Jump to content
Sign in to follow this  
alx

Ce temperatura aveti la aeratoare cu A/C?

Recommended Posts

Salut!

 

De la un timp mi s-a pus pata ca nu prea mai merge bine aerul de la tico. Am masurat cu termometru la aeratoare si are vreo 16 grade. M-am tot interesat la aerviceuri si toti mi-au zis ca ei nu masoara ci doar golesc freonul si il umplu din-nou cu alte vorbe NU FAC DIAGNOSTICARE (sau aceasta costa cat reparatia 1.5mil).

Am aflat valorile pt alte masini (SLZ-5-6grade, cielo 8 grade) iar la a/c din casa stiu sigur ca limita este intre 3-8 grade celsius.

 

La voi cum e, la mtz sau tico (banuiesc ca e acelasi tip de a/c)?

Masurarea se face la relanti, dupa o functionare de 10-15 min cu a/c pornit, la umbra.

 

Astept si raspunsuri de la posesori de alte masini...

Share this post


Link to post

Ai incercat si al Augsburg? Au o lista maricica de servicii legate de AC...

 

2.8 CLIMATIZARE Tarif € (cu TVA)

2.8.1 Revizie(proba vid + incarcare cu freon + control filtru polen si curea compresor)

 

HM 2.8.1.1

-revizie climatizare gr.1 (freon inclus- 500-800g) 45 €

 

HM 2.8.1.2

-revizie climatizare gr.2(freon inclus 900-1100g) 50 €

 

HM 2.8.1.3

-revizie climatizare gr.3 (freon inclus 1200-1500g) 55 €

 

2.8.2 Montaj elemente componente (extras gaz + montaj piesa + proba vid)

 

HM 2.8.2.1

-montaj conducta gr.1 10 €

 

HM 2.8.2.2

-montaj conducta gr.2 15 €

 

HM 2.8.2.3

-montaj conducta gr.3 20 €

 

HM 2.8.2.4

-montaj vaporizator 123 €

 

HM 2.8.2.5

-montaj radiator 28 €

 

HM 2.8.2.6

-montaj compresor (ulei compresor inclus) 49 €

 

..(*) Pretul nu include si valoarea consumabilelor speciale

Share this post


Link to post

mey, oi fi eu ardelean da' nu sunt idiot sa dau 45 euroi plus tva ca sa risc sa zica ala ca e totu' ok si ca la tico asa baga a/c-u'!!!

 

asta e singurul mod de "diagnosticare" gratis, sa vad si la altu' cat de rece baga!!!

 

hai bre, nu va incumetati nici-unu'??? pliiiz ca se duce vara si eu raman cu morcovu'!!!

Share this post


Link to post

Eu am masurat: temp. de 8 grade C la gura aeratorului.

Share this post


Link to post

Saru-mana boierule. Esti singurul care a binevoit sa ma ajute...

:osanale: :osanale: :osanale:

 

Inteleg pe boierii cu esperache ca ei e boieri si nu se coboara la un test atat de simplu sa ajute un biet OBSEDAT DE FAPTUL CA A/C NU FUNCTIONEAZA IN PARAMETRII dar si cei cu tico sau matiz... nu ma asteptam, inseamna ca boieria se transmite... :osanale: :osanale: :osanale: :osanale:

Share this post


Link to post
Inteleg pe boierii cu esperache ca ei e boieri si nu se coboara la un test atat de simplu

 

Degeaba te ataci; eu chiar nu am termometru pentru temperaturi de-astea (că alea medicale nu prea coboară sub 20-25 de grade Celsius) :scaunlacap:

Share this post


Link to post

Iar aia cu matize , ori n-au A/C ori sunt in concediu.

 

De unde deducem ca daca ai A/C iti permiti sa te duci in concediu! :lol:

Share this post


Link to post

la nubira II dupa cca 15-20 min aprox 6-7 grade la iesire pe vtz 4, dar mi se pare ca cielitto (cele pe care le-am avut inainte) faceau mai frig... :shock:

Share this post


Link to post

haidetzi mey que glumeam... da' tot ma atac :P

Share this post


Link to post

bun test... dar de unde sa iau termometru ca cel medical nua funtionat? :roll: sunt chiar curios sa aplic pe kalos asta...

Share this post


Link to post

un termometru de exterior...

Share this post


Link to post

La mine, la grila centrala, celelelte fiind inchise si aerul fiind dirijat prin centru cu ventilatorul pe vit. 1 am 4-5 grade dupa 10 minute de functionare a A/C. Masurat cu termometru de exterior si cu unul digital (de care se vand prin targ sau Metro cu 380-400 k lei). De altfel, un asemenea termometru mi-am montat la masina si arata temperatura de afara alternativ cu cea dinauntru, avand si alarma antiinghet si parca si ora. Senzorul pentru exterior l-am lipit pe interiorul aripii, langa lampa de semnalizare.

Share this post


Link to post

A incercat cineva iarna sa porneasca AC sub 0 grade? porneste sau nu ?

Share this post


Link to post
A incercat cineva iarna sa porneasca AC sub 0 grade? porneste sau nu ?

 

La mine porneste 2-3 secunde si se opreste.

 

Daca afara sunt 25 grade la aeratorul central trebuie sa fie intre 9-15 grade

 

Stie cineva daca se poate curata evaporatorul(sau radiatorul ala din interior pe care condenseaza umiditatea si care miroase urat) de frunze si praf fara a demonta conductele de freon?(fara a goli instalatia). A reusit sa confectioneze cineva la tico cu A/C un "filtru de polen"sa nu mai treaca praful in interior?

Share this post


Link to post

La aeratoare trebuie sa scada pana in jurul valorii de 5.

Share this post


Link to post

Curiozitatea m-a impins si pe mine sa fac acest "test"! Dupa vreo 10 min de functionare, valoarea indicata a fost de 7 grade, la aeratorul central (cu lateralele inchise). Termometru de exterior!

Share this post


Link to post

Eu nu am masurat, dar am citit in manualul de reparatii Tico la pagina 34 si daca aia asa au scris asa am spus si eu.

Share this post


Link to post

Manual de service de la Cielo GLE :

post-8111-1179691808_thumb.jpg

Edited by acsorin

Share this post


Link to post

am si eu o intrebare:merg cu tico prin oras si cand este f aglomerat porneste ventilatorul cand acul de la apa este aproapede jumatatea (aproape!)nu chiar la jumatate si incepe masinuta sa tremure...avetzi idee de ce tremura?

Edited by alexxutzu

Share this post


Link to post

Turatie de relantii prea mica

Share this post


Link to post

Am fost si eu la un service si am incarcat cu freon instalatia de AC, a functionat aproximativ 2 zile ,dupa care pe treapta 1 de ventilatie nu se intampla nimic, pe treapta 2 porneste compresorul da aer rece mai nimic ,iar pe treapta 3 la fel ca si la treapta 1 nu se intampla absolut nimic! are cineva idee ca poate fi?

Share this post


Link to post

La tico este o problema mare cu praful care se lipeste pe racitorul AC-ului si il face ineficient. Cred ca este singura masina care nu are filtru pe aerul de climatizare. Pt problema asta am mai postat si aici.

Edited by dan88

Share this post


Link to post

Am masurat cu un termometru industrial..A/C cuplat ,aeroterma pe tr 2,recircularea aerului din interior , pe aerotoarea centrala (mai am doar 1) dupa 15 min de mers turat la 1500 rpm in mod constant = 4 grade

Edited by bishnitzarul

Share this post


Link to post

Sigur mersul ala turat nu era la alta valoare decat 1500rpm? :P

In rest, esti in parametrii!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...