Controlerul ala se repara, ca am citit tot pe aici "parca" se schimba niste diode prin el ca sa mearga pe orice treapta de turatie. Partea cu decuplatul e mai grea, fiinca la astea nu au filtru de aer eu am gasit vaporizatoru ala sau cum s-o mai numi, plin trei sferturi de frunze si tot felu de chestii. Din cauza ca trece mai greu aerul prin el si nu face schimbul de temperatura decat pe partea superioara, la partea de jos are un termistor de-l decupleaza sub 1 grad (cica sa nu inghete ala sau nu ma prind) si ala ajunge de-l decupleaza.
Eu am reusit sa-i dau jos clemele alea de plastic si sa trag putin de carcasa dinspre partea spre scaunde am mai scos din frunze si acu decupleaza mai rar. inca ma gandesc cum pot pune un filtru ceva la gura aia de trage aer, si cum sa fac sa-l curat bine de praf fara sa-i golesc freonul ca-i tare infundat. E namol cimentat acolo condensu ala + praf. daca as putea desface de tot capacul ala as fi super. Orice sugestie e binevenita!
uite si schema controlerului: