Jump to content
Sign in to follow this  
dinoc

My Ride (nubira II)

Recommended Posts

Salve all,

 

Azi m-am gandit sa intru in randul lumii :) si sa-mi prezint masina:

- Daewoo Nubira 2 - se pare printre ultimele modele cu Euro 2, fabricate la noi

- 25 mii km pana acum - masina luata de noua (2005)

 

Modificari la masina precum urmeaza:

 

Suspensie (suspensia originala era mult prea moale dupa gustul meu - barca masina - si cum am rau de mare :) ):

- arcuri Eibach Pro-Kit (mai scurte cu 3 cm si mult mai tari - se intaresc progresiv)

- amortizoare Koni Sport reglabile

 

Rezultatul schimbarilor de mai sus - masina are o tinuta de drum excelenta, adio barca, pe curbe are o stabilitate fantastica, manevrabilitatea este mult superioara, mai ales la schimbari bruste de directie - cu toate acestea masina nu si-a pierdut confortul - consider ca fost una din cele mai bune investitii pe care am facut-o la masina

 

Roti:

- Jantele au fost schimbate cu unele mai late si mai mari, pe 15 inch doar (ca sa nu scad f mult din talon) - OZ Racing 6,5Jx15

- pneurile de vara sunt Dunlop sport 195/55 R15

 

Per total, noile roti au contributia lor la stabilitatea masinii si mai ales la franare - pneurile acestea sunt fantastice

 

Geamuri : folie Llumar autorizata RAR pe toate geamurile - fantastica mai ales la protectia laterala (impotriva soarelui)

 

Faruri : schimbate cu unele cu lupa

- a necesitat modificari la blocul de lumini a.i. faza scurta sa ramana aprinsa si pe faza lunga - aici a avut dreptate ovi_jer :) (Ovi I'm still sorry for that "fight" we had ...)

 

Senzori de parcare + "alarma pager" - cumparata (la cerere) cu ele montate pe masina

 

Evacuare - doar tipsul :) deocamdata (unul Borla) - nu-mi placea defel cel original

 

Motor - mai nimic deocamdata, (de aceea n-am schimbat nici evacuarea) : doar un filtru panel K&N, fise bujii NGK si bujii NGK iridium

 

Audiio

- Head Unit Pioneer 6700MP + telecomanda pe volan (foarte utila)

- boxele de la Hertz Audio- toate

- usile imbracate cu folie Caliber (gen Dynamat)

 

Alte mici modificari

- bec torpedou - pe care Daewoo nu l-au montat ca sa faca mare economie la masina -shame on Daewoo

- pus leduri la toate cele 4 butoane geamuri de pe usa soferului - la fel avea doar unul - shame on Daewoo again

- suport telefon special pt Nubira de la proclips

- claxon bitonal de la Lampa Italia

- probail si altele pe care nu mi le amintesc acum ...

 

Cam atat deocamdata.

 

Planuri pe viitor - motor - swap cu unul de Leganzza - ma rog inca in studiu :)

post-485-1155136189_thumb.jpg

post-485-1155136216_thumb.jpg

post-485-1155136235_thumb.jpg

post-485-1155136250_thumb.jpg

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

Misto :) Nu-mi place culoarea, e singurul cusur pe care i-l gasesc. Unde ai pus display-ul de la sezorii de parcare?

Share this post


Link to post

Treaba grozava :thumbl:

Mai putin folia, alergie personala, n-o lua ca ofensa ;)

Share this post


Link to post

Poti sa dai si niste preturi la modificari?

Share this post


Link to post

Superba masinuta, felicitari ! :thumbl: Mult succes, in continuare !

Share this post


Link to post

Masina arata bine dar telefonu-i de femei si fotbalisti :D

Share this post


Link to post

Noutati : un kit xenon H1, luat de aici . Merci ovi_jer ! Lumineaza super :thumbl:

Am sa incerc sa revin cu fotografii ma bune.

De la stanga la dreapta: primele doua poze sunt doar cu faza scurta (Xenon) si pozitii, ultimele doua cu faza scurta + lunga (Philips VisonPlus).

 

 

PS> @alx telefonu' l-am pastrat, ca mai joc fotbal din cand in cand :)

post-485-1159561921_thumb.jpg

post-485-1159561950_thumb.jpg

post-485-1159561965_thumb.jpg

post-485-1159561984_thumb.jpg

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

Frumoasa nubirica, iar modificarile mi se par extraordinare.

Buna si faza cu telefonul :) ).

Sa o stapanesti sanatos!

Totusi ce model e, cu GPL? Daca da, cum se comporta pe gaz?

Share this post


Link to post

Merci de aprecieri tuturor.

 

Masina-i pe benzina.

 

PS> @Mircea, displayul de la senzorii de parcare se gaseste la luneta sus in mijloc, a.i. sa-l poti vedea si in oglinda dar si cand te intorci cu fata catre luneta.

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

Mai pun cateva poze cu xenon, nu stiu cat de bine am facut pozele, oricum lumina pusa pe asfalt este foarte intensa - este mult peste cea data de halogen (incomparabil).

 

Cer parerea celor care se pricep, vis a vis de "cutoff" -ul, care se vede bine in pozele de la zid (ultimele doua fotografii din dreapta).

Pe dreapta apar 2 "cutoff"-uri ? ( ma refer la cele doua dungi albestre in diagonala pe dreapta)

N-ar trebui sa se suprapuna ?

Tine oare de reglajul farului sau de "shield"-ul retroproiectoarelor ?

post-485-1159902639_thumb.jpg

post-485-1159902660_thumb.jpg

post-485-1159902686_thumb.jpg

post-485-1159902704_thumb.jpg

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

Frumoasa masina! Bafta in continuare! Mie nu-mi plac luminile de pozitie ca sunt prea galbene. Ai putea sa le schimbi cu niste LED-uri albe speciale pentru pozitii, eu unul asa am facut si se vad super!

Share this post


Link to post

Luminile de pozitie sunt celebrele BlueVision, de care se spunea ca sunt super-albe (chiar spre albastru), iti dai seama ce galbene par acum in comparatie cu xenon-ul :) ?

Ma intereseaza leduri, zi-mi te rog de unde ce si cum ?

 

De "cutoff"-ul ala cine ce stie ?

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

Cum nu mai am aceasta masina, m-am gandit sa las o mica "mostenire" avis amatorilor de modificari la Nubira (eu am fost mai activ in sectiunea tuning :) ):

 

Jante:

- 6,5Jx15 cu ET 43 - merg f. bine pe Nubira si nu freaca , probat cu pneuri 195/55 R15 ( ca si in talon )

- incercati sa nu va luati jante grele, intrebati de greutatea lor inainte, daca sunt prea grele o sa pierdeti din performante ( de ex OZ-urile mele de 15 inch erau la fel de usoare ca si jantele de aliaj originale de 14 inch)

- recomand pneuri de calitate si dimensiunea de 195/55 R 15, chiar este o diferenta mult in bine : la franare, accelerare (se pierde mult mai greu aderenta) si stabilitate pe viraje

 

Suspensie:

- arcurile Eibach sunt excelente (sunt progressive) - sunt suficient de tari dar si confortabile in acelasi timp, garda la sol cu 3 cm mai mica - ajuta iarasi f mult la imbunatatirea manevrarii masinii - si totusi noua garda la sol este una safe - nu este prea joasa (ma rog acum depinde si pe ce drumuri umblati cu masina)

- amortizoarele Koni reglabile sunt iarasi excelente, in combinatie cu arcurile Eibach, se obtine o supensie superba - adio barca - le recomand cu caldura - de ex eu le-am luat pe cele 4 ( la promotie) la un pret sub amortizoarele originale Daewoo ;)

 

Faruri cu lupa:

- daca le aduceti de afara, sa aveti grija sa aiba modul de leveling (in anumite tari leveling-ul nu-i standard)

- daca totusi le luati fara leveling, nu-i mare bai, se pot monta pe urma motorasele respective

- pentru ca faza scurta sa ramana aprinsa si pe faza lunga, se va face o modificare in blocul optic de lumini (conform schemei electrice din manualul de service)

- avantajul cel mai mare al acestor faruri (pe langa aspectul exterior) este ca, cu un kit xenon pe faza scurta nu atrageti atentia politiei ( farurile par a fi cu xenon din fabrica )

 

Am sa mai postez ce-mi amintesc ...

Share this post


Link to post

Se poate inchide si acesta :)

Edited by dinoc

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...