina e nou nouta ... ma asteptam la un consum ceva mai sus, sincer sa fiu ... in rest numai de bine... f multumit de cum se comporta

Share this post


Link to post

Fericitilor !

 

Eu nu reusesc sa scot consumurile date de voi pe aici.

Ultimul consum "scos" - de la plin la plin, la primul clic (aceeasi statie, aceeasi, pompa, MOL 98) - 9,5 % !!!!

Am facut 315 km cu 30 l, dintre care 2/3 in oras, AC pornit foarte putin datorita conditiilor meteo (~ 10 % din timpul de condus).

In oras mers pe distante scurte, cu porniri si opriri dese, stat la semafoare, etc.

In afara, mers constant 110 - 120 km/h (da' si 40 km/h, in coloana ....).

 

Masina are 6500 km, deci nu cred ca se mai "lasa".

 

Este posibil ca acest consum "monstruos" sa fie si de la benzina, adica sa-i "placa" mai mult asta (MOL 98).

Parca cu Petrom 99+ sau Lukoil 98 consuma mai putin.

Dupa ce se termina asta din rezervor, o sa incerc cu Petrom sa vedem daca apare vre-o diferenta.

Edited by marr

Share this post


Link to post

Baga 95. Citeste si tu posturile din urma. :)

Share this post


Link to post
Baga 95. Citeste si tu posturile din urma. :)

 

consumul meu de 6.2 la drum lung ( am descris in postul de mai sus) a fost facut cu mol 98 ... inainte de a face plinul cu 98 aveam 95 in masina si diferenta de comportament pot spune ca a fost f mare ( precizez ca de cand luasem masina nu apucasem sa bag de 98) ... nu stiu acum daca pt a consuma cu 0.x l % mai putin se merita sa umbli cu 95 ..pararea mea

 

offtopic: Satori, ai avut drum in weekend la munte ? m-a depasit la un moment dat un kalos sedan albastru cu autocolant de daewoo club ... eu eram cu una argintie cu numere rosii ... intre breaza si campina am impresia.

Edited by tzetze

Share this post


Link to post

Am alimentat de cateva ori cu benzina de 95 (o data de la Lukoil - dar nu un plin - si de cateva ori de la Rompetrol 95 Super + sau cum s-o chema).

Diferenta la consum nu am prea simtit (nici nu am urmarit foarte aten acest aspect la momentul respectiv) dar la comportamentul dinamic al masinii da.

E drept ca cu 95+ de la Rompetrol nu asa tare, dar e foarte aproape ca si pret cu MOL 98, Lukoil 98+ sau Petrom 99+.

 

La urmatorul plin incerc Petrom 99 + si dupa aceea MOL 95. Sa vedem ce se intampla... :-W

Share this post


Link to post

Booon.

Am testat si OMV 100. Nu-mi place!

aprox 10,5l%, cam 350 km din care 200 (VL-SB-VL) afara si restul in sat.

De doua ori nu mi-a pornit la sfert. Asta nu mi s-a intamplat nici cu 95 de la Petrom... cred ca era plina de mizerii!

Acum m-am intors la 99+ de la Petrom. Cu asta zboara in comparatie cu OMV-ul.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...