narodina Posted October 16, 2006 Intrebare: A dat cineva bordul jos pentru a face gaura pt ceas? Banuiesc, chiar as fi in stare sa fac un ramasag ca pe spate exista desenata zona care trebuie taiata pentru ceas. Poate sa ma ajute cineva si pe mine cu un ceas la 50 RON + taxe postale? Share this post Link to post
mdascalu Posted October 16, 2006 Eu am dat bordul jos de pe masina, dar nu are nimic desenat pe spate. Cel putin la mine. Nu cred ca am nimerit ceasul ca pozitie asa de perfect incat sa fi taiatdupa semn. Share this post Link to post
narodina Posted October 20, 2006 (edited) La unele magazine din Craiova. De azi sunt fericitul posesor al unui ceas pe care am dat 570 RON. Astept saptamana viitoare pana iese masina din service si o sa-l montez. Edited October 20, 2006 by narodina Share this post Link to post
nonel Posted October 21, 2006 unde se gasesc ceasuri mai ieftine? 570 Ron = 5 milioane sapte sute mii lei Share this post Link to post
narodina Posted October 21, 2006 Am scris mesajul la ora 2 noaptea Oricum e "tare" raspunsul. La asemenea pret chiar iti vine sa cumperi mai multe bucati. Share this post Link to post
Andrei Silvasanu Posted October 26, 2006 In privinta zgirieturilor de pe plasticele de la Matiz am gasit o solutie:frecat tare si apasat cu material de blugi.Nu face minuni dar macar nu mai sar in ochi dungile acelea albicioase.Eu am fost multumit de rezultat. Share this post Link to post
Apocalips Posted February 2, 2007 (edited) Eu am dat bordul jos de pe masina, dar nu are nimic desenat pe spate. Cel putin la mine. Nu cred ca am nimerit ceasul ca pozitie asa de perfect incat sa fi taiatdupa semn. O sa deviez putin de la subiect dar sper sa nu se supere lumea Vreau sa-mi iau si eu un ceas si sa-l montez. Ca sa-l montez vreau sa dau bordul jos din 2 motive. 1. Sa fiu sigur ca nu umblu cocosat 3 zile dupa manopera din cauza pozitiei incomode 2. Vreau sa montez firul de la detectorul de radar direct la bricheta (in spate), apoi firul sa-l scot in fata intre parbriz si bord. E mai estetic sa am doar 5 cm de cablu iesiti de acolo decat jumate de metru de la bricheta serpuit pe langa consola si atarnache vre-o 15 cm in aer. Pe langa astea mai trebuie ajustez spatiul dintre masca si cadranul de la kilometraz pentru ca imi baraie cand dau muzica mai tare (deci masca oricum ar veni data jos chiar daca nu demontez bordul - dar mi se pare mai convenabil sa le fac in ordine pe toate 3 in aceeasi zi). operatiunea implica urmatoarele avantaje: 1. Gasesc firele de la ceas mai repede 2. Lucrez mai precis la gaura pentru ceas si pot fi mult mai atent sa nu-l zgarii 3. Lucrez mai bine la adaptarea firelor de la detector la bricheta Mai mult loc, mai putina bataie de cap, sau cel putin asa mi se pare mie in momentul de fata. Si acuma vin intrebarile tehnice. 1. Ca sa demontez bordul cate suruburi mai trebuie sa desfac inafara de cele din poza? 2. Ca sa demontez bordul mai trebuie sa umblu si la instalatia electrica? (inafara de butonul pentru ridicarea farurilor si parchia pentru deschiderea capotei)? 3. Demontarea bordului ce inseamna de fapt? E vorba doar de masca gri care vine peste tot ansamblul mecanic si electric sau implica mai mult decat atat? Edited February 2, 2007 by Apocalips Share this post Link to post
smailmiami Posted February 4, 2007 (edited) 1. Nu umbli cocosat 3 zile, dureaza maxim o juma de ora si daca vrei poti sa dai torpedoul jos, ceea ce implica mult mai putin efort. 2. Uite idee cum sa tragi firul de la detector: Montezi detectorul desupra oglinzii, tragi firul pe desupra pavilionului inspre dreapta, demontezi ornamentul stalpului fata dreapta, tragi firul prin spatele lui si ai acolo un mic spatiu care iti permite sa il trag prin bord ca sa ajungi sub el (trebuie sa tai mufa, mai ales ca oricum il legi la papucii din spatele brichetei), apoi prin spatele torpedoului pana la mufa. Ca sa dai bordul jos la Matiz e lucru greu daca nu ai experienta (eu cred ca am dat vreo 6 si tot nu m-as mai apuca decat daca n-as avea incotro). Gandeste-te ca din toti cei care au montat ceasuri nici unul n-a dat bordul jos. Ca idee, gaseste neaparat un bord cu decupatura de ceas originala si copiaza si tu modelul. Bordul mai are 2 suruburi mascate de aparatoarea de la schimbatorul de viteze (deci trebuie si aia data jos, mai trebuie si volanul, masca neagra, trebuie desfacut si tabluoul de comanda al climatizarii ... bafta !) Edited February 4, 2007 by smailmiami Share this post Link to post
Apocalips Posted February 4, 2007 (edited) Ah shit... e prea mult de munca. De fapt e prea complicat pt un om de rand asa ca mai bine nu ma apuc. Am observat si in manualul de service al matiz-ului ca trebuie dat volanul jos ceea ce m-a descurajat total. Eu detectorul il am in fata nu deasupra oglinzii si vreau sa-i pastrez pozitia aia - sper sa reusesc prin scoatere suruburilor de sustinere si sa-l trag macar 1 cm mai in spate sa pot trece firul pe acolo . Oricum pana nu iau ceasul nu cred ca ma apuc de nimic. Edited February 4, 2007 by Apocalips Share this post Link to post
smailmiami Posted February 4, 2007 Tubulatura de aerare este clipsata pe repartitorul mare de sub bors si s-ar putea sa nu mai nimeresti sa o repui pe pozitie ... Share this post Link to post
Apocalips Posted February 4, 2007 (edited) Chiar daca il trag 1 cm? Edited February 4, 2007 by Apocalips Share this post Link to post
Matizel Posted February 4, 2007 Eu am renuntat sa mai gauresc bordul si am pus un ceas magnific achizitionat din Carrefour pe care l-am lipit pur si simplu cu autoadeziv din dotare Share this post Link to post
Apocalips Posted February 4, 2007 Pai si unde mai e farmecul noaptea sa il ai pe bord dar sa fie fara lumina? Share this post Link to post
mariusant Posted May 4, 2007 Stie careva daca se poate pune la Matiz ces de Cielo? Adik se potriveste conectorul de la Matiz in ceasul de Cielo? Share this post Link to post
dreaQ Posted May 4, 2007 Pai si unde mai e farmecul noaptea sa il ai pe bord dar sa fie fara lumina? Daca e soare puternic iar nu e bine ca nici atunci nu se vede. Share this post Link to post
mdascalu Posted May 5, 2007 (edited) @mariusant - mufa e la fel, dar din cate i-mi aduc aminte nu are aceeasi dispunere a firelor. Mufa este la fel cu cea de la sursele ATX alimentarea cu 12 Vcc (cea cu 4 pini). Aia se potriveste exact. Edited May 5, 2007 by mdascalu Share this post Link to post
padual Posted May 12, 2007 in bucuresti se gaseste pe undeva ceas de matiz pana in 5-600 de mii??? Share this post Link to post
padual Posted May 14, 2007 Din ce am citit, ceasul acesta scade in intensitatea lumina display-ului cand pornesti farurile? Share this post Link to post
bishnitzarul Posted July 11, 2007 Salutare ..am achizitionat si eu un ceas pt matiz de la domnul nicu barbu ( 117 ron) dupa ce am vazut ca v-ati chinuit cu gaurirea bordului si mai ales cum a zgariat domnul nfs bordul am plecat in unei mini freze. Am gasit la metro una bucata minifreza + 40 accesorii la pretul de 71 ron.Cei care aveti nevoie de minifreza va ajut cu mare placere.Zilele aceastea am sa montez si eu ceasul si o sa vedeti rezultatul "> Share this post Link to post
adostar Posted July 11, 2007 Oare matizul fabricat in 2006-2007 are firele pentru ceas ? Pentru becul de la scrumiera nu sunt trase fire. Share this post Link to post
bishnitzarul Posted July 11, 2007 (edited) Am montat si eu astazi ceasul pe matiz...am decupat cu minifreza gaura a iesit destul de bine,nu am zgariat bordul dar insa am facut gaura un pic mai mare ...nu se vede spatiu liber intre bord si ceas doar ca se misca ceasul ...nu sta fix. Cu ce ma sfatuiti sa il lipesc ( sa reziste si la temperatura din masina cand bate soarele in ea dar sa lipeasca si repede. Thx ...pt cei care mai vor sa decupeze si sunt din bucuresti le pot imprumuta freza Apropo de mufa ...era cablajul tras dar pe ce pune romanul mana ... era pe un manunci de cablu bandajata cu izolier,practic nu se vedea dar alt manunchi de fire nu mai este prin zona si am rupt banda izolatoare te pe manunchiul de fire si am gasit mufa cu pricina masina este din dec 2003 Edited July 11, 2007 by bishnitzarul Share this post Link to post