Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii

Recommended Posts

Eu am urmat sfatul "specialistilor" si am pornit AC-ul si iarna la un interval de maxim 2 saptamani in speranta ca nu se va intampla acest lucru.

Edited by mazzy4you

Share this post


Link to post
Faptul ca o garnitura din cauciuc se usuca (se strange) si nu mai etanseaza nu este un mit, este o realitate. Asta a constatat si cel mai nepregatit instalator. Din acest motiv nu se lasa o instalatie cu lichide fara presiune. Doar, secretari de partid goleau vara instalatiile de alimentare cu apa pe un termen relativ lung,

 

Aici problema este discutabila. Din cate stiu de prin marti-aprilie pana prin noiembrie " secretari de partid" goleau instalatia de incalzire (si inca se mai practica metoda). Deci cam 6-7 luni instalatia era fara apa. Eu stau intr-un bloc din 70 si nu am avut nici o picatura de apa prelinsa din corpurile de incalzire (pe la robinete). Mai era revizia de vara la apa calda care tinea cam 3 saptamani. Nici aici nu prea se producea mare lucru. Exceptand inevitabila rugina. La aparatele de aer conditionat (de fereastra sau split) care se utilizeaza in medie 3 luni pe an la apartamente, nu am pierdut freonul (si am aparatul din 2002, de firma nu facut pe vapor). Parerea mea este ca garnitura nu se usuca in 6 luni, dar ca in timp orice cauciuc imbatraneste si cedeaza.

Share this post


Link to post

Astazi am ajuns si eu la 10.000 de km Chevy-ul meu. In afara de problema cu EGR-ul si "eventuala" problema cu AC-ul nu am ce sa-i reprosez.

post-14502-1212265233_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Uitandu'ma aiurea pe wikipedia.. am zis sa ma uit si la Chevrolet Aveo . Am descoperit ca :

 

Also called Chevrolet Aveo

Chevrolet Lova

Daewoo Gentra X

Holden Barina (TK)

Pontiac G3

Pontiac Wave

 

http://z.about.com/d/cars/1/0/x/l/Pontiac_G3.jpg

Edited by Razv

Share this post


Link to post

Nu este singurul producator e automobile care face asta. Mai sunt si Peugeot cu Citroen la modelele Berlingo si Partener sau la modelele mari unde a intrat si Fiat cu Ducato. Este o practica des intalnita.

Share this post


Link to post

Am probleme cu directia la masina! Ruleaza intr-o parte! Ce sa fie? Ce trebuie sa fac?

Share this post


Link to post

Să ai presiunea corectă in pneuri, roţile să fie echilibrate şi să aibă geometria corectă...

Share this post


Link to post

Deci, mai intii la vulcanizare; apoi la service daca va fi nevoie... manopera la service se va plati?

Share this post


Link to post

Daca tot te duci la vulcanizari .Baga omule Azot in gume pentru 30 ron eu zic ca se merita.

Share this post


Link to post
Daca tot te duci la vulcanizari .Baga omule Azot in gume pentru 30 ron eu zic ca se merita.

 

 

Da care e avantajul daca bagi azot in roti?

Pe bune ca nu stiu, explica-mi si mie te rog.

Share this post


Link to post

Daca intrebi acolo unde au Azot iti vor explica .Daca nu vezi aici .UMFLAREA ANVELOPELOR CU AZOT

 

Mai jos sunt prezentate anvantajele pentru care se recomanda ca toate anvelopele sa fie umflate cu azot: Azotul este folosit la umplerea anvelopelor, pentru a reduce riscul unei explozii in cazul supraincalzirii cauciucului sau oxidarea accelerata a anvelopei, la solicitari mai intense. Mareste gradul de siguranta al tuturor anvelopelor prin asigurarea unei presiuni constante un timp mai indelungat, ceea ce ar micsora riscul de a face pene in rulaj. In absenta oxigenului, lipseste umiditatea care, in timp, influenteaza imbatranirea amestecurilor, a structurii interne a cauciucului si a elementelor metalice ce duce la incetinirea formarii de ruginå pe jante, deoarece nu contine pulberi, ulei, umiditate sau substante care pot intr-un fel sau altul sa compromita viata cauciucurilor Acest gaz este mai putin influentat de variatiile de temperatura, spre deosebire de anvelopele umplute cu aer care isi modifica destul de mult presiunea intre starile de frig si de cald.

Un alt avantaj este faptul ca anvelopa din cauciuc este mai putin permeabila la azot decat la oxigenul din aer, azotul prezentand o molecula mult mai mare, deci pierderile de presiune in anvelopele cu azot sunt mult mai mici decat cele din anvelopele umflate cu aer si in acest mod se obtine o uzura redusa a caii de rulare a pneului, creste durata de folosire a anvelopelor se reduce considerabil consumul de carburant ceea ce genereaza cheltuieli de intretinere mai mici a autovehiculelor.

Azotul este mai stabil decât aerul care este sensibil la salturile de presiune si temperatura si in consecinta, aceastå stabilitate are repercursiuni pozitive asupra prizei la drum a pneurilor si a sigurantei vehicolului. Azotul este foarte util si pentru vehiculele care stationeaza vreme indelungata ca: remorci, caravane sau motociclete. Stationarile indelungate in timpul anului pot altera „mecanica” cauciucurilor accelerând imbatranirea structurala si astfel reducand siguranta în utilizare.

Share this post


Link to post

Pe mine m-ai convins. :)

Cu prima ocazie bag si eu azot.

 

PS: Pentru cei din Pitesti: aveti idee unde pot face acest lucru?

Share this post


Link to post

si pe mine m-ai convins.

 

merci,

am sa bag si eu azot in roti saptamana asta

Share this post


Link to post

Pt. cei din Galati azot la vulcanizarea de langa Lukoil la iesirea din Galati spre Selgros, Real...pretul in toamna era 20 ron.

Share this post


Link to post

Bravos baieti o sa fiti multumiti .Aveti grija cu capacele verzi se fura !.Eventual o picatura de lipici .

Share this post


Link to post

Ce capace verzi eu cand le-am vazut cum cad picaturile verzi pe mea imediat le-am schimbat cu celelalte negre.

Share this post


Link to post

Aaaaa, cat azot va "bagati?

 

Am un link pentru citit: http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg2.html In josul paginii gasiti cateva cuvinte legate de azot si pneuri.

 

Mai sus am citit ceva legat de garnituri uscate si freon pierdut. Da, asa este. Oricum nu putem compara cu "aerul" de acasa care nu are legaturi flexibile intre cele doua unitati! La masina datorita vibratiilor in functionarea motorului avem elemente de cauciuc imbinate cu metal, daca ar fi numai teava s-ar rupe.

 

Sper ca nu am fost prea mult "off" :)

Share this post


Link to post

Mai bine bagati protoxid de azot. Ala are molecula si mai mare, iar in ceea priveste comportamentul...

Edited by Abram Burel

Share this post


Link to post

Cum este comportamentul?

Share this post


Link to post

O masina simpla ieftina (ma rog nu tocmai) cu calitate de finisare medie spre buna (nota 7,5 din 10). Imi place manevrabilitatea si agilitatea masinii (foarte agil motorul de 1,2 72 Cp pentru o astfel de masina), ergonomica,sistem audio rezonabil de bun , spatioasa, relativ economica,tinuta buna de drum,destul de stabila si manevrabila la viteze mari ( nu conduc ca ultimul nebun dar nu am ezitat sa ii dau 140). Ca dezavantaje,la a mea: Lipsa telecomanda inchidere centralizata si scut motor Boxe spate cam slabe (distorsioneaza daca le dai excesiv de tare- cred ca schimb difuzoarele).In rest pentru ce imi trebuie mie e perfecta. Tin sa precizez ca totusi rezultatele la crashtest ma lasa rece. Daca ti-e dat sa mori mori si in tanc. Pe traseul meu de servici (mai exact pe strada Zetari am vazut un aveo sedan lovit frontal de tramvai .Vina sodferului de aveo. A intrat din vreo 60 Km/h in tramvai (depasire pe linia de contrasens pe viraj,putin inainte de calea ferata). In afara de o lovitura mica la genunchi si o luxatie de incheietura de mana ,nu avea. Masina destul de sifonata. Dar se prefera sa scape soferul decat masina. Asta din urma se repara la CASCO.

 

Back on topic: O masina buna . Nota 8 din 10. Nu e o masina de fita . Insa daca vrei sa fii mai sportiv si cu masina mai bine dotata,alege variantele superioare.Costa mai mult dar merita !

Share this post


Link to post

Ce masina ai condus inainte?

Share this post


Link to post
Ce masina ai condus inainte?

 

 

1 - Dacia 1310 (2001 - 2005)

2 - Dacia SuperNova.

 

Dacia SuperNova este a mamei mele. Bineinteles am mai condus si alte masini in aceste perioade (si de la servici - Skoda octavia, VW polo Si caddy si passat, Renault Clio) nu doar pe cele mentionate mai sus. De Aveo ma refer la calitate pret. Este o masina suficienta pentru mine. Bneinteles ca ce e spune pe acest thread sunt impresii personale. Nu poate nimeni sa ma oblige sa imi schimb opinia despre aceasta masina. In plus resursele mele erau limitate si aveam de ales: Logan sau Aveo. Am ales varianta 2.La Logan sunt multe detalii si neajunsuri care ma deranjeaza. Poate ca altii vor zice contra. Eu mi-am expus punctul personal de vedere.

 

Seara placuta.

 

P.S. De ce intrebi?

Edited by tudor2402popescu

Share this post


Link to post

Am intrebat pentru ca ai spus ca este "relativ economica" (a mea nu prea este) si ca motorul de 1.2 este "foarte agil" (pe langa SNova este puturoasa rau).

Share this post


Link to post
Am intrebat pentru ca ai spus ca este "relativ economica" (a mea nu prea este) si ca motorul de 1.2 este "foarte agil" (pe langa SNova este puturoasa rau).

 

Subscriu la ce ai spus. Am avut SNova si consuma mai putin. Si in mod cert era mai intepata.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...