Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii

Recommended Posts

Iar puneti pe fuga tinerii forumisti :) ... Nu luati baiatul la caterinca, a trecut de capacitate, are 20 ani (pentru asta sunt datele din profil, nu?). La mijloc este o neintelegere, obisnuinta cu un tip de motor si cutie, cu "feelingul" masinii. Daca tatal lui schimba dupa sunetul motorului, ca la Berlina, e clar pentru toti si nu are rost sa fim malitiosi.

Colega, sa stii ca n-ai de ce sa te superi pe noi, toti care au sarit la beregata sunt baieti de treaba si n-au vrut sa jigneasca pe nimeni :mrgreen: .

Si acum, intre noi fie vorba, daca doi iti zic ca esti beat, te duci si te culci.

Turatia la care se sint cei 94 CP ai masinii (nu 54 ai Berlinei) este ~6300 - noteaza te rog si spunei si tatalui tau. Accelereaza progresiv din treapta care trebuie si atunci zici ca e alta masina. Treapta a V-a nu se foloseste la depasiri, decat poate de la 120 in sus.

La mine, cu acelasi motor, abia la 4000 incepe sa "sune" motorul iar cand sunt in rampa si vreau sa depasesc schimb la 4500. Odata cand m-a furat peisajul si am pornit in depasire in tromba cu a II-a, am bagat-o fara sa vreau in limitare. Iti spun eu, zboara pe langa berlina, si eu am caroserie de 1,2t cu acelasi motor. Am condus inainte patru Dacii si nici in zilele lor cele mai bune si fara nimic in portbagaj nu au avut demarajul pe care il are motorasul asta de la 3500 ture in sus, cu masina plina. Mai asteapta sa treaca de 1500Km, ia-ti permisul si dupa ce te inveti un an cu masinuta, ne vei da sigur dreptate.

Si era sa uit: sa aveti parte de ea si sa va duca peste tot unde va doreste inima!

Share this post


Link to post

Perfidus- frumos exemplu ne-ai dat la toti! NOTA 10!!!!

Share this post


Link to post

vedeti mai cum e? Cind a aparut ligheanu' rominesc, sareau toti pina la tavan, ca nu trage, ca consuma 17%, etc. Nici acum nu poti spune ca 1.4 MPI trage, insa trage mult mai bine decit la vechea berlina.

 

 

Pentru nepotu' care zice ca Aveo nu trage: nepoate, taticul tau nu stie ce inseamna un motor modern. Intr-adevar, la Dacia veche, cu carburatie, raspunsul este mai prompt la apasarea acceleratiei, este mai brutal, insa timpii de accelerare nu sunt deloc mici. In plus,la o apasare mai viguroasa a acceleratiei, carburatorul inghite benzina cu tona, pe cind astea cu injectie electronica stiu sa-si gestioneze cantitatea de benzina de care au nevoie.

 

Incearca sa intelegi cifrele pe care le citesti din fisele tehnice, ca nu-i suficient doar sa le citesti. Vezi care sunt turatiile de putere maxima si de cuplu maxim, pune-l pe taticu' sa le incerce si sa vezi atunci ce se simt calutii aia. A, neaparat benzina buna! ! !

Share this post


Link to post

Sal baieti.Hai sa va scriu,ca pana imi dau masina ,dealer mi-a dat un SPARK ,motor de 1.

Si am fost multumit ,cum merge,trage.

Daca si Aveo meu de 1,2 ,merge asa cred ca voi fii multumit.

Ne mai auzim ,dupa ce vine masina.

Share this post


Link to post

S-a discutat pe undeva de pneuri umflate cu azot?

E recomandat? Mareste durata de viata a pneurilor?

Astept parerea dvs. Multumesc !

Share this post


Link to post

Legat de trage/nu trage comparativ cu vechea berlină - dacă-mi permiteţi şi mie un pic de offtopic:

 

Am învăţat să conduc pe o Dacie berlină (veche). Am mers aproape 60.000 km cu o berlină. Mi-am luat un Cielo SH. La început îmi părea că trage la fel ca Dacia sau chiar mai slab. Pe măsură ce m-am obişnuit cu el mi-am dat seama că diferenţa e foarte mare. Berlina începe să gâfâie pe la 4000 RPM iar senzaţia că ”trage” e dată de răspunsul iniţial mai bun la apăsarea pedalei după care e dată de zgomot.

 

Am avut ocazia să merg iar cu berlina după un an de Cielo - jale, nu puteam să învârt de volan şi să o menţin pe traiectorie decât cu efort şi stress. Am avut nevoie să traversez repede o stradă unde aveam cedează şi am uitat că e Dacie - am obţinut doar urlet de motor şi patinaj de roţi din cauza cauciucurilor proaste.

 

Nu mai vreau să vorbesc de reprize 60 - 80 cu dacia sau 80 - 100...

 

Aşa că sfătuiesc pe cel cu tatăl nemulţumit de Aveo să aştepte să se obişnuiască un pic cu maşina şi ca aceasta să iasă din rodaj după care să se urce iar în dacie şi să ne spună impresiile.

Share this post


Link to post

Parerea mea minimala (de data asta) este ca vorbiti prostii!

Fiecare isi ia masina pe care o vrea si pe care si-o si permite. In ea se simte un fel de Hamilton (ca e la moda, nu stiu pentru cat timp). Daca si-a luat-o gandind cu capul (precum stim mai sunt variante), atunci probabil ca stie la ce se asteapta si nu va fi nici dezamagit, nici incantat. Cu toate astea va tine la ea, deci o va apara. Pe de alta parte, se va obisnui cu ea, prin urmare va stii, mai devreme sau mai tarziu, cum sa o exploateze cat mai bine (iarasi intervine putin capul, dar si simtul poate ajuta).

In ceea ce priveste parerile despre "parerea lu' tata", astea tin de lumea basmului, chiar daca increderea in parinti ar trebui sa fie sfanta!

Si ca sa revin la subiect, va astept pe "tronsonul meu favorit" (stopul de la Piata Cotroceni, venind dinspre podul Operei, pana sus la Panduri)! Invitatia e valabila pentru Dacii cu pretentii :D

Share this post


Link to post

Salut baieti.Gata am ridicat masina in 02-07.

Impresi bune.Alimentat de la mol ,carrera 95.

Trage domnilor masina ,ce pretenti sa am eu de-la a mea ,motor 1,2.

Eu sunt multumit,ca doar nu le-am luat sa concuram la raliuri.

Share this post


Link to post
Alimentat de la mol ,carrera 95.

 

Poate de la OMV, sau PetromV. La MOL se numeste Tempo Plus 95. (si dupa parerea mea "trage" mai bine decat Carrera 95)

Legat de "tras" pot sa-ti spun ca trage si un Kalos/Aveo 1.2, doar sa sti sa-l urci in ture atunci cand trebuie...in rest ...enjoy

Share this post


Link to post

Trage normal pentru un motor de 1.2 ... asta nu inseamna ca masina e racheta , ca "trage" . Pai dupa ce m'am plimbat cu o Octavia 2 si m'am urcat iar in Aveo ... parca sta pe loc .

Share this post


Link to post

Ai dreptate, dar gresesti intr-un fel. Parerea mea este ca "trage" cat pentru 72CP nu pentru un motor 1.2

Exista motoare de 1.4 cu 75CP sau de 122CP (vezi 1.4 TSI de la VW). Putem spune despre oricare ca "trage" cat un motor de 1.4? Cred ca nu. Mai importante sunt puterea si cuplul unui motor cand vorbim despre cat de bine "trage". Atat, ca sa fiu prea tare :o fftopic:

Apropo, si Lacetti-ul meu pare ca sta pe loc dupa ce am fost cu alte "rachete" dar asta nu inseamna ca nu "trage" cat pentru puterea ei.

Share this post


Link to post

Salutare tuturor! Sunt nou pe aici.

 

Am si eu cateva intrebari pentru cei ce au descoperit deja "tainele" unui Aveo, mai exact de ieri 04.07.07 am ridicat masina Aveo 1,4 ELITE :thumbl:

In primul rand am luat-o cu 21Km la bord :-? este mult sau e ceva normal ?

Cum reprezentantul nu mi-a aratat decat niste paragrafe scrise legate de revizie tehnica schimb ulei la (15000Km sau un an) intreb daca trbuie sa respect teoria sau aveti alta parere avnd in vedere practica.

Exista o limitare de viteza (90/h) pana la prima revizie, sau sunt pure speculatii "barfe de cartier"?

Va multumesc!

Edited by Satori

Share this post


Link to post

Partea cu limitarea este o mare aiureala ... sau depinde ce fel de limitare. Este recomandat sa nu treci de 3000 ture in primii 3, 4 mii de km, dar nici decum pana la prima revizie. Masina merge mult peste 90km/h :)

Partea cu reviziile, este mai complexa. Eu de ex in 12k km mi s-au infundat ambele filtre (habitaclu si motor) si uleiul era deja negru, deci am ales s-o fac mai devreme. In conditiile de stres, este recomandat sa faci mai devreme. S-o stapanesti cu placere !

Share this post


Link to post

Wellcome. Si sa te poarte sanatos.

 

Back to business:

In primul rand, nu cita inutil postul anterior.

In al doilea rand, 21Km e ceva, probabil au miscat-o pe roti de la depozit pana la reprezentanta pe roti.

Despre revizii ai un topic intreg. Spor si rabdare la citit.

Aia cu limitarea e vrajeala. Cauta Rodaj.

Share this post


Link to post
Wellcome. Si sa te poarte sanatos.

In al doilea rand, 21Km e ceva, probabil au miscat-o pe roti de la depozit pana la reprezentanta pe roti.

 

Multam :osanale: !

 

Iar cu cei 21 Km, considerati ca ar fi ceva anormal (depozitul este poarta-n poarta cu reprezentanta), s-a mai intamplat sa mai fi auzit si de la altcineva? Eu nu am intrbat reprezentantul de chestia asta, pentru ca oricum ar fi inventat pe loc o poveste frumoasa cu Happy-end ca dheee.

Share this post


Link to post

Eu ma luat-o pe a mea, tot de acolo cu 13km ... eu nu cred ca e vreo problema !

Share this post


Link to post

Am fost cu un prieten sa-si ia un aveo de la radacini avea 0.2 km parca. Chiar radeam si ii spuneam ca are probleme si ca nici proba nu i-au facut :mrgreen:

Share this post


Link to post

Am luat'o cu ~12 km ( tot Rucom Craiova ). Probabil la tine s'au mai jucat un pic cu ea ( frana de mana, acceleratzii , derapaje controlate - joking :mrgreen: ). Sa o stapanesti sanatos si te asteptam la intalniri !

Share this post


Link to post
Probabil la tine s'au mai jucat un pic cu ea ( frana de mana, acceleratzii , derapaje controlate - joking :mrgreen: ).

 

Ok, insemna ca a trecut testul :banana: :drinkers: .

Share this post


Link to post

DreaQ cum ma 0,2 Km ? Sigur nu 2 Km ???

Cum a luat-o de acolo, impinsa?

Share this post


Link to post
Am fost cu un prieten sa-si ia un aveo de la radacini avea 0.2 km parca. Chiar radeam si ii spuneam ca are probleme si ca nici proba nu i-au facut :mrgreen:

Eu pe a mea am luat-o cu 20 si ceva de km la bord de la radacini B. :)

Share this post


Link to post

8 km la bord ...luata de la GOLD&PLATIN GALATI

Share this post


Link to post

Sub 8 km la bord, de la G&P Piatra Neamt. Masina in stare perfecta, rosie si stralucitoare. Hmmmmmm, miros de nou, folii pe scaune... ce vremuri... Acum am 6900 km si o iubesc mai mult ca-n prima zi. Am avut de evitat azi doua carute, care mi-au iesit brusc in fata (interval de maxim jumatate de ora) am virat scurt si abia s-a inclinat si aveam mai bine de 90/h. E bine ca are garda inalta (am prin garaj multe lucruri aruncate in graba pe sub masina si nici nu le ating cu podul) si pot merge si pe teren mai accidentat. Suspensia e f faina, chiar si daca era mai tare nu ma suparam. Motorul e prietenul meu cel mai bun, insa se cam cearta uneori cu portofelul. Dar ii permit sa se certe, ca si el ma serveste excelent in orice situatie. Pacat ca n-am 1,6, ca la fratii americani.

Share this post


Link to post

Garda la sol este relativ mare , dar conductele alea de sub motor(n-am idee de la ce sunt) sunt foarte jos pozitionate(cred ca vreo 6 cm fata de garda masinii) si nu prea mai merge sa incaleci toate obstacolele intalnite pe sosele. Transpir de fiecare data cand trec peste ceva mai inalt. Echiparea cu scut ar fi fost o solutie dar daca nu au facut-o din fabrica probabil ca au avut un motiv si montarea lui acum ar cobori si mai mult "garda" masinii in partea din fata.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...