Jump to content
Sign in to follow this  
laurentziu83

Simering planetara facut praf=>Planetara sarita

Recommended Posts

Mi-a cedat simeringul (sau ce naiba e acolo) de la capatul planetarei si am pierdut tot uleiul de la cutia de viteze in 2 minute. Asta s-a intamplat joi. Cum a inceput: ma enerva ca imi scartaiau placutele de pe stanga fata si am decis sa ma uit putin la ele (au 1500 km). Scot eu roata, si cu masina suspendata pe o roata cuplez in viteza ca sa mi se invarta putin discul si sa vad daca mai scartaie. O turez eu putin mai tare la un moment dat si deodata incepe sa imi curga siroaie uleiul din cutie pe la planetara si nu s-a oprit pana nu s-a terminat si a facut ditamai balta sub masina. Am oprit imediat motorul. Normal nu trebuia sa cedeze simeringul doar de la atata lucru. Acu am ramas cu masina in parcare si cu ditamai balta de ulei sub ea la care se uita toti vecinii. Maine sau poimaine trebuie sa ma duc cu ea (tractata) la service si sa vad ce o sa-mi faca, doar am garantie, eventual le zic si de faza cu cuplatul greoi intr-a 2-a. Sa nu-i aud de reglat ambreiajul. Sa ma inarmez preventiv si cu telefonul consumatorului ? Natia mamii ei de masina...

Share this post


Link to post

Si eu am schimbat simeringul la planetara, chestia se face repede cu conditia sa aiba piesa la service. Eventual suna inainte, sa nu faci drumul degeaba.

Mie mi-au stricat simeringul la un service cand au incercat sa rezolve chestia cu cutia de viteze (intratul intr-a II a).... pe care oricum n-au rezolvat-o...

Share this post


Link to post

EXACT! pe al meu l-au paradit cu ocazia repararii CV, "plingea" usor pe la simeringul stinga, cel de la CV!

L-am schimbat in garantie, dar trebuie sa fac completare la uleiul CV.

 

Si totusi ... cum mama ciorilor A SARIT de la locul lui (la laurentziu83), fiindca eu asta suspectez ca s-a intimplat ... daca era spart, pierdea progresiv, nu dintr-o data.

Share this post


Link to post

Planetara permite o alungire in anumite limite. Cu roata susprndata si eventual virata, a depasit limita si s-a extras capul planetarei din cutie.

Eu parca stiu ca la Matiz planetra nu este asigurata cu stift. Ar trebui sa ma mai uit o data in manual.

Interesant este cum de au facut-o si cei de la service. Ar fi trebuit sa stie. :roll:

Share this post


Link to post

Citisem in manual ca zicea sa nu lasi roata suspendata si sa scoti nu stiu ce, ca exact asta se intampla, se desprinde articulatia. Acum nu pot sa-mi dau seama daca exact asta s-a intamplat dar tot ce e posibil.

Share this post


Link to post

Ba exact asta s-a intamplat (da nu eram prost sa le zic ce am facut). Curios e ca intrat la loc. Am fost azi cu ea tractata la service. Intru eu acolo, vine sefu', vede balta mica sub masina, o impingem noi pana la elevator, se duce linistit la masa si incepe sa se uite la mine ca si cum m-ar fi prins cu cine stie ce magarie:"ai spart cutia!" Ma uit lung la el si imi retin o injuratura. "Cum sa fie sparta, dom'le, ia vedeti acolo". Se apropie el si se uita:"Ai lovit bratul, uite, se vede ca-i lovit, a sarit planetara de acolo si gata". Nu puteam sa contest bratul lovit, din motive de http://www.daewooclub.ro/viewtopic.php?t=437, plus ca imi mai si arata scutul lovit (imaginatie, tabla aia subtire se indoaie si cu mana) (cand am pocnit roata atunci nu cred ca a avut treaba scutul). Dar aveam bratul indoit si nu aveam ce sa le zic. Imi zic ei ca asta nu intra la garantie si ca o sa ma coste toata treaba vreun milion jumate. Asta e, bratul tot trebuia sa-l schimb mai devreme sau mai tarziu, pacat de ulei.

Ce nu am inteles:

1. roata am izbit-o acum aproape un an (sf. octombrie) cand aveam vreo 16-17 mii in bord (acu am 31500). De atunci au mai trecut 2 (doua) revizii peste masina asta. De ce nu s-a uitat nimeni la bratul ala sa-mi spuna ca e lovit si si-au amintit acum cand ar fi facut reparatia pe banii lor?

Acum o luna am facut revizia la 30 k. L-am pus special pe mecanic (stiind antecedentele masinii) sa-mi verifice rotile. A dat ala cativa pumni in roti "n-are dom'le nimik". Nu putea sa vada boul bratul cu leziuni? Dupa cum cred eu, nu era de la brat, era de la chestia cu suspendarea, dar eu vreau sa pun accent acum pe NESIMTIREA lor in a-mi face bine revizia (si sa-mi ia 34000000 lei, bineinteles).

2. masina a stat cateva zile pe bara. Acu dimineata cand sa plec a pornit dupa care am oprit motorul in vederea tractarii. Am pornit avariile. Acestea au functionat doar vreun km de tractare dupa care bateria a murit cu totul (dupa cum mi-a confirmat SJB, care era la volanul de la MTZ). Cum pana mea de am instalatie electrica buna (dupa parerea lor)? Maine am sa ma duc la ei sa vad ce treaba mi-au facut si dupa aceea ii iau de gat cu instalatia electrica sa mi-o verifice. Dupa aceea nu mai calc pe la ei IN VECI.

Cand a fost sa-mi faca revizia au stiut sa-mi ia carca de bani pe mai nimic si sa nu-mi rezolve nici o problema din ce am reclamat (bateria moare repede, treapta a 2-a) etc etc.

ENA Group Galati Suckz ! Sa nu va puna dracu' sa treceti pe la ei.

A propos, telefonul consumatorului e tot 0251544187 ?

Nu de alta dar daca ei imi zic ca e normal sa-mi varieze putin la relanti lumina la plafoniera ii bag in masa si sun la astia !!!!

P.S.: A, sa nu uit de nesimtirea de a-mi spune ca am cutia sparta (si n-o aveam) cand dupa aceea mecanicul nu mi-a mai zis asa ceva. Ce fel de intimidare e asta? Brailean imputzit, sa moara toti impreuna cu politzaii lor cu tot (mecanicu sef e brailean si se stie ura dintre galateni si braileni, cei mai mari idioti).

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...