Jump to content
Sign in to follow this  
Mircea

Probleme Motor Tico

Recommended Posts

Are culbutori. Trebuia verificati la joc demult la un motor din '99.

Share this post


Link to post

pai na...si culbutori aia cum se verifica?

Share this post


Link to post

Faci rost de un set de lere (calibre).

Scoti bujiile, scoti capacul culbutorilor.

Aduci fiecare piston in compresie si masori jocul intre cozile celor supape ale cilindrului respectiv si culbutorii respectivi.

Share this post


Link to post

pai na...si culbutori aia cum se verifica?

 

Exista manual de service.

Share this post


Link to post

@lughy .: Inainte de opratiune cumpara si o garnitura de capac noua (max 10 ron) , ca eu nu am reusit sa etansez la loc cu cea veche si am fost nevoit sa cumpar una noua .

Share this post


Link to post

multumesc de informatii...acum sa vedem unde gasesc pe cineva sa imi regleze jocul la culbutori fiindca imi e teama sa ma bag singur!

Share this post


Link to post

Pentru o etansare buna a capacului culbutorilor, pe langa schimbarea garniturii, e bine sa se stranga suruburile cu atentie.

Mai intai "se apropie" suruburile, strangand usor, cu mana. Apoi se strange cate un pic (cate o jumatate de tura, de ex) "cruce" si de la centru spre periferie. Dupa fiecare ciclu de strangere, se misca cu mana capacul in toate directiile, pentru a se aseza cat mai bine. Apoi se face inca un ciclu de strangere, etc.

Sper sa se fi inteles ceva.

Toate cele bune.

Share this post


Link to post

am schimbat garnitura de chiulasa la tico-ul meu.am tot cautat si nu am gasit ceva concret.mai trebuie restransa garnitura de chiulasa ca la dacie dupa 500 km? daca se restrange trebuie slabite suruburile sau se strang fara a se mai umbla la ele?

Share this post


Link to post

Asa, e.

Si trebuie stranse cu CHEIA DINAMOMETRICA. Scuze ca tzip, dar poate aud si mecanicii...

Atentie si la tiparul de strangere. E un soi de "cruce" (vezi manualul de service!).

Se verifica si culbutorii cu ocazia asta.

Succes.

Share this post


Link to post

stie cineva daca se pot schimba cuzinetii aia (sau nu stiu cum se cheama) pe care sta axul cu came de la chiulasa? la mine are uzura axul dar ma gandesc ca s-ar putea sa fie uzura si la cuzinetii aia.

Share this post


Link to post

fratilor am o problema grava la ticolino meu :) scoate fum gros si alb si nu stiu cum sa scap de el mentionez ca:

motorul nu a fost pornit vreo 10 luni

bujiile sunt ude tot timpul pare a avea ulei pe ele

am un tacanit (eu zica e de la tacheti)

spuneti-mi si mie cum sa reglez tacheti ?

ca incerc sa intru pe acel link si nu reusec.

 

VA multumesc.

Share this post


Link to post

Degeaba reglezi tachetii motorul tau consuma ulei, verifica compresia,te paste cel putin o segmentare !

Share this post


Link to post

Fratilor ticolino meu nu mai vrea sa merarga normal.

Motorasul nu mai vrea sa traga (concediu nui dau), se aude precum ar bubui, am niste simtome la el decare nu am vazut conentat in acest forum, sa o luam de la capat:

-pornire greoaie,

-relanti neregulat, iar la plecare de pe loc trebuie turat foarte tare altfel moare motorul,

-cand pun frana moare motorul,

Am schimbat valva P.C.V, am schimbat bujii, fise, capac delco, bobina inductie, si tot la fel face.

Daca a patit cineva asa ceva sa-mi de si mie destire.

 

Va Multumesc !!!

Share this post


Link to post

daca se opreste cand pui frana posibil furtunul spart sau membrana sparta la servofrana(scoti furtunul de la carburator care duce la servo si il astupi.vezi ce se intampla).de acolo posibil si relantiu neregulat.mai verifica sa ai bujiile bune,adica sa nu fie negre,carburatorul,filtrul de benzina.

Share this post


Link to post

Sunt nou pe forum, am tico de vreo 4 luni si am si eu o problema.La relanti chiar daca inca sta un pic turata sau a cazut socul automat masina da un fel de rateuri, detonatii cred ca se numesc si merge intrerupt. masina n-are decat 120 000km in iulie 2010 s-a reglat carb. la radacini de fostul propietar, bine carb. avans reglaje motor , am schimbat eu fisele capacul delco si pipa si tot la fel face.ce ar fi de facut? mentionez ca nu am schimbat bujiile. o duc in service s-au poate fi de la bujii?

 

 

Share this post


Link to post

Deci dus tico la schimbat distributie si pompa de apa, acu mi-a aparut alta problema. Acum o saptamana s-a oprit din senin la benzinarie am bagat benzina m-am chinuit vreo jumatate de ora sa-l pornesc a pornit si am crezut eu ca poate am ramas fara benzina de tot. Asta seara desi benzina aveam aceiasi problema in milocu intersectiei de la titan cand nu mergea semaforu. S-a oprit a pornit si dupa aia pornea scurt si se oprea chiar daca il acceleram. Dupa vreun sfert de ora a pornit si nu s-a mai oprit. De la ce poate fi? de mentionat ca benzina bag numai alto 101 care ar trebui sa fie ceva mai benzina decat cea de 95. Si un service pentru reglat carb. eventual vazut de ce se opreste in zona dristor sau pantelimon?

Edited by Justvisitin88

Share this post


Link to post

daca porneste si se opreste dupa 1/2 sec pare sa fie lipsa de alimentare cu benzina.ar mai trebui verificat daca atunci cand nu porneste ii da scanteie.mai verifica filtru de benzina sa nu fie colmatat,eventual vreo conducta sa nu fie fisurata si sa nu mai poata trage pompa de benzina, chiar si pompa poate sa fie o problema pentru ca are pastilele alea in ea si se mai aduna mizerie in ele.in ultima instanta daca tot asa face desfaci carburatoru si vezi nivelul. si la mine mai face asa daca nu o pornesc cateva zile(la mine e de la pompa de benzina neoriginala si proasta).asta e parerea mea.

Share this post


Link to post

daca porneste si se opreste dupa 1/2 sec pare sa fie lipsa de alimentare cu benzina.ar mai trebui verificat daca atunci cand nu porneste ii da scanteie.mai verifica filtru de benzina sa nu fie colmatat,eventual vreo conducta sa nu fie fisurata si sa nu mai poata trage pompa de benzina, chiar si pompa poate sa fie o problema pentru ca are pastilele alea in ea si se mai aduna mizerie in ele.in ultima instanta daca tot asa face desfaci carburatoru si vezi nivelul. si la mine mai face asa daca nu o pornesc cateva zile(la mine e de la pompa de benzina neoriginala si proasta).asta e parerea mea.

 

Mergi la AMG Pantelimon la reglare carburator. Este acolo un tip foarte priceput. Iti spun din experienta intrucat si eu am fost la el. Stie despre ce este vorba si este meserias.

Share this post


Link to post

La amg ma duc direct la receptie sau intreb de cineva anume? pompa de benzina pierde un pic de benzina pe sus pe la capacele alea doua si filtrele recunosc ca nu le-am schimbat.deci in ultima instanta schimb mai intai ulei filtre pompa de benzina si dupa aia la amg, doar sa imi ziceti la cine sa ma duc.Si piese bune de unde sa iau? ce magazin mai in zona dristor sau pantelimon?

Edited by Justvisitin88

Share this post


Link to post

Ma mai gandeam la o chestie in legatura cu pornirea, tico are in carburator pe partea dreapta 2 fire care duc la o electrovalva care intrerpe alimentarea cu combustibil cand iei contactul si ma gandesc ca si aceea ar putea face probleme, dar cum o verific? analizand situatia ma gandesc ca bobina de inductie daca era dusa ori se incingea ceea ce nu a fost cazul ori mai pornea masina a 2 a zi sau deloc, cel putin asa pateam la dacii cu bobinele. Si cand merge masina si scot furtunul de vacum din capsula vacumatica pusa pe delcou nu se intampla nimic.Trebuia sa se intample? Mica masina da tare complicat carburatorul ala

Share this post


Link to post

Sincer nu as putea sa-ti spun un magazin anume. Iti pot spune doar ca eu pe masina pun doar piese de origine Daewoo.

La AMG Pantelimon intri cu masina pana in curtea interioara. Acolo exista o parcare mare si vis-a-vis de standurile auto. showroom, exista un stand numit carburatie, daca nu ma insel. Pe oricine intrebi dintre mecanici despre reglare carburator, te va indruma catre acel stand.

Share this post


Link to post

Ms de info cu amg u o sa ma duc sapt viitoare sa vad ce si cum damai intai sa schimb si eu toate consumabilele de pe piticane. Si eu tot piese de origine prefer sa pun, acum vreo 6 7 luni m-am zgarcit cu placutele de frana la un logan si am facut niste santuri de toata frumusetea in discuri. Asa ca un pret cat e reglajul la carb?

Edited by Justvisitin88

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...