Jump to content
Sign in to follow this  
Moshu

Lansare Logan Break Mcv

Recommended Posts

In Auto Motor si Sport (numarul pt. noiembrie) e inclus si un mini-supliment cu MCV-ul. Are tot: preturi, motorizari, drive-test etc.

Share this post


Link to post

Interesant ca totul a fost sunet si lumina, nu s-au tinut speech-uri cu cifre si laude, o atmosfera relaxata si o masina romaneasca cu chedere la locul lor, imbinari intre tabla si plastic fara lufturi, spartana dar bine legata.

Lansare bine regizata, plina de respect pentru participanti si implicit, viitorii clienti. Vorbesc strict de Prisma, dealer nr. one in zona Braila-Galati.

 

Concluzie (amara sau nu): chiar daca nu ne place, au succes. :-?

Share this post


Link to post
Am remarcat ca au schimbat si cauciucurile, au trecut pe Continental.

 

Din pacate varianta de echipare din Brasov era cu Debica.

Astazi am fost la lansarea Loganului MCV la dealerul din Brasov. M-am inscris si la un drive test prin e-mail si tot astazi am fost sa ma bucur de conducerea masinii. Spre nefericirea mea nu era disponibila versiunea pe motorina de 1,5 l , iar pe singura masina pusa la dispozitia clientilor pentru drive test, deja erau liste pe 2 zile. Am urmarit schimbarile produse la versiunea SW si nu pot sa spun ca sunt tocmai rele. Locurile din spate sunt chiar incapatoare. Cei care ma stiu pot aprecia ca nu prea m-am inghesuit si am intrat cu usurinta. Usile spate specifice versiunii sunt destul de robuste si cred ca vor rezista la drumurile autohtone. Sistemul audio montat pe masina era Blaupunkt. Probabil asa a fost dotata masina din fabrica sau poate pe comanda insa se auzea chiar bine. Din primele informatii masina va fi disponibila cam peste 2 saptamani versiunile mai putin pretentioase si cam 1 luna pentru cele de top precum si variantele de echipare diesel.

Cu stabilitatea e putin cam problematic Loganul avand un "transaxle report" de 1,97 fata de 1,82 la varianta Opel Zafira. Pozele inca nu le-am descarcat insa maine voi posta cateva dintre ele. La Brasov evenimentul mi s-a parut cam scapat de sub control si putin cam neinspirat in domeniul de PR.

O concluzie partiala este ca Loganul incepe sa capete contur si experienta in a produce vehicule de nivel mediu spre accesibilitatea romanilor care nu-si pot permite o masina de import noua la acelasi nivel de dotare.

Nu am vazut nimik la sistemul de protectie la impact lateral sau o clasificare NCAP. Nici dealerul nu a avut date despre acest domeniu.

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post

Inca o data, eu nu sunt fan Logan. Daca eram, aveam. Deci vorbim de doua chestii diferite: o masina care se vrea de familie si utilitara, si una care se vrea limuzina. Ca amandoua "se vrea". Masinile costa de la 15k in sus.

 

 

 

Si nu joci corect. Tu vorbesti de preturi CIP (leasing), eu ti-am dat pretul final client (cu banul jos). Si promotiile nu se pun, ca-s scurte si amagitoare :) )

Share this post


Link to post
Moshu cu banii de pe un Logan Mcv full, iei un lacetti bine dotat :X ,

http://www.chevroletgtt.ro/nou/lacetti_sw_...ri_premium.html

ps: bineinteles, luat in leasing.

 

 

Domnu' zack, u got an obsession, ca sa zic asa. Ce sa faca o firma de curierat cu un Lacetti?

Este evident faptul ca masina este destinata 80-90% firmelor de transport, nu persoanelor particulare.

 

PS: Pentru comparatie cu masini importate non eu folositi preturi CIP iar la cea importata pretul 1.06 x CIP.

Share this post


Link to post

Băi tată, băi, da' ăştia de la Dacia chiar nu sunt în stare să facă nişte preşuri mai de doamne ajută în locul tăvilor alea? Eu nu zic că n-or fi practice (deşi foot-rest-ul nu-l acoperă), dar sunt urâte ca naiba. Parcă sunt făcute din tabla care se pune pe treptele de la tren sau de la autobuz. Sau pe bac. Şi sunt şi mult prea înalte marginile alea. Sau le-or fi făcut aşa ca să poată ăla micu' să-şi facă "treburile" în spate, pe jos? > :)

Share this post


Link to post
Băi tată, băi, da' ăştia de la Dacia chiar nu sunt în stare ... să-şi facă "treburile" în spate, pe jos? > :)

 

Bay amice scuze ca nu ma pot abtine, nici eu nu sunt amator de sLOGANe, dar niste amarate de presuri nu fac o masina de 13000 E.

Cauta si tu probleme adevarate daca te pricepi, nu doar simple zgomote si te rog admira si tu mai in surdina. :-W

Daca nu poti da-ti un PM. :tongue:

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post
Băi tată, băi, da' ăştia de la Dacia chiar nu sunt în stare să facă nişte preşuri mai de doamne ajută în locul tăvilor alea? Eu nu zic că n-or fi practice (deşi foot-rest-ul nu-l acoperă), dar sunt urâte ca naiba. Parcă sunt făcute din tabla care se pune pe treptele de la tren sau de la autobuz. Sau pe bac. Şi sunt şi mult prea înalte marginile alea. Sau le-or fi făcut aşa ca să poată ăla micu' să-şi facă "treburile" în spate, pe jos? > :)

 

Asta ai gasit tu sa critici la Logan break? Presurile? Chestia cu copiii n-am priceput-o, dar poate ai vazut tu pe undeva.

 

Mai draga, presurile alea din poza sunt puse pentru participantii la eveniment care calaresc masina. Daca ti-ai cumparat vreodata o masina noua, fie ea si de oricati € ai fi stiut ca presurile NU INTRA IN DOTARILE MASINII. Pe alea si le ia fiecare dupa gust. Cred ca tie iti plac alea rosii cu ferrari scris pe mijloc, dar nu merge la Logan gri sau albastru.

 

PS Apropos, presuri de alea "tavita" am si eu. Exact ca in poza. Si sunt foarte utile, mai ales iarna sau cand ploua afara si intri cu apa curgand pe tine in masina. Si uzina Dacia nu face presuri (inca).

Share this post


Link to post

Cum o fi, cum n-o fi, mie-mi place. Azi sper sa reusesc si eu sa ajung sa o vad "pe viu". Si cred ca ar fi bine sa nu mai cautam nod in papura pentru ca, daca e sa o luam asa, nici un model de masina nu e perfect. Totdeauna va aparea ceva ce va nemultumi pe unii. Si mai e "clasa" pentru care strugurii "este" acri. Mie-mi pare o masina robusta, de familie sau pentru o mica afacere. Luand si pretul in considerare, Dacia (Renault) isi va continua succesul. La mine la servici este venita o echipa din Slovenia. Apreciaza foarte mult Loganul pentru faptul ca nu e sofisticata, pretul e bun, o masina cu care-ti faci treaba. Ieri au fost sa vada noul Logan si au venit foare incantati inapoi. Inca 4 masini sunt ca si vandute :)

Share this post


Link to post
Daca ti-ai cumparat vreodata o masina noua, fie ea si de oricati € ai fi stiut ca presurile NU INTRA IN DOTARILE MASINII. Pe alea si le ia fiecare dupa gust.

Mi-am cumpărat o maşină nouă şi, da, ştiu că preşurile nu vin din fabrică. Şi mai ştiu şi faptul că unii dealeri fac eforturi de a produce (prin diverse firme) preşuri personalizate pentru maşinile pe care le vând (ce zici de Chevrolet, spre exemplu?). Lucru pe care dealerii Dacia nu-l fac. S-au mulţumit să folosească preşurile pe care un deştept om de afaceri (sau mai mulţi, câţi or fi în firma care le produce) le-a scos pe piaţă.

Cred ca tie iti plac alea rosii cu ferrari scris pe mijloc, dar nu merge la Logan gri sau albastru.

Cred că din contră. Poate îmi fac timp să pun poze cu preşurile pe care le am şi o să fii surprins. Sunt din cauciuc, gri, de la Puffi şi au costat vreo 90 RON.

PS Apropos, presuri de alea "tavita" am si eu. Exact ca in poza. Si sunt foarte utile, mai ales iarna sau cand ploua afara si intri cu apa curgand pe tine in masina.

Surpriză, dar şi preşurile pe care le am eu au inclusă o mini-tăviţă pe centru, suficient de adâncă. Până una alta, cele de Logan au bordura atât de înaltă, încât să aduci pe tăpli 1 litru de apă (zăpadă). Cam mult, nu? Şi cam inestetic. Părerea mea. Acum sigur, dacă scurgi apa din preşuri o dată pe sezon, avantaj Logan. Mă înclin.

Si uzina Dacia nu face presuri (inca).

Poate ar fi timpul să facă? Şi să se lase de altele?

Share this post


Link to post
Am remarcat ca au schimbat si cauciucurile, au trecut pe Continental.

 

Aici in Sf. Gheorghe erau cu cauciucuri Barum

Share this post


Link to post

:o fftopic:

 

Până una alta, cele de Logan au bordura atât de înaltă, încât să aduci pe tăpli 1 litru de apă (zăpadă). Cam mult, nu?

 

Tot n-ai inteles ca nu sunt "presuri de logan"? Sunt presuri universale, costa 70 ron. Si au fost puse de organizatori ca sa protejeze mocheta.

 

Tu continui sa apreciezi o masina dupa presuri? Daca avea puffi ai fi cumparat masina?

 

On Topic

 

Inca o data, pentru discutii critice despre logan e topic dedicat. Acesta a fost deschis pentru impresiile de la lansare logan mcv. Si comentarii pe margine, dar nu cred ca e cazul sa ne oprim la presuri.

 

Toate bune.

Share this post


Link to post

Cum posturile mele din topicul "Lansare Logan Break Mcv, "Porti deschise" la showroom Dacia" au fost tratate ca off-topic, mă văd nevoit să reformulez (atenţie, discutăm despre lansarea MCV-ului - evenimentul - şi nu despre dotările/ performanţele maşinii):

Am impresia că la lansarea MCV de la dealer-ul Dacia din Braşov la care au fost făcute pozele de mai sus se puteau pune pe maşină şi altceva decât tăvile alea universale penibile (părerea mea) pe care toate magazinele le vând ca fiind preşuri pentru Logan.

Sounds better?

Restul ţine doar de semantică şi de dreptul la liberă exprimare. Şi, adevărat, nu cumpăr o maşină după preşuri. Dar grija organizatorului lansării faţă de orice detaliu contează pentru mine, ca şi potenţial client. On-topic?

Share this post


Link to post

Asa da, acu te -nteleg.

Ai dreptate , la un eveniment de imagine puteau avea in vedere echiparea cu ceva mai estetic. Dar am impresia ca putin ii doare ( ca sa nu zic unde ) plecand de la premisa ca au vanzari cat nu pot duce, iar respectul fata de cumparatorul roman e pe locul ( n-am degete si nici timp sa socotesc)

Share this post


Link to post
Am impresia că la lansarea MCV de la dealer-ul Dacia din Braşov la care au fost făcute pozele de mai sus se puteau pune pe maşină şi altceva decât tăvile alea universale penibile (părerea mea) pe care toate magazinele le vând ca fiind preşuri pentru Logan.

Sounds better?

 

O iei prea personal, toti cei care au comentat topicul tau s-au referit strict la faptul ca din tot evenimentul national la care se face referire s-a ajuns la denigrarea producatorului si a produsului pentru un amarat de set de tavite de numai 70 RON din valoarea de 40000 RON pretul mediu pentru MCV.

Daca tot ai deschis subiectul hai sa-ti dau un sfat amical. Poti pune in tavite mocheta subtire taiata care sa permita curatarea mai usoara a prafului fara sa fie necesara spalarea, sau in loc de mochetele de cauciuc Ferrari foarte scumpe si ineficiente pe vreme umeda, se poate pune mocheta de hotel de cca 1 cm grosime pe suport de cauciuc. In al doilea caz nu este nevoie de festonare deoarece suportul cauciucat impiedica destramarea.

 

..la un eveniment de imagine puteau avea in vedere echiparea cu ceva mai estetic.

 

Ai dreptate adaugand acest aspect. La capitolul "relatii cu publicul / publice" evenimentul a fost de departe unul lipsit de interes fata de un anumit public tinta si de ce sa nu spun destul de neprofesionist organizat. PR merita sa auda : Esti fired!! Cateva pliante aruncate pe mese, angajatii stansi la cafea prin birouri , iar clientii reproduceau o miscare haotica printre masini, in nepasarea generala a organizatorilor. Poate i-a luat valul si au uitat scopul evenimentului. :uff:

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post

Curios fiind, ieri am fost sa vad si eu Loganul MCV. Prima impresie este foarte buna! Ma asteptam la mai putin dar se pare ca francezii au gandit bine masina, cu mici scapari, dar totusi e bine!

"+"-uri:

1. Spatiu interior generos. Mititelul de mine a incaput pe al 2-lea rand de scaune foarte bine, cu loc bun pentru genunchi si cap. Pe al 3-lea rand de scaune nu am avut curaj dar promit si ele;

2. Deschiderea usilor din spate se face pana la 180;

3. Sistemul de rabatare/scoatere a scaunelor din spate scoate niste zgomote ciudate dar da senzatie de duritate si viata lunga de exploatare, ar fi bine sa fie asa!

4. Pasagerii de pe randul 2 au la dispozitie un spatiu de depozitare in plafon(60 de euroi, optional) unde intra lejer harti,carti,cd-player sau mai stiu eu ce minunatii;

5. Pozitia la volan ok, oglinzi bine dimensionate, insa spatele se ingusteaza putin incepand de la manerele usilor din spate(ma repet :mrgreen: ) si astfel nu vezi clar unde se termina masina

6. M-am uitat pe la chedere si suduri dintre elementele caroseriei, standarde foarte inalte!

7. Contrar asteptarilor usile se inchideau si se deschideau cu o mare usurinta

 

"-"-uri:

1. Pretul, ajungi sa dai aproape 13.000 pe un MCV 1.5dCI(7 locuri) cu ABS, garantie extinsa si plasa de portbagaj;

2. Lipsa discurilor de frana pentru rotile din spate

3. Pozitionarea prinderii centurilor pt locurile din spate la versiunea cu 5. Este la ~20 de cm in spatele banchetei, poti bloca centura sau ea poate bloca ce vrei sa pui in portbagaj;

4. Lipsa contraripilor sau ceva protectii de genu

5. Lipsa aparatorilor de noroi

6. Tot n-am inteles de ce nu au pus butoanele pt geamurile electrice pe usi;

7. Sustinerea laterala lipseste cu desavarsire pentru orice din MCV, si daca in oras nu se simte nevoia, parca pe drumuri virajate de munte n-ar strica;

8. Orientarea prin oglina interioara este obstructionata de o plasa(pt versiunea in 5 locuri) ce se ridica in spatele tetierelor si cele 2 usi din spate. Vezi ceva in spate dar nu se poate compara cu o luneta normala!

9. Tetierele din spate imi ajungeau undeva pe la ceafa, nu ofera sprijin deloc, nici cele din fata nu sunt mai bune...

 

Concluzie: Mi-a placut mai mult decat Loganul sedan deoarece mi s-a parut mai bine finisat MCV-ul, plasticul din portbagaj poate pune probleme in timp(greierasi) dar pentru cine este mai practic din fire si ii place sa mai care cate una alta, sau familia in weekend e chiar misto! :D

Personal singura motorizare relativ economica si cu performante multumitoare mi se pare diesel-ul. MCV-ul ~1.3T gol si masa maxima autorizata ~1.9T. Cele 600 de kg diferenta ii poti asigura usor prin 7 pasageri plus vreo 2 bagaje minuscule, sau 5 pasageri plus bagaje din plin. Si sa tragi 1.9T cu 90CP mi se pare o bataie de joc...

Edited by mike.omega

Share this post


Link to post
...

2. Lipsa discurilor de frana pentru rotile din spate

...

E gandita sa ruleze cu viteze relativ mici.

Share this post


Link to post
...

"-"-uri:

1. Pretul, ajungi sa dai aproape 13.000 pe un MCV 1.5dCI(7 locuri) cu ABS, garantie extinsa si plasa de portbagaj;

Şi cum ai ajuns la preţul ăsta, că mie cu toate eforturile nu-mi dă decât 11.965? :dizzy: Conform preţurilor de aici. (11.600+265+100).

L.E. Nu uita că Laureate are ABS în dotarea standard, nu-i opţional ca la Préférence. ;)

Edited by DragosP

Share this post


Link to post

Cu ABS, radio CD Mp3, jante aliaj, spatiu depozitare tavan, plasa retinere bagaje, vopsea metalizata, garantie extinsa, geamuri electrice spate iese 13.180 eur DDP pe configuratorul de pe site-ul Dacia. Asta este pentru 1.5dci (65 cai),7 locuri, laureate cu toate optiunile din lista :) .

 

Se pare ca la laureate MCV ABS-ul apare in lista de optionale, deci nu este standard :-? .

Share this post


Link to post
@DragosP ia vezi tu...

Hâmmm. Eu am un prospect de la ei în care zice altceva; varză, asta e!

@Andreib: eu i-am răspuns doar lui mike.omega, în ceea ce a scris el nu se pomeneşte nimic de mp3, vopsea nu ştiu de care, spaţii de depozitare tavan s.a.m.d. ;)

Share this post


Link to post

Eu am lista de preturi de la dealer, la cerere o voi scana :)

Avem asa: 11600 +450(ABS)+265(garantia)+100(plasa aia)=12400, mai pui x% comisionul dealerului si, taxe peste taxe si sa vezi surpriza cand tragi linie, ajungi la 13.000 :)

Eu am enumerat niste lucruri de bun simt la o masina, in mod evident ca daca ar fi dupa mine ar trebui sa aibe toate optionalele dar nu stiu de ce cred ca nu o sa regret alegerea "sistemului audio", a geamurilor electrice spate(cine stie pe unde mai pun astia butoanele :mrgreen: ) doar spatiul ala de depozitare din plafon ar fi ceva util si relativ ieftin. Auzi la ei 60 de euro pt o bucata de plastic si 4 suruburi! :mda:

 

@smailmiami: eu am un fix cu tamburii care se blocheaza cand iti e lumea mai draga si uiti de frana de motor sau de faptul ca ai dacie :P

Edited by mike.omega

Share this post


Link to post
Avem asa: 11600 +450(ABS)+265(garantia)+100(plasa aia)=12400, mai pui x% comisionul dealerului si, taxe peste taxe si sa vezi surpriza cand tragi linie, ajungi la 13.000 :)

Stai aşa, nu amesteca mere cu pere! Ce-are scula cu Mioara Mantale? Ce comision, ce taxe? La alte utilaje de deplasat din A în B nu plăteşti? Mai rămâne să zici şi de CASCO şi RCA. :dizzy:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...