Jump to content

dan88

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About dan88

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Craiova
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    1998
  1. Buna ziua! Mi-am tunat ticozaurul cu RCA de BMW! Constat cu uimire ca firmele de asigurari au marit cu peste 30% taxa RCA la masinile cu capacitate mica. Astazi dupa cateva calculari la diferiti agenti de asigurari am reusit sa-mi asigur ticozaurul la faimoasa suma de 260 lei... imens tinand cont ca la 1400 cm puteam sa fac la 170 lei iar un coleg la 2000cm a facut cu 270lei. Vi se pare corect sa se spuna ca o masina de 650 kile si 35kW poate provoca daune in trafic mai mari ca una de 1,5 tone si 140 cai putere? Aaaa si daca ma loveste cumva unu d-asta ...ia frate 1200lei dauna totala ca rabla ta e veche (in conditiile in care numai compresorul de la AC e 1400) si nu tine nimeni cont ca la plata nu face reducere ca deh..e veche.
  2. Totusi rulmentul ala ar trebui sa functioneze doar cand apesi pedala de ambreiaj...
  3. La tico este o problema mare cu praful care se lipeste pe racitorul AC-ului si il face ineficient. Cred ca este singura masina care nu are filtru pe aerul de climatizare. Pt problema asta am mai postat si aici.
  4. Controlerul ala se repara, ca am citit tot pe aici "parca" se schimba niste diode prin el ca sa mearga pe orice treapta de turatie. Partea cu decuplatul e mai grea, fiinca la astea nu au filtru de aer eu am gasit vaporizatoru ala sau cum s-o mai numi, plin trei sferturi de frunze si tot felu de chestii. Din cauza ca trece mai greu aerul prin el si nu face schimbul de temperatura decat pe partea superioara, la partea de jos are un termistor de-l decupleaza sub 1 grad (cica sa nu inghete ala sau nu ma prind) si ala ajunge de-l decupleaza. Eu am reusit sa-i dau jos clemele alea de plastic si sa trag putin de carcasa dinspre partea spre scaunde am mai scos din frunze si acu decupleaza mai rar. inca ma gandesc cum pot pune un filtru ceva la gura aia de trage aer, si cum sa fac sa-l curat bine de praf fara sa-i golesc freonul ca-i tare infundat. E namol cimentat acolo condensu ala + praf. daca as putea desface de tot capacul ala as fi super. Orice sugestie e binevenita! uite si schema controlerului:
  5. Eu nu am masurat, dar am citit in manualul de reparatii Tico la pagina 34 si daca aia asa au scris asa am spus si eu.
  6. La mine porneste 2-3 secunde si se opreste. Daca afara sunt 25 grade la aeratorul central trebuie sa fie intre 9-15 grade Stie cineva daca se poate curata evaporatorul(sau radiatorul ala din interior pe care condenseaza umiditatea si care miroase urat) de frunze si praf fara a demonta conductele de freon?(fara a goli instalatia). A reusit sa confectioneze cineva la tico cu A/C un "filtru de polen"sa nu mai treaca praful in interior?
 

×
×
  • Create New...