Jump to content
Sign in to follow this  
Mircea

Probleme Motor Tico

Recommended Posts

multumesc mult kinetix.supapa mica cu albastru imi poti posta o poza cu ea ptr ca am demontato si nu mai stiu sensul de montare.

 

[

Edited by soarecelegica

Share this post


Link to post

Scuze pentru continuarea intarziata a problemei din postul #859

Multumesc kinetix pentru instructiunile la obiect!

 

Pana sa le aplic a venit mecanicul,a umplut o sticla cu benzina,a bagat turul si returul in ea si la fel,nu mergea. In carburator se formase vaselina de la uleiul care tot intra in filtrul de aer. Dupa curatarea carburatorului,motorul tot n-a mai mers bine (dar macar a mers). Relantiul era cam mic si daca incercam sa-l cresc din surubul de relanti,motorul murea dupa pronire. Pana la urma am reglat surubul incat sa nu mai apese pe acceleratie (si asta era practic cel mai mare relanti,la vre-o 800rpm estimez). Imbogatind amestecul pana cand surubul a iesit,tot nu am reusit sa fac amestecul "prea bogat",adica ledul rosu pe unitatea lovato.

La un moment dat am vazut ca si electromotorul se invartea simtitor mai repede decat normal.

Asa ca pana la urma am dar motorul la segmentare,poate va merge in sfarsit bine

Share this post


Link to post

Salutare ,

 

Am si eu o problema cu un Ticozaur (nu stiu exact modelul, e varianta cheala si pe carburattie din '98, in talon scrie Daewoo Y3S11 TICO ) .

Problema este urmatoare : pare ca la o anumita turatie (nu stiu exact ca nu am turometru) se limiteaza si da in nas, nu vrea sa mai urce in ture .

Dar limitarea apare numai cand ajung la aceasta turatie cu pedala la fund, daca accelerez incet progresiv nu apare buba .

Exemplu :

Sunt in treapta a II-a la 30 km/h si ii dau pedala la podea, accelereaza foarte ok pana la 50 km/h moment in care nu mai accelereaza si incepe sa sughite. Acelasi test numai ca accelerez progresiv de la 30 km/h (cu pedala la jumatate) trece peste 50 km/h fara probleme . Aceeasi situatie se intampla si in a III-a pe la 80 km/h, a IV-a pe la 100 si a V-a pe la 120 . Ma gandesc ca la aceste viteze la care apare buba o fi acelasi rpm .

 

Nu sunt pilot de curse (dar in depasiri ma enerveaza chestia asta, trebuie sa stau sa calculez cum accelerez, daca am un tir in fata care merge cu 90 si eu intru in depasire cu pedala la fund si la 100 km/h incepe sa sughite si daca mai vezi ca se apropie si ala din fatza...te apuca transpiratiile :lavolan: ) .

 

In rest masina se comporta ok , merge rotund, porneste repede.

 

Ce am incercat pana acum :

- Am dat jos carbul si l-am curatzat, am schimbat si garniturile - tot apare buba

- Schimbat fise si bujii noi

- M-am jucat la avans (l-am dat mare, l-am dat mic, am facut teste) - nimic schimbat

 

Ce teste sa mai fac ? De unde ar putea fi ?

 

Multumesc.

Share this post


Link to post

In sfarsit cineva cu o problema identica ca a mea :D

Sa stiu sa nu mai umblu la ce ai umblat si tu.

Dupa cum am zis mai sus, se manifesta 100% ca la mine. In schimb pe gaz merge normal si de aceea nu m-am mai stresat

Share this post


Link to post

In sfarsit cineva cu o problema identica ca a mea :D

Sa stiu sa nu mai umblu la ce ai umblat si tu.

Dupa cum am zis mai sus, se manifesta 100% ca la mine. In schimb pe gaz merge normal si de aceea nu m-am mai stresat

 

Si nu ai idee de unde ar putea fi ? Eu suspectez carburatorul, mai exact in cadrul camerei II se intampla ceva suspect cred. O sa mai dau in weekend inca o data carburatorul jos sa il curat si mai bine. (l-am curatat deja o data, dar poate a ramas pe undeva un gunoi pervers).

Ipoteza pe care o am eu ar fi urmatoarea : accelereaza ok cu camera 1, apoi se deschide clapetea de la cam II si datorita depresiunii din galerie ar trebuii ca prin difuzor sa iasa benzina . Clapeta camerei II se deschide ca m-am uitat, dar nu imi dau seama si daca pulverizeaza benzina cat ar trebui prin difuzor, ma gandesc sa nu fie obturat jiclorul principal de benzina de la cam II sau vreun jiclor de aer si sa nu dea amestec cum trebuie.

 

Poate gazul trece mai usor prin jiclorul pe care il suspectez infundat decat benzina.

 

Intre timp poate mai are cineva alta sugestie .... :scarpin:

Share this post


Link to post

Daca are cineva amabilitatea ca atunci cand curata carburatorul sa ma cheme si pe mine sa vad cum se curata. Am umblat singur la mai multe masini dar la carburator nu am curaj fara sa vad inainte. Fac cinste cu o bere si va rog in Bucuresti sau pe langa. Astept PM. Multumesc anticipat

Share this post


Link to post

Daca are cineva amabilitatea ca atunci cand curata carburatorul sa ma cheme si pe mine sa vad cum se curata. Am umblat singur la mai multe masini dar la carburator nu am curaj fara sa vad inainte. Fac cinste cu o bere si va rog in Bucuresti sau pe langa. Astept PM. Multumesc anticipat

 

Eu stau pe langa Parcul Carol si il curat maine (nu sunt expert, l-am mai curatat o singura data pana acum). Daca ai timp te astept , eventual vino si tu cu Ticozaurul sa le curatzam in paralel . :drinkers:

 

Dar de ce vrei sa il cureti ? Se zice ca atat timp cat merge ok, mai bine nu il desfaci .

Share this post


Link to post

Nu sta deloc la relanti cand e pe benzina. La cat incepi opertiunea ca ajung repede la tine. vin din berceni dar sper sa fim gata pana pe la 16.

Share this post


Link to post

Am si eu o intrebare...

 

Vreau sa schimb cureaua de distributie.

 

Am reusit sa blochez fulia...dar surubul de la fulie nu vrea nici in ruptul capului sa se desfaca . Se desface in sens normal sau in sens invers ?

 

Multumesc.

Share this post


Link to post

Salutare ,

 

Am si eu o problema cu un Ticozaur (nu stiu exact modelul, e varianta cheala si pe carburattie din '98, in talon scrie Daewoo Y3S11 TICO ) .

Problema este urmatoare : pare ca la o anumita turatie (nu stiu exact ca nu am turometru) se limiteaza si da in nas, nu vrea sa mai urce in ture .

Dar limitarea apare numai cand ajung la aceasta turatie cu pedala la fund, daca accelerez incet progresiv nu apare buba .

Exemplu :

Sunt in treapta a II-a la 30 km/h si ii dau pedala la podea, accelereaza foarte ok pana la 50 km/h moment in care nu mai accelereaza si incepe sa sughite. Acelasi test numai ca accelerez progresiv de la 30 km/h (cu pedala la jumatate) trece peste 50 km/h fara probleme . Aceeasi situatie se intampla si in a III-a pe la 80 km/h, a IV-a pe la 100 si a V-a pe la 120 . Ma gandesc ca la aceste viteze la care apare buba o fi acelasi rpm .

 

Nu sunt pilot de curse (dar in depasiri ma enerveaza chestia asta, trebuie sa stau sa calculez cum accelerez, daca am un tir in fata care merge cu 90 si eu intru in depasire cu pedala la fund si la 100 km/h incepe sa sughite si daca mai vezi ca se apropie si ala din fatza...te apuca transpiratiile :lavolan: ) .

 

In rest masina se comporta ok , merge rotund, porneste repede.

 

Ce am incercat pana acum :

- Am dat jos carbul si l-am curatzat, am schimbat si garniturile - tot apare buba

- Schimbat fise si bujii noi

- M-am jucat la avans (l-am dat mare, l-am dat mic, am facut teste) - nimic schimbat

 

Ce teste sa mai fac ? De unde ar putea fi ?

 

Multumesc.

 

Am rezolvat pana la urma . Era de la camera II a carbului . L-am desfacut si curatat si acum merge de vis . :banana:

 

Am niste scurgeri de ulei (nu foarte mult, aprox 0,5L ulei la 1000 km) . Am gasit ulei si pe alternator si planetara dreapta, pe langa joja de ulei .

Parca ar curge pe la garnitura baii de ulei , dar nu vad de ce pentru ca acolo nu e presiune nu ?

Parca ar venii si de la filtru de ulei .

Cu ce sa spal motorul de ulei imbaxit ?

Share this post


Link to post

Salut tuturor forumistilor! M-am inscris si eu pe acest forum dupa ce am citit cu mare atentie cam tot ce s-a discutat aici. Am un tico din 1998 noneuro ,150 000 km, cumparat la mana a doua. Ma chinui de vreo cateva luni de cand il am sa deslusesc defectiunea: scoate fum negru la pornire iar dupa ce se incalzeste la 1000 ture nu mai scoate, insa daca il accelerez scoate fum negru iarasi. Am schimbat: pompa benzina, valva PCV, valva BSV, ulei motor Aral Blue Tronic 10w40, am curatat carburatorul (demontat), schimbat filtru benzina, curatat rezervorul de benzina, supapa alb cu albastru functioneaza, supapa unisens functioneaza. Bujiile sunt RNIIYC-4, reglata distanta si nu sunt ude dupa 1000 km. Uleiul de motor la 1000 de km parcuri, a ramas nemodificat nivelul la joja. Va rog daca ma puteti ajuta, astept opinii. In noiembrie am revizia si la noxe stau cam rau. Multumesc!!!

Share this post


Link to post

Fum negru ?Si zici ca dupa ce se incalzeste turatia scade la 1000 de ture ?

Share this post


Link to post

Revin iarasi cu probleme la ticolino :D upa ce am curatat carburatorul am reusit sa fac acel soclu automat sa mearga sau termoelementul cu se cheama mai sunt probleme -prima ar fi ca dupa ce-l pornesc dimineata sta turat 10 secunde apoi motorul moare.Il pornesc si trebuie sa-l spritez un pic apoi merge cat de cat .Daca-l spritez de prima data da in nas si moare plus ca scote putin fum si miroase a benzina nearsa.Am observar ca dimineata daca-i dau filtru jos de aer si-l las si fara capac nu mai moare.A doua problema ar fi acel mers neregulat la relanti sacadatul motorului seamana cu cel de la masinariile tiganilor de taiat lemne-troc...troc...troc... nu e un mers rotund si frumos.La schimbul de ulei am folosit GM10W40 si motorul pare mai zgomotos.Fostul proprietar nu a folosit garnitura la baia de ulei ci a pus un silicon car nu etanseaza bine-se gaseste garnitura speciala pentru baie?Mi-a spus ca a segmentat motrul caci fiusu a ramas fara ulei -oare mai trebuie reglet ceva -tacheti sau altceva?Va rog frumos ajutati-ma.Tico SX -1999 non euro

Share this post


Link to post

Amestec prea bogat in benzina. Incearca sa-i mai dai putin aer.

Share this post


Link to post

Timpul trece si fara folos...Nu mai stiu ce sa mai fac ..Dati-mi un nr de tel.de la cineva care ma poate ajuta!

Share this post


Link to post

Zici ca daca ii dai filtrul jos nu mai moare ,trag concluzia ca filtrul este imbacsit l-ai schimbat ?Simptomele imi mai zic ca motorul functioneaza rece,motorul se incalzeste normal? Se mai poate(pt ca zici ca s-a umblat la motor)daca s-a umblat la distributie sa fi montat cureaua de dist.gresit ,un dinte decalat este suficient !

Share this post


Link to post

Amestec prea bogat in benzina. Incearca sa-i mai dai putin aer.

 

Si mie imi face la fel(numai cand este rece afara)Cum se da putin aer ? (se insurubeaza normal spre dreapta?adica se reduce benzina de fapt =>amestec cu mai mult aer,nu? ).

 

Mai am o problema la Tico : cand ii pun cureaua de la compresorul de A/C incepe sa curga destul de mult ulei pe langa fulia dubla, daca scot cureaua compresorului curge o picatura la 4 zile. Sunt uzati cuzinetii de la arbore, nu ? In caz ca asta ar fi, trebuie sa dau motorul jos ca sa ii schimb ?

 

Multumesc.

Share this post


Link to post

Treaba cu aerul este valabila pt relanti ,incearca prima data sa schimbi simeringul de palier !

Share this post


Link to post

Treaba cu aerul este valabila pt relanti ,incearca prima data sa schimbi simeringul de palier !

 

Da, erau 2 probleme diferite .Legat de aer, cum se saraceste amestecul? (stanga sau dreapta de surub?).

 

Legat de ulei teoria mea se bazeaza pe faptul ca in momentul cand pun cureaua si o intind, se exercita o forta asupra axului(il trage spre fata). Teoretic daca cuzinetii nu aveau joc,nu se putea misca ca sa curga ulei . Simeringul de palier il pot schimba fara sa dau motorul jos ?

 

Merci.

Share this post


Link to post

Surubul la dreapta (cel pe cablu . Uzura care o suspectezi nu cred ca necesita deocamdata schimbarea cuzinetilor,ce a ce implica foarte multa manopera demontat tot motorul ,inclusiv rectificare de arbore (probabil).Schimba numai simeringul deocamndata .Se schimba usor se demonteaza doar fulia . Ce ulei folosesti ,cati km ai cu masina ?

Edited by ToPser

Share this post


Link to post

Surubul la dreapta (cel pe cablu . Uzura care o suspectezi nu cred ca necesita deocamdata schimbarea cuzinetilor,ce a ce implica foarte multa manopera demontat tot motorul ,inclusiv rectificare de arbore (probabil).Schimba numai simeringul deocamndata .Se schimba usor se demonteaza doar fulia . Ce ulei folosesti ,cati km ai cu masina ?

 

Masina are 117.000 (ziceam sa fac si distributia daca tot umblu' pe acolo) . Eu am cumparat-o la 100.000 . Ulei folosesc acum GM 10W40, dar inainte nu prea cred ca s-a folosit ulei bun, sau nu a fost schimbat cand trebuia, am desfacut capacul de la chiuloasa si erau numai depuneri(zici ca a pus smoala nu ulei) pe care le-am curatat .Daca am desfacut capacul am reglat si jocul culbutorilor si nu mai "tzacane" acum.

Imi place masina si vreau sa o pun la punct fara sa ma duc la service (acum o luna am fost la service sa imi faca geometria si cand am ajuns acasa suruburile de la etrier nici nu erau stranse, daca mai mergeam 5 km ieseau si imi cadea etrierul, plus ca nu inteleg de ce a trebuit sa desfaca etrierul pentru reglajul geometriei?).

 

Problema cu uleiul este de cand am cumparat-o . In plus se mai prelinge putin si pe la semeringul de la volanta, si vreau sa il schimb si pe acela , ca imi patineaza si ambreajul daca ii dau "super blana" :) )) si pe deasupra uruie si rulmentul de presiune vreo 3 min pana se incalzeste.

 

Pot sa schimb kit ambreajul(placa presiune+rulment+disc) si sa schimb si cele 2 semeringuri (arbore + cel de la volanta) fara sa dau motorul jos ? Am si rampa(pot lucra si pe dedesubt).

Share this post


Link to post

Da, dar de cutie nu scapi sa nu o dai jos.

Share this post


Link to post

Da, dar de cutie nu scapi sa nu o dai jos.

 

Ms...e mai bine decat sa scot tot motorul :)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...