Jump to content

Justvisitin88

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About Justvisitin88

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo Tico
  • Model
    PM
  • An
    97
  1. Gata problema rezlvata, parese ca cineva mi-a pus apa in rezervor, sau cel putin la cata apa a gasit mecanicu in el alta explicatie nu este, si atunci cand ramaneam cu putina zeama in rezervor de la balans se amesteca cu apa ajungea in motor si nu prea mai mergea. Oricum am schimbat tot sistemu de alimentare cu benzina carburator desfacut schimbat tot prin el si termoelementu si reglat pe banc. Aprinderea schimbat tot. Mai am ceva pe la articulatii , o alta caseta de directie si fac piticania ca noua. Si o usa la rezervor ca sa nu se mai intample chestii dastea.
  2. Daca nu ar da scanteie pe o bujie ar merge in 2 si tot ar merge. Oricum o sa mai fac niste teste si cu bobina noua si fara benzina si daca toate duc catre rezervor il schimb cu totul si am rezolvat problema. Mai am un motor de tico euro 2 care n-are decat vreo 20 000 km si ma gandesc sa iau si delco ul de la ala cu totul ca sa scap si de o posibila problema la modulul ala electronic din delco, banuiesc ca nu-i nici o diferenta intre ele a mea fiind non euro. Supapa aia negru cu mov no gasesc pe nicaieri si am inteles ca i bine de schimbat si vroiam so schimb si pe aia.Poate nu cer bine la magazin ce cer, nu se numeste supapa P.C.V.? Durerea e ca trebuie sa plec in concediu de pasti la timisoara si pana atunci tre sa fie destul de sigura masina.
  3. rezervorul la tico se poate demonta? adica sa se vada ce e in el? banuiesc ca are un fel de sorb sa i zic asa care tre pus la locu lui daca se poate demonta, prin demontat nu ma gandesc la taiat cu flexu sau mai stiu eu ce si sudat la loc. Cand se opreste culmea e ca da si benzina pe ciocul de papagal si mai are si scanteie, acum nu stiu cat de puternica e scanteia aia, adica sa poata aprinde benzina.Acum inca sunt in probe cu rezervoru, am cumparat si o bobinade inductie noua si inca astept sa se mai duca din benzina si sa vad daca mai face figuri. Ma mai gandeam ca poate sa fie apa prin benzina dar eu alimentez doar cu 98+ care in teorie ar trebu sa fie ceva mai buna decat cea de 95 care poate sa aiba te miri ce prin ea.
  4. Revin si eu cu problema opririi la tico. Schimbat distributie, pompa benzin,a filtru benzina, filtru aer, suflat carburator, fise, capac delcou si pipa noi. Masina se opreste in mers si porneste cand vrea ea doar cand am sub un sfert de rezervor. Tiind sa cred ca indica bine acul acela fiindca masina porneste intr-un final si sta la relanti, acum nu inteleg de ce se opreste cand e mai putina benzina in rezervor.
  5. Ms de info cu amg u o sa ma duc sapt viitoare sa vad ce si cum damai intai sa schimb si eu toate consumabilele de pe piticane. Si eu tot piese de origine prefer sa pun, acum vreo 6 7 luni m-am zgarcit cu placutele de frana la un logan si am facut niste santuri de toata frumusetea in discuri. Asa ca un pret cat e reglajul la carb?
  6. Ma mai gandeam la o chestie in legatura cu pornirea, tico are in carburator pe partea dreapta 2 fire care duc la o electrovalva care intrerpe alimentarea cu combustibil cand iei contactul si ma gandesc ca si aceea ar putea face probleme, dar cum o verific? analizand situatia ma gandesc ca bobina de inductie daca era dusa ori se incingea ceea ce nu a fost cazul ori mai pornea masina a 2 a zi sau deloc, cel putin asa pateam la dacii cu bobinele. Si cand merge masina si scot furtunul de vacum din capsula vacumatica pusa pe delcou nu se intampla nimic.Trebuia sa se intample? Mica masina da tare complicat carburatorul ala
  7. La amg ma duc direct la receptie sau intreb de cineva anume? pompa de benzina pierde un pic de benzina pe sus pe la capacele alea doua si filtrele recunosc ca nu le-am schimbat.deci in ultima instanta schimb mai intai ulei filtre pompa de benzina si dupa aia la amg, doar sa imi ziceti la cine sa ma duc.Si piese bune de unde sa iau? ce magazin mai in zona dristor sau pantelimon?
  8. Deci dus tico la schimbat distributie si pompa de apa, acu mi-a aparut alta problema. Acum o saptamana s-a oprit din senin la benzinarie am bagat benzina m-am chinuit vreo jumatate de ora sa-l pornesc a pornit si am crezut eu ca poate am ramas fara benzina de tot. Asta seara desi benzina aveam aceiasi problema in milocu intersectiei de la titan cand nu mergea semaforu. S-a oprit a pornit si dupa aia pornea scurt si se oprea chiar daca il acceleram. Dupa vreun sfert de ora a pornit si nu s-a mai oprit. De la ce poate fi? de mentionat ca benzina bag numai alto 101 care ar trebui sa fie ceva mai benzina decat cea de 95. Si un service pentru reglat carb. eventual vazut de ce se opreste in zona dristor sau pantelimon?
  9. Sunt nou pe forum, am tico de vreo 4 luni si am si eu o problema.La relanti chiar daca inca sta un pic turata sau a cazut socul automat masina da un fel de rateuri, detonatii cred ca se numesc si merge intrerupt. masina n-are decat 120 000km in iulie 2010 s-a reglat carb. la radacini de fostul propietar, bine carb. avans reglaje motor , am schimbat eu fisele capacul delco si pipa si tot la fel face.ce ar fi de facut? mentionez ca nu am schimbat bujiile. o duc in service s-au poate fi de la bujii?
 

×
×
  • Create New...