Jump to content
Sign in to follow this  
balanel

Benzina EFIX

Recommended Posts

Poate ar fi timpul sa va duceti masinile la mecanici sa vi le regleze. :P

 

Please, no offence.

Share this post


Link to post

Nu confundati aditivul de cleaning cu aditivul de boost. Cred ca nu s-a inteles (ador formele impersonale) despre ce-i vorba. Orice hal de benzina bagi in rezervor, atunci cand bagi si o solutie de curatat supapele si injectoarele, motorul merge mai rau si consuma mai mult.

In cazul acesta, motorul merge la fel sau mai bine, iar asta se vede pe motoarele care n-au probleme cu nicio benzina. Scopul acestei benzine este de a o utiliza tot timpul fara sa ai nevoie de a folosi un aditiv de curatare la acelasi consum, iar diferenta consta in pretul platit. Nu cautati demaraje mai spectaculoase decat se faceau cu masina noua si nici consumuri mai mici.

Share this post


Link to post

Pai nici nu fac asta. Compar doar cu benzina care o puneam pana acum, la aceeasi cifra octanica. De fapt pot sa compar Efixul de 98 pana si cu benzina de 95 de la Mol: motorul este mai zgomotos, mai lenes si mai gurmand. Nu vad nici macar un motiv pentru care as continua sa pun in continuare benzina de la Rompetrol.

Share this post


Link to post

Verifica avansul la aprindere si gap-ul la bujii, parerea mea.

Altfel, scopul topicului este de a contine cat mai felurite pareri, nu-i publicitate.

Share this post


Link to post

Am facut plinul cu motorina Efix aseara. Pana acum sunt multumita; toarce frumos si rotund, dar nu sunt diferente notabile. Sa vedem la consum. A, si parca nu mai scoate fum.

Share this post


Link to post

Da, dar noaptea e mai lunga acum, si noaptea..toate pisicile sunt negre, poate de asta nu vezi fumul :P

Zmeule, la tine timpii mari de injectie determina un consum marit, ai un amestec prea bogat :D

Edited by xenna

Share this post


Link to post

Sa verificam si povestea cu curatarea injectoarelor :) .

Si cu fumul...sa stii ca e adevarat ;)

Share this post


Link to post
Zmeule, la tine timpii mari de injectie determina un consum marit, ai un amestec prea bogat

Ce simplu si concis poate fi explicat un comportament mai rau al motorului la o benzina mai buna. Jos palaria !

Share this post


Link to post

Azi, cand imi cautam tigarile, am ajuns la 1100 intr-a IV-a si nu mi-am dat seama decat cand am vazut turometrul. Asta e benzina subturangiului :) )

Share this post


Link to post
Ce simplu si concis poate fi explicat un comportament mai rau al motorului la o benzina mai buna. Jos palaria !

Si atunci se naste intrebarea: asta e cea mai buna benzina, la care merge motorul cel mai prost sau toate celelalalte la care motorul merge bine? Si as continua: chiar daca e asa, de ce as schimba ceva la motorul meu? Pentru Rompetrol?

 

De ce cu reglajul actual pot scoate consumuri de manual, adica 12-13 in oras (si ce oras!!!!), si cu benzina asta depasesc recordurile din vremurile oltcitianice?

Share this post


Link to post

Eu zic sa citesti mai atent topicul. In primul rand, nu-i cea mai buna benzina, nici pentru economie, nici pentru forja. Doi, verifica-ti motorul tau intai.

Share this post


Link to post

Motorul meu e, cred, cel mai cautat motor de pe forumul asta (in afara celor ale caror posesori au scanner).

 

Dupa citirea topicului si experimentarea benzinei Efix trag doua concluzii:

1. O sa imi mai caut o data motorul de pureci ca nu strica (a se citi scanare).

2. Nu mai pun benzina de la Rompetrol.

Share this post


Link to post
Motorul meu e, cred, cel mai cautat motor de pe forumul asta (in afara celor ale caror posesori au scanner).

Cu stima, dar eu cred ca ai uitat sa specifici: pentru espero. ;)

Cai/cm3 (sau cai/consum) nu-ti iese cel mai tare raport. :mrgreen:

Share this post


Link to post

Cred ca se referea la faptul ca e 'cautat' de buguri, nu dorit de oameni.

Share this post


Link to post

Azi la matiz am facut si o resetare de ECM daca tot am pus noua benzina. pe langa asta am scos si valva PCV si am bagat spray degripant in ea, bine, stiu ca trebuie alta, dar mai merge sa astepte.

Laser frate, mergea supermisto masinuta, i-am dat de i-au sarit fulgii si panzele de paianjen de pe la motor, ajungand cu a 3-a la 100 la ora. bine, nu asa se simte avantajul benzinei, dar am simtit-o in rest.

Si daca tot eram cu cheile in mana, am zis sa fac si la Clio resetare. Shit, ce lenes e Clio pe langa matiz...

Share this post


Link to post

Probabil ai uitat sa iesi din Matiz inainte de a intra in Clio si de aia ti se parea mult mai rapida :P

Share this post


Link to post

Neahh, in oras e diferenta de la cer la pamant intre Matiz si Clio. Oricum am incercat si accelerari scurte si ma lipea de scaun. Oricum, super senzatia, nu de aia am semnatura pe care o am acum.

Share this post


Link to post

Am pus şi eu vreo 15l de Efix (cred că mai erau cam 10 - 12 în rezervor). Cam de 1 an am mers numai cu OMV100. M-am enervat că s-a desfiinţat benzinăria de la Unirii - Udrişte

 

Maşina a devenit o idee mai leneşă în prima fază. După ce am mai mers am constatat că motorul e mai silenţios şi trage destul de bine la turaţii joase, dar la turaţii ridicate e semnificativ mai slabă decât OMV100.

 

 

Oricum merită, cel puţin pentru oraş pentru că diferenţa de preţ e semnificativă aşa că o să fac un plin să vedem...

Share this post


Link to post
După ce am mai mers am constatat că motorul e mai silenţios şi trage destul de bine la turaţii joase, dar la turaţii ridicate e semnificativ mai slabă decât OMV100.

Oricum merită, cel puţin pentru oraş pentru că diferenţa de preţ e semnificativă aşa că o să fac un plin să vedem...

Observatii foarte corecte. Pana acum, raportul pret/calitate este determinant. Treaba cu curatatul se va observa doar in timp si eventual pe o comparatie a timpilor de injectie (inainte si dupa), lucru pe care nu-l au multi la indemana. Iar economie in L se va observa doar la cei care foloseau doar benzina de CO mai mare.

Share this post


Link to post

Am ars zilele astea 30 litri de efix .

Asadar :

-Cresterea de cuplu nu o simt.Motorul de leganza are suficient cuplu.

-Consumul nu este mai mic decit cu alte benzine.

-Peste 4000 rot/min motorul incepe sa piarda putere vizibil fata de alte benzine de 95.Comparatia cu cea de 99 de la petrom sau omv 100 este inutila.

-Curatarea injectoarelor este zero dupa 400 km cu astfel de benzina.

Este mult mai mare efectul dupa 10l cu orice fel de benzina cu un bidonas de zmacolina de orice fel pentru curatarea injectoarelor.

Share this post


Link to post
-Curatarea injectoarelor este zero dupa 400 km cu astfel de benzina.

Nu zic ca n-ar fi asa... dar cum ti-ai dat seama?!? :scarpin:

Share this post


Link to post

Din scaner, n-ai vazut ce tine in portbagaj? :) )

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...